Jump to content

Recommended Posts

In partea de sus, tija e prinsa de etrier si culiseaza in suport, in partea de jos tija e prinsa de suport si culiseaza in etrier. Cel putin asa era la toate ettrierele pe care le-am desfacut eu. Sper sa nu zic prostii... Deci ce vezi tu acolo e de fapt capatul tijei (care este filetat si insurubat in etrier).

 

Etrierul e normal sa culiseze/joace intr-o mica masura (de asta e etrier flotant)

Am pus un filmulet pe youtube cu cat de tare se misca si ce zgomot face

Edited by Guzuman

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce se vede in film iti lipseste si bucsa in care trebuia sa culiseze. acum lucreaza direct pe aluminiu si nu e bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ma gandeal si eu ZIDULE . Problema e cum se numeste piesa aia si de unde o cumpar. Ms de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe realoem am vazut ca nu apare cauciucul. Incearca sa pui o intrebare la bavaria, poate au idee, sau s-au mai lovit de problema asta. O idee ar fi sa gasesti o bucsa pe dimensiune si sa ii pui un opritor in capat ca sa nu zboare de acolo, dar fiind la frana, personal nu as improviza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

banuiesc ca piesa indicata in desen iti trebuie.....poate reusesti sa mergi cu desenul la bavaria si le areti exact ce doresti pt ca in "legenda" nu arata nicaieri piesa aceea! sau probabil nu se vinde separat de etrier . este si foarte probabil sa ma insel in privinta piesei lipsa,oricum si cauciucul lipseste cu siguranta de acolo acela e mai mult un aparator de praf.

post-66828-0-01103600-1375383950_thumb.png

Edited by ow3x3xpr3ss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci la magazine degeaba. Ai uzura intre boltul de culisare si corp si nu exista piese de schimb pt asta;se ia etrierul cu totul. Va trebui sa vezi daca merge sa bucsezi.Nu se recomanda modificari la sistemul de franare dar merita sa studiezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

piesa pe care o cauti sunt sanse sa o gasesti la BREMBO dar la noi in tara nu aduce nimeni piese de la brembo . cel mai simplu rapid si mai putin ieftin , cauti un etrier second si il iei . asa scapi de mult timp pierdut si multi multi nervi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stau si ma minunez...mai baieti, piesa aia este o garnitura de cauciuc (sper sa nu ma insele privirea!), simpla, prevazuta la capat cu un fel de dop...pe care o poti inlocui, la fel de simplu, cu o bucata de furtun din cauciuc, rezistent la solventi (in cazul de fata la lichid de frina, cu toate ca acolo nu trebuie sa ajunga lichid, ulei...dar deh...preventiv!). Spun asta din proprie experienta...testat...si merge, fara greturi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan pedala, ai dreptate in ceea ce spui, dar personal nu as modifica pentru ca acel furtun/bucsa/cauciuc sau cum vrei sa ii spui tu, pe partea cealalta a etrierului (unde nu se vede in poza) are o buza, care are rol de tampon intre cele doua metale. Pe langa asta, trebuie sa il faci sa stea acolo, iar la temperaturile care sunt in apropiere nu stiu ce lipici il tine, deci ori va fi foarte fix, nepermitand etrierului sa culiseze in voie, ori va trebui sa modifici axul pe care culiseaza pentru a-i adauga un pin, ceva... My 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa este, dar cum-necum, am reusit (cu greu, ce-i drept...si fara lipici, doar presat) sa introduc o bucata de furtun care sa iasa si in spate cit sa inlocuiasca acea buza, si sa-i lase loc sa culiseze etrierului. In fata i-am proptit un dop tot din cauciuc, bagat tot presat, care nu lasa sa intre mizerie...fiindca nu are si alt rol. Repet...a mers fara probleme vreo doi ani, pina am gasit etrier complet si l-am schimbat, preventiv.

Edited by ivan pedala

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa incerc sa caut undeva sa o bucsez. Daca nu, o sa incerc si cu furtun. Ultima optiune e alt etrier. Mersi fain baieti ! Mi-era teama sa nu fie o piesa cu rol mai important, dar pare ok. Cred ca merg asa cu ea de vreo 700 km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,
Ma poate ajuta cineva cu tija de actionare a axului ambreiaj, intre cablu si ax. Piesa nr.7 din poza.

 

Multumesc mult,

post-46696-0-08159700-1375596793_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum am mai spus si cu alte ocazii - noua e cam 80 lei - stiti voi de unde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca alarma BMW pt single spark se potriveste pe twinspark? Trebuie facute ceva modificari prin soft pentru a elimina/adauga alarma?

Edited by Atomykatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne povseteste nimeni cum s-a pravalit cu motoreta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti ! Astazi, mergand cu motorul , am auzit o bataie . Am tras de etrier si cred ca-i lipseste o bucsa la prindere. kfkw0Sv.jpg .

 

 

Unde o gasesc de cumparat ? ms

Stie cineva din ce material e ? Vreau sa-mi fac una si nu stiu ce material sa pun: cauciuc? teflon ? ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adamantiu :)

Cauciuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

este fix un cauciuc

 

pot sa citesti ci codul de pe el daca vrei

post-5912-0-37415000-1376027999_thumb.jpg

Edited by MotĂśrizer

Share this post


Link to post
Share on other sites

este fix un cauciuc

 

pot sa citesti ci codul de pe el daca vrei

Multumesc man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne povseteste nimeni cum s-a pravalit cu motoreta?

Deja sunt 2 povesti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Stie cineva un Dakar sau Gs dezmembrat? Am nevoie pentru un Dakar 2001 de senzor de viteza si pompa frana spate. Multumesc

Edited by aditorpan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa cedeze simeringurile de ulei de la furca dupa 15000 km (cam 3000 au fost pe macadam/drumuri proaste)? Le-am schimbat anul trecut, si deja sunt pa! :( Intreb pt. ca primul care a cedat e pe aceeasi jamba ca si anul trecut si ma gandesc ca o fi avand vreo imperfectiune. Sunt AllBalls daca are vreo importanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt multi km dar nici foarte putini mai ales daca 3000 din ei au fost pe macadam. Intrebarea este daca ai curatat furca sau au curatat-o simeringurile. De asemenea un alt factor agravant este furtunul cu presiune care la furcile "normale" trece de simeringuri.

Ai putea sa pui niste protectii. Am avut pe F650 GS niste burdufuri care mie mi s-au parut foarte ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...