Jump to content

Recommended Posts

Misto mobra, de unde ai luat amortizoarele fata cas misto rau.

 

Aveti idee unde se gasesc acele inbracaminte de Jambe, ma gandeam sa le protejez si sunt parca din neopren sau ma insel, deci stie cineva unde se gasesc.?

Salutare.

 

Motocicleta a venit preparata asa din Italia.

Furca fata e de la un ktm 530, la fel si amortizorul spate.

 

 

salutare si eu sunt curios . Macar un cod de pe ele si sa ne spui daca roata fata e originala .Daca nu ce modificari a suferit moto pt a avea aceste telescoape

Modificarile nu sunt multe. Roata fata e originala BMW doar ca axul rotii a fost manufacturat ca sa se potriveasca pentru furca de ktm pe prinderi iar pentru etrier sa facut un adaptor-distantier care sa se potriveasca pe prinderea furcii. Franele sunt tot cele originale. De asemenea jugul superior a fost modificat la strung sa se potriveasca cu noile cote.

Cand ajung la garaj o sa fac poze si le adaug aici.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mersi mult . ce diametru au furcile ( cand intra in jambe ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

motocicleta pare sa aiba pe ea un kit touratech WP

http://www.touratech-usa.com/media/fromoldsite/docs/09-300-0010-1.pdf - manual cu part number si detalii de montaj

daca trage mai bine e posibil sa aiba pe ea si kitul de lant cu rapoarte modificate sau macar pinion de 15 pe fata

 

Da ai dreptate. Acesta este kitul montat pe motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu singur mi-am facut protecti la telescoape dintr-um brau de neopren ,nici nu a trebuit sa demontez furca pt ca i-am cusut arici pe lungime si asa pot sa le si dau jos usor sa le mai spal daca e nevoie.

Exact aceleasi protecti din neopren sant 20 si ceva de euro,pe mine ma costat 5 euro braul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de unde lai luat ca idee. ?



Am gasit si eu pana la urma pe un site imbracaminte de jamba la 110 ron pentru diferite dimensiuni din neopren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare si eu sunt curios . Macar un cod de pe ele si sa ne spui daca roata fata e originala .Daca nu ce modificari a suferit moto pt a avea aceste telescoape

Nu-s foarte complicat de facut aceste modificari. Depinde si pana unde esti dispus sa mergi, desigur! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e kit touratech ala vine cu toate suruburile si piulitele necesare, inclusiv jug modificat si restul. Ce am pus eu acolo contine detalii de montaj si part number.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de unde lai luat ca idee. ?

 

Am gasit si eu pana la urma pe un site imbracaminte de jamba la 110 ron pentru diferite dimensiuni din neopren..

pai am cumparat un brau marime xxl de la louis,am taiat la lungimea si latimea dorita 2 buc si le-am facut "inchiderea" cu arici ...........si asta a iesit.

post-66828-0-37487500-1377537326_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezmembrez Dakarul (din 2000). Mi s-au rupt supapele si nu mai am timp si nici chef sa stau cu el in reparatii. De pus pe picioare mi-ar manca vreo 500 de euro dar vreau sa-mi iau altceva asa ca-l fac bucatele (sau il dau intreg, asa cum e acum, daca e cineva interesat). Ambreaj, lant, cauciucuri rulate vreo 3000+km, sa facuta la darian, crashbaruri, genti laterale originale, radiator nou. Mai am si o pompa de frana la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezmembrez Dakarul (din 2000). Mi s-au rupt supapele si nu mai am timp si nici chef sa stau cu el in reparatii. De pus pe picioare mi-ar manca vreo 500 de euro dar vreau sa-mi iau altceva asa ca-l fac bucatele (sau il dau intreg, asa cum e acum, daca e cineva interesat). Ambreaj, lant, cauciucuri rulate vreo 3000+km, sa facuta la darian, crashbaruri, genti laterale originale, radiator nou. Mai am si o pompa de frana la vanzare.

Scarita dreapta pasager si vas expansiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai baga niste preturii la ce ai spus macar pana acum, ei asta dezmembrez si pauza....pret asta inseamna sa vinzi ceva.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti !

 

Sper sa reusesc sa imi iau un BMW F650 Gs week asta si ma bate un gand : Are cineva toba aftermarket ? Are cineva toba Akrapovici ? A gaurit cineva toba ?

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. nu gauri toba

2. nu da banii pe prostii ( pune gaaz si plimb-o )

3. s-o stapanesti sanatos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la toba mea a umblat fostul propietar, zangane o tabla prin ea, nu iti recomand sa dai gauri aiurea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut una gaurita si tot asa a ramas un zdranganit in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce tin eu minte teste pe la oamenii care au incercat asa ceva - puterea motorului nu creste, creste doar consumul si cuplul se moddifica in mod negativ. sunt teste pe net cu tot soiul de tobe - modificate, nemodificate, aftermarket, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri baieti . Deci cel mai bine este sa o las asa precum a facut-o neamtul :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam la asta ma refeream , restrictorul este cred acelas lucru cu filtrele de sunet pe care le-am scos eu de la chooper :), nu vroiam doamne fereste sa fac vreo gaura in toba :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma batea gandul la un moment dat sa cumpar o toba de la 'evacuarimoto' sa vad cum e . dar pana acum n-am avut timp sa umblu . plusul de putere cred ca-i neglijabil dar greutatea nu . iti faci loc de o trusa de scule sau o rezerva de benzina pe partea dreapta . mi-ar placea si mie sa vad la altul mai intai

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe stanga nu e nici un restrictor. Canistra aia de pe stanga este catalizatorul si modelele euro 1 - cele pana in 2003 au evacuare partiala din catalizator. Scoti dopu - nu mai lucreaza calumea catalizatorul, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva toba aftermarket ?

 

Am eu un Leo Vince luat de la un KTM LC4 640. Motivul schimbarii a fost greutatea mare a tobelor originale.

Consumul nu a crescut absolut deloc (la 90-100 pe sosea imi ia 3,5) si se simte un cuplu mai bun in ture joase si medii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la viteze mari cum se comporta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus un Scorpion in locul tobelor originale. Pana acum nu am gasit niciun "minus". A rulat in toate conditiile ( o am de vreo 2-3 ani) si nu as mai renunta la ea pentru nimic in lume!

Mentionez insa ca este modelul facut/recomandat pentru motorul meu si nu o improvizatie. Cred ca si asta are o oarecare importanta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...