ZIDU' Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 sunt vre-o 2 la dezmembrari aici pe forum. Daca plasticul din al tau e spart - imi dai mie intrerupatorul de dat flashuri din el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salutare. Stiu ca erau 2 la Cluj dar nu mai are baiatul nici un bloc iar pe aici nu cred ca am mai vazut ceva la dezmembrat in ultimele luni. Daca gasesc jucaria, sigur i-ti dau intrerupatorul. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Salutare. Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile. Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit. Multumesc. am cautat si eu acum un an pt ca butoanele de flash si de claxon erau belite dar le-am doftoricit cumva pe realoem.ro e 472 de lei tot blocul 61317650281 dar pot sa te tina cu lunile pina iti trimit piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Bavaria sau Romimoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... la nou ai garantie, la sh ai pret mai mic - tu hotarasti daca ai noroc si daca merita diferenta. Unul sh poate merge vreme multa sau nu prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)? daca va descurcati in germana (sau cu un program de traducere): http://www.bike-teile.de aici e mai mult pt modele mai vechi: http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=F Series nu stiu cu transportul daca au ceva restrictii/pretentii ebay si realoem.ro cred ca sint binecunoscute cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu... si inca unul http://www.motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Unul nou pare sa fie solutia cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu... Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. nu toate au magnet, unele sint fara (la alte modele ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. Asta asa-i ! În plus de asta, sincer nu cred ca faceti vreo afacere cu flic-flacurile astea cu magazine din strainatate sau mesteri strungari... E un surub doar! Luati-l de la BMW. Astea mai noi au si hexagon pe centru (al meu, OEM, nu avea...) ceea ce o sa va fie de mare ajutor la fiecare desfacere si o sa-i prelungeasca muuult viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 cine dezmembreaza un dakar? am nevoie de cric, mi s-a rupt... de două ori... ciudata senzatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 cum ai reusit ? ai unghi aiurea la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Intrerupatorul si infasurarile Poti verifica continuitatea infasurarilor pe firele care merg spre fiecare maner Manerele incalzite se pot repara relativ usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 trebuie sa-mi fac timp sa-l desfac . nu poate fi atat de complicat . am citit pe undeva ca firele ar trece prin ghidon , asa e ? mi s-a cojit vospeaua de pe el si l-as duce sa-i dau o culoare . dar sa nu fie prea mare bataia de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 A desfacut cineva ceasul din bord care indica viteza? E ceva de reparat inauntru? Acul nu mai revine intotdeauna la 0 (inclusiv cu contactul luat) si indica viteza mult mai mare decat e in realitate. Odometrul numara distanta corect, nu cred ca e problema de senzor. Sau are cineva vreun bord din dezmembrari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Scoate cauciucul si inoada sarma intrerupta. Eu asa l-am facut. La mine cauciucul era lipit la capete. L-am scos cam cu japca. Totusi, inainte sa desfaci, ar fi bine sa verifici si sa vezi daca ai sarma intrerupta. Vezi unde ies firele din maner si pune aparatul pe ele. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 filrele ies din ghidon printr-o gaura in centru, intre prinderile de jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Langa jug se rup firele originale care sunt cam rigide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare. eu am ajuns la aceeasi concluzie imi trezeste amintiri de la mobrele comuniste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min . Multumesc frumos.Mi-a rezolvat un electrician destul de repede problema.De data asta a fost firul verde. Mai mare tevatura cu transportul ei pana la electrician. Am rupt si o prindere de oglinda cu ocazia asta din vina mea. Editat Septembrie 25, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.