Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare .

De aproape un an detin un F 650 GS din 2000. Nu prea am timp sa citesc atitea pagini cite s-au scris aici asa ca am si eu o intrebare. Am topcase si placa de prindere dintre suport si topcase si vrea sa ii fac eu un suport de prindere pe motor. Ma intereseaza daca ati putea sa imi spuneti/arata o poza unde anume sunt locurile de prindere pe motor a suportului/

Si inca ceva , am de vinzare un cablu de ABS cu senzor cu tot pt spate nou nout. In loc sa comand pt fata am comandat pt spate si am ramas cu el. Este nou nout cu factura luat de la BMW Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .

Am topcase si placa de prindere dintre suport si topcase si vrea sa ii fac eu un suport de prindere pe motor. Ma intereseaza daca ati putea sa imi spuneti/arata o poza unde anume sunt locurile de prindere pe motor a suportului/

 

:scratch: Nu prea am inteles ce vrei tu de fapt... Ai top-caseul si placa lui si vrei sa stii cum se prinde de motor, sau vrei sa faci tu o adaptare pentru a prinde acel top-case de mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: Nu prea am inteles ce vrei tu de fapt... Ai top-caseul si placa lui si vrei sa stii cum se prinde de motor, sau vrei sa faci tu o adaptare pentru a prinde acel top-case de mobra?

Am topcase si placa GIVI dar nu stiu cum sa o prind de motor. Placa si top case-ul este de la un BMW K 75S.tre sa fac o adaptare pentru a le prinde.Ma interesa care sunt punctele de prindere pe motor

Editat de $I$U
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

portbagajul din spate, unde bagi cheia si deschizi o cutiuta inde se tin bunurile de cuviinta.

depinde acum ce mobra ai, F, GS, din ce an GS-ul...

 

La GS portbagajul are 4 suruburi de prindere, placa de la Givi vine prinsa in unele din ele, dupa ce le scoti, le treci prin placa si le insurubezi din nou la locul lor.

 

Dar si GS-ul, daca e pana in 2004, are altfel sistemul de prindere.

 

La F-ul vechi, placa se monteaza prin "alunecare" peste portbagaj, pe sistem SINA.

 

Acum, am o banuiala ca fiecare cutie si sistemul de prindere al ei, sunt facute pentru un anumit tip de mobra. Mai degraba sistemul de prindere, e facut pt un anumit tip de porbagaj.

 

Dar noi suntem romani, si ne pricepem de minune la inventii.

 

Deci, baga ochiul la portbagajul din spatele motorului, si vezi cum inventezi un sistem sa prinzi placa pe el.

 

Succese nemasurate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie urgent de oglinda dreapta, ori de cumparat, ori de inchiriat o saptamana. Bucuresti. Mersi mult!! :scratch:

 

Vezi ca nu exista oglinda dreapta sau stanga, o invarti si poti sa o pui pe ce parte vrei. Eu am una dar are oglinda daia chioara...ca in baie sau in lift (inlocuire temporara facuta la un geamgiu pana mi-am luat una originala), nu ai aceeasi vizibilitate ca in una originala, unghiul in care vezi este mult mai mic. Adica e dreapta, nu e concava.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie urgent de oglinda dreapta, ori de cumparat, ori de inchiriat o saptamana. Bucuresti. Mersi mult!! :scratch:

pot sa te imprumut eu cu una, am ambele piulite rupte si pana dau comanda mai dureaza. da pm daca vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu oglinda! :cheers: Vai, e cumplit fara ea. Acum trebuie sa scot filetul ramas inauntru. Mersi baieti pentru oferte.

Editat de Purghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul rupt il scoti cu un extractor (poti lua de la hornbach), daca nu mai ai de ce sa apuci cu un patent sa il invarti. Dai o gaura in mijlocul surubului, apoi bagi extractorul, invarti de el, si gata.

 

La AB costa aprox 2 milioane oglinda, cu tot cu surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma lamuriti si pe mine un pic, deoarece fratele gugal nu prea a fost foarte darnic cu mine.

Zilele trecute am observat ca imi cam curge simeringul din dreapta, destul de serios.

Prima intrebarea - cam cat mai pot sa merg cu simeringul asa fara sa belesc arcul; (bani de simeringuri n-o sa am cam o saptamana, chiar doua)

A doua intrebare - cat costa un set de simeringuri la AB? (intreb aici pt ca nu raspunde nimeni la showroom)

A treia intrebare - le pot schimba singur in garaj? a mai facut cineva operatiunea asta? din punct de vedere teoretic ar trebui sa fie chiar simplu, am facut research-ul pe net; insa vreau si parerea cuiva care a incercat sa faca asta.

merci

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa schimbi semeringurile-garniturile de praf si uleiul in furci, la AB te costa cam 4 milioane.

 

Ne-a lovit pe multi cam in acelasi timp problema cu semeringurile.

 

E de preferat cand schimbi la un brat la furcii, sa schimbi la ambele. altfel risti sa ai un brat mai tare si unul mai moale si ai sa te intrebi de ce trage mobra intr-o parte.

 

Stiu, consideri ca daca in cealalta parte nu curge, de ce sa schimb, dar, gandeste-te ca in timp, acel ulei isi mai pierde din calitati, din vascozitate...si pe langa asta, stii tu exact ce ulei marca-tip ai in furci?

