edi Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 De la o vreme observ ca zilierul si kilometrajul nu numara aceeasi kilometrii. Dupa kilometraj 303,dupa zilier 307. A mai patit cineva asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Este a nustiucata oara cand spun si o problema clasica la acest model: la fiecare pornire "la rece" iti taie cam 1-2km din total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta. Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului. Atasez si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) ba cam va trebui sa iei tot electromotorul! ebay, dezmembrari Editat Iulie 29, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Lamureste-ma te rog si de ce... e turnat rotorul pe ax? La depresare se sparge? Ai incercat si tu si nu a mers? Da-mi te rog mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Este a nustiucata oara cand spun si o problema clasica la acest model: la fiecare pornire "la rece" iti taie cam 1-2km din total Multumesc frumos. Scuze,sm citit abia primele 70 de pagini. Deci taie din kilometrajul total; iar zilierul este ok ca numaratoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 E dragut ca eu cand mergeam prin oras 99% aveam o diferenta cam de 10% intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Rotorul vine ca piesa de schimb, nu gasesti nicaieri ax de schimb pentru rotor, rulmenti da, dar restul nu. si da, capul axului e calit/cimentat cum vrei sa-i zici. Alta solutie nu ai decat altul, dar daca te incapatanezi pune mana si da totul jos de pe ax sa vezi ce se intampla. cauta pe ebay , cauta modelul ca nue facut special pt mobra, vezi la aprilia etc http://www.ebay.com/itm/NEW-STARTER-BMW-MOTORCYCLE-F650-F650CS-F650GS-F650GS-DAKAR-F650ST-F650GS-/360504706882?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53efc14742&vxp=mtr Editat Iulie 29, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Dragii mei prieteni BMW-ul va pleca la Constanta.Am primit astazi avansul ,dar motorul a ramas in custodia mea pina se va achita si restul si bineinteles nu mai am acces la calarit asa cum am stabilit cu ,cumparatorul.Se va odihni k si inainte.Imi pare rau pt cei care doreau anumite piese din el dar am spus k nu se vinde intr-o luna incep dezmembrarea.Mii de scuze tuturor desi toti au spus k nu apuc sa o dezmembrez.Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta. Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului. Atasez si o poza: ax_electromotor.jpg se poate reface portiunea de caneluri dar nu stiu daca merita efortul. Iesu mai ieftin cu unul second hand. Refacerea implica incarcare cu sudura, frezare, calire, poate si cementare suprafete. Te doare sa refaci asa ceva. In plus e posibil ca infasurarile sa nu supravietuiasca in cadrul procesului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Salut baieti ! Astazi, mergand cu motorul , am auzit o bataie . Am tras de etrier si cred ca-i lipseste o bucsa la prindere. . Unde o gasesc de cumparat ? ms Editat Iulie 31, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Acolo nu cumva era un capacel de cauciuc care proteja tija pe care gliseaza etrierul? revin cu poze Si poza: https://www.dropbox.com/s/epifl3gk3jggvcm/2013-07-31%2018.38.05.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Acolo nu cumva era un capacel de cauciuc care proteja tija pe care gliseaza etrierul? revin cu poze Si poza: https://www.dropbox.com/s/epifl3gk3jggvcm/2013-07-31%2018.38.05.jpg Mersi de raspuns. Nu era cumva o bucsa ca-n partea de sus a prinderii etrierului ?Era bine daca prindeai si partea de sus a etrierului sa vedem daca e la fel cu cea de jos. . M-am uitat in manual si nu am vazut ce reprezinta piesa respectiva Editat Iulie 31, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 In partea de sus, tija e prinsa de etrier si culiseaza in suport, in partea de jos tija e prinsa de suport si culiseaza in etrier. Cel putin asa era la toate ettrierele pe care le-am desfacut eu. Sper sa nu zic prostii... Deci ce vezi tu acolo e de fapt capatul tijei (care este filetat si insurubat in etrier). Etrierul e normal sa culiseze/joace intr-o mica masura (de