RobbieB Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 S-a decis "coana mare" să-mi dea șah: fără nici un simptom prealabil, la cheie, încep toate becurile din bord să clipească (cel de la benzină altfel decât celelalte dar nu știu cât este de relevant) și turometrul să țopăie aleator. Dacă îcerc să o pornesc, nu obțin decât un ușor cârâit din zona releelor, semn de tensiune insuficientă. Fenomenul persistă și după câteva ore de încărcat bateria. Am verificat (dooh!) conexiunile bateriei: ok. Am decuplat pe rând pompa de benzină, alarma și xenonul: nici o schimbare. Am resetat BMS-ul: nimic. Am verificat mănunchiul de fire ce iese din contact: perfecte. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 S-a decis "coana mare" să-mi dea șah: fără nici un simptom prealabil, la cheie, încep toate becurile din bord să clipească (cel de la benzină altfel decât celelalte dar nu știu cât este de relevant) și turometrul să țopăie aleator. Dacă îcerc să o pornesc, nu obțin decât un ușor cârâit din zona releelor, semn de tensiune insuficientă. Fenomenul persistă și după câteva ore de încărcat bateria. Am verificat (dooh!) conexiunile bateriei: ok. Am decuplat pe rând pompa de benzină, alarma și xenonul: nici o schimbare. Am resetat BMS-ul: nimic. Am verificat mănunchiul de fire ce iese din contact: perfecte. Are cineva vreo idee? daca nu ii dai de cap te pot ajuta cu GS-911 , e mai rapid asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 ... Are cineva vreo idee? ... Releul de pornire l-ai verificat, e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) Releul de pornire l-ai verificat, e bun? Da, l-am ''verificat''. In sensul ca am incercat sa pornesc pe direct (cu surubelnita intre cei doi pini ai releului) si simptomele sunt aceleasi. Un GS-911 ar fi excelent! Ai PM... Editat August 23, 2014 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Da, l-am ''verificat''. In sensul ca am incercat sa pornesc pe direct (cu surubelnita intre cei doi pini ai releului) si simptomele sunt aceleasi. Un GS-911 ar fi excelent! Ai PM... facem rezolvam maine , dar iti spun ca daca nici pe direct (bagi amperaj in electromotor ) si nu se aude nimic , eu zic ca e o perie din electromotor care doar suge curent si nu isi face treaba . Ceasurile si becurile (cel de benzina se aprinde si la moto meu (de care am grija ) suna si etc din cauza scurtului ( in momentul cand inchizi circuitu spre electromotor acesta incepe sa descarce bateria ) Same Sh..t am patit acum vre-o 8 ani cu pegaso . ma lasat dimineata cand sa merg spre casa . impins , dat curent nimic . La o ciocanire in electromotor a dat sa invarta dar sa oprit . desfac electromotoru si perile .. varza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Ma poate ajuta cineva cu surubul de la pozitia 6,oricat ar costa el . Sau poate stie cineva un magazin unde pot gasi asa ceva. Multumesc anticipat . Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Este 6M ,cu capul bombat si cu cheie torx (de 15 ) ,este ceva mai special ,nu gasesc asa oriunde am cautat . Multumesc mult oricum ! Ma mai interesez ...... Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 incearca la hornbach, e un M6 cu T30, nu 15 si il poti inlocui cu unul in cruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Mersi acolo inca nu am ajuns ,da nu eram sigur ce diametru de cheie se potriveste .Mie mi-ar place ca si estetic sa arate cat mai impecabil posibil (sant putin bolnav in privinta asta ....),gasesc eu ceva pana la urma ,am crezut ca poate mai este cineva pe aicea cu piese ramase din dezmembrari si mai au maruntisuri din acestea .......... Cu stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 https://www.dropbox.com/s/29yqu9z3k0p477r/2014-08-24%2018.10.28.jpg?dl=0 ai in linkul de mai sus comparatia intre capul surubului original (T25 aici) si un surub de la hornbach (cel in cruce) cel mai bine te duci cu unul ca model si pentru diametru/pas, cu toate ca 99% e M6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Da e 100% M6 ,chiar arata foarte ok imi place !! Deci gasesc asa ceva la hornbach ,ai luat de acolo ? Mersi mult , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 da, ala e luat de acolo. mi-am ridicat parbrizul si am avut nevoie de suruburi mai lungi. n-ai pentru ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Da e 100% M6 ,chiar arata foarte ok imi place !! Deci gasesc asa ceva la hornbach ,ai luat de acolo ? Mersi mult , Ovidiu Suruburile de la hornbach ruginesc. Incearca sa