Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la Mann WK69 /2 preț 75 RON. Intra fără probleme chiar dacă e cu 2cm mai lung, dar trebuie tăiate mai scurt țevile de conectare. Mai trebuie și niște coliere corespunzătoare e nu am putut sa le refolosite pe cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Mann WK69 /2 preț 75 RON. Intra fără probleme chiar dacă e cu 2cm mai lung, dar trebuie tăiate mai scurt țevile de conectare. Mai trebuie și niște coliere corespunzătoare e nu am putut sa le refolosite pe cele originale.

Exact asta e. Nu am taiat nimic din tevile lungi, merge la fix. Trebuie coliere din alea naspa cu filet... Pui 2 in loc de unul original.

» Post actualizat in 14 Sep 2015 19:56

Daca ai cum, fa si o poza la ansamblu. La 48.000 cred ca ii vine vremea. Cu tot cu baterie noua si tot a tusit la prima pornire. Iar s-a oprit si dupa a mers ( daca am tras de acceleratie dupa ponire).

Asta era si la mine problema, schimba filtrul de benzina.

 

Cine stie cum se da jos inelul ala de metal de la rezervor? Am auzit ca rugineste si mizeria cade in rezervor, ducand la infundarea prematura a filtrului de benzina. E de verificat... trebuie doar desfacute suruburile?

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3? unu-i robinetu, doi șurubul, dar al treilea...? Sau e vorba ca surubul are cele doi pozitii?

Si apropos de spălat, si mie mi se pare ca arata mai bine asa murdară (cu tot nămolul adunat duminica spre Bolboci ;) ) dar parca mi-e mila totusi de ea asa. Eu spalatul îl vad ca pe o ocazie de a verifica mai atent șuruburile si alte acareturi atunci cand o sterg si mai dau cu WD pe la scarite, arcuri, cric, ung lantul, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....un cazan,nici cal nici magar..motor rotax,rusine pt marca BMW sa puna asa ceva,am avut unul prin 2008 cu vreo 10000 reali,consuma in jur de 5-6 la drum cu pasager si bagaje,enorm,pentru ce stie sa faca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drace, am citit toate forumurile dedicate mobrelor noastre dar n-am gasit nimic detaliat despre asta... merci, o sa ma mai informez.

Pe ala de rebound mi-a fost frica sa-l invart mai mult de o tura, iar la butelie nu m-am uitat prea atent de cate ori am desfacut-o din coliere. Un reglaj pe fast rebound m-ar fi ajutat sper mai mult la macadamul/pamantul valurit, unde pierd destul de repede tractiunea la succesiuni dese de "dune".

 

Iar legat de remarca colegului cu privire la consum, consumul meu e de 3.4-4.1 functie de teren si stil de mers, hai un maxim 4.5 la 140 km/h cu bagaje.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://faq.f650.com/FAQs/ShocksMaintFAQ.htm

 

 

nu e chiar asa de evoluat incat sa discutam despre low speed compression damping, fast compression damping si altele similare.

Al 3-lea reglaj e un compression damping si atat.

 

surubelu ala e jos care controleaza rebound se regaseste atat la Dakar cat si la GS normal. DAca ai intarit suspensia si topaie curu la gropi - mai invarti de surubel spre "tare". Daca pare ca se agata suspensia dupa groapa - mai dai de el spre moale.

 

Cititi linku de mai sus (defapt tot saitu daca nu ati facut asta pana acum) si cititi si aici pe topic ca s-a mai discutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de senzorul meu de presiune ulei, inteleg ca la Bavaria au ceva diferit, la care trebuie sa mai iau si un adaptor, etc. Stiti ce alte variante se pot monta, folositi si altceva in afara de OEM modelul actual?

Salut Razvan G!

 

Eu am postat undeva in urma cu cateva zeci de pagini ce am facut cu senzorul de ulei (mie imi statea aprins si curgea ulei pe la el). Am cautat cateva saptamani, pana la varianta pe care am ales-o in final: un senzor de ulei de la golf 4. Diferenta e ca indica altfel- se aprinde cand ai presiune si se stinge cand opresti motorul si are filetul putin mai lung, dar nu are niciun fel de probleme. Vezi ca la golf 4 sunt 2 tipuri de senzori, unul lucreaza pe intervale de presiune intre 0.6-0.9 bar si unu intre 1.5-1.7, sau ceva de genu', nu imi mai amintesc exact valorile.... La GS ai nevoie de cel ce lucreaza la presiune de 0.6-0.9. Ce te mai sfatuiesc sa faci, e sa mergi cu bulbul la dezmembrari sa iti dea o mufa tata pentru el. Bulbul e undeva la 30 de lei iar mufa aia o iei pana in 10 lei. Original nu am gasit sub 280 lei.

