Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

ARIETE astea de la LOUIS sunt replica dupa cele originale.

Mi se pare ca exista si pe varianta CU incalzire si pe varianta FARA incalzire.



Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm...

Norma RSGU1.22/20 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma 1.22/15 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm)

 

post-40812-0-08049100-1358344432_thumb.jpg

 

http://www.easttrade.ro/produse/Norma/Coliere%20fixare%20NORMAFIX%20RSGU%20RLGU.pdf

 

 

Stima.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A-ti schimbat careva pinionul de spate la un f650 gs,adica sa pui de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.mai schimbase cineva pe aici si zicea ca nu mai are asa vibratii sau nu stiu ce .ast si eu un rasp .ms si sa ne vedem sanatosi la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc....

Am pinion spate de 49 si-mi place mai mult la mersul prin oras. Pierzi putin la viteza maxima, in schimb demarajul e mai bun, devine mai agera.

La drum lung am incercat 18/47. La aceeasi turatie creste viteza.

Am facut si combinatia 16/49 si este de vis off-road. Urci pante intr-a doua de nu-ti vine sa crezi! Pe asfalt insa nu recomand; cu greu mai sare de 100km/h...

Consumul nu-i influentat aproape deloc in nici una dintre variante...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras.

crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu am vazut/auzit la NOI despre asa ceva. Am vazut patania tipului dar nu am luat-o in seama cind mi-am ales motorul. E virala pe net si advrider faza cu furca de BMW F650 GS plesnita. Cine vrea sa faca misto de marca BMW sau de alegerea facuta de unii, aduc in prim-plan ce a patit ala in USA.

Personal, nu fac hard-enduro cu ea deci nu mi-as face mari probleme.

Bafta la ales.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un gs din 2001 timp de cativa ani. Nu am auzit nici eu pe nimeni de aici sa fi avut pb cu furca. Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785

 

Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003?

Am un dakar 2005 cu multe pe el.0722318215.daca esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri.



Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).
Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.
Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

Editat de StefanSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

 

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).

Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.

Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

atit am si eu1,70

 

Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

 

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).

Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.

Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

 

 

Am un prieten care are semnificatv mai putini cm decat tine si se da pe Dakar de nu-ti vine sa crezi. Sfatul meu coincide partial cu ce ai mai primt. Vrei sa iesi de pe drum ia-ti Dakar 21 pe fata si cursa mai lunga. Daca se poate sa aiba si ABS e si mai bine [eu sunt adept declarat]. Iti recomand totusi sa fie modelul pana in 2004 adica cel cu o singura bujie , nu pt ca ar fi rau sa ai 2 bujii ci pt ca parbrizul de la modelul nou e o imbecilitate in schimb cel de la modelul sa-i zicem vechi e cel putin decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului.

Ce are coada vacii cu ștampila primăriei??

 

Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras.

crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms

Eu iti recomand combinatia asta pentru touring. Castigi cam 10Km/h la aceeasi turatie. Daca nu ai porniri/opriri dese (ca in oras de exemplu) e perfect.

 

Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara.

.

Pentru un pinion mai mare, trebuie scoasa protectia aia de pastic. Eu o am pe cea de la Touratech si e perfecta pentru asta. Dealtfel, uitati-va la specificatiile pentru modelul pregatit de Touratech pentru rally-raid si veti vedea ca are un alt raport decat cel "de strada"...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are coada vacii cu ștampila primăriei??

Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numar intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brake, pune ce recomanda producatorul.

Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech?

 

Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numa intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e ;)

Daca mai mergi si cand e luna plina, se duce naibii cat ai bate din palme!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta :)

 

E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal ;)

Am crezut ca glumesti... :mellow:

Poate reusesti sa-mi explici altfel. Marturisesc ca n-am prea priceput parabola ta cu podul. Am terminat armata cu gradul de soldat neinstruit! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand raportul la numarul de dinti e numar intreg, acelasi dinte va calca pe acelasi locas din lant mult mai des decat daca nu ar fi raportul numa intreg. E destul de greu de explicat in text, dar incearca sa iti imaginezi numai...

 

La partea cu soldatii si podul, treaba s-a inatmplat pe vremea lui Napoelon, cand au cazut cu totii in apa :)

 

"As soldiers cross a bridge march in step, the frequency of the marching
steps may match the natural frequency of the oscillations of the bridge.
In that situation, resonance will take place.

Then the amplitude
of oscillations of the bridge will increase enormously which may cause
the collapse of the bridge. To avoid this situation, soldiers are
advised to go out of step while marching on bridge. This specially
happens on suspended bridges.
"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...