Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

bafta mare

 

iti sugerez sa faci poze in fiecare pas pe care il faci, si sa le punem pe forum. in cazul in care mai e cineva interesat, stii vorba aia, o poza face cat o mie de cuvinte.

 

poza-explicatie scurta.

 

ce zici, te bagi?

 

Normal ca ma bag :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bravo, asteptam cu nerabdare.

 

ar fi fain, cand fiecare mai umbla la mobra lui, sa faca si un mic "Tutorial foto".

 

Una e sa explici, alta e sa "arati si sa explici", nu?

 

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, asteptam cu nerabdare.

 

ar fi fain, cand fiecare mai umbla la mobra lui, sa faca si un mic "Tutorial foto".

 

Una e sa explici, alta e sa "arati si sa explici", nu?

 

Bafta mare!

 

Cam naspa sa umblii cu mainele pline de vaselina pe aparatul foto. Iti trebuie un ajutor ca sa faci tutorialul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt. THC si alte persoane interesate...

 

Da, sunt foarte multumit de treaba facuta de Nicu de la mymoto, meserias batran si cu experienta, manopera a fost 120lei adica 2 ore de lucru, si asta daca ai toate sculele necesare, cum ar fi spre exemplu acea piesa (nush cum ii zice) de batut semeringul in furca fara sa il bulesti. Oricum oamenii sunt foarte seriosi si lucreaza profi - foarte multumit de ei si ii recomand. Se vede cand sunt meseriasi si nu pustani cu ciocane...

Mai platesti 1L de ulei 52lei si un antidegresant 35lei si am iesit la 207lei total.

Semeringurile sunt 75lei la AB si garniturile de praf sunt 90lei tot la AB.

Si eu am fost oltcitist si imi schimbam mereu piese la ea, acuma depinde de fiecare cata pricepere are si cat timp are pt.ca eu personal nu cred ca faceam toata operatiunea in doar 2ore pt.ca iti trebuie mana si experienta. Faza e ca trebuie sa degresezi toate piesele cand le demontezi si spre exemplu ei au si un rezervor cu degresant acolo si altele... Depinde de fiecare cat de mecanic e, ce scule are si cat timp are disponibil...

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum suspenzi motoreta cand ii dai jambele jos?

 

M-am gandit sa folosesc doi prieteni pentru ridicat si niste lazi de bere (goale) acoperite cu scanduri pentru sustinut mobra :D

 

Cam naspa sa umblii cu mainele pline de vaselina pe aparatul foto. Iti trebuie un ajutor ca sa faci tutorialul :bounce:

 

Just, daca vrea cineva sa vina sa chibitzeze, este binevenit :)

 

 

@ StefanGS multumesc pt info :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa folosesc doi prieteni pentru ridicat si niste lazi de bere (goale) acoperite cu scanduri pentru sustinut mobra :bounce:

 

 

 

Just, daca vrea cineva sa vina sa chibitzeze, este binevenit :D

 

 

@ StefanGS multumesc pt info :cheers:

 

Cand vrei sa faci treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de principiu peste vreo 2 saptamani, dupa ce imi intra salariul :cheers: ( daca au simeringuri pe stoc)

 

