fratelescris Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Eu am de ceva timp filtru de benzina Mann WK692 si nu se observa nici o schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea. Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere. E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii. Dupa ce am pierdut siguranta prin Slovenia am gasit undeva pe jos niste capse (?!?nu am idee de unde) si am facut din ele niste minisigurante care m-au tinut vreo 300 km pana am gasit pe jos o sarma decenta sarita probabil dintr-un cauciuc explodat. Natura e plina de resurse nepornografice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Sal all...in primul rand va multumesc pt sfaturile voastre ......am luat decizia de a achizitiona un kit de lant cu zala de inchidere prin nituire,sper ca am luat decizia corecta,in rest numai bine si DRUMURI BUNE sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nituieste-o la un service moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nituieste-o la un service moto. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 O sa incerc sa vad ce rezolv cu radiatorul. Pana una alta, mi-ar prinde bine si o opinie a unui coleg care a folosit mai mult timp un filtru de benzina de la auto ( UFI- 3183300)? Ati intampinat ceva probleme in timp din cauza diferentei de presiune? Consum ridicat sau defectiuni ale pompei de benzina? Eu cam trebuie sa-l schimb pe al meu si nu prea imi vine sa dau 100 de euro cand pot da 65 de lei. Asta doar daca merita sa fac acest compromis. Și eu cnd aveam dakarul am schimbat filtrul și am pus aftermarket care lucra la 4 atm,cel original lucrează la 3,5 parcă. Nu a influențat nimic.nici consum,nici probleme pornire etc.deci, pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Salutare! Are cineva vreun amortizor spate SH de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Salutare baietii, vreau sa merg la RAR sa inscriu dakarul, dar am o problema, nu mi se aprinde becul de frana deloc. Contactor la maneta pt frana fata am, dar firele de la contactorul de la picior sunt taiate. Becul de ps spate are ambele filamente aprinse. E normal? Ce poate fi, credeti ca sunt legate firele de la contactorul de la picior, si becul sta tot timpul aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 nu e normal ce se intampla la tine. Verifica in ordine: - motivul pentru care ai ambele filamente aprinse - bec montat prost, scurt pe undeva, etc - daca mai merge intrerupatorul de picior - cu multimentru - ce se intampla daca pui in contact cele 2 fire care mergeau la intrerupatorul de la picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Sal all am gasit la Bepa-grup kit-uri de lant stie careva daca sunt ok de la ei a mai luat careva sau stiti sa fie si piratata marca DID ???Posibil sa fie si facaturi DID?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Zidule mersi de info. Era de fapt contactorul de la frana spate, care dupa insistente de curatare cu spray si-a dat drumul. Doar ca nu pot regla pedala de frana mai jos din cauza contactorului care face contact, asa ca am un mic joc la frana spate... Aici ploua, dar incerc sa pun cateva poze cu el, sa va dati cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 indreapta careva cercul de la roata...in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorupau Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Stie careva unde as putea reconditiona amortizorul spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Stie careva unde as putea reconditiona amortizorul spate? La Lugoj, am un prieten care mi-a reconditionat amortizoarele de la motorul meu si de la GS-ul lui nevasta-mea. Il cheama Liviu si nr. de tel este 0722-499896. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorupau Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 si de indreptat jantele spitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 (editat) Sal all am gasit la Bepa-grup kit-uri de lant stie careva daca sunt ok de la ei a mai luat careva sau stiti sa fie si piratata marca DID ???Posibil sa fie si facaturi DID?? Salut, de la Bepa comand si eu mereu orice piesa pentru motocicleta. Recomand. Baiatul de acolo are si user aici pe forum, Kex parca. Editat August 22, 2015 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Da asa este am dat si eu dupaia de el si par sa fie ok.Am sa comand la el.Ms mult colegu Straic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 (editat) Aici ploua, dar incerc sa pun cateva poze cu el, sa va dati cu parerea. Nu reusesc sa uploadez pozele, dar aici aveti link cu 2 poze. https://www.dropbox.com/sh/k0ka5hjr7cgcevm/AADcB9jB09zxYRsNBWOQ96T_a?dl=0 