ravemaker Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 trebuie sa reglezi ca la manual - neaparat strang apoi dai inapoi si faci verificarea aia in care lasi ghidonul liber, misti nitel de el si nu trebuie sa se duca singur pana la capat dar sa o faca cu un mic ghiont Multumesc:) dar am aruncat un ochi si prin manual inainte si cunosc cum se regleaza.Problema mea este ca nu am nici cheie dinamometrica si nici piesa speciala BMW de reglat. Am incercat cu o cheie de tzeava mai teapana dar nu prea aveam nici grip si nici unghi bun de strangere asa ca prefer sa merg la cineva care are sculele potrivite si experienta in reglat asa ca tot as dori o recomandare de mecanic bun pe partea asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Este chiar foarte simplu de reglat !!(asta daca nu ai alte probleme ascunse ,nu s-a asezat bine scaunul la rulment .....sau stiu si eu ) De cheie dinamometrica chiar nu ai nevoie ,pt ca tu trebuie sa slabesti rulmentii dupa ce ai strins,pana ce ghidonul se misca foarte usor fara sa aiba joc din jug . Eu in spatele blocului am facut la moto meu si nu numai . Daca ai drum prin ploiesti te ajut cu placere,nu cred ca trebuie 20 min . Bafta , Ovidiu. Editat Mai 5, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am de vanzare un kit de ambreiaj (arcuri + discuri) pentru GS/Dakar 2001+ este sh, de pe un dakar 2001, discurile sunt undeva la 30% uzura, arcurile noi (folosite aprox 500 km) 250 ron impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salutare, a pus cineva anvelope Mitas, ce stiti de ele ca mare lucru nu am auzit decat ca sunt din UK, daca nu gresesc. Daca da cum sunt, ceva plusuri , minusuri? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Cine are nevoie de piesa asta ,o donez , 07129934961 . Mi-a ramas o bucata noua, e de la ansamblul pompa frana spate, iese pinul asta si pica pe drum Se poate ridica din Bucuresti metrou Titan sau Pipera ( mai dau si o garnitura de la filtrul de ulei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Stefan, ai PM. Apropo, numarul tau de telefon are o cifra in plus ... sau o fi codul piesei ? Da , e codul piesei. Si da, este ceea ce am nevoie. Sechiu, vb maine. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Salutare! Daca tot stau pe tusa cu genunchiul defect, am inceput sa demontez mobra, pentru o cunoastere reciproca de detaliu. O iau la puricat, de la spate catre fata (nu din ratiuni kinky, evident...), urmand sa desfac tot ce poate ascunde defecte, mai putin motorul, deocamdata, care mere bine. Schimb doar bujia, cu una cu NGK Iridium. BTW, fisa ramane aceeasi, asa e? Pana acum, am demontat tot ansamblul bascula&stuff, in vederea schimbarii kitului de lant (Regina), si am descoperit un rulment distrus, la bascula, din cauza ruginii acumulate. Cele doua ”simeringuri” = garniturile din cauciuc moale, evident, nu puteau face fata apei, in timp. Nici capacele din plastic de pe bascula nu sunt tocmai OK, fiind crapate (mai mult sau mai putin). Rulmenti banuiesc ca se gasesc, insa garniturile pot fi inlocuite cu simeringuri normale? Daca da, ce dimensiuni trebuie sa caut, si unde...? Ma gandesc ca s-au mai lovit si altii de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Aici gasesti cam tot despre suspensia spate. Garniturile insa nu stiu daca se pot inlocui cu simeringuri normale. Toate garniturile le-am luat de la Bavaria. Rulmentii i-am luat de la SKF. Editat Mai 6, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Serban, multumesc! Citisem deja pe linkul indicat toate cele despre suspensia spate, de acolo am luat tabelul cu echivalente pentru rulmenti. Problema garniturilor era mai tricky, ma gandeam ca exista alternative la cele standard. Ce garnituri ai luat de la Bavaria: cele din guma doar sau si pe cele din plastic, de pe bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Caut de cumparat cele doua capacele de vin peste aripile din spate! Cele de acopera capul suruburilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Ce garnituri ai luat de la Bavaria: cele din guma doar sau si pe cele din plastic, de pe bascula? Am luat si garniturile de la rulmentii de la oase si triunghiul ala de sub amortizor. Astea sunt din ceva burete gumat. Alea de la bascula parca sunt din ceva cauciuc. Toate garniturile luate de la Bavaria. PS. Cand ungi rulmentii sa incerci sa folosesti vaselina rezistenta la apa. Eu am luat un tub de la Motorex. Editat Mai 8, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) La mine la oase si la triunghi sunt simeringuri clasice. Doar cele de la bascula din guma. Vaselina am gasit pe rulmentii cu simering, ceea ce inseamna ca fostul proprietar a umblat acolo. La bascula, insa, era rugina la greu, inclusiv axul basculei a iesit greu din cauza asta, cu ciocane si degripant. Pentru axul pinionului motor ce folositi in loc de Optimoly TA? Am luat un spray cu vaselina cu litiu, care e pentru asa ceva dar nu stiu de e ok sau nu... Editat Mai 9, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 cauta o alta vaselina pe baza de sulfura de molibden , nu litiu . yacco are sigur . probabil mai toti producatorii seriosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Pai cand am luat-o recomandarile erau pentru protejarea suprafetelor de metal aflate in