Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Toate fiarele (motor, carene, genti, topcase) sunt facute de ei.

Pana acum, barele de protectie s-au dovedit eficiente dar am culcat-o la viteze mici si doar o singura data pe asfalt. Nici nu s-au zgariat.

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci tre sa le fac o vizita dupace imi iau animalul....or face si pt triumph tiger?

 

Fac orice fier, aluminiu etc

Daca tu gasesti pe internet ceva modele pt Tiger, e si mai simplu...

:P

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate fiarele (motor, carene, genti, topcase) sunt facute de ei.

Pana acum, barele de protectie s-au dovedit eficiente dar am culcat-o la viteze mici si doar o singura data pe asfalt. Nici nu s-au zgariat.

 

 

Confirm si eu am exact ac lucru pe al meu (alea de bagaje le-au facut pentru bagajele mele nu imensitatile lui Kuki) si sunt beton. Si mie mi-a fugit de sub fund la Magura ca am cauciucurile originale (nu alea meseriase de la kuki) si l-am lasat jos ca nu am putut sa il tin si nu s-a zgariat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce ulei folositi pt motor?

un site de unde pot comanda.....?

 

 

 

Ce te chinui cu uleiuri si filtre de pe la altiiiiiiiiiiiiiiiii cand la bavaria un litru de ulei original bmw costa 4,5Euro/litru , filtru de ulei 7Euro, filtru de aer 15E preturi cu tva inclus.

Am mai avut cunostinte care au luat filtre mai scumpe decat la reprezentanta crezand ca fac o afacere si ies mai ieftini :angryfire: .

Asa ca succes la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te chinui cu uleiuri si filtre de pe la altiiiiiiiiiiiiiiiii cand la bavaria un litru de ulei original bmw costa 4,5Euro/litru , filtru de ulei 7Euro, filtru de aer 15E preturi cu tva inclus.

Am mai avut cunostinte care au luat filtre mai scumpe decat la reprezentanta crezand ca fac o afacere si ies mai ieftini :angryfire: .

Asa ca succes la cumparaturi.

 

Eu am o luna si o saptamina de cind am dat comanda de piese la reprezentanta bmw si inca mai astept....Noroc ca nu arde ca altfel cred ca ma urcam pe pereti.Nu ma mai prind astia pe la ei chiar de ar fi sa ma duc in Austria sa-mi iau piese!

 

Da poate ai tu vreo pila pe acolo?? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o luna si o saptamina de cind am dat comanda de piese la reprezentanta bmw si inca mai astept....Noroc ca nu arde ca altfel cred ca ma urcam pe pereti.Nu ma mai prind astia pe la ei chiar de ar fi sa ma duc in Austria sa-mi iau piese!

 

Da poate ai tu vreo pila pe acolo?? :angryfire:

 

Daca ai comandat la repr. de pe centura, spre otopeni, da un telefon si intreaba daca ti-au venit piesele. Ei nu te vor suna. Din proprie experienta, piesele vin intr-o saptamana. Uleiul de la BMW este ulei mineral. V-as recomanda un ulei semi-sintetic sau sintetic. (10W50 sau 15W50)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai comandat la repr. de pe centura, spre otopeni, da un telefon si intreaba daca ti-au venit piesele. Ei nu te vor suna. Din proprie experienta, piesele vin intr-o saptamana. Uleiul de la BMW este ulei mineral. V-as recomanda un ulei semi-sintetic sau sintetic. (10W50 sau 15W50)

 

Eu am comandat la repr de la Iasi ca de pe aici sint...

Mi-am dat seama ca nu suna ei ca nici nu m-au intrebat de nr de tel..

Am tot sunat eu da degeaba.

Saptamina asta sper sa am timp putin si trec la atac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am comandat la repr de la Iasi ca de pe aici sint...

Mi-am dat seama ca nu suna ei ca nici nu m-au intrebat de nr de tel..

