flavius.corhei Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Apropo de inecare. din cauza aia cand dau de gaz la maxim da in nas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 gaz la maxim in ce conditii? in gol - ECU tai gazu la 4-5k rpm - nu te lasa sa mergi brusc in rosu in mers - daca mergi in rosu iti taie gazu..... ai 2 praguri - pe o zona ingusta te lasa un timp limitat. pune un film cu comportamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) Salut. In ultimile plimbari m-a prins noaptea pe drum si din cand in cand maxim 5 minute am tinut butonul de flesuri apasat ca sa vad mai bine ( luminozitate mai mare). In seara asta, dupa ce am facut acest lucru cam 3 minute, cand am dorit sa-l apas din nou intr-un moment , nu a mai mers deloc. Mentionez ca-mi merg ambele faze. Am studiat manualul si am vazut ca la flasing turn indicator imi da 12v 10w type P 25-1. Ce-I asta P 25-1 = siguranta ? Ma gandesc ca este posibil ca tinand butonul apasat sa nu fi facut contact perfect si sa se fi oxidat contactele, dar nu vreau sa desfac degeaba blocul de comutatoare, sa nu stric ceva. ZIDU "lumineaza-ma" ! Editat Septembrie 4, 2015 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 "flashing turn indicator" este semnalizarea. La tine cel mai probabil sunt necazuri la intrerupatorul de flashurui - cel pe care ai tinut apasat mai mult decat trebuie. desfa comanda si masoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Multumesc. Este complicat de lucrat in comanda, pot strica ceva, sa sara un arculet, o parghie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 in comanda efectiv nu dar daca ajungi la concluzia ca trebuie sa umbli in intrerupator - trebuie ceva atentie. se poate masura fara sa umbli in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Sal all,daca am pus un lant cu 114 zale in loc de 112 zale influenteaza ceva la mersul motorului sau nu????Sau poate cauza alte probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Da. E mai greu. Glumesc. Daca poti sa intinzi lantul in mod adecvat, bineinteles ca nu e nici o problema. Poate ai un pinion mai mare si atunci chiar se recomanda lant mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Da de intins pot asa sa zic ca sunt undeva la 25 % mai am loc la intindere, dar am zis sa il las asa in toamna asta si peste iarna am sa il scurtez cu 2 zale,Pinioanele sunt cele recomndate pt 112 zale. Oricum ms andrei belcic.Drumuri bune sa ai. Editat Septembrie 6, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Am schimbat ulei si filtre zilele trecute la GRG. Toate bune, bag cheia in contact si Adi imi atrage atenția ca nu se mai aprinde becul la ulei. Sunt in general atent la testul becurilor din bord cand pun contactul dar nu-mi aduc aminte cand l-am vazut ultima oară aprins... Acasa am pus papucul la masa si se aprinde, deci nu e becul, ulei am, senzorul sa fie de vina? Nu curge ulei prin el asa cum am citit mai in urma si nu am găsit referiri la bec stins cum am eu, la toți cu senzorul stricat sta aprins. Idei? Sa il scot si sa curat ceva prin el? Senzor nou? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Am schimbat ulei si filtre zilele trecute la GRG. Toate bune, bag cheia in contact si Adi imi atrage atenția ca nu se mai aprinde becul la ulei. Sunt in general atent la testul becurilor din bord cand pun contactul dar nu-mi aduc aminte cand l-am vazut ultima oară aprins... Acasa am pus papucul la masa si se aprinde, deci nu e becul, ulei am, senzorul sa fie de vina? Nu curge ulei prin el asa cum am citit mai in urma si nu am găsit referiri la bec stins cum am eu, la toți cu senzorul stricat sta aprins. Idei? Sa il scot si sa curat ceva prin el? Senzor nou? Multumesc. a decedat senzorul, nu ai ce sa cureti la dansul poate doar locul in care a stat in momentul in care infigi unul nou verifica totusi mufa daca face contact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Salutare. Legat de problema mea mai veche cu consumul marit la moto, si opritul la relanti. M-ati sfatuit sa ii