Sari la conținut

Postări Recomandate

Subscriu. Decizia cea mai rezonabila. Stii prea multe lucruri si ma intimidezi. :D

 

Completare: uite un motor, care evident nu e enduro, pentru ca are cardan, care ingroapa roata.

Nu ma indoiesc ca filmuletul e arhicunoscut. Mai sunt vreo doua pe un traseu de cros.

 

Chiar daca am zis gata, nu ma pot abtine.

Ce vezi tu acolo e mai mult rally raid cu putin hill climbing, asa, mai mult demonstrativ.

Te incapatanezi aiurea. Oricum, cine stie ce inseamna enduro stie ca am dreptate. Te rog nu te supara, dar imi lasi impresia ca nu prea ai idee ce inseamna enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai ca am primit la lamuriri de nu stiu din care sa mai aleg!Ce dreaku nu stie nimeni sa-mi spuna! :D

 

 

Eu nu am avut niciuna din cele doua motociclete. Doar am facut un test cu un 1150. Pe sosea mi-a placut cum trage. Acum nu stiu ce sa zic. Cred ca e in functie si de bani. 1150 e mai nou. In mod normal, fiind mai nou, ar trebui sa-ti creeze mai putine probleme. Ca aspect, arata mai bine 1150-ul, dar asta tine si de gust si poate nu prea te intereseaza. Personal as alege 1150-ul. Imi place mai mult si, cum ti-am mai zis, e tehnologie mai noua si are mai putini ani in carca.

Acum incearca sa dai si un search pe forum. Poate s-a mai discutat subiectul.

 

bafta

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am primit la lamuriri de nu stiu din care sa mai aleg!Ce dreaku nu stie nimeni sa-mi spuna! :D

 

Hai sa iti spun eu de ce nu am luat 1100, ca baietii vad ca se cearata...

 

-design invechit

-mai vechi

-parbriz nasol

-maneta de soc pusa pe partea superioara a grip-ului (urat)

-ghidonul arata foarte vechi

-farul patrat (urat si mai putin functional fata de cel dublu optic)

-putin mai grea (dar putin)

-ABS de generatie veche

 

In principiu daca nu ai bani de 1150 e suficient de bun si 1100 dar daca ai banii (cam 7000)

e mult mai bun in primul rand ca e mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........................................ ca baietii vad ca se cearata...

 

Cine se cearta bre? Daca fiecare si-a spus opinia, chiar daca a fost in contradictoriu, tie ti se pare cearta?

Nu stiu ce-a simtit domnu' Ali Baba, dar eu nu m-am certat.

Bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine se cearta bre? Daca fiecare si-a spus opinia, chiar daca a fost in contradictoriu, tie ti se pare cearta?

Nu stiu ce-a simtit domnu' Ali Baba, dar eu nu m-am certat.

Bafta :lol:

Corect.

Mai mult, weekendul asta am dat de limita cardanului. Ai avut dreptate - ingroapa roata. Bine, limita era foarte departe de ceea ce se poate numi drum. Prima oara m-am blocat intr-un parau abrupt cu albia plina de frunze si coaja de copac. A doua oara pe un sleau foarte afanat - bineinteles abrupt - s-a ingropat pana la jumate in trei secunde. Vamos are poze. DR-ul lui s-a descurcat mai bine in ambele ipostaze, desi si el a trebuit impins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti,

 

cred ca sunt putin off topic, insa ce puteti sa-mi spuneti despre F 800 ST ? Are cineva? Cum se comporta oras, afara ? Vreau sa stiu, merita banii ?

 

Mersi

 

ST= Sport Touring, ai gresit categoric topicul :P Aici se discuta de Enduro Touring.

Parerea mea, asa tot off topic, nu merita banii, mai asteapta sa se invecheasca putin :lol:

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST= Sport Touring, ai gresit categoric topicul :eek: Aici se discuta de Enduro Touring.

Parerea mea, asa tot off topic, nu merita banii, mai asteapta sa se invecheasca putin :P

 

Bafta.

 

Stiu ca e sport touring, dar nu gasesc vreun topic despre asa ceva. Doar motociclete de strada, custom, enduro si incepatori. Pentru touring nu e loc ?

Rog admin-ul sa reflecteze putin si la asta. E putin rusinos sa lasi p-afara touring-urile. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pozele promise, care ilustreaza pana unde merge (sau unde se opreste :lol: ) Gs-ul de 1200.

Unde ne-am oprit in sus pe parau post-10212-1218004191_thumb.jpgpost-10212-1218004201_thumb.jpg

Noroaiele nu au pus probleme deosebite post-10212-1218004312_thumb.jpg

In schimb solul instabil pe urcare m-a blocat dinnou. Aici tocmai incercam o varianta neortodoxa de a urni mobra in sus post-10212-1218004463_thumb.jpgpost-10212-1218004472_thumb.jpg Tot ce am reusit a fost sa ingropam mai tare roata.

