Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

-Intr-o tara cu oameni care sa nu fie romani, ai avea perfecta dreptate. Cunosc persoane care au lucrat la Bavaria........nu spun mai mult. Asa ca, fii tu "european" si du-ti trotineta la service Bavaria........dar sa nu te prind pe site ca plangi, dupa ce te vor "arde" "nemtzalaii" de la Bavaria. Esti copil!!! Tu chiar crezi ca odata cu intrarea in UE, inevitabil si romanii s-au transformat in germani?

-Nu stiu ce-ai inteles tu din ce-am spus eu. Eu am zis ca dacat sa te duci la Bavaria, mai bine mergi la un alt SERVICE MOTO sau un MECANIC MOTO. N-am spus sa-ti repari troaca in fata blocului. Eu am mecanic MOTO (asta e meseria lui, din asta traieste, repara si s-a specializat doar pe moto........nu si auto ca altii) care are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat. Omul este mai serios decat toti "mecanicii moto" de la Bavaria. La genul asta de mecanici ma refeream...........nu la "nea Gigi mecanicu'" care repara mertzane in spatele blocului tau.

 

:smoke:

Persoane care au lucrat si persoane care lucreaza la bavaria cunosc si eu, avand in vedere ca de doi ani, de cand am "trotineta" numai acolo am dus-o (revizii, una-alta). Pana acum nu m-a "ars" nimeni deci n-am de ce sa ma plang.

 

Daca zici tu ca mecanicul tau e ok si "are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat", atunci poate ma pui si pe mine in legatura cu el. Vreau sa-i curete valva sistemului de injectie si s-o verifce pe tester (e un computer de vreo 10.000 euro) :nono:

Merci anticipat.

 

;)

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol:

Persoane care au lucrat si persoane care lucreaza la bavaria cunosc si eu, avand in vedere ca de doi ani, de cand am "trotineta" numai acolo am dus-o (revizii, una-alta). Pana acum nu m-a "ars" nimeni deci n-am de ce sa ma plang.

 

Daca zici tu ca mecanicul tau e ok si "are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat", atunci poate ma pui si pe mine in legatura cu el. Vreau sa-i curete valva sistemului de injectie si s-o verifce pe tester (e un computer de vreo 10.000 euro) :nono:

Merci anticipat.

 

;)

 

Ok, vad ca ai idei putine dar fixe. Tu stii o chestie: service Bavaria. Iti doresc sa colaborezi cu ei ca si pana acum, fara probleme si tzepe :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am saturat de discutii aiurea. Probabil ca adevarul e undeva la mijloc. Fiecare face cum crede ca este mai bine. Pentru mine subiectul este inchis :nono:

 

 

ps- Stiu ca ai spus-o ironic, dar eu totusi voi raspunde. Nu stiu daca mecanicul la care merg eu are un astfel de tester pentru injectie. N-am avut nicio problema pana acum cu injectia, asa ca nu am intrebat. Daca, cumva nu are inca, tinand cont de faptul ca "viata" carburatoarelor e la sfarsit, in mod cert va avea si el un astfel de tester. O duce exagerat de bine cu banii, asa ca 10.000 pentru el stiu sigur ca nu ar reprezenta nicio problema.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Vreau sa imi schimb gumele de pe GS.

Am Metzler Tourance acum pe el de care am fost/inca mai sunt multumit.

Vreau ceva mai cramponat totusi.

Merita sa imi iau Mitas? si care?

Sau sa raman la Metzler sa incerc varainta Enduro 3?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi schimb gumele de pe GS.

Am Metzler Tourance acum pe el de care am fost/inca mai sunt multumit.

Vreau ceva mai cramponat totusi.

Merita sa imi iau Mitas? si care?

Sau sa raman la Metzler sa incerc varainta Enduro 3?

 

Merci.

Cauta daca gasesti TKC80(continental).Excelent

Sanatate

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a venit si mie jucaria. Sau mai bine zis, mi-am adus-o, ca am stat o zi si o noapte pe drumuri s-o aduc de la Bistrita. :D

 

Una peste alta, asta e F650-ul meu. Vineri imi ridic numerele, si... :rock:

 

post-14671-1178549182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de urari

 

Detalii... 12.000km, din 2001, luata prin MotoStore Bistrita...

ABS, manere incalzite, parbriz Dakar (asta se vede in poze)

 

Am luat-o ca sa mai scurtez drumul la/de la munca, dar si pentru drumuri forestiere, de tara, poteci, etc.

:rock:

 

Urmeaza Casco, lant, si o alarma

Apropo de Casco, stie cineva cum pot intra in posesia unei liste de preturi din 2001 pt F650GS. Am scris la Automobile Bavaria, dar nici un raspuns. :D

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TKC 80 nu are masura numai pentru spate...

 

pe fata ce pun?

-->Continental Fitment Guide for Motorcycle Tyres.Ops,link-ul nu merge.Google TKC 80 si da-i la bike fitment.

Din cate stiu Conti face TKC80 pentru micul(si marele)GS.Chiar si pentru Dakar

Sanatate

:D

Editat de dijmarescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri am patit-o. Dupa o scurta tura prin oras fara absolut nici o problema. Seara inainte sa bag motoru in garaj nu am mai avut curent curent. cand dau contact se aude un bazait si nu am curent, ca si cand ar face scurt.

