Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merg cu 2700k - are cea mai mare luminozitate si culoarea cea mai odihnitoare. Pune lumina pe strada la greu dar nu face o pata de lumina foarte corecta. Balastul ocupa loc aiurea. Daca se arde cand esti departe - e o problema. Ramai instantaneu fara ambele faze. (vezi si necazul meu ca nu pot reveni pe bec clasic chiar daca gasesc unul). am fost nevoit sa fac 300 km in mai putin de 3 ore ca sa ajung acasa cat inca mai era o geana de lumina (adica la 9 seara vara ....). Cand se uzeaza becul h4 - tremura lumina (comutarea faza lunga / scurta se face mecanic, se uzeaza ghidajul - ai belea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva spunea ca a pus bec cu led și este foarte mulțumit, asta am sa încerc și eu în viitorul apropiat , intenționam sa pun și eu proiectoare dar am renunțat.

 

Se pare ca este mult mai bine cu un bec cu led!

 

 

Stima,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4, LED CREE, 3800 lumeni.

 

Atât am înțeles de la el, dar la o căutare pe net după informațiile astea am găsit destule și se potrivesc fără nici o modificare!

 

Baftă,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cautat pentru Dakar, ceea ce gasisem nu avea loc in spatele farului. CREE-ul avea ventilator in spate, iar spatiul e destul de ingust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe minuni pe piata, de aia am intrebat modelul exact.

Personal raman la ideea ca cel mai eficient se merge cu bec normal si proiectoare cu led / xenon pt lumina extra. Carcotasii sensibili la diferentele de culoare nu au decat sa suspine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o faza scurta reglata bine, cu bec Philips si proiectoarele Wunderlich (cele de ceata, care imprastie mai larg lumina dar sunt consistente, cu becuri de 35W) vad OK pana pe la 100-110kmh, in cea mai neagra noapte. Eu sunt multumit, ce-i peste viteza asta e un risc asumat...

 

Daca ridic un pic mai sus proiectoarele, 2-3 grade, îmi iau flash-uri si de la Tir-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o flansa de plastic care intra in airbox si prin care intra senzorul iar senzorul are o lamela elastica de plastic prevazuta cu un cioc care se prinde de buza acestei flanse. Exista ori varianta ca acea flansa sa nu mai stea "fest" in airbox si sa cada cu tot cu senzor, ori lamela elastica sa isi piarda elasticitatea. Asta la modelele noastre, din cate stiu la F800 senzorul e in partea superioara a airbox-ului si nu cade...

Am vazut la service la un F650 cum senzorul nu mai statea deloc la locul lui in acea flansa de plastic- au infasurat putina banda adeziva pe el ca sa intre mai "fest". Preventiv am verificat si la mine si avea acel joc de care spui dar era cauzat de flansa care se misca in airbox. Am fixat-o cu un cordon de hot glue, senzorul are (inca) lamela elastica in buna stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la un prieten cu gs1200 ce inseamna scaritele de la "turatek" cumparate acum cativa ani de la ei. Pe scarita originala e sudat maerial si curbat frumos. Dar atat. Scarita originala plus material. Am sa pun o poza cand ma mai vad cu el. Asadar, am un prieten care face lucrari metalice si cand imi va face suporti de bagaje, fac si scaritele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ma numesc Cosmin si sunt posesorul unui Bmw 650 Dakar 2002 de putin timp si am o problema cu ventilatorul de la radiator in sensul ca trebuie schimbat! De unde pot cumpara sau exista o solutie aftermarket care sa fie compatibila? Multumesc!

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie mai ieftin, poti incerca sa cauti in realoem codul lui si sa vezi daca e acelasi cu cel de bmw f650 funduro/st. Si daca e, atunci poti cauta si la aprilia pegaso in dezmembrari. Oricum cel mai simplu va fi sa il dai jos si sa compari direct cu ce gasesti second.

» Post actualizat in 14 Mar 2016 07:24

Asta daca nu gasesti direct de gs. Erau la dezmembrat ceva. Vezi pe sectiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizual carcasa si modul de prindere pe radiator difera la modele gs/cs/dakar de funduro/st ....nu am gasit nimic din dezmembrari sau dat toate :(

Edit : Am cautat pe RealOEM.com si nu se potriveste de pe funduro sau st !

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are aceleai prinderi! Oricum dus la un prieten priceput am aflat si de ce ''a decedat' . Este un 'defect' sau omisiune din fabrica care nu prorejaza axul rotorului de apa care ajunge la el .Cand ajunge apa acolo, iar ventilatorul nu functioneaza o buna perioada de timp din diverse motive corodeaza , se blocheaza si rotorul ramane imobil se supraincalzeste din cauza proastei functionari si ajunge sa se scurcircuiteze....design defectuos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...