Si poate imi spune cineva si mie cum se uploadeaza pozele... Mersi. Editat August 23, 2015 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 (editat) laurwh, on 22 Aug 2015 - 21:32, said: si de indreptat jantele spitate? Încearcă la RAMS21. » Post actualizat in 23 Aug 2015 19:08 Straic, on 22 Aug 2015 - 22:03, said: Salut, de la Bepa comand si eu mereu orice piesa pentru motocicleta. Recomand. Baiatul de acolo are si user aici pe forum, Kex parca. Eu am avut o experiență extrem de neplăcută cu BEPA, culmea tot cu un kit de lanț. Nu recomand. Editat August 23, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 AHA acuma ce sa zic, ca nu am dat comanda ,dar ce ai patit ce fel de kit de lant este vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Nu reusesc sa uploadez pozele, dar aici aveti link cu 2 poze. https://www.dropbox.com/sh/k0ka5hjr7cgcevm/AADcB9jB09zxYRsNBWOQ96T_a?dl=0 Si poate imi spune cineva si mie cum se uploadeaza pozele... Mersi. "More Reply Options" langa "Post" » Post actualizat in 24 Aug 2015 07:07 Eu am de ceva timp filtru de benzina Mann WK692 si nu se observa nici o schimbare. Idem si eu. Pret 70 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 @Rzww - ala care il ai nu poate fi reparat ? @motanul motorist - protectii enduro de cauciuc pt furca de 43. generice.... @ zemil - far cu bec clasic sau xenon? Salut, E bec normal. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 inspecteaza cablajul. undeva e izolatia roasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 AHA acuma ce sa zic, ca nu am dat comanda ,dar ce ai patit ce fel de kit de lant este vb. Am ezitat să scriu la vremea respectivă, povestea in mare e urmatoarea: Mă intorsesem din Caucaz cu kitul de lant făcut varză in urma unei probleme de pe drum. Imi comand niste piese de la Bavaria si kitul de lant de la BEPA, de la care comandasem anterior turei placute de frana si alte chestii [nu-mi mai amintesc], si totul a fost ok. Deci comand kitul de lant pt F800 GS, aici vreau să clarific, am fost intrebat un amanunt, despre dimensiunile suruburilor de la pinionul spate, raspund ....vine kitul si pt ca am optat pt unul fara siguranta si nu am presă ma duc la un mecanic să mi-l monteze. Montează mecanicul, si mă pomenesc că trebuie desurubate la max suruburile pt intinderea lantului, cu alte cuvinte lantul era prea lung. Cumva lucrurile ar fi putut sa se opreasca aici, adica mna se intampla. Eu eram decis sa imi caut o za din aia nituibilă si sa revin la mecanic pt inca o interventie, dar un alt motociclist, vecin cu mecanicul [ nu mai tin minte cum a aflat el ca am cumparat kitul de le BEPA] imi zice sa-i sun ca se rezolvă. Eu ma gandesc un pic, lantul gata nituit, deci posibilitatea de schimbare iese din calcul, mai era si sambata, asa ca decid sa nu-i sun. Dar colegul, foarte hotarat ia problema in mana ca sa zic asa si il suna el pe unul din cei 2 patroni, sau asociati, sau ...... Daca pana aici a foat doar o "neintelegere" de aici problemele escaldeaza intrucat "nea" ala de la BEPA vrea sa vb cu mine la tel, si incepe sa-mi explice cum sunt eu de vina, ca nu am stiut ce sa comand. Aici vreau sa punctez, ca am comandat un "kit de lant" pt o mobra specifica BMW F800GS [macar atat stiu si eu ce mobra am] in plus am raspuns cu succes [pt ca s-au potrivit] si la intrebarile legate de diametrul suruburilor de la foaia spate, deci in opinia mea am cam comandat in cunostiinta de cauza. Vazand ca omul e destul de cu capsa pusa, am decis sa inchid conversatia cu el si i-am pasat colegului telefonul inapoi [ceea ce din partea mea e un semn de maxima clementa pt ca nu-mi place sa fiu luat de prost, nici facut prost pe fata si in situatii de genul asta am fitilul foarte scurt] dar stati, situatia penibila nu se opreste aici. Omul cere sa vb cu mecanicul, caruia i se reproseaza ca nu a numarat zalele de la lant, ceea ce automat il face un mecanic prost. Aparent un mecanic bun stie din cap pt fiecare model de mobra nr zalelor de la lant. Ulterior nea BEPA a mai vrut sa vb cu mine, intr-o incercare destul de penibil evidenta de a drege busuiocul din punctul lui de vânzator wanna[never]be incercare, in care nu mai eram eu prost si de vină, ci mecanicul.... Lucrurile nu s-au oprit nici aici, a mai continuat un schimb de tel intre el si mecanic de data asta, dupa ce eu i-am spus cât pot eu de clar si evident ca nu mai vreau sa vb cu el niciodata, iar la insistentele lui, i-am explicat ca asta este si spre binele lui. Oricum a fost un circ de toata frumusetea, tipic românesc, care imi produce greata. Cam asta este experienta mea cu BEPA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.