Kuki Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 (editat) -Intr-o tara cu oameni care sa nu fie romani, ai avea perfecta dreptate. Cunosc persoane care au lucrat la Bavaria........nu spun mai mult. Asa ca, fii tu "european" si du-ti trotineta la service Bavaria........dar sa nu te prind pe site ca plangi, dupa ce te vor "arde" "nemtzalaii" de la Bavaria. Esti copil!!! Tu chiar crezi ca odata cu intrarea in UE, inevitabil si romanii s-au transformat in germani? -Nu stiu ce-ai inteles tu din ce-am spus eu. Eu am zis ca dacat sa te duci la Bavaria, mai bine mergi la un alt SERVICE MOTO sau un MECANIC MOTO. N-am spus sa-ti repari troaca in fata blocului. Eu am mecanic MOTO (asta e meseria lui, din asta traieste, repara si s-a specializat doar pe moto........nu si auto ca altii) care are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat. Omul este mai serios decat toti "mecanicii moto" de la Bavaria. La genul asta de mecanici ma refeream...........nu la "nea Gigi mecanicu'" care repara mertzane in spatele blocului tau. Persoane care au lucrat si persoane care lucreaza la bavaria cunosc si eu, avand in vedere ca de doi ani, de cand am "trotineta" numai acolo am dus-o (revizii, una-alta). Pana acum nu m-a "ars" nimeni deci n-am de ce sa ma plang. Daca zici tu ca mecanicul tau e ok si "are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat", atunci poate ma pui si pe mine in legatura cu el. Vreau sa-i curete valva sistemului de injectie si s-o verifce pe tester (e un computer de vreo 10.000 euro) Merci anticipat. Editat Aprilie 22, 2007 de Kuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Persoane care au lucrat si persoane care lucreaza la bavaria cunosc si eu, avand in vedere ca de doi ani, de cand am "trotineta" numai acolo am dus-o (revizii, una-alta). Pana acum nu m-a "ars" nimeni deci n-am de ce sa ma plang. Daca zici tu ca mecanicul tau e ok si "are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat", atunci poate ma pui si pe mine in legatura cu el. Vreau sa-i curete valva sistemului de injectie si s-o verifce pe tester (e un computer de vreo 10.000 euro) Merci anticipat. Ok, vad ca ai idei putine dar fixe. Tu stii o chestie: service Bavaria. Iti doresc sa colaborezi cu ei ca si pana acum, fara probleme si tzepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 (editat) M-am saturat de discutii aiurea. Probabil ca adevarul e undeva la mijloc. Fiecare face cum crede ca este mai bine. Pentru mine subiectul este inchis ps- Stiu ca ai spus-o ironic, dar eu totusi voi raspunde. Nu stiu daca mecanicul la care merg eu are un astfel de tester pentru injectie. N-am avut nicio problema pana acum cu injectia, asa ca nu am intrebat. Daca, cumva nu are inca, tinand cont de faptul ca "viata" carburatoarelor e la sfarsit, in mod cert va avea si el un astfel de tester. O duce exagerat de bine cu banii, asa ca 10.000 pentru el stiu sigur ca nu ar reprezenta nicio problema. Editat Aprilie 23, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 ...pentru titlu: si eu,F650 GS -2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 S-o stapinesti sanatos multi kilometri si fara reparatii! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Salutare, Vreau sa imi schimb gumele de pe GS. Am Metzler Tourance acum pe el de care am fost/inca mai sunt multumit. Vreau ceva mai cramponat totusi. Merita sa imi iau Mitas? si care? Sau sa raman la Metzler sa incerc varainta Enduro 3? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Salutare, Vreau sa imi schimb gumele de pe GS. Am Metzler Tourance acum pe el de care am fost/inca mai sunt multumit. Vreau ceva mai cramponat totusi. Merita sa imi iau Mitas? si care? Sau sa raman la Metzler sa incerc varainta Enduro 3? Merci. Cauta daca gasesti TKC80(continental).Excelent Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 TKC 80 nu are masura numai pentru spate... pe fata ce pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Salutare, Mi-a venit si mie jucaria. Sau mai bine zis, mi-am adus-o, ca am stat o zi si o noapte pe drumuri s-o aduc de la Bistrita. Una peste alta, asta e F650-ul meu. Vineri imi ridic numerele, si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Bine ai venit in club! Frumos motor. Arata ca nou. Mai da si tu detalii. Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 (editat) Mersi de urari Detalii... 12.000km, din 2001, luata prin MotoStore Bistrita... ABS, manere incalzite, parbriz Dakar (asta se vede in poze) Am luat-o ca sa mai scurtez drumul la/de la munca, dar si pentru drumuri forestiere, de tara, poteci, etc. Urmeaza Casco, lant, si o alarma Apropo de Casco, stie cineva cum pot intra in posesia unei liste de preturi din 2001 pt F650GS. Am scris la Automobile Bavaria, dar nici un raspuns. Editat Mai 8, 2007 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 (editat) TKC 80 nu are masura numai pentru spate... pe fata ce pun? -->Continental Fitment Guide for Motorcycle Tyres.Ops,link-ul nu merge.Google TKC 80 si da-i la bike fitment. Din cate stiu Conti face TKC80 pentru micul(si marele)GS.Chiar si pentru Dakar Sanatate Editat Mai 8, 2007 de dijmarescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Salutare, Ieri am patit-o. Dupa o scurta tura prin oras fara absolut nici o problema. Seara inainte sa bag motoru in garaj nu am mai avut curent curent. cand dau contact se aude un bazait si nu am curent, ca si cand ar face scurt. Demontat carene, verificat baterie totul ok. verificat rele ... cu bazait tot la contact. nici vb sa porneasca. dupa cateva secunde de bazait se duce curentul. Incerc sa ajung la