iei de inox. Eu am luat si de la FABORY si de la ROCAST. Merita, daca nu vrei sa arate naspa dupa prima ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Dati-i mai omului un surub de pe motoreta voastra, pretul nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Suruburile de la hornbach ruginesc. Incearca sa iei de inox. Eu am luat si de la FABORY si de la ROCAST. Merita, daca nu vrei sa arate naspa dupa prima ploaie. Da stiu de Fabory dar nu vand la persoane fizice ,de Rocast nu am auzit ,oricum nu stiu daca au magazin in ploiesti. Mersi Dati-i mai omului un surub de pe motoreta voastra, pretul nu conteaza In limita bunului simt nu conteaza pretul (plateam si 20 de ron pe surub ) ,dar rezolv zilele astea cumva ..... Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Surub iti dau eu, cum am vorbit la telefon! Rocast e o firma mare si cunoscuta de suruburi de toate soiurile; pe vremuri avea ceva sediu prin bariera bucuresti (cred); acum nu mai stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor_in Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salut. Sunt Tudor si postez pentru a va cere niste sfaturi. Sunt relativ nou in motociclism si ma confrunt cu o problema pe care nu stiu cum s-o rezolv. Am un BMW 650 GS cu 30.000 km la bord. Ce am observat in ultima vreme este faptul ca in depasiri sau cand accelerez mai tare, creste putin viteza apoi ramane constanta, turometrul urca mult aprox 2 sec fara sa creasca viteza si apoi scade si accelereaza cum trebuie. In momentul ala motocicleta se dezechilibreaza putin si se simte de parca as pleca cu scartait de roti. Intrebarea mea: este un lucru normal sau e o chestiune care trebuie rezolvata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Verifica ambreiajul sa fie reglat corect. Daca e, s-ar putea sa trebuiască altul, desi la 30k ma cam îndoiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Tudor, cred ca iti patineaza ambreiajul. Am patit si eu la fel cand am cumparat motocicleta, 45000km. Se intampla doar in treapta a 5-a incepea sa patineze ( sa se tureze brusc fara sa creasca viteza) pe la 5000-5500 ture deci undeva pe la 130km daca nu ma insel. Si eu ma speriasem ca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj... dar problema a disparut dupa ce i-am facut primul schimb de ulei. Nu stiu ce ulei a fost in motor, dar cu ce am pus eu nu mi-a mai patinat. Explicatia e simpla, din cate am inteles eu, uleiul intra si pe la ambreiaj, si calitatea/tipul uleiului poate face ca acesta sa patineze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Sunt sanse mari sa patineze daca se pune ulei auto. Mai ales uleiurile auto mai rasarite au aditivi care provoaca alunecarea ambreiajului. Oricum, primul lucru pe care il faci cand cumperi o mobra SH e sa-i schimbi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor_in Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Multumesc mult pentru raspunsuri, o am de 10000 de km facuti sezonul asta si un pic anul trecut, am schimbat uleiul pana acuma de doua ori, ultimul, recomandat de service moto e 15w-50 motorex. Cel de la bmw nu se mai gaseste nici la reprezentanta lor . E ciudat ca am dat o tura la mare dupa ultimul schimb si nu mi-a facut probleme, la a doua tura lunga am simtit un pic si la a treia mai rau, cred ca se accentueaza in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 daca il faci sa patineze uzura e din ce in ce mai mare. Nu mai forta pana nu remediezi ca ramai pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor_in Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Se pare ca uleiul care l-am pus ultima data ar fi compatibil cu ce scrie in cartea tehnica FORMULA 4T 15W/50 JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG. Mai putin ca e semi sintetic si in carte zice sa folosim doar mineral. Are 2200 de km de cand l-am schimbat. Se poate ca problema sa fie din alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 da, reglaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Se pare ca uleiul care l-am pus ultima data ar fi compatibil cu ce scrie in cartea tehnica FORMULA 4T 15W/50 JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG. Mai putin ca e semi sintetic si in carte zice sa folosim doar mineral. Are 2200 de km de cand l-am schimbat. Se poate ca problema sa fie din alta parte? Cu tipul asta de ulei merg de 35.000 km ,cauta problema in alta parte cu siguranta schimbarea uleiului nu va rezolva problema . Bafta, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.