Salut! Se pare ca e legat ceva de atmosfera chestia asta cu semeringurile de furca pt ca si la motorul meu si la al unui prieten a dat uleiul pe dinafara. Eu am facut schimbul de unul singur. Suspenzi motorul, dai jos telescopul cu pricina si desfaci la suruburi. o chestie importanta: inainte de a slabi telescopul din juguri (la Dakar) nu uita sa slabesti piulita superioara de pe telescop ( de sub ghidon). Daca nu o faci atunci o sa-ti fie f greu sa o faci cu telescopul jos. Eu nu am schimbat garniturile de praf. Nici la mine nici la celalalt motor. Ele oricum au un caracter destul de decorativ, ca functional nu prea. Nu lasa sa treaca mizeriile mari, dar cele mici si abrazive care de fapt genereaza problemele de neetanseitate, oricum trec. Neaparat iti trebuie o piesa metalica pentru introducerea semeringului nou. Fara ea mai bine nu te apuci. Sa nu incerci sa bati semeringul nou de jur imprejur cu ciocanul ca poti lovi tubul cromat si apoi chiar ca ai probleme de etansare. Eu mi-am facut o astfel de piesa pe strung. Iei un otel de 60 mm - 70 mm cu lungimea de 80 - 100 mm ca sa fie un picut mai greu, dai in el o gaura de 41,5 mm (jamba are 41 mm), faci un umar de 53,5 mm (semeringul are 54 mm) pe o lungime de cca 30 mm si cu ea bati semeringul inauntru. Asa merge frumos si elegant. Eu fiindca nu am avut semeringuri originale am facut o improvizatie. Astfel am cumparat un semering industrial de 54x41x7 mm. Spre deosebire de original acesta are doar o singura "buza" de etansare cu inel metalic. Originalul are dimensiunile 54x41x11mm. Am facut din teflon o saiba cu canal pe mijloc in care am introdus un snur o-ring de 1,8 - 2mm astfel incit cind am presat o-ring-ul in canalul saibei am obtinut un diametru interior de cca 40 mm. Am presat semeringul in locas , am pus saiba asta (53x40x4 mm) deasupra si apoi am blocat cu inelul metalic de retinere care era acolo. Am folosit ulei Motul 10 W telescopic fork oil, cca 550 grame (Dakar). Am schimbat in cazul motorului meu doar la furca din dreapta. Asta am facut-o vineri seara si simbata am fost pe coclauri prin Muntii Zarandului, la noroiala, apa si chin cit cuprinde (ca asa-i sade bine voinicului). Pina acum etansarea se comporta exceptional, suprafata cromata pare chiar mai lucioasa decit inainte , probabil de la stringerea o-ringului. Nu stiu cit o sa tina, dar probabil ca nu mai mult decit pina cind o sa inceapa sa curga. Oricum semeringurile originale vin probabil saptamina viitoare. Costuri: semering 4 RON, ulei Motul 10W - 45 lei/ litru, saiba teflon - nepretuita, manopera - gratis (m-a costat doar doza de bere care am baut-o in timp ce lucram) timp de lucru cca 1 ora. Nu am observat faptul ca motorul trage intr-o parte daca schimbi doar intr-un telescop uleiul. Sfat: chiar daca nu degresati piesele cu degresant special (se poate folosi si curatitor de discuri de frina de la Louis), macar sa stergeti ceva mai bine piesele de uleiul anterior. Mici cantitati care ramin nu deranjeaza, dar sa fie mici. Atentie: la desfacerea surubului inferior care tine pistonul amortizor am intimpinat o problema. nu se desfileta si se invirtea odata cu pistonul. Am rezolvat asta prin introducerea unui profil hexagonal de cca 19 mm care a avut un capat facut conic prin tubul cromat (dupa ce am scos arcul) si cu care am blocat pistonul amortizor. Pistonul are o tija cu o gaura pe mijloc si asta m-a ajutat sa il blochez . La stringere am facut la fel. Bara asta hexagonala e bine sa aiba cca 70 - 80 cm lungime. Cam asta a fost experienta mea referitoare la subiect. PS. Sfat: pentru motoarele cu ABS, nu uitati sa montati senzorul la locul lui. Asa nu o sa va intrebati de ce s-a aprins becul de ABS la scurt timp de la plecarea de pe loc si o sa va scuteasca de o gramada de ginduri negre pe care le-ati putea avea pina la prima oprire :bounce:

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am sa fiu putin off-topic fata de antescriitori pentru ca n-am sa folosesc termeni gen "semering" si detalii despre cum mi-am ansamblat motocicleta de plictiseala pentru ca-mi pierdusem rubycub-ul.

Vroiam sa intreb daca stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o baterie pentru GS-ul meu din 2007 - una ordinara nu se potriveste, dupa cum probabil stiu si domniile voastre. Banditii de la Pipera comercializeaza piese la preturi ce depasesc bunul simt, pentru care trebuie sa si astepti cate 10 zile.

 

Multumesc anticipat pentru preocupare si poate pentru un raspuns care va solutiona problema mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

langa autovit, sunt o serie de magazine de piese. Cel de langa magazinul de atv-uri si echipamente, are si baterii. Sau chiar in piata la Autovit, problema e sa te duci cu dimensiunile exacte ale bateriei (inaltime, lungime, latime) si sa intrebi daca au, daca nu, poti face comanda.

 

Cel de langa autovit are preturi decente si cam au tot ce trebuie in depozit, adica ajunge la magazin in cateva ore daca te duci acolo mai de dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am sa fiu putin off-topic fata de antescriitori pentru ca n-am sa folosesc termeni gen "semering" si detalii despre cum mi-am ansamblat motocicleta de plictiseala pentru ca-mi pierdusem rubycub-ul.

Vroiam sa intreb daca stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o baterie pentru GS-ul meu din 2007 - una ordinara nu se potriveste, dupa cum probabil stiu si domniile voastre. Banditii de la Pipera comercializeaza piese la preturi ce depasesc bunul simt, pentru care trebuie sa si astepti cate 10 zile.

 

Multumesc anticipat pentru preocupare si poate pentru un raspuns care va solutiona problema mea.

 

Pe a mea de exemplu scrie varta,incearca o intrebare la ei, in baza unui cod care il iei de pe baterie,poate ajuta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am sa fiu putin off-topic fata de antescriitori pentru ca n-am sa folosesc termeni gen "semering" si detalii despre cum mi-am ansamblat motocicleta de plictiseala pentru ca-mi pierdusem rubycub-ul.

