Tytus The VIRUS Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Salut, donez 2 camere de aer Bridgestone in stare ok, ridicabile din Bucuresti, zona centrala, pentru dimensiuniile: 100/90 R19 130/80 R17 120/80 R17 120/90 R17 110/100 R17 Doritorii sa dea mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) I s-a rupt cuiva cricul lateral? Mie mi-a pocnit de la sudura care il prinde de cadru, imediat dupa articulatie. O sa incerc sa il dau jos cu tot cu tot cu cadrul 1 din diagrama http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0616&hg=46&fg=51 si sa il sudez. Aveti alta idee? Se poate demonta cadrul fara prea multe complicatii? Editat Iulie 22, 2013 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mclaudiu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salut, Am un f650gs din 2004. Cateodata face probleme la pornire, adica porneste la a doua sau a treia incercare. Problema e ca a inceput sa se opreasca motorul in trafic si nu mai sta la relanti. S-a intamplat de cateva ori, dar vreau sa rezolv problema pentru ca nu e deloc placut sa se opreasca in trafic. Nu e o problema constanta, dar mi ar placea sa o rezolv. Am schimbat bujii, ulei, filtre, dar problema nu a disparut. A avut cineva aceeasi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 motorasul de reglat aerul la ralanti? filtrul-regulator de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salut, Am un f650gs din 2004. Cateodata face probleme la pornire, adica porneste la a doua sau a treia incercare. Problema e ca a inceput sa se opreasca motorul in trafic si nu mai sta la relanti. S-a intamplat de cateva ori, dar vreau sa rezolv problema pentru ca nu e deloc placut sa se opreasca in trafic. Nu e o problema constanta, dar mi ar placea sa o rezolv. Am schimbat bujii, ulei, filtre, dar problema nu a disparut. A avut cineva aceeasi problema? reglat clapeta injector, cablu acceleratie vezi in istoric, au mai fost cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 senzoru de poziie al clapetei - daca motoru are in jur de 50 mii cel mai bine il schimbi direct - te va scuti de nervi si nu e scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mclaudiu Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Motorul are 26.000 km. Am curatat motoras aer, clapeta. Porneste la fel de greu, dar dupa ce porneste nu se mai opreste. Cel putin ieri si azi pe cativa km nu s-a mai oprit in trafic. Acum sper sa rezolv si cu pornirea. O sa incerc sa o pun si pe un tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Salut, Am un f650gs din 2004. Cateodata face probleme la pornire, adica porneste la a doua sau a treia incercare. Problema e ca a inceput sa se opreasca motorul in trafic si nu mai sta la relanti. S-a intamplat de cateva ori, dar vreau sa rezolv problema pentru ca nu e deloc placut sa se opreasca in trafic. Nu e o problema constanta, dar mi ar placea sa o rezolv. Am schimbat bujii, ulei, filtre, dar problema nu a disparut. A avut cineva aceeasi problema? Tot GS din 2004 am si eu. 1.referitor la pornirea grea, mie mi imi pornea greu din cauza filtrului de benbzina care era cam murdar. Dupa schimbarea filtrului porneste bine. 2. SI mie mi se oprea in MERS cu resetare de ABS si oprirea motorului. Dupa lupte SECULARE si MULTE supozitii am descoperit cauza: un FIR INTRERUPT in manunchiul care intra in contact (manunchiul are 2 fire groase + 3 fire subtiri) . Desfacut, schimbat cele DOUA fire groase intrerupte si nu mi se mai opreste in mers. Eu nu mi-am dat seama ca este firul ala intrerupt decat cand , pe cricul central fiind si cu motorul mergand, am pus casca pe oglinda stanga iar ghidonul s-a virat spre stanga moment in care TOTUL s-a oprit. TOT. Motor, lumini, TOT. Vezi si tu poate de acolo o fi. Bafta PS. In cazul in care nu iti tine relantiul ar putea fi si de la motorasul de relantiu. Trebuie desfacut si curatat canalul pe care acesta il obtureaza pentru mersul in relanti. Editat Iulie 24, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Salutare. Am si eu o problema la un GS model 2005. Am observat un fenomen ciudat: cand accelerez si depasesc 4500 turatii la motor intensitatea lumini scade, iar peste 5500 turatii farul se stinge complet. Pana la 4000 ture totul este normal. Si acest fenomen se intampla si pe faza scurta si pe faza lunga, dar nu pe lumina de pozitie. Am verificat toate cablurile, am desfacut capacul din dreapta al motorului sa verific bobina, am schimbat releul cu altul, dar tot degeaba. Ce ar trebui sa mai verific? A mai intalnit cineva problema asta? Mentionez ca motorul functionaza normal, porneste fara probleme, chiar am pus si alta baterie si tot asa face. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) releul regulator - probabil e o faza dusa. nu e exclus ca si al 2-lea - cu care ai incercat tu - sa fie dus. pentru mai multe opinii ar fi de mare ajutor sa masori tensiunea care ajunge la becul ala si tensiuni in diverse puncte din circuit (intrare in releu - aici ar trebui sa ai alternative, iesire din releu, etc) Editat Iulie 24, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Verifica cablurile de la baterie. Poate nu fac contact cu bornele,poate are masa o problema. Haideti sa va spun patit azi...ce s-a rupt la mobra. Am fost cu nevastamea pana la Balea Lac si cand am ajuns sus la cabana am observat cu stupoare ca pe drum s-a rupt suportul pe care este montat robinetul pentru "setat" amortizorul spate. Piesa cu numarul 10 din poza:Nus cum dracu de s-a rupt, probabil de la vibratii si de la drumul groaznic de prost ce tine de pe barajul Vidraru pana aproape de cabana Capra. De la Capra pana sus la cabana Balea drumul a fost foarte bun.Maine o sa pun o poza ca sa va arat ce improvizatie am facut ca sa nu ma intorc cu robinetul atarnand pe langa motor.... Am editat postul mai vechi pt ca si eu am patit exact la fel in acelasi loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salutare, Stie cineva numarul de telefon de la magazinul de piese de pe vacaresti de lanaga universitatile particulare? Am inteles ca acolo pot gasi rulmenti pentru Dakar pentru roata de fata. