Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet :) . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet :) . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare.

eu am ajuns la aceeasi concluzie

imi trezeste amintiri de la mobrele comuniste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min .

Multumesc frumos.Mi-a rezolvat un electrician destul de repede problema.De data asta a fost firul verde. Mai mare tevatura cu transportul ei pana la electrician. Am rupt si o prindere de oglinda cu ocazia asta din vina mea.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms frumos. Din fericire lucrez intr-un magazin de piese auto si mi-am comandat la mine , aproape 60 lei prinderea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. consumul e mai mic pe frig? rezerva s-a aprins la 300 km (fata de 270 km vara)

2. la rezervorul de lichid de frina pe ghidon este umed mai mereu in dreptul imbinarii. e normal sau nu izoleaza bine garnitura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a aprins becul la 380 km la drum lung. Asta insemnand 3.3 l/100km in mers legal. 300 km cu 12.5 l cand se aprinde becul inseamna 4.17 l/100km,iar 270 km pana se aprinde becul inseamna 4.63 l/100km. Poate ai mers mai economic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai depinde si cum ai indesat ultima data cand ai facut plinul. Km reali sau km luati pe "partial" ?

nu mai tin minte, de obicei cind se opreste pompa mai rotunjesc suma

sa nu ma umple de marunt cind platesc

cum adica partial? am citit pe bord

 

1 - greu de spus - poate de la frig mergi mai incet

2 _ nu trebuie sa fie ud la rezervorul cu lichid de frana. Poate ai completat cu placute uzate si acum ai pus placute noi

1. :laugh:

2. n-am schimbat placutele

 

PS: e vorba de mers preponderent in oras

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica garniturile si strangerea surubului la rezervorul de lichid. REcomandabil sa schimbi lichidul - absoarbe apa daca e in contact cu exteriorul

am strins suruburile si lichidul e schimbat anul trecut (stiu ca e higroscopic)

problema e ca garnitura se gaseste numai cu capac si suruburi cu tot

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Ma numesc cosmin,am inceput sa citesc forumul vostru( mai am de citit anii 2010-2012)ocazie cu care felicit pe cei care sunt in continuare pe forum de la inceput care mai au mobrele si pe cei care chiar daca nu mai au mobrele dau dovada fairplay ori de cate ori intra un proaspat posesor si se repeta intrebarile,sper sa pot sa va stresez si eu in curand cu intrebari(momentan astept sa ma repar dupa o operatie la coloana'hernie de disc')dar pana atunci nu m-am putut rabda sa nu postez acest link https://www.pemotoare.ro/singur-in-africa-fara-un-scop-anume/6451/ multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-urile sunt mobre excelente, au fost peste tot. Vei putea observa ca sunt forumisti care le-au dus prin siberia, alte zone din asia, africa, america de sud, mai peste tot.

Sunt si doamne care le abuzeaza in felul asta. Povestilelor sunt pe aici pe forum.

Topicurile mono model se refera in principal la subiecte legate de modelul ala (probleme, solutii, informatii, upgrade, etc)

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta :( cu ce sa incep ?

 

Mie mi s-a dus acum ceva vreme (iarna tracuta) mansonul stang. Am lut SH si m-am gandit sa il hacker-esc pe cel vechi. I-am taiat cauciucul si era rupta spira. S-a rezolvat cu un letcon in 3 minute si apoi am pus banda termocontractibila pe el. Am repetat operatiunea si cu cele de pe motoreta. Un set de mansoane (doar cauciucurile) e in jur de 120 lei la Mymoto. Ca sa ajungi la cabluri e foarte mare bataie de cap.

 

Problema vine de la modul in care s-au gandit sa lipeasca mansoanele. Adica doar de extremitati. Partea din centru ramane mobila destul cat sa rupa spira.

 

Revin cu poze cu "lucratura" de sub cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si cu mansoane generice (trbuie 2 seturi deoarece se folosesc "acceleratiile" peste manerele incalzite), Am mers si cu copii dupa mansoanele originale (le gasiti pe net ca mansoane de BMW) Ultimele sunt facute speical - in asa fel incat sa intre peste rezistente si in plus confortul este net superior cu ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare de natura tehnica - ce faceti cand se strica statorul de la alternator? Am vazut ca nu se poate comanda separat, numai tot sistemul cu intregul...

 

Face cineva statoare after-market mai puternice sau tot OEM? Sau singura mea sansa e sa gasesc unul SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...