asta e etrier flotant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) In partea de sus, tija e prinsa de etrier si culiseaza in suport, in partea de jos tija e prinsa de suport si culiseaza in etrier. Cel putin asa era la toate ettrierele pe care le-am desfacut eu. Sper sa nu zic prostii... Deci ce vezi tu acolo e de fapt capatul tijei (care este filetat si insurubat in etrier). Etrierul e normal sa culiseze/joace intr-o mica masura (de asta e etrier flotant) Am pus un filmulet pe youtube cu cat de tare se misca si ce zgomot face Editat August 1, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 din ce se vede in film iti lipseste si bucsa in care trebuia sa culiseze. acum lucreaza direct pe aluminiu si nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Asa ma gandeal si eu ZIDULE . Problema e cum se numeste piesa aia si de unde o cumpar. Ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Pe realoem am vazut ca nu apare cauciucul. Incearca sa pui o intrebare la bavaria, poate au idee, sau s-au mai lovit de problema asta. O idee ar fi sa gasesti o bucsa pe dimensiune si sa ii pui un opritor in capat ca sa nu zboare de acolo, dar fiind la frana, personal nu as improviza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) banuiesc ca piesa indicata in desen iti trebuie.....poate reusesti sa mergi cu desenul la bavaria si le areti exact ce doresti pt ca in "legenda" nu arata nicaieri piesa aceea! sau probabil nu se vinde separat de etrier . este si foarte probabil sa ma insel in privinta piesei lipsa,oricum si cauciucul lipseste cu siguranta de acolo acela e mai mult un aparator de praf. Editat August 1, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Te duci la magazine degeaba. Ai uzura intre boltul de culisare si corp si nu exista piese de schimb pt asta;se ia etrierul cu totul. Va trebui sa vezi daca merge sa bucsezi.Nu se recomanda modificari la sistemul de franare dar merita sa studiezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 piesa pe care o cauti sunt sanse sa o gasesti la BREMBO dar la noi in tara nu aduce nimeni piese de la brembo . cel mai simplu rapid si mai putin ieftin , cauti un etrier second si il iei . asa scapi de mult timp pierdut si multi multi nervi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Stau si ma minunez...mai baieti, piesa aia este o garnitura de cauciuc (sper sa nu ma insele privirea!), simpla, prevazuta la capat cu un fel de dop...pe care o poti inlocui, la fel de simplu, cu o bucata de furtun din cauciuc, rezistent la solventi (in cazul de fata la lichid de frina, cu toate ca acolo nu trebuie sa ajunga lichid, ulei...dar deh...preventiv!). Spun asta din proprie experienta...testat...si merge, fara greturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 @ivan pedala, ai dreptate in ceea ce spui, dar personal nu as modifica pentru ca acel furtun/bucsa/cauciuc sau cum vrei sa ii spui tu, pe partea cealalta a etrierului (unde nu se vede in poza) are o buza, care are rol de tampon intre cele doua metale. Pe langa asta, trebuie sa il faci sa stea acolo, iar la temperaturile care sunt in apropiere nu stiu ce lipici il tine, deci ori va fi foarte fix, nepermitand etrierului sa culiseze in voie, ori va trebui sa modifici axul pe care culiseaza pentru a-i adauga un pin, ceva... My 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Da, asa este, dar cum-necum, am reusit (cu greu, ce-i drept...si fara lipici, doar presat) sa introduc o bucata de furtun care sa iasa si in spate cit sa inlocuiasca acea buza, si sa-i lase loc sa culiseze etrierului. In fata i-am proptit un dop tot din cauciuc, bagat tot presat, care nu lasa sa intre mizerie...fiindca nu are si alt rol. Repet...a mers fara probleme vreo doi ani, pina am gasit etrier complet si l-am schimbat, preventiv. Editat August 2, 2013 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 O sa incerc sa caut undeva sa o bucsez. Daca nu, o sa incerc si cu furtun. Ultima optiune e alt etrier. Mersi fain baieti ! Mi-era teama sa nu fie o piesa cu rol mai important, dar pare ok. Cred ca merg asa cu ea de vreo 700 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.