Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit sa-mi fac semnalizarea de avarie (sa clipeasca toate semnalizatoarele in acelasi timp) pe motocicleta. Motocicleta nu avea asa ceva din fabrica, insa am gasit schema originala si victorie... Functioneaza.

Cu cheia in contact se pune semnalul de avarie si apoi se scoate cheia din contact semnalizarea functionand in continuare. Daca se opreste si se incearca a se apasa din nou butonul de avarie (dar fara cheie in contact pe ON) nu mai functioneaza.

Montajul foloseste acelasi releu de semnalizare + 2 relee, 3 diode si foloseste un + prin contact si un + direct din baterie.

Pentru doritori aici este schema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec de ulei cam putin probabil. Revizia a fost facuta la Bavaria acum 2 saptamani. Nu cred totusi sa fi pus uleiuri diferite.

 

Dar cine stie :)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am montat risere de ghidon de 60 mm la doua dakar-uri. E drept ca riderii au peste 1.90. S-au declarat foarte mulțumiți de pozitia la mers ridicați în scărite.

Singura modificare necesară a fost montarea unui furtuna de frână mai lung la modelul fara ABS.

Riserele le-am fabricat eu, cu tot cu suruburile speciale mai lungi. Am sa revin cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacanit ciudat din dreptul oalei de ambreiaj, imediat dupa ce pornesc la rece. Se aude doar atunci cand apas maneta de ambreiaj. Cand eliberez maneta, pacanitul se opreste. Dispare de tot dupa cateva minute, cand uleiul incepe sa se incinga. Motoreta are 35.000 de kilometri. Pareri? :mellow:

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Amestec de ulei cam putin probabil. Revizia a fost facuta la Bavaria acum 2 saptamani. Nu cred totusi sa fi pus uleiuri diferite.

 

Dar cine stie :)..

ce am vrut sa spun aseara ( in afara de faptul ca ma c..a..c pe el de telefon): eu am patit asa , la xchallenge, de la amestecul de ulei. Mi-au ramas cam 100 ml de ulei vechi in motor ( un prieten destept) si tot sezonul a facut spume. Dar, la cat i-am aat in goarna si cat am dat cu ea de pamant nu a facut nicio figura notabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacanit ciudat din dreptul oalei de ambreiaj, imediat dupa ce pornesc la rece. Se aude doar atunci cand apas maneta de ambreiaj. Cand eliberez maneta, pacanitul se opreste. Dispare de tot dupa cateva minute, cand uleiul incepe sa se incinga. Motoreta are 35.000 de kilometri. Pareri? :mellow:

 

Am gasit pe YouTube pacanitul dar habar n-am de unde vine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e pamant, e bine, si cu noroiul ma mai descurc. Bolovani sa nu fie. Multumesc de raspuns.

 

Ai o portiune in urcare cu bolovani cam cand depasesti nivelul padurii. Se recomanda a se merge cu picioarele in scarite si ridicat din sa. Daca mergi in sa si cu picioarele pe jos, vei dansa stanga-dreapta si, inevitabil, vei sfarsi cu roata spate blocata inaintea unui bolovan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc Andrei de sfaturi, stiu tehnica, doar ca nu imi face foarte mare placere mersul pe astfel de teren. Daca nu e foarte mult, ma descurc. Presupun ca putina zapada care a fost anul asta s-a topit deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E scurta portiunea cu bolovani iar zapada nu e. La gol alpin poti sa urmaresti creasta matematic (ai urme de ATV) daca cumva mai e zapada pe drum. Eu am facut drumul cu Tenere, mai demult.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placile e ambreiaj uzate joaca in oala. daca nu patineaza ambreiajul nu ai treaba

 

Multumesc. Ambreiajul nu patineaza. faq.f650.com zice "Actual cause unknown, but it could be the Compression Releaser Turn up your idle a notch or the Cam Chain;

 

 

Citeste aceasta pagina. posibil sa gasesti raspunsul.

Eu banuiesc ca ar fi un rulment dar e numai o banuiala.

 

Cesar, multumesc dar care pagina? :)

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la minea disparut dupa ce am schimbat ambreiajul. cam la 30mii km dupa ce aparuse. Ambreiajul patina nitel de la 160 la 170 cand motoru era fierbinte, de aia l-am schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare referitoare la o posibila problema (daca s-a mai lovit cineva de ea):

 

650GS din 2002, l-am tras pe dreapta anul trecut pe motiv de baterie moarta si lipsa de timp pentru a o corecta.

 

Zilele astea m-am gandit sa il pornesc din nou, asa ca i-am luat baterie, am conectat-o si am pus contactul.

 

Bordul s-a aprins complet, toata electrica parea sa functioneze. Dau de kill-switch, totul ok (martorul in bord, pompa de benzina). Astept cateva secunde sa se stinga martorul, dau de butonul de start... nimic. Nu tu starter, nimic.

 

P.S: am repetat procedura de start si nimic nimic...

Editat de StefanSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare referitoare la o posibila problema (daca s-a mai lovit cineva de ea):

 

650GS din 2002, l-am tras pe dreapta anul trecut pe motiv de baterie moarta si lipsa de timp pentru a o corecta.

 

Zilele astea m-am gandit sa il pornesc din nou, asa ca i-am luat baterie, am conectat-o si am pus contactul.

 

Bordul s-a aprins complet, toata electrica parea sa functioneze. Dau de kill-switch, totul ok (martorul in bord, pompa de benzina). Astept cateva secunde sa se stinga martorul, dau de butonul de start... nimic. Nu tu starter, nimic.

 

P.S: am repetat procedura de start si nimic nimic...

 

Cricul lateral l-ai tras inauntru? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la un moment dat , pastila care face contact in butonul de pornire se umpluse cu JEG. Pornirea o faceam foarte greu si apasand foarte tare pe buton pentru a face contact.

Verifica butonul de contact si eventual curata cu spray de contact. (mare grija ca acolo ai un arculet si o bilutza - sa nu le pierzi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...