Jump to content

Recommended Posts

Axul pompei e din inox? Eu am avut probleme d-astea la KTM. Pe langa uzura axului, de la simering, am gasit un strat gros de rugina. Rugina accelera uzura simeringului. E adevarat, apa raceste mai bine decat antigelul. Combinatia 50-50 e compromisul optim pt racire si ne-inghetare dar, rugineste axul.....

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate .

 

PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc !

Eu am facut axul la un strungar si a fost tratat pentru ai creste duritatea. Pune semeringuri Viton daca tot schimbi pompa. Eu am cam 3000km dupa schimbarea axului si semeringurilor si e OK.

Vezi aici /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-469&do=findComment&comment=3970581

Link to post
Share on other sites

Si eu 15K cu kit pompa OEM si la fel de OK.

PS: pentru cei cu grija blocurilor de comenzi, lunar sau dupa mers pe ploaie dau cu putin WD40, nu demontez nimic, dau pe lângă butoane sau prin imbinarile carcasei, la fel si sub mansonul de acceleratie. Totul functioneaza cum ar trebui.

Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului :)

Edited by oly_x
Link to post
Share on other sites

Donez un set de Tourance (21 si 17 pt. Dakar) cuiva care are intradevar nevoie de niste anvelope încă decente pentru câteva mii de km. DOT jumătatea lui 2011. Au fost gumele cu care a venit incaltata in 2013 si le-am mai folosit si eu pana la început de sezon 2015.

Ridicare direct de la mine din zona Jiului. Contact pe PM.

post-79158-0-77219600-1460244585_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului :)

3000 km sunt o plimbarica lejera pt mobrele astea. nu iti fa griji :)

Mobra mea se apropie de 117mii. Pompa de apa actuala are peste jumatate din numarul asta de km (sincer sa fiu nici nu mai tin minte cand am schimbat). Motocicleta alergata corespunzator.

La ora actuala fac zilnic 70 km - jumate in bucuresti si jumate pe langa. Asta inseamna 1500 km pe luna doar in naveta. Cand scap in we - numar rezervoarele pe care le consum, nu km :D

» Post actualizat in 10 Apr 2016 07:00

Pot sa pun pe lista de defectiuni:

Rulmentii din port pinionul spate - distrusi complet si schimbati ieri

Amortizorul spate - distrus, a borsit uleiul.

 

Sunt piesele originale de cand a facut neamtu mobra, nu au beneficiat de nici o atentie pana acum

Link to post
Share on other sites

Eu folosesc antigel de la motorex roz, si se pune ca atare, vine preparat! Pompa inca merge ok, motorul are 61.000km. Asigurare avem, asteptam sa se ridice ploaia si continuam sezonul inceput de 2 sapt. :)

Link to post
Share on other sites

am schimbat pompa dupa ce am folosit roz... poate e coincidenta poate nu

 

Da, dar l-ai combinat cu apa. Sau era deja preparat.

Important e sa fie pt aluminiu.

Link to post
Share on other sites

De ce sa nu pui cum zic toti producatorii? Apa cu antigel? Sa fie o mica conspiratie intre toti producatorii de pompe si cei de motociclete/masini si alte autovehicule? Sunt sigur ca la Zidu a fost doar o coincidenta.

Sa imi zici tu mie ca antigelul curat isi face treaba la fel de bine ca si cel diluat.

Link to post
Share on other sites

era pt aluminiu, fara drac si nu mai stiu ce, respecta conditiile din carte....... problema a fost ca semeringurile au absorbit lichid si si-au pierdut proprietatile.

la 2-3 zile dupa ce am extras semeringurile cel de pe partea apei arata pietrificat si "intrat la apa" datorita uscarii......... cine stie care a fost faza .....

La bavaria am gasit antigelu lui - ala de culoare inchisa, la pret mai mic decat era ala roz la obor.

Link to post
Share on other sites

Am mai spus: antigelul se combina cu apa pt o eficienta mai buna a racirii. Plus ca in graficul diluare vs inghetare, proportia 50-50 are pct de inghetare cel mai scazut. Singurul avantaj in folosirea antigelului fara pic de apa este ungerea mai buna a axului in simeringuri. Daca stii ca motorul nu se supra-incalzeste usor si nici nu-l tii la -40 grade Celsius, poti face compromisul asta cu 100% antigel.


Eu m-am uitat dupa antigel pt radiatoare de aluminiu. Intamplator are culoarea roz. Cred ca singura problema adevarata e daca iei antigel ne-toxic (la ingurgitat) - propilenglicol. Asta poate ataca anumite radiatoare, furtunuri, simeringuri.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...