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pozele promise, care ilustreaza pana unde merge (sau unde se opreste :lol: ) Gs-ul de 1200.

Unde ne-am oprit in sus pe parau post-10212-1218004191_thumb.jpgpost-10212-1218004201_thumb.jpg

Noroaiele nu au pus probleme deosebite post-10212-1218004312_thumb.jpg

In schimb solul instabil pe urcare m-a blocat dinnou. Aici tocmai incercam o varianta neortodoxa de a urni mobra in sus post-10212-1218004463_thumb.jpgpost-10212-1218004472_thumb.jpg Tot ce am reusit a fost sa ingropam mai tare roata.

Spor

 

jos palaria pt efortul depus

 

dar sincer pt mine unde incepe asemenea drum se termina motociclismul

mai ales la 270 de kg ale adv

toate reclamele si pozele fazute cu asemenea monstri sunt pe maxim drumuri forestiere

 

mi.am luat motocicleta sa ma plimbe EA nu sa o imping EU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi.am luat motocicleta sa ma plimbe EA nu sa o imping EU

Sunt strict de acord cu tine. Nu imi doresc sa repet prea des efortul asta. Doar ca el nu era programat. Noi am intrebat niste binevoitori care pazeau barajul si ei ne-au trimis pe acolo. Am intrebat cum e drumul si a rezultat ca este practicabil....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit!

Imi cer scuze pentru ca nu postez la sectiunea potrivita, dar cred ca aici am sanse mai mari sa primesc un raspuns.

Am achizitionat un R1100 GS din 95, si am o mica problema cu el: am facut vreo 40 de km pe macadam si am constatat ca nu mai am semnalizare stinga de niciun fel, adica nu se mai aprinde nimic pe stinga, nici martorul din bord.

Am verificat daca are aceleasi simptome si cind pun avariile si rezultatul e acelasi, partea dreapta merge OK, stinga e moarta.

Daca cineva a mai intilnit fenomenul si ma poate scuti de o vizita costisitoare la bavaria ramin dator :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... :kiss: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... :kiss: .

Iatzi ceas de mana hahahahhahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt strict de acord cu tine. Nu imi doresc sa repet prea des efortul asta. Doar ca el nu era programat. Noi am intrebat niste binevoitori care pazeau barajul si ei ne-au trimis pe acolo. Am intrebat cum e drumul si a rezultat ca este practicabil....

 

 

am mers la enisala cand a fost organizata "expeditia"

 

eu am stat doar o zi

drumuri superbe si peisaje pe masura

singurul inconvenient

masivitatea motocicletei

problemele apar exact la sleaurile care iti blocheaza rotile si la unele pante si curbe foarte stranse unde nu poti intra cu viteza si nu poti mentine echilibrul decat cu sustinere pe picior

 

dar am avut bafta ca nu ploase si pamantul 90% era tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers la enisala cand a fost organizata "expeditia"

 

eu am stat doar o zi

drumuri superbe si peisaje pe masura

singurul inconvenient

masivitatea motocicletei

problemele apar exact la sleaurile care iti blocheaza rotile si la unele pante si curbe foarte stranse unde nu poti intra cu viteza si nu poti mentine echilibrul decat cu sustinere pe picior

 

dar am avut bafta ca nu ploase si pamantul 90% era tare

:D Promenada Enisala!!!! la fagase in noroi :picioarele in scarite ,"poponeata" pesaua din spate si mana in GAZ!!!!! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drumuri superbe si peisaje pe masura

singurul inconvenient

masivitatea motocicletei

De acord cu Raul - stie ce spune. R1200GS poate mult mai mult, fara efort. Orice pana la nenorocirile din pozele pe care le-am pus. Lasa ca un foarte meserias trecea si pe acolo.

Punctul lui forte este viteza pe forestiere. In general poti mentine cu mare usurinta 60km/h, iar la o adica merge si 80km/h. In scarite, evident.

Stiu ca Adv e mai greu si mai inalt. Este si motivul pentru care nu este pentru mine. Dar diferenta de greutate nu se vede decat la viteze mici.

Raul a dus un Varadero pe creasta Latoritei (mai greu ca Adv), fara eforturi deosebite. Eu eram cu mobra mea si a fost chiar lejer, plimbare. In aceste conditii sunt convins ca merge si ADV. Sigur ca trebuie cauciucuri generos cramponate :kiss:.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... :D .

Butonul este sub bord (practic este o lamela metalica ce trebuie apasata pe un contact). Se regleaza cu contactul pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...