Demontat carene, verificat baterie totul ok.

verificat rele ... cu bazait tot la contact. nici vb sa porneasca. dupa cateva secunde de bazait se duce curentul.

 

Incerc sa ajung la reprezentanta saptamana asta.

 

Cam ce ar putea sa fie ??

 

Sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri am patit-o. Dupa o scurta tura prin oras fara absolut nici o problema. Seara inainte sa bag motoru in garaj nu am mai avut curent curent. cand dau contact se aude un bazait si nu am curent, ca si cand ar face scurt.

Demontat carene, verificat baterie totul ok.

verificat rele ... cu bazait tot la contact. nici vb sa porneasca. dupa cateva secunde de bazait se duce curentul.

 

Incerc sa ajung la reprezentanta saptamana asta.

 

Cam ce ar putea sa fie ??

 

Sugestii.

Bateria trebuie schimbata sau poate o borna este slaba.Cauta firul de masa.Merge sa-i dai curent de la masina?.Bazaitul este semn de curent insuficient(releul)

Nu intra in panica.Sant sigur ca e ceva foarte simplu.Daca s-a intamplat dupa drum lung uita-te la nivelul de acid.Se cunsuma foarte repede fiind langa rezervorul de ulei care-i foarte fierbinte.Chiar daca totul pare normal sa nu crezi ca bateria este OK.Un element poate fii intrerupt

Sanatate si stai linistit c-o s-o rezolvi usor.D`aia ti-ai lut BMW pin`la urma,nu?

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

daca are cineva prieteni care vor DAKAR din 2005

sa.i puna in legatura cu mine ca il am de vanzare la 6000 euro sau preluare leasing

merci

ian 0744657705

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari:

 

Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ?

 

Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ?

 

Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? :cheers:

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi sau Catalin, meseriasii fiarelor :cheers:

0740 592 777

0723 728 216

 

:cheers:

 

Am vorbit cu baietii, le-am dat pe mail o fotografie cu ce m-ar interesa. O lucrare simpla as zice eu, dar nu sunt cel mai in masura. Cert e ca a trecut o saptamana si n-am primit nici cel mai mic raspuns, nici pe mail, nici telefon. Kuki, ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari:

 

Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ?

 

Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ?

 

Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? :cheers:

 

:cheers:

 

La GS 650, motorul se mai gandeste putin inainte sa porneasca.

ABS-ul e pe ambele roti! Nu exista doar pe-o roata!..........inseamna ca nu merge ABS-ul pe fata........sau motocicleta n-a fost dotata din fabrica cu ABS si si-a instalat el ABS doar pe spate :lol: .......eu am GS din 2003 cu ABS PE AMBELE ROTI!..........apropo.......il am la vanzare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari:

 

Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ?

 

Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ?

 

Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? :cheers:

 

:cheers:

Angi are dreptete.ABS pe ambele roti.Ce te face sa crezi ca-i numai spatele?Nu are senzorul sau inelul ABS?Poate roata a fost schimbata sau senzorul rupt la cazatura.Ghidoanele se stramba usor la orice mica cazatura.Mergi fara maini daca trage intr-o parte se poate sa aibe ceva stramb.Are ABS unit-ul?sau furtunul pleaca direct de la master la frana?

Sanatate

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi are dreptete.ABS pe ambele roti.Ce te face sa crezi ca-i numai spatele?Nu are senzorul sau inelul ABS?Poate roata a fost schimbata sau senzorul rupt la cazatura.Ghidoanele se stramba usor la orice mica cazatura.Mergi fara maini daca trage intr-o parte se poate sa aibe ceva stramb.Are ABS unit-ul?sau furtunul pleaca direct de la master la frana?

Sanatate

:cheers:

 

 

Am gasit pe bord butonul si m-am uitat la roti: in fata nici senzor nici inel (nu mai stiu furca daca avea loc pentru senzor) si spate avea si senzor si inel numarator.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe bord butonul si m-am uitat la roti: in fata nici senzor nici inel (nu mai stiu furca daca avea loc pentru senzor) si spate avea si senzor si inel numarator.

 

:cheers:

Probabil a fost lovita in fata si schimbate telescoapele si roata.Daca pretul e bun poti s-o aduci in viata.Inelul si senzorul sant foarte scumpe.Ai grija.

sanatate

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

un bmw dakar din 2005 nu te intereseaza?

ian

0744657705

 

 

 

 

salut!

sunt viitorul fost posesor unui suzuki dr 250 s...m-a inbolnavit un prieten cu un f 650 din '93: consuma mai putin decat suza, duce bine la drum lung si...e frumusel

vreau un f 650 din 96-99

am 4 intrebari mari si late!

1) Am vazut ca are scut din plastic...De unde iau scut metalic(se gaseste? ) ? ? ?

2) De unde iau cutii laterale si cat ma coasta??

3) ce omor poate suporta un asemenea exemplar, comenteaza daca o fac submarin(imi bag dr-ul pana la bujie si nu comenteaza)?

4) imi place aparatoarea de fata a Dakarului...pot sa o pun pe modelele cu aparatoare pe roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema:

 

sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur)

 

rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit.

 

citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei.

 

i se mai intampla cuiva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...