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salutare, Stie cineva numarul de telefon de la magazinul de piese de pe vacaresti de lanaga universitatile particulare? Am inteles ca acolo pot gasi rulmenti pentru Dakar pentru roata de fata. Multumesc daca stii dimensiunile cred ca gasesti la orice magazin de rulemnti, nu? RULMENT RADIAL 6203 2RS C3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Salutare. Am si eu o problema la un GS model 2005. Am observat un fenomen ciudat: cand accelerez si depasesc 4500 turatii la motor intensitatea lumini scade, iar peste 5500 turatii farul se stinge complet. Pana la 4000 ture totul este normal. Si acest fenomen se intampla si pe faza scurta si pe faza lunga, dar nu pe lumina de pozitie. Am verificat toate cablurile, am desfacut capacul din dreapta al motorului sa verific bobina, am schimbat releul cu altul, dar tot degeaba. Ce ar trebui sa mai verific? A mai intalnit cineva problema asta? Mentionez ca motorul functionaza normal, porneste fara probleme, chiar am pus si alta baterie si tot asa face. Multumesc. Ce spui tu seamana tare mult cu ce pateam eu acum 3-4 ani. Releul care tine farurile, claxonul (nu-i asa ca si claxonul se aude slab spre deloc cand treci de o anumita turatie?) are masa prin electromotor, pentru a taia consumatorii cand apesi butonul de pornire. Electromotorul e legat la masa prin cele doua suruburi de prindere ale lui si prin suprafata de contact dintre electromotor si blocul motor. Demonteaza electromotorul, freaca talpicile cu niste smirghel fin sa se duca oxizii, da cu ceva vaselina, da suruburile cu peria de sarma si monteaza totul la loc. N-ar trebui sa mai ai probleme. Exctactor de volanta are cineva sa-mi imprumute cateva zile? Mi s-a stricat ori freewheel-ul, ori rotitele dintate dintre electromotor si el. Multumesc Editat Iulie 25, 2013 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 claudiu, exact cum a zis si crazvy, eu am avut acea problema, si era de la acea clapeta de acceleratie, vezi ca are un surub de reglat, cu rol sa tina clapeta cand e inchisa pentru a nu uza corpul injectorului, chiar daca e sigilat cu vopsea pe filet, incearca sa-l slabesti, astfel se inchide mai mult clapeta si nu mai trage aer fals la relanti. (el isi ia aerul ptr relanti pe la motorasul pas cu pas). Atentie insa sa nu-l slabesti prea mult, iar clapeta de acc sa se opreasca tot in el! Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 De la o vreme observ ca zilierul si kilometrajul nu numara aceeasi kilometrii. Dupa kilometraj 303,dupa zilier 307. A mai patit cineva asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Este a nustiucata oara cand spun si o problema clasica la acest model: la fiecare pornire "la rece" iti taie cam 1-2km din total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta. Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului. Atasez si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) ba cam va trebui sa iei tot electromotorul! ebay, dezmembrari Editat Iulie 29, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Lamureste-ma te rog si de ce... e turnat rotorul pe ax? La depresare se sparge? Ai incercat si tu si nu a mers? Da-mi te rog mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Este a nustiucata oara cand spun si o problema clasica la acest model: la fiecare pornire "la rece" iti taie cam 1-2km din total Multumesc frumos. Scuze,sm citit abia primele 70 de pagini. Deci taie din kilometrajul total; iar zilierul este ok ca numaratoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 E dragut ca eu cand mergeam prin oras 99% aveam o diferenta cam de 10% intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Rotorul vine ca piesa de schimb, nu gasesti nicaieri ax de schimb pentru rotor, rulmenti da, dar restul nu. si da, capul axului e calit/cimentat cum vrei sa-i zici. Alta solutie nu ai decat altul, dar daca te incapatanezi pune mana si da totul jos de pe ax sa vezi ce se intampla. cauta pe ebay , cauta modelul ca nue facut special pt mobra, vezi la aprilia etc http://www.ebay.com/itm/NEW-STARTER-BMW-MOTORCYCLE-F650-F650CS-F650GS-F650GS-DAKAR-F650ST-F650GS-/360504706882?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53efc14742&vxp=mtr Editat Iulie 29, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Dragii mei prieteni BMW-ul va pleca la Constanta.Am primit astazi avansul ,dar motorul a ramas in custodia mea pina se va achita si restul si bineinteles nu mai am acces la calarit asa cum am stabilit cu ,cumparatorul.Se va odihni k si inainte.Imi pare rau pt cei care doreau anumite piese din el dar am spus k nu se vinde intr-o luna incep dezmembrarea.Mii de scuze tuturor desi toti au spus k nu apuc sa o dezmembrez.Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta. Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului. Atasez si o poza: ax_electromotor.jpg se poate reface portiunea de caneluri dar nu stiu daca merita efortul. Iesu mai ieftin cu unul second hand. Refacerea implica incarcare cu sudura, frezare, calire, poate si cementare suprafete. Te doare sa refaci asa ceva. In plus e posibil ca infasurarile sa nu supravietuiasca in cadrul procesului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.