Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Nu confunda K60 cu K60 Scout. Sunt cu totul alta consistenta (ca dovada si pretul mai mare al Scouturilor). K60 simplu (pe spate) nu tine mai mai mult de 7-8k...asta daca nu te dai cu el pana iti ies sarmele.

Sunt la al treilea rind de cauciucuri Scout K60. In principiu nu sunt multumit de ele. Primul l-am schimbat de nevoie in Armenia cind dupa doar 4000 km s-a fisurat linga un crampon pe lateral si imi iesea camera pe acolo. De fapt l-am schimbat in Turcia dar din Armenia am mers cu un petec gros pe interior pina am gasit guma de schimb in Trabzon. Al doilea l-am schimbat pe motorul lui nevasta-mea in Roma cind la o verificare in camping am constatat cu durere ca are o gramada de fisuri cam linga fiecare crampon. E adevarat ca avea cca 13000 km, dar daca nu erau fisurile ar mai fi mers inca vreo 3000. Am fost fortat sa-l schimb cu un Metzeler. Al treilea l-am luat pt motorul meu ca imi trebuia ceva rapid si Moni nu avea decit Scout in stoc. Am vreo 6000 cu el dar sunt si eu curios cit o sa ma mai tina. Din punctul meu de vedere Scout nu este o alegere potrivita daca mergi mai mult de 60% pe asfalt. Are crampoanele mai mari decit K60 normal, si din pacate la baza lor nu este o raza de racordare la imbinarea cu masa anvelopei. Din aceasta cauza forta de incovioere genereaza o tensiune suplimentara si apar acele fisuri. Am folosit si vreo 3 rinduri de K60 normal pe care le-am schimbat in general la 9 - 11000 km. Daca o sa imi mai iau K60 vreodata o sa fie din ala simplu si nu Scout. Nu merita diferenta. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Vreau sa imi iau un f650gs 2001-2002. au vreo legatura cu realitatea urmatoarele posturi?

 

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/which-bike/has-anybody-ever-seen-failure-38514-6

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

 

etc.

 

Adica furca e proasta (modelele <2003) si te trezesti pe jos din senin. thx

 

am citit asta:

 

/index.php?/topic/673862-fork-failure/page-1 dar nu prea spun nimic oamenii aia

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat. am facut actele dar din pacate nici el (vanzatorul) si nici eu nu stiam ca o sa il cumpar in dim asta si nu a pus bateria pe redresor (da, am incercat sa merg asa dar moare... si sotia nu a vurt sa mearga in urma mea cu cablurile de incarcat. nu stiu de ce... :)) ). momentan numar minutele pana maine dimineata si dau refresh la 3 site-uri cu vremea poate se schimba prognoza cu ninsoare....

 

Calu merge si se aude f frumos. e din 2002 si are 30k km. din pacate nu are abs

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am incercat sa merg asa dar moare...

 

 

Curios. Cred ca normal ar fi fost ca odata pornit sa mearga,

Tin minte ca am pornit impins un GS (cu bateria descarcata complet) si a mers fara probleme, bateria incarcandu-se de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare...

Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , asa cred si eu ca ar fi trebuit sa mearga si eu l-am mai impins pe al meu din cauza bateriei dar o data pornit nu mai erau probleme.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dim dupa ce a stat vreo jumatate de ora la incarcat (cabluri trase de la masina) a mers f. bine. Eu am vrut sa merg cu el pe la 2-3. Din cauza mai multor intamplari nu am mai putut sta mai mult de 15 min sa se incarce. Maine seara o sa pun bateria (care e moarta total) pe redresor (redresorul meu e in alt judet :( ). Va zic ce si cum. Pretul este unul foarte bun din cauza ca e luat de la un prieten care e prieten cu un prieten etc

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins .

 

Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare...

Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! :peace:

 

Stiu de asta fiindca am impins foarte mult la vechea mea babuta din 1998 f650 st. impins 200kg + echipament = fitness gratis. cand m-am dus sa il iau am mers cu un mecaninc in care am f mare incredere. so uitat si la releu si la tot

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiindca e irelevant si e un pret bun pentru mine. nu vreau sa ma injure restul care au motore la vanzare. dar daca vrei neaparat sa stii si sa nu starnim discutii fara vreo valoare: am dat 2000 de euro in doua rate :). motorul valoreaza mai mult de atat si din cauza asta e irelevant.



GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins .

 

Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km .

 

Multumesc frumos. stiam ca din cauza asta moare fiindca am avut pe carburatie si la ala doar impingeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins.

 

Intr-adevar, motorul era deja cald.

nu,eu l-am pornit dupa ce a stat 2 zile afara(rece deci) si tot am reusit.........probabil bateria nu era descarcata complect ,oricum la cheie nu mai pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca pompa de benzina, ECU, etc isi iau curent direct de la baterie, o data pornit un motor, bateria (si, deci, ECU, etc) ar trebui sa primeasca curent de la generator. Daca motorul se opreste dupa ce a fost pornit denota alte probleme. Faptul ca bateria e dusa e irelevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e irelevant faptul ca bateria e dusa.

O baterie moarta - in functie de felul in care a murit - poate absorbi foarte mult curent. Cand iei mana din gas si lasi motorul la ralanti - generatoruul nu mai poate da destula zeama ca sa mentina tensiunea nominala (cu un consumator major) si motorul iti moare .

 

Mai poate avea o problema fara legatura cu bateria - senzorul de la clapeta.

 

Oricum - mobrele nepornite de multa vreme au nevoie de 100 km sa se adapteze la mediu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Fac curatenie de primavara si vand din dulap urmatoarele lucruri:

 

Genti laterale textil motodetail

Tankbag cu magneti

 

Parbriz touring original (f650gs 2000-2003 - in 3 suruburi)

 

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-22&do=findComment&comment=3343472

 

Dac este cineva interesat, discutam cu drag.

 

Toate bune,

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=4234168&postcount=8

 

"The bike at idle will not produce enough watts to keep the bike going with a dead battery - hence the reason why it died when you removed the cables. You would need to keep it above ~ 3000 RPM with no electrical load on it for a good 15 minutes to get going again." - asta o gasiti in mai multe locuri pe net, inclusiv pe ChainGang.

 

Am patit sa pornesc impins dupa ce mersesem mult si am oprit sa-mi pun niste manusi mai groase, dar cu manerele incalzite pornite si niste prastii de proiectoare (consum 55W, parca bucata) aprinse. Dupa ce am inchis consumatorii in plus si am mers cu ea turata mai mult decat de obicei (ca stiam de povestea cu turatia de la care incarca suficient), problema s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...