Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P...

 

Prima soluție este cea OEM. Exemplarele cu ABS au conducte metalice.

Cealaltă soluție este să cauți pe cineva care vinde așa ceva. Se pot face la dimensiune, mi-am făcut la 800 după ce am înălțat ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pe fata este cu inserție metalică OEM, pe spate este doar cămașă de cauciuc. Tot de la cei de mai sus mi-am comandat și eu pentru spate furtun Venhill, via service-ul moto. Pe fata am luat și înălțătoare și conducta Touratech. Banjoul de pe fata de langa rezervor este într-adevăr la un unghi mai ciudat însă se găsește și în oferta Venhill.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat garnitura aia de cupru la bucata de la Bavaria, si oricum le refolosesc de cel putin 2-3 ori

Daca vrei, ma bag eu la 10 bucati din alea 40 :)

Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva.

Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc.

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva.

Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc.

 

Multam.

 

Eu am schimbat busonul cu unul cu supapa, doar pun furtunul pe el și gata. Simplu, fără sa mai desfac, nici măcar pe mâini nu ma murdăresc...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ZIDU' pe Louis am vazut asa ceva "Stahlbus oil drain valve" 10002801 cu 31 de euro (nu-mi permite sa pun link)

are o bila pe post de supapa, nu cred sa fie magnetizata

@ Dan Cata am luat acum 2 ani de la user-ul mexykanu, site motorush.ro ,numai ca e un pic cam lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai gasit asa ceva ? ca e utila jucaria.

Mai are magnet ca cel original ?

 

Da, de pe Louis am luat busonul. Nu mai are magnet pt ca are supapa aia, dar ma gândesc ca retine filtrul de ulei toate impuritățile.

 

 

Când am cumpărat motorul și am făcut schimbul prima data atunci am găsit ceva pilitura fina, de atunci de cate ori am schimbat uleiul nu am mai fost deloc..

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-ai mai gasit pt ca ai pus buson cu supapa :D

:))

 

Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. :)

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. :)

 

Numai bine,

 

Ovidiu

 

Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bine fara magnet. La ala ii zice filtru magnetic, are rolul lui....... Probabil draciile astea cu supapa sunt facute peentru cazul in care schimbi extrem de des uleiul si pilitura ar fi irelevanta.

 

In alta ordine de idei:

 

A montat cineva amortizor YSS pe mobra lui? ma intereseaza un exemplu de setare de preload. (nu am manualul; nu are preload remote).

 

Amoortizorul meu este unul SH care provine de pe un GS simplu din bucuresti (dar e modelul de amortizor cu reglaj pe inaltime)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha

Ești culmea pe cuvântul meu, nu este prima oara când vad asa ceva și chiar am schimbat uleiul în motoare care aveau așa ceva știu cum sta treaba.... sper ca ești lămurit și nu mai ai nimic de obiectat!

 

 

Eu am spun cum am făcut eu,mi se pare foarte practic.... nu trebuie sa procedați la fel, fiecare cum crede de cuviință, motoarele care nu mai au bușon magnetic acolo cum e treaba?

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu știu ce vrei sa zici cu treaba asta, din cunoștințele mele sistemul de ungere la motoarele în 4 timpi este același la orice motor pe lumea asta, ca GS ul are o pompa de ulei în plus nu schimba cu nimic situația.

 

Eu zic ca filtrul de ulei își face foarte bine treaba în a retine pilitura aia, dacă există

 

Baftă,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul de ungere nu e acelasi la toate motoarele in 4 timpi.

exista: motoare fara pompa de ulei, motoare cu carter usscat (ale noastre), motoare cu carter umed (exemplu majoritatea celor 4 linie), motoare cu circuit simplu de ulei, motoare cu circuitde ulei pt racirea pistoanelor (in general cele ff mari supra alimentate), motoare lacare uleiul are rol de lichid de racire (destul de multe motciclete au racire aer - ulei), motoare cu multiple e pompe de ulei si multiple filtre (vezi pe la KTM mari).

Pe langa chestia asta - in functie de poiectare - sunt mai mult sau mai putin predispuse la facut span inauntru.

 

Daca producatoru a pus filtru magnetic - stie el ce stie.

sa nu te trezesti cu ceva supapa blocata prin motor datorita pulberilor metalice colmatate. Treaba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti oricand sa atasezi cumva pe exterior de busonul cu supapa un magnet puternic (de la un HDD) si l ai facut buson magnetic...e simpla treaba.

Eu am avut o perioada buson din fier pana am gasit original, la cel din fier era simplu, pusesem un magnet pe el...dar asta cu supapa banuiesc ca este neferos, dar daca insisti gasesti un mod de a atasa un magnet la el...

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ideea era ca pompa de ulei,trage ulei din baia de ulei și îl pompează cu presiune prin motor, lagăre, etc.... asta e e principiul de funcționare la toate motoarele la asta m am referit și primul loc prin care trece uleiul din baie este filtrul de ulei... acolo se vor opri toate impuritățile ca de aia e acolo filtrul ...

 

Cum ai spus și tu fiecare face cum vrea.... și gata, ce atâta mistouri (nu la tine ma refer) și explicații...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Magnetul de la buson e un bonus. Nu e o chestie obligatorie precum filtrul de hartie. E cam pretentios termenul de filtru magnetic pt busonul cu magnet. Pilitura oricum se scurge o data cu uleiul, atunci cand faci schimbul. Doar daca faci schimbul la 50.000 km ai sanse sa blochezi si alte supape prin motor. Dar, avand magnet, te asiguri ca pilitura nu se mai plimba libera prin baie si ca nu ramane in uleiul ce nu se scurge la schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilitura oricum nu se "plimba" prin baia de ulei, particula cu particula este împinsă odată cu uleiul și se oprește în filtru.... se "plimba" o cantitate foarte infima,ce rezulta din întoarcerea uleiului din circuitul de ungere, asta pana ajunge la filtru iarăși... în fine.

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...