Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

În calitate de nou posesor de gs din 2006, vreau sa va întreb dacă voi simțiți vibrațiile motorului la turații mici. Știu ca vibrează ca e monocilindru dar astăzi am mers cu dopuri în urechi și imi rezoneaza capul de la vibrațiile ce se transmit prin șezut. Dacă mă ridic în scărițe, totul e bine. Cum mă așez, cum începe baraitul. Nu e zgomot de vânt, aici își fac treaba dopurile, doar zgomot de frecvente joase.

 

Ceva poate nu este in regula, probabil saua. Fata de alte monoclindre GS ul este chiar o idee mai ne-vibrator...sau suntem noi mai nesimtiti... :bike-037:

Link to post
Share on other sites

Eu stau in rahova, dar pot veni in orice zona .


» Post actualizat in 29 Mar 2016 09:49

Cred ca mi-am dat seama ce se intampla. Am parbrizul de touring care nu cred ca e potrivit pentru statura mea, cand eu ziceam ca ma ridic in scarite si decuplez fundul de motor, de fapt ieseam din zona de turbulente a parbrizului :)

 

De unde as putea sa iau alt parbriz?

Link to post
Share on other sites

ziua sunt in zona la calea vitan. Seara sunt intr-un sat langa bucuresti in nord-vest. ........

Pune o poza cu parbrizul tau, poate e ceva interesant pentru colegi :).

 

 

Tu ai nevoie de parbriz cu prindere in 4 suruburi. ai grija ce iei si - sfatul meu - fa o proba cu nunul inainte sa vezi cum se aseaza.

Link to post
Share on other sites

Cum ziceau si colegii mai sus, testeaza inainte sa cumperi. Din experienta proprie, la 1.85 nu vei gasi ceva potrivit care sa-ti trimita aerul deasupra castii si fara zgomot de turbulente, poate doar cu exceptia a ceva asemanator celui produs de Madstad, vezi poza. Am incercat si parbrizul Wunderlich, scade zgomotul produs turbulentele laterale dar imi apare o vibratie puternica in casca. Cred ca trebuie ceva mai lat, nu doar inalt, dar atunci nu mai ai loc cu handguard-urile OEM...

post-79158-0-92963000-1459330748_thumb.jpg

Edited by Razvan G
Link to post
Share on other sites

MRA-ul mi-a placut insa nu se potriveste cu handguards si nici nu merge montat cu deflectorul suplimentar. Mai jos conversatia cu dealerul din Ro. In plus, mi-au confirmat direct si cei de la MRA, nu se potriveste cu handguards. Nici Ztechnik nu merge.


- poate fi montat pe modelele cu handguard-uri OEM? Interfereaza cu acestea la bracarea maxima
a ghidonului sau nu?

Nu sunt sigur ca merge montat si cu handguar-uri. Trimit un email la MRA sa vedem ce ne raspund.

- inaltimea de 355 mm este a parbrizului in sine sau cu tot cu aripioara deflectoare?
Da, este inaltimea totala cu deflector.

- ca alternativa, poate fi comandat parbrizul standard dar cu aripioara X-creen mai mare?
Pe parbrizul standard nu se poate monta X-creen pentru ca este mai lata prinderea. Eventual se
poate monta pe parbrizul MRA touring care are mai lata partea de sus. Distanta intre prinderi
la X-creen este 26 cm.

Edited by Razvan G
Link to post
Share on other sites

discutia despre parbrize e cat se poate de potrivita aici :)

Pentru zgomot in mers foloseste cu incredere dopuri de urechi.

Atentie mare..... confirma-ti ca e ok fara parbriz. Si oglinzile genereaza probleme de zgomot pt anumite inaltimi

Link to post
Share on other sites

Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie.

Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei.

Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind.

 

https://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0

Link to post
Share on other sites

Confirm si eu ca uleiul Repsol nu e prea bun pentru caprele noastre. Dupa schimbare ulei cu Motorex 15w50 deja e alta motocicleta, schimba mai usor, gasesc neutralul mult mai facil.

Link to post
Share on other sites

OK, am notat :laugh:


» Post actualizat in 06 Apr 2016 13:21

Am reusit sa pierd contactorul de la butonul claxonului.

Am facut alt contactor dintr-o platina veche de dacie. Functioneaza. Sa vedem cat timp...


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:30

ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului.

L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie.


post-40812-0-98267800-1460010639_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:32

ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului.

L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie.

post-40812-0-98267800-1460010639_thumb.jpg


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:33

scuze de post dublu

Link to post
Share on other sites

Salut baieti, am desfacut si eu ambele manere, am gresat cam tot ce se putea, ciudatenia aia de roata de la maneta de acceleratie cu vaselina, ca cea veche era intarita. Si am redus jocul la maneta de acceleratie apropiind suportul oglinzii, am desfacut toate butoanele, pana la arc (gresat putin bila tinuta de arc), si apoi dat cu spray de contact.

Parerea mea e ca la comutatorul de faza scurta/lunga, flash si claxon au fost probleme.

Nu stiu insa cum sa desfac butonul de semnalizare, mi-e frica sa nu rup ceva.

Si spropo, e munca de chinez batran... eu am facut-o peste iarna, timp de cam o luna, cand cum am avut timp...

Sper sa merite, ca vine vara si facem RCA-ul

Astalt uscat, si drumuri bune.

Link to post
Share on other sites

Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate .

 

PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc !

Edited by oly_x
Link to post
Share on other sites

Ar mai fi o smecherie: sa nu mai folosesti apa in antigel. Pui doar concentrat. Astfel nu mai oxideaza axul. Eu pun de la Mol, d-ala roz, pt Alu. E mai subtire.

Link to post
Share on other sites

nu pune doar antigel, nu e ok. Respecta indicatiile producatorului.

Axul pompei nu oxideaza. Apar uzuri datorita frecarii intre metal si cauciuc. In acelasi timp apare imbatranirea cauciucului datorita ciclurilor repetate de incalzire / racire.

Incercati sa folositi antigelul corect. Eu am pus antigel bmw si nu am treaba cu pompa de mai mult de 5 ani si km fara numar..... Anterior pompa a picat dupa ce am folosit cam 2 ani un antigel de pe piata ........

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...