ZIDU' Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 La AB .Eu mi-am luat pt. spate= 250 lei nu uitati ca sunt furtune standard pentru frane brembo - deci merge orice alt producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 becul clasic la noi este philips h4 55/60w tinand cont ca s-a ars faza scurta, alte idei de bec? (am vazut ca exista si 55/100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 hai să vă zic fază tare... niÂşte ulei Âşi-a făcut loc la mine Âşi iese prin senzorul de presiune ulei...cel care e montat deasupra locaÂşului filtrului de ulei. Âşi dăi pornire, plecare iar la primul stop...fum faze dastea...când să mă uit după flăcări, cu p..a în gură, dă-i înjurături...mă rog...văd căciulița aia din capul senzorului uleioasă Âşi când o strâng cu degetele, sare uleiul din ea Âşi curge aÂşa în poziție de stat pe cric...direct pe țava de eÂşapament. ce dreq o mai fi Âşi asta? să-l schimb sau să mă resemnez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 becul clasic la noi este philips h4 55/60w tinand cont ca s-a ars faza scurta, alte idei de bec? (am vazut ca exista si 55/100) phillips vision plus 55/60 - 25 ron la lukoil sau poti pune xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 becul clasic la noi este philips h4 55/60w tinand cont ca s-a ars faza scurta, alte idei de bec? (am vazut ca exista si 55/100) Eu l-am bagat pe asta:http://www.louis.de/_10c049761937a8caeaeb3e57f93bd7920c/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=414&list_total=39&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10031060 e tot 60/55. M-am gandit si la Xenon deoarece am inteles ca nu mai ie asa scumpa o instalatie, dar la cat de sensibil e uneori la parte electrica hai să vă zic fază tare... niÂşte ulei Âşi-a făcut loc la mine Âşi iese prin senzorul de presiune ulei...cel care e montat deasupra locaÂşului filtrului de ulei. Âşi dăi pornire, plecare iar la primul stop...fum faze dastea...când să mă uit după flăcări, cu p..a în gură, dă-i înjurături...mă rog...văd căciulița aia din capul senzorului uleioasă Âşi când o strâng cu degetele, sare uleiul din ea Âşi curge aÂşa în poziție de stat pe cric...direct pe țava de eÂşapament. ce dreq o mai fi Âşi asta? să-l schimb sau să mă resemnez? Categoric ai bagat prea mult ulei in motor, incearca sa mai scoti din el si verifica si senzorul daca mai ie prins bine, sa vezi daca mai ai scurgeri apoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 am înțeles... deci asta e, eu credeam că vine prin interiorul lui Âşi că iese pe la papucul de contact, nicidecum că s-ar fi slabit senzorul în sine. am să verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Garnituri din alea de cupru (sau aluminiu) pentru busonul de la baia de ulei de unde se pot procura? Se gasesc in mod normal la magazine de piese sau numai in locatii... secrete? Cred ca dimensiunea este 24x30x1,5 ( zice la www.realoem.com/bmw... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) Garnituri din alea de cupru (sau aluminiu) pentru busonul de la baia de ulei de unde se pot procura? Se gasesc in mod normal la magazine de piese sau numai in locatii... secrete? Cred ca dimensiunea este 24x30x1,5 ( zice la www.realoem.com/bmw... ) Cred ca ai sanse sa gasesti in talcioc la obor. Du-te cu sublerul sau saiba in mana. E din cupru daca nu ma insel. Daca saiba veche nu e deformata poti sa o refolosesti. O incingi la rosu si o lasi sa se raceasca incet ca sa redevina maleabila. Editat Iulie 7, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 O incingi la rosu si o lasi sa se raceasca incet ca sa redevina maleabila. Eu zic ca dupa ce o incingi la rosu sa o racesti brusc in apa rece.Parca asa se decaleste materialul.Ia si tu doua si incearca ambele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Eu nu l-am schimbat deoarece nu