Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am trecut de la Tourance la K60 Scout si sunt extrem de multumit, in afara de plusul semnificativ pe offroad le gasesc foarte ok si pe sosea. Am prins careva ore de ploi torentiale pe serpentine si nu m-au tradat. Zilele trecute m-am mai antrenat nintel cu franari bruste de la 70-80 km/h (pe uscat) si doar o singura data am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe fata. Sunt totuși ceva mai zgomotoase fata de Metzeler...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea si eu un sfat: am 1.68m si as vrea sa iau un Dakar 2005

Se poate lasa din sa sau din suspensii?

Cit de mult?

Mi-ar trebui un 82 cm la sa, insa perfect ar fi un 78cm...

E urgent... ma duc sa va un Dakar

 

De asemena, vb de fiabilitatea... eu vin de pe un Transalp si nu am avut probleme in 20 mii km din care multi pe offroad (chiar offroad greu)... aici am cam citit de o gramada de probleme, mai mici sau mai mari... asa de des se defecteaza un BMW?

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate lasa din suspensii si din sea

Exista sea joasa - castigi minim 3 cm

poti lasa fata din furca destul de mult - o bagi mai sus in jug

poti lasa suspensia spate - se schimba 2 piese ieftine - merge lasata pana la 5 cm doar de aici

 

fiabilitatea e foarte buna dar fiecare tip de mobra are chichitele ei. si la transalp daca te uiti la fazele cu cdi-uri si alte chestii te sperii. putini povestesc cat de bine mergge ragalia pe forumuri


» Post actualizat in 01 Oct 2015 04:18

fata de transalp e mult mai usor (193 plin fara abs; parca 197 cu abs) si are centrul de greutate mai jos - rezervorul e sub sea. Asta da si un comportament mai constant mobrei pe masura ce consumi benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel care il voi testa nu are abs

am intrebat la bavaria si mi-au zis ca nu pun ei abs si chiar ar fi interzis de catre bmw sa puna pe modelele care nu au avut din fabruca

care ar fi diferentele intre dakar ai gs in afara de garda la sol: suspensiile?

am vazut ca sunt chiar mai scumpe gs-urile decat dakarul.

desi nou dakarul a fost mult mai scump decat gs... de ce oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferențele între Dakar vs. GS, din câte țin minte: garda la sol ajustabilă (amortizorul spate având reglaj hidraulic), cursa mai mare la furcă, roată față de 21 vs. 19, parbrizul mai înalt. Nu sunt sigur dacă încălzirea ghidonului este standard la GS, așa cum e la Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta nu avea incalzire.

reglajul acela este dw fapt preload, iti face suspensia spate mai moale, nu iti lasa spatele mai jos, doar ca fii d mai moale se lasa cu tine mai mult...ddar schimba si comportamentul la drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Am o rugaminte daca se poate cineva uita la GS ul propriu, eventual o poza:

 

Amortizorul, in prinderea de jos , are si piulita de strangere? (pare strans bine surubul, dar nu are piulita).

 

Poza pentru o lamurire mai buna -F650GS 2007 factory low suspension.

IMG_20151005_130328.jpg

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul e în capătul amortizorului, în el se strânge șurubul.

De frica ”destrângerii” am pus o piuliță antideșurubare, acolo, just-in-case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am piese din dezmembrarea unui BMW F650GS din 2001 destul de accesorizat:

 

amortizor spate YSS

bord KOSO RX2 black edition

mansoane incalzite

cutii cu suporti Shin Yo

Radiator aftermarket aproape nou

crashbar

proiectoare

handguard-uri

ghidon Pazzaz

kit lant aproape nou

etc

 

0727 207 310 Catalin

post-10285-0-78497600-1444074694_thumb.jpg

post-10285-0-53338600-1444074700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am piese din dezmembrarea unui BMW F650GS din 2001 destul de accesorizat:

 

amortizor spate YSS

bord KOSO RX2 black edition

mansoane incalzite

cutii cu suporti Shin Yo

Radiator aftermarket aproape nou

crashbar

proiectoare

handguard-uri

ghidon Pazzaz

kit lant aproape nou

etc

 

0727 207 310 Catalin

poze +pret la ghidon si handguarduri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoane incalzite si crash bar ma intereseaza.

Poze si pret te rog.


» Post actualizat in 06 Oct 2015 17:10

Are cineva o schema electrica buna a modelului cu o singura bujie ? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie o trusa care sa aiba articulatie cardanica si merge foarte usor.. Folosesti si putina vaselina sa-ti tina surubul in capul stelat. Inlocuirea pompei si modarea tevii retur ulei mie mi-a luat cam 3 ore: eu zic ca m-am miscat bine. Nici vorba de umblat la evacuare.

Editat de xenna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andriu - prinde-l cu o faseta cadru

xenna - impartaseste-ne si noua cum ai reusit sa scoti capacul de la ambreaj fara sa dai jos galeria de evacuare...sau ai returul flexibil si atunci inteleg, ca si mie operatiunea asta imi ia cam peste 4 ore, singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,
Postez in numele echipei Carpathian 2 Wheels Guide (site-ul proiectului) si vreau sa va cer o mana de ajutor.
In wekeendul acesta (17-18 Octombrie) o sa filmam pentru un clip de prezentare al ghidului si avem nevoie de inca doi motociclisti care sa apara in clip.
Cel mai important aspect este ca trebuie sa fie motociclete BMW, preferabil modele GS (1200/1150, 800 sau 650) si sa fie din apropierea Clujului.

Filmarile o sa aiba loc in depresiunea Rimetea, jud Cluj si in apropierea Cheilor Manastirii, pe drumul neasfaltat care le traverseaza.
O sa asiguram benzina, cazarea sambata noaptea si bautura de sambata seara.
Noi o sa plecam sambata dupa-masa din Cluj si stam pana duminica seara.

Daca sunteti interesati va rog sa imi scrieti pe privat.

Mersi,
Drumuri faine!
Calin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu se mai sude nimic.

Am intrebat si eu pe privat, dar ignore total...

Din pacate asta e mentalitatea generala a romanilor.

Imi cer scuze, nu este ignoranta ,ci lipsa de timp si message inbox full.

In timp de scriu acest mesaj ,mananc. Si dupa, plec dupa o alta motocicleta. O sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...