ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Intrerupatorul si infasurarile Poti verifica continuitatea infasurarilor pe firele care merg spre fiecare maner Manerele incalzite se pot repara relativ usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 trebuie sa-mi fac timp sa-l desfac . nu poate fi atat de complicat . am citit pe undeva ca firele ar trece prin ghidon , asa e ? mi s-a cojit vospeaua de pe el si l-as duce sa-i dau o culoare . dar sa nu fie prea mare bataia de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 A desfacut cineva ceasul din bord care indica viteza? E ceva de reparat inauntru? Acul nu mai revine intotdeauna la 0 (inclusiv cu contactul luat) si indica viteza mult mai mare decat e in realitate. Odometrul numara distanta corect, nu cred ca e problema de senzor. Sau are cineva vreun bord din dezmembrari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Scoate cauciucul si inoada sarma intrerupta. Eu asa l-am facut. La mine cauciucul era lipit la capete. L-am scos cam cu japca. Totusi, inainte sa desfaci, ar fi bine sa verifici si sa vezi daca ai sarma intrerupta. Vezi unde ies firele din maner si pune aparatul pe ele. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 filrele ies din ghidon printr-o gaura in centru, intre prinderile de jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Langa jug se rup firele originale care sunt cam rigide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare. eu am ajuns la aceeasi concluzie imi trezeste amintiri de la mobrele comuniste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min . Multumesc frumos.Mi-a rezolvat un electrician destul de repede problema.De data asta a fost firul verde. Mai mare tevatura cu transportul ei pana la electrician. Am rupt si o prindere de oglinda cu ocazia asta din vina mea. Editat Septembrie 25, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 www.vicma.ro ieftine si bune ( eu de acolo ma aprovizionez cu adaptor oglinda , oglinzi complete si semnalizari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 sunt decente oglinzile de la vicma dar nu se compara cu cele originale la capitolul calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ms frumos. Din fericire lucrez intr-un magazin de piese auto si mi-am comandat la mine , aproape 60 lei prinderea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 1. consumul e mai mic pe frig? rezerva s-a aprins la 300 km (fata de 270 km vara) 2. la rezervorul de lichid de frina pe ghidon este umed mai mereu in dreptul imbinarii. e normal sau nu izoleaza bine garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Mie mi s-a aprins becul la 380 km la drum lung. Asta insemnand 3.3 l/100km in mers legal. 300 km cu 12.5 l cand se aprinde becul inseamna 4.17 l/100km,iar 270 km pana se aprinde becul inseamna 4.63 l/100km. Poate ai mers mai economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Mai depinde si cum ai indesat ultima data cand ai facut plinul. Km reali sau km luati pe "partial" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 1 - greu de spus - poate de la frig mergi mai incet 2 _ nu trebuie sa fie ud la rezervorul cu lichid de frana. Poate ai completat cu placute uzate si acum ai pus placute noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Atit consuma si dakarul meu 3,2 3,3 % la drum intins si nu pe off. Atit consuma si dakarul meu 3,2 3,3 % la drum intins si nu pe off.k pe acolo nu intram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Mai depinde si cum ai indesat ultima data cand ai facut plinul. Km reali sau km luati pe "partial" ? nu mai tin minte, de obicei cind se opreste pompa mai rotunjesc suma sa nu ma umple de marunt cind platesc cum adica partial? am citit pe bord 1 - greu de spus - poate de la frig mergi mai incet 2 _ nu trebuie sa fie ud la rezervorul cu lichid de frana. Poate ai completat cu placute uzate si acum ai pus placute noi 1. 2. n-am schimbat placutele PS: e vorba de mers preponderent in oras Editat Septembrie 26, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 verifica garniturile si strangerea surubului la rezervorul de lichid. REcomandabil sa schimbi lichidul - absoarbe apa daca e in contact cu exteriorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 verifica garniturile si strangerea surubului la rezervorul de lichid. REcomandabil sa schimbi lichidul - absoarbe apa daca e in contact cu exteriorul am strins suruburile si lichidul e schimbat anul trecut (stiu ca e higroscopic) problema e ca garnitura se gaseste numai cu capac si suruburi cu tot mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Buna. Ma numesc cosmin,am inceput sa citesc forumul vostru( mai am de citit anii 2010-2012)ocazie cu care felicit pe cei care sunt in continuare pe forum de la inceput care mai au mobrele si pe cei care chiar daca nu mai au mobrele dau dovada fairplay ori de cate ori intra un proaspat posesor si se repeta intrebarile,sper sa pot sa va stresez si eu in curand cu intrebari(momentan astept sa ma repar dupa o operatie la coloana'hernie de disc')dar pana atunci nu m-am putut rabda sa nu postez acest link https://www.pemotoare.ro/singur-in-africa-fara-un-scop-anume/6451/ multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 ce ar fi sa participi la subiect, nu sa bagi linkuri externe? de la mine nu primesti click pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Ok sefu. Eu am multumit anticipat pt intrebarile pe care am sa le pun,nu ca sa dea careva click pe link. Acolo e un interviu la un roman care a fost in africa pe un gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) GS-urile sunt mobre excelente, au fost peste tot. Vei putea observa ca sunt forumisti care le-au dus prin siberia, alte zone din asia, africa, america de sud, mai peste tot. Sunt si doamne care le abuzeaza in felul asta. Povestilelor sunt pe aici pe forum. Topicurile mono model se refera in principal la subiecte legate de modelul ala (probleme, solutii, informatii, upgrade, etc) Editat Septembrie 29, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.