ZIDU' Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 cum naiba ai reusit asa isprava ? vezi ca erau ceva gs la dezmembrari. ce cauti tu nu cred ca sunt asa de cautate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 In urma unei explozii a anvelopei spate am ramas fara suportul de numar (aripa spate) si fara lampa. Daca are cineva din dezmembrari in stare buna sunt interest. Daca le-as comanda la AB or fi o avere ? La AB suportul de numar (fara lampa) costa 110 lei cu TVA inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Vina imi apartine 100%. Ma intorceam de la Bucuresti la Buzau dupa ce ii schimbasem kitul de la pompa de apa si-i facusem o mica revizie. Prin Sinesti am observant o schimbare a ciclisticii dar am dat vina pe vantul lateral si i-am dat carbuni. La un moment dat daca reducem sub 100 vibra tare asa ca da-i bataie, crezand ca tot vantul-i de vina:)))). Pe camp deschis pana la intrarea in Limpezis am deposit o coloana de tiruri cu peste 130 Km/h dar vibra rau si apoi am auzit o pocnitura puternica, motocicleta a inceput sa danseze rau de spate si am vazut in oglinda cum zboara bucati din ea.In acel moment am crezut ca s-a desprins o cutie laterala sau a zburat capacul. Am strans din dinti si am tinut-o pe decelerare fara frana cam 300 m incercand sa ma apropii de acostament. Cand m-am dat jos am inebunit: cauciucul era crapat cam 40 cm pe lungime, iesea fum din el, nu mai aveam lampa, numar, support numar, capacul cu sigla Bmw si totul era cauciuc topit din camera de aer. In concluzie am rulat ca un mare prost pe pana sau semi-pana, pana cand s-a incins pneul si camera a ajuns la punctul de topire in cazul anvelopei si a explodat. Incerc sa incarc o poza dar daca vreti sa vedeti isprava pe facebook Nistor Felix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 cred ca ai mers pe pana complet daca s-a incins in halul ala (eu am mers pe pana complet cu 60 - 90 cam 35 km si a fost ok desi fierbinte cauciucul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Ai perfecta dreptate. (am gasit un cui in cauciuc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Ai perfecta dreptate. (am gasit un cui in cauciuc) Un stop pot sa-ti dau eu. Nu e nou, dar cel putin e intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit... La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza. Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti. Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator. Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci. Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala... Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca? Revin. Mi-a zis amicul cu pricina, ca în cazul lui a fost de la garnitura de chiulasă. Pare bizar, dar și în cazul lui a existat un por în radiator. Pe acolo se pierde apă, din cauza presiunii ce se formează, din cauza unor gaze care trec de respectiva garnitură și ajung în sistemul de răcire. Verifică cât lichid mai ai. Editat Noiembrie 20, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Vand prelungire aripa fata BMW 650.Se potrveste la model dupa 2003 si DAKAR Nu ete decolorata zgariata sau fisuata,pret 30 euro tel 0744842164 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 (editat) De vanzare urmatoarele: Pret negociabil. Detalii pe PM sau la 0724330352 Editat Noiembrie 29, 2015 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Si-a montat cineva inaltatoare de la Touratech pe Dakar ? Am un set de 35 mm cu tot cu racordul flexibil de la frana . Mai trebuiesc prelungite fire ? Cablul ambreiaj, acceleratie ajung in pozitia actuala sau trebuiesc repozitionate ? Editat Noiembrie 30, 2015 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Eu le-am pus. Se potrivesc la fix. Eventual mai slabesti pe ici colo cate un colier care tine cablurile electrice de la comenzi, daca ai senzatia ca se întind prea tare. Conducta am montat-o in service, ca sa fiu sigur ca ABS-ul e corect aerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 Ma poate ajuta,indruma cineva? Unde as putea gasi aparatoare pt.pinionul fata,ca cele din imagine sau ceva foarte asemanator daca nu. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Le poti achizitiona prin ebay. com de la Touratech. Este un user, Garcya, care aduce fara comision, omul serios si promt. Poti cauta si la accesorii pentru Bmw F 650 GS pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Am văzut ce au cei de la Touratech, pe site este adevărat, dar presupun ca au același produse și pe ebay , nu îmi plac deloc! Niște tabla decupata cel puțin pentru modelul asta de moto, as prefera ceva turnat din aluminiu ca cele din imagine. Mulțumesc, oricum. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Salut. Sunt interesat de un cric central complet pentru modelul 2000-2007. Daca este modificat pentru modelul Dakar cu atat mai bine, daca nu il modific eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Foarte usor se modifica.3 cm mai lung tb.eu am modoficat cnd am avut bmw.taiat cu polidiscul si bagat fier beton pe teava pt intarire si sudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salut. Sunt interesat de un cric central complet pentru modelul 2000-2007. Daca este modificat pentru modelul Dakar cu atat mai bine, daca nu il modific eu. Salut, Daca nu gasesti unul gata facut sau unul normal de GS pe care sa-l modifici, uite aici o schita cu dimensiunile (scrise cu rosu) pentru un cric central de Dakar (/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=2553458). Eu mi l-am facut singur. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Multumesc . Cred ca o sa iau legatura cu baietii de la heavy duties sau mai caut unul sh. Acum caut niste explicatii plauzibile in legatura cu tipul de ulei pentru motor recomandat de constructor. De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 nu vad motivul pentru care ai plati pt un ulei foarte scump daca motorul a fost proiectat pentru un ulei ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Hm, alea minerale de moto pot fi mai scumpe decat cele semi sintetice de moto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Si eu am cautat explicatii cam o luna si am luat semisintetic 15-50. Prima data am pus Repsol si s-a comportat ciudat cutia. Nu gaseam neutrul, parca fugise in topcase. Asa ca am trecut la Motorex si acolo am ramas. Spor la batut capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 eu merg cu un semisintetic - castrol power 1 ---- e urmasul celui branduit bmw. sub 40 lei litrul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ? Eu am folosit si e foarte ok, a si ar mai fi un tip Colebatch care a folosit 300V si la 120.000 km motorul lui arata ca nou, si omul a facut majoritar enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 motorul meu are 115 mii km pe bord (naiba stie daca cei 31 mii erau reali cand l-am luat) si merge ca nou. absolut nici o problema. Utilizare preponderent stradala la turatii mari si temperaturi pe toata gama - din miezul iernii in miezul verii. Bineinteles cu schimb de ulei la 9 - 10 mii km ........ » Post actualizat in 06 Jan 2016 09:11mersul in enduro cu tipul asta de mobra inseamna ca motorul e relaxat, nu il tine nimeni in regim de "curse" mai ales cand o arde enduristic pe la mama naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia... Ma poate ajuta,indruma cineva? Unde as putea gasi aparatoare pt.pinionul fata,ca cele din imagine sau ceva foarte asemanator daca nu. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.