zemil Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 @Rzww - ala care il ai nu poate fi reparat ? @motanul motorist - protectii enduro de cauciuc pt furca de 43. generice.... @ zemil - far cu bec clasic sau xenon? Salut, E bec normal. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 inspecteaza cablajul. undeva e izolatia roasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 AHA acuma ce sa zic, ca nu am dat comanda ,dar ce ai patit ce fel de kit de lant este vb. Am ezitat să scriu la vremea respectivă, povestea in mare e urmatoarea: Mă intorsesem din Caucaz cu kitul de lant făcut varză in urma unei probleme de pe drum. Imi comand niste piese de la Bavaria si kitul de lant de la BEPA, de la care comandasem anterior turei placute de frana si alte chestii [nu-mi mai amintesc], si totul a fost ok. Deci comand kitul de lant pt F800 GS, aici vreau să clarific, am fost intrebat un amanunt, despre dimensiunile suruburilor de la pinionul spate, raspund ....vine kitul si pt ca am optat pt unul fara siguranta si nu am presă ma duc la un mecanic să mi-l monteze. Montează mecanicul, si mă pomenesc că trebuie desurubate la max suruburile pt intinderea lantului, cu alte cuvinte lantul era prea lung. Cumva lucrurile ar fi putut sa se opreasca aici, adica mna se intampla. Eu eram decis sa imi caut o za din aia nituibilă si sa revin la mecanic pt inca o interventie, dar un alt motociclist, vecin cu mecanicul [ nu mai tin minte cum a aflat el ca am cumparat kitul de le BEPA] imi zice sa-i sun ca se rezolvă. Eu ma gandesc un pic, lantul gata nituit, deci posibilitatea de schimbare iese din calcul, mai era si sambata, asa ca decid sa nu-i sun. Dar colegul, foarte hotarat ia problema in mana ca sa zic asa si il suna el pe unul din cei 2 patroni, sau asociati, sau ...... Daca pana aici a foat doar o "neintelegere" de aici problemele escaldeaza intrucat "nea" ala de la BEPA vrea sa vb cu mine la tel, si incepe sa-mi explice cum sunt eu de vina, ca nu am stiut ce sa comand. Aici vreau sa punctez, ca am comandat un "kit de lant" pt o mobra specifica BMW F800GS [macar atat stiu si eu ce mobra am] in plus am raspuns cu succes [pt ca s-au potrivit] si la intrebarile legate de diametrul suruburilor de la foaia spate, deci in opinia mea am cam comandat in cunostiinta de cauza. Vazand ca omul e destul de cu capsa pusa, am decis sa inchid conversatia cu el si i-am pasat colegului telefonul inapoi [ceea ce din partea mea e un semn de maxima clementa pt ca nu-mi place sa fiu luat de prost, nici facut prost pe fata si in situatii de genul asta am fitilul foarte scurt] dar stati, situatia penibila nu se opreste aici. Omul cere sa vb cu mecanicul, caruia i se reproseaza ca nu a numarat zalele de la lant, ceea ce automat il face un mecanic prost. Aparent un mecanic bun stie din cap pt fiecare model de mobra nr zalelor de la lant. Ulterior nea BEPA a mai vrut sa vb cu mine, intr-o incercare destul de penibil evidenta de a drege busuiocul din punctul lui de vânzator wanna[never]be incercare, in care nu mai eram eu prost si de vină, ci mecanicul.... Lucrurile nu s-au oprit nici aici, a mai continuat un schimb de tel intre el si mecanic de data asta, dupa ce eu i-am spus cât pot eu de clar si evident ca nu mai vreau sa vb cu el niciodata, iar la insistentele lui, i-am explicat ca asta este si spre binele lui. Oricum a fost un circ de toata frumusetea, tipic românesc, care imi produce greata. Cam asta este experienta mea cu BEPA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Agentii astia comerciali care fac asa ceva, in Germania sunt spanzurati. Nu ar fi rau sa incepem si in Romania. Imi pare rau pentru patania ta. Oricum, vreau sa va anunt ca am scos un consum de 3.6% cu Dakarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Mda, ms mult de sfatul tau in relatia ta cu cei de la bepa care a fost intr-adevar negativa la maxim.Am avut inspiratia si am comandat deja lantul la cineva care aduce din Ungaria si este de la mine din zona de linga Timisoara,Tipul aduce si pt cros enduro etc.Sper sa nu am astfel de probleme si eu cu el.Cel putin el este de pe aici.in schimb cei de la Bepa sunt cam departe de mine.Drumuri bune sa ai ERU.