BIBANU CZ Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Daca ai reusit sa il desfaci sa nu uiti ca ai ulei in motor Si ca sa nu mai scoti uleiul din motor,culci motorul pe citeva cauciucuri vechi,cu partea filtrului in sus,inlocuiesti filtrul si apoi pui capacul,strangi...si omor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 M-au trimis „raii” aici, ca eram pe alt topic: e vreo diferenta intre latimea seii la Dakar GS si F650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 saua (din fabrica) dintre dakar si 650gs difera doar la inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Aha... deci saua de Dakar GS nu este mai ingusta... Cum e confortul pe Dakar la drum lung? Ma refer la mers 4-5-6 ore fara oprire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 in afara de suspensie spate, furca fata si roata de 21, dakar-ul e acelasi lucru cu F 650 GS simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Dakar exista doar GS si de obicei li se zice F650 lu` F650/F650ST alea dinainte de 2000, GS lu' F650GS 2000-2007 si Dakar lu' F650GS Dakar 2000-> Confortul ar trebui sa fie acelasi pe oricare din variantele de GS - relativ ok, dar nu ca pe un R Zidu ar trebui sa ne zica dupa drumurile de +800km/zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Aham... Dar cu vibratiile specifice monocilindrului cum e la drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Aham... Dar cu vibratiile specifice monocilindrului cum e la drum lung? Mie nu imi atrag atentia in niciun fel, si am trecut de la 4 cilindri la 1 Cam la 50 de km de mers maxim incepe sa ma deranjeze un pic shaua, dar sunt multe variante mai comode la wunderlich, touratech... Atentie la inaltime, daca alegi Dakar ul. Bafta Editat Septembrie 17, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Aham... Dar cu vibratiile specifice monocilindrului cum e la drum lung? Ai sa fi uimit, dar motorul chiar nu vibreaza tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nici mie nu mi s-a parut ca ar vibra tare se zgaltaie cand ii dai gaz subturata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Oricum nu vibreaza cat vibreaza KTM-ul . BMW are un arbore de compensare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ATENTIE CEI CU BMW!!!! La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA. Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo. Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve. Inca nu-mi vine sa cred! aftersales@bmwgroup.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Aha... deci saua de Dakar GS nu este mai ingusta...Cum e confortul pe Dakar la drum lung? Ma refer la mers 4-5-6 ore fara oprire? seaua o alegi dupa inaltimea ta, la modelele de GS este interschimbabila si pui ce vrei. Dakar e cu aproape 10 cm mai inalt decat gs simplu - ai nevoie de asta doar pe teren serios. Maai are un amortizor spate nitel mai destept - poti regla rebound la el.(ohlins ) roata de pe fata de 21 a dakarului e mai nasoloaica pe curbe - deci daca stai mult pe asfalt nu te ajuta. am mers si 18 ore aproape in continuu cu el - ergonomia e foarte bune, nu oboseste deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ATENTIE CEI CU BMW!!!!La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA. Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo. Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve. Inca nu-mi vine sa cred! aftersales@bmwgroup.ro Sa traiesti boierule! S-a notat! Ca probleme sigur vom avea. Mai devreme sau mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Sa fi sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Si ca sa nu mai scoti uleiul din motor,culci motorul pe citeva cauciucuri vechi,cu partea filtrului in sus,inlocuiesti filtrul si apoi pui capacul,strangi...si omor! Daca o sa faca asa o sa ii curga benzina si acidul din baterie, ceea ce nu e bine deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 As vrea sa va intreb daca pot gasi acestea mai ieftin, in special filtrul de benzina si daca sa ii pun uleiul de la BMW sau Motul cum are acum in ea. Merci ! Si inca ceva .... un mecanic bun pe care mi l-ati putea recomanda sa duc Dakarul Merci filtrul de benzina se schimba la numar de kilometri, nu la timp. parca bmw a prelungit intervalul la 60000km Daca o sa faca asa o sa ii curga benzina si acidul din baterie, ceea ce nu e bine deloc. sanchi. si cand o tavalesti pe camp cum e ? 2 minute nu are absolut nimic. la mobra pe injectie nici benzina nu curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) filtrul de benzina se schimba la numar de kilometri, nu la timp. parca bmw a prelungit intervalul la 60000km sanchi. si cand o tavalesti pe camp cum e ? 2 minute nu are absolut nimic. la mobra pe injectie nici benzina nu curge Cand o tavalesti pe camp e nashpa. Benzina curge din rezervor pe furtunul de prea plin, care exista si la modelul pe injectie. daca nu ma crezi poti sa faci un experiment. Editat Septembrie 18, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 yep, patit si eu asta. confirm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 io n-am patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 da-o si pe partea cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Cand o tavalesti pe camp e nashpa.Benzina curge din rezervor pe furtunul de prea plin, care exista si la modelul pe injectie. daca nu ma crezi poti sa faci un experiment. doar nu o sa faci plinu inainte de a o pune pe stanga.... plm - eu nu mai am pe acolo nici semnale, nici oglinda . e enduro. o parte din viata si-o petrece la orizontala azi ii pun un set nou da-o si pe partea cealalta daca umbli la filtru ulei o culci pe stanga Editat Septembrie 19, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 schimba kitul de lant dar nu de la AB, aia nu au nimic pe stoc! zidule, eu femeia as dori sa se pastreze la orizontala, mobra o vreau in picioare, mandra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salutare!! Semnez si eu condica cu un F650 GS rosu din 2000. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Multumesc tuturor pentru informatii ! Cred c-am rezolvat problema. Sa ne vedem pe trasee ! . De saptamana viitoare ma reantorc pe munte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.