am gasit atunci, si nici mare piesa nu e. Am curatat-o bine si am pus-o la loc Uitati aici daca tot vorbiti de piese, am inteles ca sunt seriosi si trimit(ramburs) repede:http://www.bbmoto.ro/ Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 salutare . astazi m-am hotarat definitiv. postez aici pentru inceput .vreau sa-mi achizitionez f 650 gs. an minim 2004 . vreunul dintre voi isi vine cumva mobra ? sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 salutare . astazi m-am hotarat definitiv. postez aici pentru inceput .vreau sa-mi achizitionez f 650 gs. an minim 2004 . vreunul dintre voi isi vine cumva mobra ?sanatate ! Neee! Ca le iubim tare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) salutare . astazi m-am hotarat definitiv. postez aici pentru inceput .vreau sa-mi achizitionez f 650 gs. an minim 2004 . vreunul dintre voi isi vine cumva mobra ?sanatate ! Le-ai vazut pe ale mele (mobrele)? Editat Iulie 8, 2008 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ha ! Mi-am luat bondar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 cand am vazut poza credeam ca e al meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hai să vă zic fază tare... niÂşte ulei Âşi-a făcut loc la mine Âşi iese prin senzorul de presiune ulei...cel care e montat deasupra locaÂşului filtrului de ulei. Âşi dăi pornire, plecare iar la primul stop...fum faze dastea...când să mă uit după flăcări, cu p..a în gură, dă-i înjurături...mă rog...văd căciulița aia din capul senzorului uleioasă Âşi când o strâng cu degetele, sare uleiul din ea Âşi curge aÂşa în poziție de stat pe cric...direct pe țava de eÂşapament. ce dreq o mai fi Âşi asta? să-l schimb sau să mă resemnez? Categoric ai bagat prea mult ulei in motor, incearca sa mai scoti din el si verifica si senzorul daca mai ie prins bine, sa vezi daca mai ai scurgeri apoi. Categoric NU ai bagat prea mult ulei in motor. Am scos si eu fum prin trafic de am bagat soferii in sperieti. Senzorul de presiune ulei e problema stiuta la modelele mai vechi. Te duci la Bavaria si-ti comanzi un Oil Presure Sensor, care vei vedea ca nu e deloc ca asta de-l ai acum. E unul mai nou, cotit. Si problem solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am fost la bavaria Âşi nenea ăla mi-a zis că se vinde cu tot cu o mufă nu Âştiu cum, specială, Âşi că se taie firul actual...pana mea ee mufa aia era cam scumpă Âşi parcă Âşi senzorul era la fel ceva de genul 66 lei senz Âşi 66 lei mufă...mă uit pe proforma Âşi vă zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salutare, Pun si eu poze cu calutul meu, este un GS din 2004, 9300km. Il am de la 7816km si sunt super incantat de el. Acum la 10.000 vreau sa schimb urmatoarele: -ulei Motul 5100 4T 15w50 plus filtru de ulei - filtru de aer Nu stiu daca trebuie schimbat si cel de benzina, voi ce ziceti? Eu cam asta stiu ca trebuie sa-i fac, mai trebuie sa umblu si la altceva? Am mai completat lichid de racire ca era pe minim, in rest nu am umblat la nimic. Il am din Germania. Acum vreau sa-i cumpar un parbriz de touring mai inalt si un crashbar petru motor si carene in caz de necaz. Numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salutare, Pun si eu poze cu calutul meu, este un GS din 2004, 9300km. Il am de la 7816km si sunt super incantat de el. Acum la 10.000 vreau sa schimb urmatoarele: -ulei Motul 5100 4T 15w50 plus filtru de ulei - filtru de aer Nu stiu daca trebuie schimbat si cel de benzina, voi ce ziceti? Eu cam asta stiu ca trebuie sa-i fac, mai trebuie sa umblu si la altceva? Am mai completat lichid de racire ca era pe minim, in rest nu am umblat la nimic. Il am din Germania. Acum vreau sa-i cumpar un parbriz de touring mai inalt si un crashbar petru motor si carene in caz de necaz. Numai bine si asfalt uscat. Salut, Sa-l stapanesti sanatos! -Legat de ulei, si eu am ales