Am tot sunat eu da degeaba.

Saptamina asta sper sa am timp putin si trec la atac!

 

 

si eu care credeam ca numai cei de la repr Arad sint neseriosi :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa trec si eu pe un GS mai mare decat asta micu' :angryfire:

 

Faza tare: in UK, la reprezentanta BMW, F650GS Dakar model 2006 este 5400 Euro cu toate taxele.

La noi la A.Bavaria este 7790+TVA. Un total de vreo 9300 Euro :angryfire:

 

Poate nu ma prind eu de chichitze DAR daca o iau de acolo cu o societate de leasing de aici, "la pachet", ma mai costa TVA-ul si transportul... in total maxim 7000.

 

Gresesc pe undeva ? Daca da, ma puteti corecta la sange :angryfire:

 

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa trec si eu pe un GS mai mare decat asta micu' :angryfire:

 

Faza tare: in UK, la reprezentanta BMW, F650GS Dakar model 2006 este 5400 Euro cu toate taxele.

La noi la A.Bavaria este 7790+TVA. Un total de vreo 9300 Euro :angryfire:

 

Poate nu ma prind eu de chichitze DAR daca o iau de acolo cu o societate de leasing de aici, "la pachet", ma mai costa TVA-ul si transportul... in total maxim 7000.

 

Gresesc pe undeva ? Daca da, ma puteti corecta la sange ;)

 

Thx.

 

5725 e un Dakar nou in UK cu totului tot (inclusiv inmatriculare)... insa lire sterline :)

asta insemnand cam 8400 euroi la cursu' zilei :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah nene eu sunt mare fan f650, iarna asta vreau sa-mi iau iau si yo unu.. poate auziti de vr'unu care vrea sa marite vr'una.

 

Apropo, la Targoviste, am vazut un 650 dakar, alb, si cand m-am dus si yo ma uit mai bine, a sarit omu scarile cu el si l-a tavalit destul de rau (nu stiu cine era, se stie el cine e) :angryfire:

 

Pacat de el.. ma doare sufletul si acum... :angryfire:

 

Baftaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai comandat la repr. de pe centura, spre otopeni, da un telefon si intreaba daca ti-au venit piesele. Ei nu te vor suna. Din proprie experienta, piesele vin intr-o saptamana. Uleiul de la BMW este ulei mineral. V-as recomanda un ulei semi-sintetic sau sintetic. (10W50 sau 15W50)

 

 

NU ESTE RECOMANDAT ULEI SINTTIC IN F, cel mult semisintetic.

Am avut sintetic ca asa m-am gandit eu ca e mai bine pt motor dar nu e asa. Acest motor a fost gandit sa functioneze cu ulei mineral si cand am avut sintetic in el se simtea ca nu-i place. Dupa aia m-am documentat mai bine pe net si am trecut pe ulei bmw mineral......s-a simtit diferenta in bine. Acest motor nu este gandit sa mearga cu ulei sintetic.

 

NU recomand ulei sintetic in f cel mult semisintetic. Iar daca se schimba uleiul si filtru la timpul lor nu vad de ce sa apara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am citit pe undeva ca asta mineral isi pierde mai usor proprietatile la temperaturi ridicate...fata de ala sintetic.....

----e fain un ceas din ala care se pune in locul capacului la ulei(am vazut pe louis) si iti arata temperatura.....poate o sa-mi iau pe viitor...

dar totusi daca pui mineral..si il schimbi mai des....e mai bine si mai rentabil(cred) decat cu sintetic.....

 

later edit:

am vazut un dakar de vanzare in tg secuiesc acu 1-2 luni...

eram in trecere...nu stiu amanunte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunet-mi si mie va rog ce ulei sa iau ca m-am dezorientat complet! Ba sintetic, ba mineral.