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Acum o saptamana sau cand au fost recomandati prima data am intrat si eu pe site-ul Bepa ca sa vad ce am pierdut. Nimic adica. Am cautat repere la care stiam clar preturile si numai ieftine nu erau. Whatever. @eru: Fiecare kit de lant (daca este dintre configuratiile recomandate de producator) are un anume nr de zale in fct de foaie si pinion. Cazul meu - kitul stas, de coclauri are 15 cu 45 si 105 zale. Cel de strada 15 cu 40 are 102 zale. Astea le găsesti mereu pe Louis sau in orice manual al motocicletei respective. Faza cu numaratul zalelor e usor amuzantă. Sunt multi insi care experminteaza cu lanturile. Adică cu foile si pinioanele,căutând setarea de cuplu sau viteza care le place lor. Ei iau lantul cel mai lung disponibil pt motorul lor si,in fct de situatie, mai taie zale din el si il capseaza ulterior. Hai sa zici ca pt o situatie ca asta ar trebui sa nimeri zalele, dar tot ma bufneste râsul gândindu-ma ca asta a fost spusa de cineva care are magazin moto. De obicei sunt n siteuri pe net (inclusiv siteurile producătorilor de lanturi) care iti spun ei cate zale tb sa aiba lantul indiferent cat te joci tu cu foile si pinioanele. Exista configuratoare cu alte cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ca tot vine vb de consum ,sa ma laud si eu .....Ploiesti-Tg.Mures (via valea Oltului) 450 km ,2 pers. ,cutiile laterale si topcase-ul pline . Am plecat cu plinul facut (17 litri) ,in Tg.Mures au intrat fix 15 litri ! Cred ca este sub 3,5 consumul Numai bine , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 @tăvi, fiindcă vad ca esti online acum: In Tm eu iau mai totul de la Ciclop. Dar merg eu cu codul la mine dupa ce l-am cautat pe MotoMike/Autonet. Nu de alta dar risti sa ii blochezi pe băietii aia daca ii pui sa caute ei. Numai la repere scumpe fac pe adormitul si ii pun pe ei sa caute prima data. Daca gasesc mai scump decat ce stiu eu, le dau atunci codul si incerc sa ma fac ca nu vad,nu aud si nu o sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Da Raul si eu pot sa comand direct de pe autonet nu asta e problema dar am vrut sa iau pe gold si o zala de inchidere separat.Si pe autonet imi venea mai scump,Il stiu si pe Zoli de acolo de la raionul de moto...dar este ok si de la ADEMOTO.Adelin baiatul asta este ok si GYURI mecanicul de moto din Dumbravita comanda la el piese si unt ok.Poti sa cauti si sa vb cu el in caz ca te intereeseaza ceva anume.Drumuri bune sa ai colegul... Editat August 25, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 bai nene, cum naiba mergeti pentru consumurile astea de 3.5- 3.8? Eu am scos asa ceva doar o singura data si era sa adorm pe mobra (90-120 mers lin, fara bruscari). Aproape mereu consum 1 - 1.5 litri in plus pe suta de km dar folosesc tot turometrul. Apropo de bagat 15l - inseamna ca ai mers cu becul de la rezerva aprins o vreme... asta nu e un lucru sanatos. In principiu mersul pe rezerva trebuie evitat; pompa de benzina are nevoie de zeama cat mai multa pentru a se raci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Consumul asta il scot facand naveta cu moto, constant la 100 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 ai pus benzina de 99 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Da, de la Mediaș - Sighișoara - Tg. Mureș am mers pe rezerva este adevărat, decât sa bag benzina la stații no name, am zis ca ajung pana Mureș și asa. Viteza a fost intre 90-110 nu mai mult, 110 în depășiri mai mult, oricum mai erau 2 litrii aproximativ. Cartea zice ca nu este sănătos sa ramii fără benzina, parca. Stima, Ovidiu » Post actualizat in 26 Aug 2015 07:49 Nu, benzina normala 95. A și un aspect important presupun, nu prea vede motorul asta turații peste 5000,poate contează, nu știu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 clar conteaza faptul ca mergi linistit. totusi tine minte : distractia e de la 5000 