 

Deci, la AB e 4 milioane de schimbat ambele - manopera si piese. Operatiunea se poate face si singur, nu e chiar atat de complicata, trebuie scoasa furca de pe cadru, scos surubul din capat jos (de scurgere) lasi uleiul sa iasa, apoi scoti surubul mare din capat sus, scoti arcurile, desfaci totul ca pe vremea cand erai copil si desfaceai masinutele sa vezi ce au in ele...scoti semeringurile vechi, cu grija, nu baga surubelnite pe sub ele ca sa iasa, le bagi pe cele noi, la fel fara socuri fizice cu obiecte contondente, montezi totul la loc, pui uleiul, aceeasi cantitate in ambele brate ale furcii, pui pe cadru, si pa - la drum.

 

Eu nu am facut asta niciodata, dar daca stau si ma gandesc, cam asa s-ar face :cheers:

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma lamuriti si pe mine un pic, deoarece fratele gugal nu prea a fost foarte darnic cu mine.

Zilele trecute am observat ca imi cam curge simeringul din dreapta, destul de serios.

Prima intrebarea - cam cat mai pot sa merg cu simeringul asa fara sa belesc arcul; (bani de simeringuri n-o sa am cam o saptamana, chiar doua)

A doua intrebare - cat costa un set de simeringuri la AB? (intreb aici pt ca nu raspunde nimeni la showroom)

A treia intrebare - le pot schimba singur in garaj? a mai facut cineva operatiunea asta? din punct de vedere teoretic ar trebui sa fie chiar simplu, am facut research-ul pe net; insa vreau si parerea cuiva care a incercat sa faca asta.

merci

Daca vorbesti despre semeringul de la jamba furcii telecopice fata,afla ca nu crapa nimic daca se scurge ulei din ea!Singura problema este ca functionarea,atit la frinari cit si la simple denivelari,inclusiv directie,se va inrautati pe timp ce uleiul se scurge...iar pantalonii tai vor avea pete de ulei greu de scos la spalat!Mare atentie atunci cind uleiul se prelinge pe jamba in jos fiindca face sa umezeasca discul de frinare si placutele!(la tine mai putin probabil fiind vorba de jamba dreapta).

Si da,poti schimba uleiul si semeringurile din furca si in atelierul din batatura,cu cheltuiala minima! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: si ziceram ca trebuie scoase arcurile pt a le pune la scurs, sa nu mai ramana ulei in ele, si nici in furca. Combinatia de ulei de calitate-marca-tip diferite duce la crearea unei spume in "vasul" in care e uleiul. si numai de spuma nu cred ca ai nevoie in furci....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zeroo&Ivan pedala - multumesc mult pt raspunsurile prompte.

Cel mai probabil am sa incerc sa le schimb singur.

Acum sincer, decat sa dau vreo 200 Lei la AB manopera pentru un lucru care nu implica cine stie ce cunostiinte mari de mecanica...mai bine incerc singur :bounce: si-mi mai ramane si de un schimb de ulei pe langa :cheers:

Ma pricep cat de cat la mecanica (am fost posesor de oltcit vreo 5 ani) deci eu zic ca am sanse de reusita.

Va spun ce mi-a iesit dupa ce le schimb :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta mare

 

iti sugerez sa faci poze in fiecare pas pe care il faci, si sa le punem pe forum. in cazul in care mai e cineva interesat, stii vorba aia, o poza face cat o mie de cuvinte.

 

poza-explicatie scurta.

 

ce zici, te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta mare

 

iti sugerez sa faci poze in fiecare pas pe care il faci, si sa le punem pe forum. in cazul in care mai e cineva interesat, stii vorba aia, o poza face cat o mie de cuvinte.

 

poza-explicatie scurta.

 

ce zici, te bagi?

 

Normal ca ma bag :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, asteptam cu nerabdare.

 

ar fi fain, cand fiecare mai umbla la mobra lui, sa faca si un mic "Tutorial foto".

 

Una e sa explici, alta e sa "arati si sa explici", nu?

 

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, asteptam cu nerabdare.

 

ar fi fain, cand fiecare mai umbla la mobra lui, sa faca si un mic "Tutorial foto".

 

Una e sa explici, alta e sa "arati si sa explici", nu?

 

Bafta mare!

 

Cam naspa sa umblii cu mainele pline de vaselina pe aparatul foto. Iti trebuie un ajutor ca sa faci tutorialul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt. THC si alte persoane interesate...

 

Da, sunt foarte multumit de treaba facuta de Nicu de la mymoto, meserias batran si cu experienta, manopera a fost 120lei adica 2 ore de lucru, si asta daca ai toate sculele necesare, cum ar fi spre exemplu acea piesa (nush cum ii zice) de batut semeringul in furca fara sa il bulesti. Oricum oamenii sunt foarte seriosi si lucreaza profi - foarte multumit de ei si ii recomand. Se vede cand sunt meseriasi si nu pustani cu ciocane...

Mai platesti 1L de ulei 52lei si un antidegresant 35lei si am iesit la 207lei total.

Semeringurile sunt 75lei la AB si garniturile de praf sunt 90lei tot la AB.

Si eu am fost oltcitist si imi schimbam mereu piese la ea, acuma depinde de fiecare cata pricepere are si cat timp are pt.ca eu personal nu cred ca faceam toata operatiunea in doar 2ore pt.ca iti trebuie mana si experienta. Faza e ca trebuie sa degresezi toate piesele cand le demontezi si spre exemplu ei au si un rezervor cu degresant acolo si altele... Depinde de fiecare cat de mecanic e, ce scule are si cat timp are disponibil...

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...