Vroiam sa intreb daca stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o baterie pentru GS-ul meu din 2007 - una ordinara nu se potriveste, dupa cum probabil stiu si domniile voastre. Banditii de la Pipera comercializeaza piese la preturi ce depasesc bunul simt, pentru care trebuie sa si astepti cate 10 zile.

 

Multumesc anticipat pentru preocupare si poate pentru un raspuns care va solutiona problema mea.

YB12AL-A sau YB12AL-A2 de la Yuasa/Toplite

Gasesti la o gramada de magazine din Bucuresti pe stoc sau in 2-3 ore

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus saito de la louis - 80 lei - a pornit impecabil toata iarna (sta afara) si nu a avut de comentat cand am fost plecat 3 sapt in februaria si nu s-a uitat nimeni la ea (primul buton si roiu la intoaarcere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus saito de la louis - 80 lei - a pornit impecabil toata iarna (sta afara) si nu a avut de comentat cand am fost plecat 3 sapt in februaria si nu s-a uitat nimeni la ea (primul buton si roiu la intoaarcere)

si eu am Saito de minim 2 ani si merge brici.Am venit odata cu ea de la Ivan din Gorj (aproape)fara electrolit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YB12AL-A sau YB12AL-A2 de la Yuasa/Toplite

Gasesti la o gramada de magazine din Bucuresti pe stoc sau in 2-3 ore

 

Multumesc pentru raspunsuri tuturor.

 

Astea ar fi codurile bateriilor care sigur se potrivesc pe F-ul meu din 2007?

Cred ca cel mai bine ar fi sa iau dimensiunile bateriei si sa le compar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu oglinda. Destept sistem are. Mi-a scos mecanicul in dimineata asta bucata de filet ramasa in suport, m-am dus apoi la BMW si am cumparat partea de prindere si eu doar am introdus oglinda. Cel mai tare m-a bucurat faptul ca am gasit ce vroiam pe stoc... eu avand o experienta negativa cu Yamaha atatia ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am sa fiu putin off-topic fata de antescriitori pentru ca n-am sa folosesc termeni gen "semering" si detalii despre cum mi-am ansamblat motocicleta de plictiseala pentru ca-mi pierdusem rubycub-ul.

 

Dragul meu, daca tu iti desfaci motocicleta de plictiseala, e treaba ta. Eu o fac pentru ca uneori e nevoie, pentru ca nu am doua maini pe stinga, pentru ca ma pricep si intimplator pentru ca imi place sa fac asta. Am crezut ca postul asta era despre probleme tehnice. Sau cel putin asa mi s-a parut mie. Iulian zicea ca niste poze fac mai mult decit 1000 de cuvinte. Si avea dreptate. Pozele sunt in manualul de reparatie. Eu am postat un link despre manual. De scris am scris pentru ca pot sa apara si probleme care nu sunt descrise in manual. Am descris si piese ce le puteti face singuri ca sa nu mai platiti milioane la AB. Dar daca la unii le place sa arunce cu banii, asta e. Nu poti sa te pui uneori contra placerii omului si mai ales pe banii lui. Am inteles ca de fapt "stringem gasca" dar daca e doar o "gasca restrinsa", scuze, I'm out. Enjoy your life. Plictisitoare sau nu.

 

Doru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati orgoliile pentru CLUB BMW sau BktMW.

 

Aici a ramas ca vom fi la obiect.

 

Posturile neinteresante nu au decat sa fie ignorate. Cred ca asta e raspunsul cel mai ok si mai de bun simt pe care il putem da unuia sau altuia. Fara nici o aluzie la nimeni. Altfel riscam sa incepem sa ne certam iarasi cu cei de sus ca dispar posturi, etc-etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati orgoliile pentru CLUB BMW sau BktMW.

 

Aici a ramas ca vom fi la obiect.

 

Posturile neinteresante nu au decat sa fie ignorate. Cred ca asta e raspunsul cel mai ok si mai de bun simt pe care il putem da unuia sau altuia. Fara nici o aluzie la nimeni. Altfel riscam sa incepem sa ne certam iarasi cu cei de sus ca dispar posturi, etc-etc.

 

 

Ai dreptate . Scuze, eu doar pe postul asta ma uit. Ma interesau chestiile tehnice. Birfele, smenurile si susanelele nu sunt o preocupare de-a mea. Over and out pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@textoru multumesc mult pentru detalii, cu siguranta am sa imi fac o piesa pentru a bate semeringurile cum trebuie insa eu ma gandeam la o teava din PVC mai curand decat la otel; In orice caz s-a notat si solutia de la tine, insa trebuie sa gasesc un strungar dispus sa ma ajute :cheers:

 

 

termeni gen "semering" si detalii despre cum mi-am ansamblat motocicleta de plictiseala pentru ca-mi pierdusem rubycub-ul.