contact, rulmenti, bucse, lagare, pentru automotive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 regula de baza e sa fie acolo vaselina. Dakaru are 2 probleme: 1) e predispus sa ajunga prin noroaie si apa 2) are doar cric lateral din fabrica- automat sta pe o parte si intra apa pe acolo - alea de pe dreapta sunt mereu mai terminate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Am pus vaselina peste tot. Iar la sfasit de sezon nu e greu de refacut operatiunea. Dupa cata rugina era pe partea dreapta a basculei asa e, cum spui... Ramane sa verific rumentii furcii si sa desfac etrierul spate, cu nu-mi place cum arata/merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Salut, Cargus mi-a facut figura si saua mea care trebuia sa soseasza azi de la retapitat din TM ajunge luni... Fac cinste cu 8-9-10 beri (si las garantie bani sau un act, etc.) daca se gaseste un binevoitor din Bucuresti care are o sa de imprumut pentru maine (duminica) ca sa nu pierd tura planificata. Pot sa vin astazi pana dupa-amiaza sau maine dimineata sa o iau. O returnez duminica seara. Sa de F650GS 2000-2007. Multumesc! Astept un PM. Rezolvat prin amabilitatea unui coleg de forum, apreciez gestul! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 te ajut eu cu saua,doar sa ajung la o ora rezonabila pt tine in bucuresti. lasa detalii pe pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Am rezolvat, m-a ajutat un alt coleg la 10 minute după ce am postat, am scris mai sus. Oricum, apreciez sincer gestul vostru! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Sal. Am un gs 2002 si imi place tare mult dar am o problema cu vantul, am 1.77 si cu toate ca are parbriz inalt de la bmw tot in casca iau vantul, am probat azi un kle, prin amabilitatea unui coleg, si surprizator cu toate ca avea un parbriz scurt dar mai drept nu aveam curent in casca si puteam sa merg cu ea deschisa la 100km la ora ... Intrebare ce parbriz ati recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 E folosesc parbrizul asta. Merita toti banii. Daca moto e din 2002 probabil ca parbrizul tau e prins in 3 suruburi. Deci ti-ar trebui alt model. Probabil asta. Mai asteapta si alte raspunsuri de la colegi si vezi la ce varianta te opresti. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Sal. Am un gs 2002 si imi place tare mult dar am o problema cu vantul, am 1.77 si cu toate ca are parbriz inalt de la bmw tot in casca iau vantul, am probat azi un kle, prin amabilitatea unui coleg, si surprizator cu toate ca avea un parbriz scurt dar mai drept nu aveam curent in casca si puteam sa merg cu ea deschisa la 100km la ora ... Intrebare ce parbriz ati recomanda? Exact aceasi problema o am si eu . O solutie si cea mai comoda (nu si ieftina) este montarea unui distantier intre parbriz si bord care este mai lat in partea superioara si iti indreapta parbrizul ,dar din cauza pretului am renuntat si eu la idee! Piesa de la pozitia 5 este respectivul distantier ,el cel putin nu il am montat pe moto ,dar l-am vazut montat pe un motor si de acolo stiu cum sta treaba . Bafta, Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Aceeasi problema la 1.85 ... Mă gândesc intre cel făcut de Bogdan Harea sau cel de la madstad.com. Cel din urma e scump (330 usd adus aici) dar un meserias cred ca ar putea face acele piese reglabile... Modelul Madstad vad ca are peste tot review-uri excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 E folosesc parbrizul asta. Merita toti banii. Daca moto e din 2002 probabil ca parbrizul tau e prins in 3 suruburi. Deci ti-ar trebui alt model. Probabil asta. Mai asteapta si alte raspunsuri de la colegi si vezi la ce varianta te opresti. Spor. Ms de raspuns, cat de inalt esti? Din poze cel in 4 suruburi pare mai inalt decat cel in 3. Exact aceasi problema o am si eu . O solutie si cea mai comoda (nu si ieftina) este montarea unui distantier intre parbriz si bord care este mai lat in partea superioara si iti indreapta parbrizul ,dar din cauza pretului am renuntat si eu la idee! Piesa de la pozitia 5 este respectivul distantier ,el cel putin nu il am montat pe moto ,dar l-am vazut montat pe un motor si de acolo stiu cum sta treaba . Bafta, Ovidiu. Eu am montat si acel distantier si daca stau drept iau in gat aerul si putin cocosat in casca... Exact aceasi problema o am si eu . O solutie si cea mai comoda (nu si ieftina) este montarea unui distantier intre parbriz si bord care este mai lat in partea superioara si iti indreapta parbrizul ,dar din cauza pretului am renuntat si eu la idee! Piesa de la pozitia 5 este respectivul distantier ,el cel putin nu il am montat pe moto ,dar l-am vazut montat pe un motor si de acolo stiu cum sta treaba . Bafta, Ovidiu. Eu am montat si acel distantier si daca stau drept iau in gat aerul si putin cocosat in casca... Aceeasi problema la 1.85 ... Mă gândesc intre cel făcut de Bogdan Harea sau cel de la madstad.com. Cel din urma e scump (330 usd adus aici) dar un meserias cred ca ar putea face acele piese reglabile... Modelul Madstad vad ca are peste tot review-uri excelente. E mult 330 usd peste 10%din pretul moto... cel facut de Bogdan Harea stii cam cat este? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/Z2264 de acesta ce ziceți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.