la fel. -E bine sa schimbi si filtrul de aer. -Cel de benzina, nu cred. -In locul tau, eu as mai schimba si lichidul de racire. In rest, drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Nu stiu daca trebuie schimbat si cel de benzina, voi ce ziceti? La carte zice ca se schimba la 40.000. Asa ca nu-ti face griji! Plus ca nu-i tocmai ieftina distractia... Vezi ca ti-am raspuns si la ce intrebai apropo de parbriz, crashbar si aparatori... Sa-l stapanesti sanatos! Editat Iulie 9, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Pun si eu poze cu calutul meu. Sa-l calaresti sanatos si sa nu ajungi A.B.! Numai de bine! Editat Iulie 9, 2008 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salutare, Pun si eu poze cu calutul meu, este un GS din 2004, 9300km. Il am de la 7816km si sunt super incantat de el. Acum la 10.000 vreau sa schimb urmatoarele: -ulei Motul 5100 4T 15w50 plus filtru de ulei - filtru de aer Nu stiu daca trebuie schimbat si cel de benzina, voi ce ziceti? Eu cam asta stiu ca trebuie sa-i fac, mai trebuie sa umblu si la altceva? Am mai completat lichid de racire ca era pe minim, in rest nu am umblat la nimic. Il am din Germania. Acum vreau sa-i cumpar un parbriz de touring mai inalt si un crashbar petru motor si carene in caz de necaz. Numai bine si asfalt uscat. Imi place propteaua de la roata spate din primele doua poze !!! Pune-l pe cricul central si o sa stai fara grija. Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente!!! Legat de ulei...lumea zice ca ar fi mai nimerit unul mineral, nu semi-sintetic. Alta lume zice ca recomandarile BMW (uleiuri minerale) are fi ramas in urma tehnologiilor actuale si ca ar fi ok sa se mearga si pe semi-sintetic. Oricum, daca-ti cumperi ulei direct de la Bavaria o sa-ti dea unul de masina, un 15w-40. Eu cu asta am mers pana acum un schimb jumate dar peste 1000Km o sa pun Motul mineral 20w-50. Bre, care trece destul de des cu un Dakar pe Valea Cascadelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Uite aici: http://www.motul.de/oelberater/motorrad/de...3&id_kfz=46 Asta e de pe site-ul motul.de, doar acolo gasesti acest link pentru recomandare de ulei. Am citit si eu multe despre "cel mai indicat ulei pt GS", insa cel mai bun ulei pentru moto ar fi motul, eu bag motul la masina si e f ok. La tipul asta de motocicleta se recomanda un ulei mai gros mai vascos. Motul indica 3 uleiuri pentru ea din care atentie 2 sunt 100% sintetice, 7100 20w50 si 300v 15w50. 5100 15w50 e un semisintetic ce inglobeaza tehnologia ester de la cele sintetice. Deci dupa parerea mea este varianta cea mai buna. Mineral e ok dar nu are proprietatile unui semi-sintetic cu ester. Am vazut ca cei de la BMW recomanda uleiul lor, care din cate am inteles este castrol. Eu am optat pentru motul. Eventual sa spuna fiecare ce ulei foloseste, de cat timp, daca se simt diferente intre tipurile de ulei folosite si daca au aparut ceva probleme cu anumiti lubrifianti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salutare, Pun si eu poze cu calutul meu, este un GS din 2004, 9300km. Il am de la 7816km si sunt super incantat de el. Bravo Silviu Sa-l stapanesti sanatos ! Nu-ti pot ura altceva decat sa te bucuri de el vreo 2 ani si apoi sa treci la un boxer ..ceva...big...daca vrei Cutiile laterale sunt cumva KAPPA ? Am si eu ceva asemanator...pe care le-am "retusat" cu embleme de BMW...gasesti pe ebay.de Iar filtru de aer ...daca te tenteaza poti monta un "life-time" de la K&N...pe care-l speli regulat. Sa ne vedem pe forestiere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 salutare!!! am si eu o intrebare la care nu am gasit un raspuns cat de cat multumitor:care este sarcina maxima pe care o poate cara un gs 650 dakar daca ar fii echipat cu amortizor aftermarket? va multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.