reprezentanta saptamana asta. Cam ce ar putea sa fie ?? Sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Salutare, Ieri am patit-o. Dupa o scurta tura prin oras fara absolut nici o problema. Seara inainte sa bag motoru in garaj nu am mai avut curent curent. cand dau contact se aude un bazait si nu am curent, ca si cand ar face scurt. Demontat carene, verificat baterie totul ok. verificat rele ... cu bazait tot la contact. nici vb sa porneasca. dupa cateva secunde de bazait se duce curentul. Incerc sa ajung la reprezentanta saptamana asta. Cam ce ar putea sa fie ?? Sugestii. Bateria trebuie schimbata sau poate o borna este slaba.Cauta firul de masa.Merge sa-i dai curent de la masina?.Bazaitul este semn de curent insuficient(releul) Nu intra in panica.Sant sigur ca e ceva foarte simplu.Daca s-a intamplat dupa drum lung uita-te la nivelul de acid.Se cunsuma foarte repede fiind langa rezervorul de ulei care-i foarte fierbinte.Chiar daca totul pare normal sa nu crezi ca bateria este OK.Un element poate fii intrerupt Sanatate si stai linistit c-o s-o rezolvi usor.D`aia ti-ai lut BMW pin`la urma,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 vand sa "low seat" pentru F 650 GS Dakar in ambalaj original. am vazut ca era cineva interesat pe forum. pret fix 500 ron. 0740 304003 sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 sal daca are cineva prieteni care vor DAKAR din 2005 sa.i puna in legatura cu mine ca il am de vanzare la 6000 euro sau preluare leasing merci ian 0744657705 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corsar Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Salutare, Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari: Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ? Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ? Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Cristi sau Catalin, meseriasii fiarelor 0740 592 777 0723 728 216 Am vorbit cu baietii, le-am dat pe mail o fotografie cu ce m-ar interesa. O lucrare simpla as zice eu, dar nu sunt cel mai in masura. Cert e ca a trecut o saptamana si n-am primit nici cel mai mic raspuns, nici pe mail, nici telefon. Kuki, ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Salutare, Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari: Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ? Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ? Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? La GS 650, motorul se mai gandeste putin inainte sa porneasca. ABS-ul e pe ambele roti! Nu exista doar pe-o roata!..........inseamna ca nu merge ABS-ul pe fata........sau motocicleta n-a fost dotata din fabrica cu ABS si si-a instalat el ABS doar pe spate .......eu am GS din 2003 cu ABS PE AMBELE ROTI!..........apropo.......il am la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Salutare, Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari: Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ? Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ? Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ? Angi are dreptete.ABS pe ambele roti.Ce te face sa crezi ca-i numai spatele?Nu are senzorul sau inelul ABS?Poate roata a fost schimbata sau senzorul rupt la cazatura.Ghidoanele se stramba usor la orice mica cazatura.Mergi fara maini daca trage intr-o parte se poate sa aibe ceva stramb.Are ABS unit-ul?sau furtunul pleaca direct de la master la frana? Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corsar Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Angi are dreptete.ABS pe ambele roti.Ce te face sa crezi ca-i numai spatele?Nu are senzorul sau inelul ABS?Poate roata a fost schimbata sau senzorul rupt la cazatura.Ghidoanele se stramba usor la orice mica cazatura.Mergi fara maini daca trage intr-o parte se poate sa aibe ceva stramb.Are ABS unit-ul?sau furtunul pleaca direct de la master la frana? Sanatate Am gasit pe bord butonul si m-am uitat la roti: in fata nici senzor nici inel (nu mai stiu furca daca avea loc pentru senzor) si spate avea si senzor si inel numarator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Am gasit pe bord butonul si m-am uitat la roti: in fata nici senzor nici inel (nu mai stiu furca daca avea loc pentru senzor) si spate avea si senzor si inel numarator. Probabil a fost lovita in fata si schimbate telescoapele si roata.Daca pretul e bun poti s-o aduci in viata.Inelul si senzorul sant foarte scumpe.Ai grija. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 sal un bmw dakar din 2005 nu te intereseaza? ian 0744657705 salut! sunt viitorul fost posesor unui suzuki dr 250 s...m-a inbolnavit un prieten cu un f 650 din '93: consuma mai putin decat suza, duce bine la drum lung si...e frumusel vreau un f 650 din 96-99 am 4 intrebari mari si late! 1) Am vazut ca are scut din plastic...De unde iau scut metalic(se gaseste? ) ? ? ? 2) De unde iau cutii laterale si cat ma coasta?? 3) ce omor poate suporta un asemenea exemplar, comenteaza daca o fac submarin(imi bag dr-ul pana la bujie si nu comenteaza)? 4) imi place aparatoarea de fata a Dakarului...pot sa o pun pe modelele cu aparatoare pe roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 salut... motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema: sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur) rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit. citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei. i se mai intampla cuiva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Nu, si am 62.000 km. Ciudata problema ta la doar 14.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.