verific jocul la supape. Am dus moto la bavaria brasov si pe tester mi-a zis ca a gasit vreo 200 de erori pe sonda lambda. Jocul la supape mecanicul de acolo zice ca n-are rost sa il faca!!! Deci acum caut in brasov sau apropiere un mecanic care sa imi faca jocul la supape. stie cineva la cine as putea sa apelez? Totodata ma intereseaza sa fac o resoftare. nu stiu ce versiune de soft am acum, oricum nu a fost niciodata resoftata. In legatura cu sonda lambda a mai schimbat-o cineva ? se intampla sa faca figuri? Editat Septembrie 9, 2015 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. Nu am scos limitatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) Se vinde una bucata Bmw F650 Gs an 2002 cu ABS, Km 88000.Pret 1900 euro!!! 0722840297 Editat Septembrie 10, 2015 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. eu asa am cumparat motocicleta ! si am facut doar 50 000 km cu ea si nu are nici o problema la motor . Recunosc ca parca vibreaza mai tare ca una cu acea bucata la locul ei dar .. Am si eu o dilema . A mai avut careva probleme cu bordul ?Al meu face pe nebunu in general dimineata cand este frig . Acele incep sa tremure sa se dea peste cap si ceasul + kilometrajul afiseaza chestii ciudate . Dupa aproximativ 20 min maxim o ora ( am patit de 2 ori sapt asta ) ceasurile nu afiseaza valori reale dupa care isi revine . Baterie uscata ( asa am cumparat-o ) JMT de anu asta , cu care am facut 13 000 . Am un far putin mai special (110 W ) dar nu cred ca e de la el pe motiv ca face asta dupa ce ai porit motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 prima incercare - da cu wd40 in mufa din spatele bordului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Legat de senzorul meu de presiune ulei, inteleg ca la Bavaria au ceva diferit, la care trebuie sa mai iau si un adaptor, etc. Stiti ce alte variante se pot monta, folositi si altceva in afara de OEM modelul actual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Tocmai am terminat de upgradat motorul cu o unitate ABS. Totul e ok, frane sunt, dar mai trebuie putin aerisite - mai greu fara Moditec. Am ramas cu o dilema; la cablajul electric cu ABS am gasit o mufa suplimentara pe care am 12 V, firele acestei mufe (maro si rosu) pleaca din zona cutiei mici cu sigurante de langa filtrul de benzina. Banuiesc ca e pentru o priza auxiliara de 12V dar vreau sa fiu sigur. Rog un coleg care are motor cu ABS model 2001 sau pe aproape sa se uite ce e cu aceasta mufa. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Asta cu alimentarea de 12V chiar e utila, si eu ma gandeam sa imi pun asa ceva pe dakar. Revin la voi cu update-ul dupa ce am schimbat filtru de benzina cu unul Mann. Acum dakarul porneste mult mai usor, undeva de 2 ori mai repede decat normal. Si nu se mai opreste la cateva secunde dupa ce a pornit. Turatia initiala e 1800 rpm (nu 1500 cum era) si apoi in timp scade la 1500. Concluzia, daca porneste greu, dati 70 ron pe un mann. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Confirm și eu ca schimbarea filtrului are efecte benefice. La mine parca fuge mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Nu stiu cum e cu consumul, dar vedem zilele astea. I-am dat si o resetare a acceleratiei, aia cu contactul pus si de 3 ori tras de manson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Postati si voi atunci exact ce model de filtru pentru benzina ati adoptat... poate mai apar pe viitor si alti interesati, sa mearga la sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 De la Mann WK69 /2 preț 75 RON. Intra fără probleme chiar dacă e cu 2cm mai lung, dar trebuie tăiate mai scurt țevile de conectare. Mai trebuie și niște coliere corespunzătoare e nu am putut sa le refolosite pe cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Daca ai cum, fa si o poza la ansamblu. La 48.000 cred ca ii vine vremea. Cu tot cu baterie noua si tot a tusit la prima pornire. Iar s-a oprit si dupa a mers ( daca am tras de acceleratie dupa ponire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.