In plus vreau sa schimb si lichidul de racire si iar nu stiu ce sa iau. Va rog sa ma sfatuiti si cum sa fac sa cunosc pe cineva care sa imi regleze carburatoarele si sa imi zica de ce porneste mai greu pe frig. Va multumesc!

 

 

Ulei cumperi de la reprezentanta, ulei BMW costa 4,5 E/ litru este mineral, filtru de ulei costa 7E preturi cu tva inclus. NU se foloseste ulei sintetic, cel mult SEMISINTETIC. Pur si simplu motorul a fost gandit sa mearga cu mineral. Eu am avut sintetic si cand am schimbat cu uleiul mineral abia atunci am vazut diferenta. ACEST motor a fost gandit sa aiba ulei mineral.

 

Uleiul se schimba la 10.000km daca motorul a fost folosit la lungi drumuri sau 5000km daca motorul este folosit la drumuri scurte. Evident daca nu ajungem la nr de km atunci se schimba o data pe an.

 

Lichid de racire ai nevoie de antigel pt radiatoare din aluminiu si apa distilata. Proportia este de 50:50 . Procedura de schimb nu stiu sa-ti spun la modelul tau pt GS iti spun cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre uleiul mineral si cel sintetic este ca cel sintetic isi pastreaza calitatile de ungere la temperaturi si turatii mari. Uleiul se schimba la 5000 km. deoarece, fata de masini unde se schimba la 10.000km., sunt motoare mult mai turate. N-are nici o legatura cu lungimea drumului. Pot sa merg 300 km. pe rosu, la 170 la ora. Lichidul de racire se cumpara pentru MOTOARE din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Diferenta intre uleiul mineral si cel sintetic este ca cel sintetic isi pastreaza calitatile de ungere la temperaturi si turatii mari"

Asta voiam si eu sa zic mai sus...dar mai greu cu exprimarea la mine...:angryfire:

 

Tu ce ulei folosesti pt motoarele tale,zigzag?

 

Sintetic. 15W50 sau 10W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, unde ma duc sa curat si sa reglez carburatoarele (in Bucuresti). Ca daca imi bag eu degetele s-ar putea sa las ceva piese pa langa ... :crack:

 

Vezi la George - Service-ul KTM de la Cotroceni -> Sos. Cotroceni nr 19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Eu sunt incepator la articolul motor sub sha. Pana acum m-am dat la munte cu bicicleta.

 

Ideea e ca nu o sa ma pot dezvata de mersul la (pe) munte asa ca am de gand sa-mi iau un motor care sa poate macar putin si pe munte.

 

Motorul imi tre pt Bucuresti caci din toamna asta am constat ca nu mai pot circula cu masina din lipsa de timp de pierdut. Vreau sa merg cu el si in ture in afara Bucurestiului si poate si ceva drumuri forestiere.

 

M-am gandit la un Dakar, dar se pare ca la nemti e de la 3500 in sus ceea ce ar ajunge aici intre 4500 si 5000, bani pe care nu ii am. O alta obsesie ar fi ca motorul sa fie de dupa 2000.

 

Acum vine intrebarea. Sa-mi caut BMW la 3500 euro (bani care se presupune ca pot sa ma bazez), dar varianta standard si mai vechi, si vai mama lui sau o Aprlia Pegaso de dupa 2000 intr-o stare f buna?

 

Multi mi-au zis ca Aprilia e ca Dacia fata de Renault, altii mi-au zis ca nu merita Aprilia desi sunt aproape la fel ca motor si clasa. Dar nimeni nu mi-a adus argumente. Poate imi aduceti voi.

 

Majoritatea celor stresati de mine mi-au raspuns ia-ti ce vrei ca oricum in 2 ani maxim o sa o schimbi pt ca doar atunci vei sti ce iti doresti. Acum au dreptate, caci deocamdata le aleg din poze.