 

Asemenea operatiuni nu le faci din plictiseala ci mai mult din pasiune, din dorinta de a face cu mana ta ceva, si de ce nu.. si din ratiuni financiare.

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@textoru multumesc mult pentru detalii, cu siguranta am sa imi fac o piesa pentru a bate semeringurile cum trebuie insa eu ma gandeam la o teava din PVC mai curand decat la otel; In orice caz s-a notat si solutia de la tine, insa trebuie sa gasesc un strungar dispus sa ma ajute :cheers:

 

 

Poti sa incerci si cu o teava de PVC . Gasesti la magazinele de instalatii tevi de 50 mm. Ia una de jumatate de metru si taie-i mufa jos. Vezi ca taietura sa fie dreapta, fara zimtzi. Asta ca sa nu deteriorezi semeringul cind il bati. O sa-ti trebuiasca ceva fortza cind bati semeringul ca intra destul de greu. Da cu putin ulei pe suprafata lui exterioara ca sa alunece. Piesa de otel ar fi mult mai buna ca are greutate si merge repede cu ea. Daca vrei pot sa-ti fac eu o piesa de otel si ti-o trimit la adresa. Nu te costa facutul nimic, doar taxele de expeditie cu curieratul. In felul asta putem sa facem urmatoarea chestie: cine mai are nevoie scrie pe forum si putem trimite scula asta de la unul la altul. Ma ingrozesc sincer ca se dau bani cu galeata la AB sau ce alt service vreti voi, pentru un schimb de ulei, o verificare de supape, un schimb de cauciucuri, etc. Poate unii nu au unde sa lucreze , la altii le e groaza sa desfaca ca nu sunt siguri ca nu le mai ramin piese de un motor, dar si eu am invatat incetul cu incetul. Facind. Cel mai bun e manualul de reparatie si F650.com. Eu unul nu am incredere in lcrul din service. Nu zic ca nu exista mecanici buni dar cde-si face omul cu mina lui....

 

Si fiindca e tot o chestie tehnica, va zic ce am gasit la o revizie care am facut-o pentru un prieten. Am desfacut bascula spate ca sa ung rulmentii cu ace care sunt acolo. La rulmentii prin care trece axul central si prinde bascula de cadru, era o rugina crunta si rulmentii sparti. Omul meu nu simtise nimic deosebit in comportarea motorului. Si la al meu la un an dupa ce l-am luat de nou de la Banat Car am gasit un rulment spart. Daca nu ati veriicat niciodata acolo, ar fi bine sa o faceti . De lucru e cam vreo 2 ore maximum , asta in cazul in care rulmentii sunt OK si trebuie doar unsi. Daca trebuie schimbati, atunci trebuie scule si e ceva mai mult chin cu scosul rulmentilor si presatul celor noi.

Hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@textoru

Daca ai putea sa faci acest lucru ti-as ramane indatorat, prefer sa folosesc o scula care si-a dovedit utilitatea decat sa produc una din PVC care n-a fost incercata; plus ca ar ramane la dispozitia oricui vrea sa isi schimbe singur semeringurile.

Iti trimit pe PM adresa mai tarziu in cursul zilei de azi.Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu, daca tu iti desfaci motocicleta de plictiseala, e treaba ta. Eu o fac pentru ca uneori e nevoie, pentru ca nu am doua maini pe stinga, pentru ca ma pricep si intimplator pentru ca imi place sa fac asta. Am crezut ca postul asta era despre probleme tehnice. Sau cel putin asa mi s-a parut mie. Iulian zicea ca niste poze fac mai mult decit 1000 de cuvinte. Si avea dreptate. Pozele sunt in manualul de reparatie. Eu am postat un link despre manual. De scris am scris pentru ca pot sa apara si probleme care nu sunt descrise in manual. Am descris si piese ce le puteti face singuri ca sa nu mai platiti milioane la AB. Dar daca la unii le place sa arunce cu banii, asta e. Nu poti sa te pui uneori contra placerii omului si mai ales pe banii lui. Am inteles ca de fapt "stringem gasca" dar daca e doar o "gasca restrinsa", scuze, I'm out. Enjoy your life. Plictisitoare sau nu.

 

Doru

 

Imi cer scuze! Era departe de mine gandul de a jigni in vreun fel preocupari care ma pasioneaza si pe mine de altfel - atat cat ma pricep si cat am timp.

Incercam sa cresc putin hilarul situatiei: voi care vorbeati de chestii mai complicate erati intrerupti de mine care cautam decat o baterie.

Poate ca am exagerat crezand ca pot pune in cuvinte zambetul din mintea mea.

Utilitatea acestui topic este indubitabila!

 

Scuze inc-o data! OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...