strajeru' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Nu mai tin minte exact cum vine. Poate te prinzi din imaginea asta. » Post actualizat in 20 Apr 2016 17:28 Sau de aici: rear wheel.jpg E clar, vine pe interior. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 (editat) Sa nu uiti sa pui la loc si tampoanele alea de cauciuc, intreaba-ma de unde știu Editat Aprilie 20, 2016 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Prima soluție este cea OEM. Exemplarele cu ABS au conducte metalice. Cealaltă soluție este să cauți pe cineva care vinde așa ceva. Se pot face la dimensiune, mi-am făcut la 800 după ce am înălțat ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Doar pe fata este cu inserție metalică OEM, pe spate este doar cămașă de cauciuc. Tot de la cei de mai sus mi-am comandat și eu pentru spate furtun Venhill, via service-ul moto. Pe fata am luat și înălțătoare și conducta Touratech. Banjoul de pe fata de langa rezervor este într-adevăr la un unghi mai ciudat însă se găsește și în oferta Venhill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 cumpar amortizor spate dakar sau compatibil...... al meu e dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Cezar de la GRG îmi spunea acum 2-3 săptămâni ca poate sa refacă amortizoarele de Dakar... încearcă un telefon la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 problema e cu un amortizor de 116 mii km - nu prea mai e pe treaba lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Eu am luat garnitura aia de cupru la bucata de la Bavaria, si oricum le refolosesc de cel putin 2-3 ori Daca vrei, ma bag eu la 10 bucati din alea 40 Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva. Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva. Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc. Multam. Eu am schimbat busonul cu unul cu supapa, doar pun furtunul pe el și gata. Simplu, fără sa mai desfac, nici măcar pe mâini nu ma murdăresc... Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 unde ai gasit asa ceva ? ca e utila jucaria. Mai are magnet ca cel original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 @ ZIDU' pe Louis am vazut asa ceva "Stahlbus oil drain valve" 10002801 cu 31 de euro (nu-mi permite sa pun link) are o bila pe post de supapa, nu cred sa fie magnetizata @ Dan Cata am luat acum 2 ani de la user-ul mexykanu, site motorush.ro ,numai ca e un pic cam lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 unde ai gasit asa ceva ? ca e utila jucaria. Mai are magnet ca cel original ? Da, de pe Louis am luat busonul. Nu mai are magnet pt ca are supapa aia, dar ma gândesc ca retine filtrul de ulei toate impuritățile. Când am cumpărat motorul și am făcut schimbul prima data atunci am găsit ceva pilitura fina, de atunci de cate ori am schimbat uleiul nu am mai fost deloc.. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pai n-ai mai gasit pt ca ai pus buson cu supapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pai n-ai mai gasit pt ca ai pus buson cu supapa ) Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 ) Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. Numai bine, Ovidiu Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 nu e bine fara magnet. La ala ii zice filtru magnetic, are rolul lui....... Probabil draciile astea cu supapa sunt facute peentru cazul in care schimbi extrem de des uleiul si pilitura ar fi irelevanta. In alta ordine de idei: A montat cineva amortizor YSS pe mobra lui? ma intereseaza un exemplu de setare de preload. (nu am manualul; nu are preload remote). Amoortizorul meu este unul SH care provine de pe un GS simplu din bucuresti (dar e modelul de amortizor cu reglaj pe inaltime) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha Ești culmea pe cuvântul meu, nu este prima oara când vad asa ceva și chiar am schimbat uleiul în motoare care aveau așa ceva știu cum sta treaba.... sper ca ești lămurit și nu mai ai nimic de obiectat! Eu am spun cum am făcut eu,mi se pare foarte practic.... nu trebuie sa procedați la fel, fiecare cum crede de cuviință, motoarele care nu mai au bușon magnetic acolo cum e treaba? Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Fiecare motor a fost proiectat in felul lui. Acum fiecare face ce doreste la motoreta lui..... Eu o sa las magnetul acolo unde e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Da, nu știu ce vrei sa zici cu treaba asta, din cunoștințele mele sistemul de ungere la motoarele în 4 timpi este același la orice motor pe lumea asta, ca GS ul are o pompa de ulei în plus nu schimba cu nimic situația. Eu zic ca filtrul de ulei își face foarte bine treaba în a retine pilitura aia, dacă există Baftă, Ovidiu Editat Aprilie 23, 2016 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Sistemul de ungere nu e acelasi la toate motoarele in 4 timpi. exista: motoare fara pompa de ulei, motoare cu carter usscat (ale noastre), motoare cu carter umed (exemplu majoritatea celor 4 linie), motoare cu circuit simplu de ulei, motoare cu circuitde ulei pt racirea pistoanelor (in general cele ff mari supra alimentate), motoare lacare uleiul are rol de lichid de racire (destul de multe motciclete au racire aer - ulei), motoare cu multiple e pompe de ulei si multiple filtre (vezi pe la KTM mari). Pe langa chestia asta - in functie de poiectare - sunt mai mult sau mai putin predispuse la facut span inauntru. Daca producatoru a pus filtru magnetic - stie el ce stie. sa nu te trezesti cu ceva supapa blocata prin motor datorita pulberilor metalice colmatate. Treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Poti oricand sa atasezi cumva pe exterior de busonul cu supapa un magnet puternic (de la un HDD) si l ai facut buson magnetic...e simpla treaba. Eu am avut o perioada buson din fier pana am gasit original, la cel din fier era simplu, pusesem un magnet pe el...dar asta cu supapa banuiesc ca este neferos, dar daca insisti gasesti un mod de a atasa un magnet la el... Editat Aprilie 23, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Da, ideea era ca pompa de ulei,trage ulei din baia de ulei și îl pompează cu presiune prin motor, lagăre, etc.... asta e e principiul de funcționare la toate motoarele la asta m am referit și primul loc prin care trece uleiul din baie este filtrul de ulei... acolo se vor opri toate impuritățile ca de aia e acolo filtrul ... Cum ai spus și tu fiecare face cum vrea.... și gata, ce atâta mistouri (nu la tine ma refer) și explicații... Numai bine, Ovidiu Editat Aprilie 23, 2016 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Magnetul de la buson e un bonus. Nu e o chestie obligatorie precum filtrul de hartie. E cam pretentios termenul de filtru magnetic pt busonul cu magnet. Pilitura oricum se scurge o data cu uleiul, atunci cand faci schimbul. Doar daca faci schimbul la 50.000 km ai sanse sa blochezi si alte supape prin motor. Dar, avand magnet, te asiguri ca pilitura nu se mai plimba libera prin baie si ca nu ramane in uleiul ce nu se scurge la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pilitura oricum nu se "plimba" prin baia de ulei, particula cu particula este împinsă odată cu uleiul și se oprește în filtru.... se "plimba" o cantitate foarte infima,ce rezulta din întoarcerea uleiului din circuitul de ungere, asta pana ajunge la filtru iarăși... în fine. Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Mai, desi nu este obligatoriu (nici chiar la F650GS cu denumirea de filtru magnetic), magnetul la buson e un plus. Asta era ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.