andrei belcic Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Metzeler, Michelin, Continental, Pirelli, Bridgestone, Dunlop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Eu am trecut de la Tourance la K60 Scout si sunt extrem de multumit, in afara de plusul semnificativ pe offroad le gasesc foarte ok si pe sosea. Am prins careva ore de ploi torentiale pe serpentine si nu m-au tradat. Zilele trecute m-am mai antrenat nintel cu franari bruste de la 70-80 km/h (pe uscat) si doar o singura data am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe fata. Sunt totuși ceva mai zgomotoase fata de Metzeler... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 (editat) As vrea si eu un sfat: am 1.68m si as vrea sa iau un Dakar 2005 Se poate lasa din sa sau din suspensii? Cit de mult? Mi-ar trebui un 82 cm la sa, insa perfect ar fi un 78cm... E urgent... ma duc sa va un Dakar De asemena, vb de fiabilitatea... eu vin de pe un Transalp si nu am avut probleme in 20 mii km din care multi pe offroad (chiar offroad greu)... aici am cam citit de o gramada de probleme, mai mici sau mai mari... asa de des se defecteaza un BMW? Editat Octombrie 1, 2015 de costinell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 se poate lasa din suspensii si din sea Exista sea joasa - castigi minim 3 cm poti lasa fata din furca destul de mult - o bagi mai sus in jug poti lasa suspensia spate - se schimba 2 piese ieftine - merge lasata pana la 5 cm doar de aici fiabilitatea e foarte buna dar fiecare tip de mobra are chichitele ei. si la transalp daca te uiti la fazele cu cdi-uri si alte chestii te sperii. putini povestesc cat de bine mergge ragalia pe forumuri » Post actualizat in 01 Oct 2015 04:18fata de transalp e mult mai usor (193 plin fara abs; parca 197 cu abs) si are centrul de greutate mai jos - rezervorul e sub sea. Asta da si un comportament mai constant mobrei pe masura ce consumi benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 cel care il voi testa nu are abs am intrebat la bavaria si mi-au zis ca nu pun ei abs si chiar ar fi interzis de catre bmw sa puna pe modelele care nu au avut din fabruca care ar fi diferentele intre dakar ai gs in afara de garda la sol: suspensiile? am vazut ca sunt chiar mai scumpe gs-urile decat dakarul. desi nou dakarul a fost mult mai scump decat gs... de ce oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 dimensiunea rotii fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Diferențele între Dakar vs. GS, din câte țin minte: garda la sol ajustabilă (amortizorul spate având reglaj hidraulic), cursa mai mare la furcă, roată față de 21 vs. 19, parbrizul mai înalt. Nu sunt sigur dacă încălzirea ghidonului este standard la GS, așa cum e la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 acesta nu avea incalzire. reglajul acela este dw fapt preload, iti face suspensia spate mai moale, nu iti lasa spatele mai jos, doar ca fii d mai moale se lasa cu tine mai mult...ddar schimba si comportamentul la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Salut , Am o rugaminte daca se poate cineva uita la GS ul propriu, eventual o poza: Amortizorul, in prinderea de jos , are si piulita de strangere? (pare strans bine surubul, dar nu are piulita). Poza pentru o lamurire mai buna -F650GS 2007 factory low suspension. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Asa e la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Pai cum, sta fara piulita, sau asa e la toate ca sare ea din locul ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Filetul e în capătul amortizorului, în el se strânge șurubul. De frica ”destrângerii” am pus o piuliță antideșurubare, acolo, just-in-case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Va salut, am piese din dezmembrarea unui BMW F650GS din 2001 destul de accesorizat: amortizor spate YSS bord KOSO RX2 black edition mansoane incalzite cutii cu suporti Shin Yo Radiator aftermarket aproape nou crashbar proiectoare handguard-uri ghidon Pazzaz kit lant aproape nou etc 0727 207 310 Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Va salut, am piese din dezmembrarea unui BMW F650GS din 2001 destul de accesorizat: amortizor spate YSS bord KOSO RX2 black edition mansoane incalzite cutii cu suporti Shin Yo Radiator aftermarket aproape nou crashbar proiectoare handguard-uri ghidon Pazzaz kit lant aproape nou etc 0727 207 310 Catalin poze +pret la ghidon si handguarduri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Mansoane incalzite si crash bar ma intereseaza. Poze si pret te rog. » Post actualizat in 06 Oct 2015 17:10Are cineva o schema electrica buna a modelului cu o singura bujie ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 o sa pun poze maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 (editat) Iti trebuie o trusa care sa aiba articulatie cardanica si merge foarte usor.. Folosesti si putina vaselina sa-ti tina surubul in capul stelat. Inlocuirea pompei si modarea tevii retur ulei mie mi-a luat cam 3 ore: eu zic ca m-am miscat bine. Nici vorba de umblat la evacuare. Editat Octombrie 11, 2015 de xenna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 andriu - prinde-l cu o faseta cadru xenna - impartaseste-ne si noua cum ai reusit sa scoti capacul de la ambreaj fara sa dai jos galeria de evacuare...sau ai returul flexibil si atunci inteleg, ca si mie operatiunea asta imi ia cam peste 4 ore, singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Uite aici » Post actualizat in 12 Oct 2015 09:11Si poza dupa modarea liniei de ulei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 poze cu handguards-urile. pun maine si la ghidon. Pret: 150 lei perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Cu crashbar-ul se mai aude ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Se pare ca nu se mai sude nimic. Am intrebat si eu pe privat, dar ignore total... Din pacate asta e mentalitatea generala a romanilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Salut,Postez in numele echipei Carpathian 2 Wheels Guide (site-ul proiectului) si vreau sa va cer o mana de ajutor.In wekeendul acesta (17-18 Octombrie) o sa filmam pentru un clip de prezentare al ghidului si avem nevoie de inca doi motociclisti care sa apara in clip.Cel mai important aspect este ca trebuie sa fie motociclete BMW, preferabil modele GS (1200/1150, 800 sau 650) si sa fie din apropierea Clujului.Filmarile o sa aiba loc in depresiunea Rimetea, jud Cluj si in apropierea Cheilor Manastirii, pe drumul neasfaltat care le traverseaza.O sa asiguram benzina, cazarea sambata noaptea si bautura de sambata seara.Noi o sa plecam sambata dupa-masa din Cluj si stam pana duminica seara.Daca sunteti interesati va rog sa imi scrieti pe privat.Mersi,Drumuri faine!Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Se pare ca nu se mai sude nimic. Am intrebat si eu pe privat, dar ignore total... Din pacate asta e mentalitatea generala a romanilor. Imi cer scuze, nu este ignoranta ,ci lipsa de timp si message inbox full. In timp de scriu acest mesaj ,mananc. Si dupa, plec dupa o alta motocicleta. O sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Jos palaria pentru asa raspuns diplomat. Imi retrag cuvintele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.