 

Eu am deja 5000 km cu el de cand l-am pus si merge brici! Spor!

post-73625-0-31490800-1442386925_thumb.jpg

Editat de da_new_guy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu e o soluție pentru mine pentru ca in niciun caz nu mi-ar plăcea sa stau cu un bec roșu aprins in permanenta pe bord... Am mai citit pe ceva forumuri si vad ca exista câteva variante.

PS: la AB senzorul este 80 lei, adaptorul 120 si setul de înlocuire cablu 110, total pachet 310 lei !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu e o soluție pentru mine pentru ca in niciun caz nu mi-ar plăcea sa stau cu un bec roșu aprins in permanenta pe bord... Am mai citit pe ceva forumuri si vad ca exista câteva variante.

PS: la AB senzorul este 80 lei, adaptorul 120 si setul de înlocuire cablu 110, total pachet 310 lei !!!

Capra ta, regulile tale! << desi 40 lei vs. 310... mai ca te-ai obisnui mai usor cu becul in bord. Eu dupa 1000 km m-am obisnuit cu el si mergand cu GS-ul unui prieten cativa km, tot acolo-mi sareau ochii, ca nu era becul de la ulei... si ceva nu mi se parea in regula :))) >>

 

Succes!

Editat de da_new_guy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti fratilor un mic releu si functionarea becului va fi cea corecta. Nu e foarte complicat pentru cineva cat de cat priceput la electrica. Sau mai elegant cu un circuit simplu cu un tranzistor pe post de inversor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti fratilor un mic releu si functionarea becului va fi cea corecta. Nu e foarte complicat pentru cineva cat de cat priceput la electrica. Sau mai elegant cu un circuit simplu cu un tranzistor pe post de inversor.

Eu sunt medic, am destul de putine cunostinte in domeniul electronicii... Da-ne mai multe detalii si o sa incerc, why not?! :)

Nu am sustinut ca varianta mea e cea ideala si/sau cea mai buna, dar a fost cea mai potrivita, din punctul meu de vedere, la acel moment. Asadar, sunt deschis sugestiilor.

Editat de da_new_guy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie un releu cat mai mic (becul are 1,2 W deci 0,1A) Cel mai mic cred ca e de 12V 1A. Releul are o bobina de 12V care o legi astfel: o legatura la senzor iar cealalta legatura la un (+) prin contact. Releul mai are cel putin 3 pini: unul comun, unul normal inchis si unul normal deschis. Firul care vine de la senzor si pe care l-ai sectionat, capatul dinspre bord il pui la pinul comun. La pinul normal inchis pui un fir la (-). Si asta-i totul. Sectionarea firului de la senzor poti sa o faci in spatele bordului unde gasesti si un (+) prin contact si un (-).

Mai greu cu desenatul dar sper ca ai inteles, e foarte simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal colegu cu sonda de ulei cauta la un mag de piese AUTO pe producator FACET cu cod 24532.Eu am luat si am pus la mine la bmw f 650 gs din 2002 si l-am luat dupa parametrii care lucra intre 0.3-0.6 bari parca ceva de genul dar sunt 2 modele la f 650 gs cu filet deM 12cu 1.5 filet si M10 cu filet de 1,5 MASOARA SONDA TA .si vezi care este ...costa vreo 25=40 de lei parca eu am facut deja 3500 de km cu el si este ok...vb dupa ce il montezi ok.

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie un releu cat mai mic (becul are 1,2 W deci 0,1A) Cel mai mic cred ca e de 12V 1A. Releul are o bobina de 12V care o legi astfel: o legatura la senzor iar cealalta legatura la un (+) prin contact. Releul mai are cel putin 3 pini: unul comun, unul normal inchis si unul normal deschis. Firul care vine de la senzor si pe care l-ai sectionat, capatul dinspre bord il pui la pinul comun. La pinul normal inchis pui un fir la (-). Si asta-i totul. Sectionarea firului de la senzor poti sa o faci in spatele bordului unde gasesti si un (+) prin contact si un (-).

Mai greu cu desenatul dar sper ca ai inteles, e foarte simplu.

Cred ca am prins ideea. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...