Editat de Barbarossa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare confrati bmw – isti

Din 2005 april sunt posesorul unui DAKAR 2005

Nici nu era pe stoc si am facut actele la leasing platind mai mult de ½ din salariu pe luna pe rata si casco deci mare atentie la lesing casco ajunge 50 euro pe luna

Merg f mult in oras (zile uscate aproape 100 km in bucuresti) in 2005 mai am intrat in poponeata unui taxi si m.am imprastiat pe asfalt in fata la connex pe vasile milea.

Omul facea stanga dupa refurgiu in spatele lui o masina care l.a vazut si adegajat si eu care am oprit drept in el. Motorul s.a oprit in porbagaj iar eu am sarit peste aterizand pe asfalt, am ramas un pic inconstient iar cand mi.am revenit vedeam faruri ce se apropiau si in dreptul meu coteau stg si dr. in sfarsit cativa au oprit si m.au pus pe trotuar. A venit politia salvarea etc. control f serios la spitalul municipal unde mi.au pus piciorul in gips in res eram ok asa am crezut atunci. Seara m.a dus prietena la udriste unde in masina am semnat proces verbal ca eram de vina ca nu am respectat distanta. Eu am fost fericit ca nu au fost alte probleme si am scapat cu carnet neluat ca nu am avut vatamari corporale. DUPA ce m.am facut bine am vazut semnul de interzis stg exact unde taxiul oprise. ORICUM dupa 2 saptamani cu ajutorul colegilor si a carjelor am dus DAKARUL la bavaria de pe centura – totul bine si frumos – DAR abia dupa 2 luni l.am luat caci piesele au venit ca dracu de greu si nu a fost doar asta caci am plecat fara butonul de flash faza lunga direct din service dupa o reparatie de 4300 euro TRAIASCA SERVICE BAVARIA .

 

PANA IN PREZENT 29.09.2006

Am 22000 km parcursi prin toata tara

Cel mai lung drum 1200 km in 48 ore

Cum e cu motorul:

 

1. noroc ca am 1.83 si cracii lungi f. inalt deci

2. cand l.am cumparat nici macar nu l.am atins nu era pe stoc si o mare problema in romania NU POTI FACE TEST DRIVE - de (cuvant urat)

3. scaritele pilotului in momentul in care esti oprit sunt pozitionate exact in dreptul piciorului si deja fiind inalta trebuie sa stai si mai departat cu picioarele

4. schimbat ulei la 10000 in bavaria centura

5. schimbat placute spate la 17000

6. schimbat anvelopa spate la 11000

7. acum la 22000 schimbat ulei 15W50 motorex sintetic, filtru ulei de la MAN, si desfacand pt filtru de aer hop problema ca era cazut in caseta asa de bine era pozitionat de la bavaria, am pus filtru de aer pe viata aprox 100 euro, bujii noi si placute fata totul la cotroceni motoadventure

8. BAVARIA – nu avea fitru de aer, placute frana si progamare in 14 zile

9. Fuge fundul destul de mult

10. Ciclistica super

11. 170 km/h max

12. dar de la 120 te vajaie rau vantul mai ales ca merg numai cu casca de enduro

13. consum pana acum 4.6 exterior la 120 – 140 km/h, urban 5.2 aprox dar o alerg intre semafoare

14. am inceput sa o ridic cam 30 cm de pe loc in treapta 1 dar doar la plecare

15. vreau sa.i sparg si prima toba ca modelul 2005 are evac doar pe o toba

16. de ceva timp pleaca greu dimineata la a 2 cheie si ceva f ciudat de cateva ori nu mai sta la liber “relanti” si nu mai merge turometrul cand face asta adica da sa porneasca si nu poate

 

cam atat

bafat la toti si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu turometrul, e posibil ca acesta sa fie modul prin care calculatorul de motor iti spune ce are. La anumite modele de moto stiu ca sunt niste coduri date de turometru in functie de ce boala are motoreta.

Ba urca la xxrot/min si sta acolo 3 sec apoi coboara la yyrot/min si apoi, revine la normal...ba altfel. D-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...