in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Benzina de 95, dar de la mol sau omv, nu fac reclama. Cine stie de ce porneste greu de fiecare data motocicleta? Daca e rece motorul, sau o pornesc dupa o ora imi porneste la a treia invartire a electromotorului. Si de obicei dupa ce a pornit, la nici o secunda se opreste si trebuie sa dau din nou la automat. A patit cineva asa ceva, care e rezolvarea? Am incercat sa reglez din surubul de la cablul/maneta de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Filtrul de benzina cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cand pui contactul, astepti 3-4 sec (cred) sa se stinga becurile pt apa si ABS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 nu prea are treaba cu filtrul de benzina..... Bateria in ce stare e? cat e de veche ? mai are lichid suficient in ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Bateria e buna, lichidul e la nivel, desi cand am cumparat dakarul nivelul era scazut in toate celulele. Bateria are 12.49 V dimineata, adica capacitate undeva la 75%. Am pus incarcatorul moto peste noapte si verific maine dimineata daca e vreo schimbare la pornire. Astazi s-a intamplat sa porneasca la prima cheie dar dupa vreo 4-5 secunde s-a oprit. E prima data cand face asa ceva... Filtrul de benzina recunosc ca este singurul care nu l-am schimbat, deci nu stiu in ce stare e si cati km are. Maine o sa pun si solutie de curatat injectoare, poate trebuie curatat putin si injectorul. Si da, astept sa se stinga becurile, si tin mult pe demaror, cum e procedura sa invarta de vreo 2-3 ori. PS: noul consum record personal: 3.25% :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 aia e o baterie abuzata. sari peste etapele cu filtre si injectoare, pregateste-te de una noua. O baaterie are mai multi parametri, unul foarte important fiind curentul de scurtcircuit (curent de pornire in cazul celor auto/moto) - daca bateria e "obosita" - curentul de pornire scade ff mult si apare o cadere de tensiune pronuntata cand apesi butonul (nu are rost sa intram in formule). Asta se traduce in probleme pe partea electrica a accesoriilor motorului, incepand de la pompa de benzina, ECU, etc - si de aia are nevoie de mai multe ture pana o ia. Nu iti fa griji - va merge din ce in ce mai rau pana pui alta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Aceeasi problema o am si eu cu pornirea si opritul dupa o secunda. Am sa comand o baterie noua, inchisa de la Fortec. Cea pe care o am e de la italian si nu stiu cat timp are si e deschisa ( cu lichid si furtun de scurgere). Ms Zidule de sfat si sper sa rezolve "cauza", nu doar simptomul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 mergeti cu baterii deschise--- la GS bateria sta langa rezervorul de ulei si ajunge la temperaturi mari. Eu nu as risca cu baterie inchisa (stiu ca s-au pus si au mers dar......) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Confirm ca bateria e de vina. Dimineata, de cand e pe redresorul inteligent peste noapte, porneste imediat si nu se opreste. Daca sta, si chiat 15 minute, porneste si se opreste. Oe indicator arata 75%, imediat dupa ce opresc motorul si conectez redresorul. Multumesc pentru implicare zidule. Am un handguard original de vanzare, daca vrea cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Nu zici tu rau ce zici cu bateria inchisa si deschisa. O sa le mai studiez si pe adv la "aialalti". Mare porcarie au facut cu uleiul si bateria vecini de suferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Mie cu o baterie destul de veche si 90% uscata (si nu glumesc) nu mi-a facut chestia asta cu opritul... A pornit ok pana nu a mai pornit deloc. O baterie cu întreținere. Am de la începutul anului una pe gel fara întreținere si e OK. Un alt prieten e de 3 ani pe gel si iarăși e OK. Legat de apropierea de rezervorul de ulei, logica mea imi spunea exact invers, ca temperatura ar putea dauna celor cu întreținere, "deschise", prin evaporarea mai rapida a solutiei, si nu celor închise ermetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.