Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

K60 update: am mers cu presiune 0.5 in roata fatza. Pe asfalt. Nu stiam de ce vobleaza fin ghidonul... Nu se lasa vizibil si parea ok cand mobra statea pe cric. N-as mai merge asa fara rim lock totusi -- risc sa termin camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi am apucat sa comand, pana la urma, un set de K60. Fiind anvelope ieftine, ma gandesc ca n-o sa fie asa mare paguba, daca nu-mi plac dupa ce le termin iau altceva. Oricum, ma gandesc ca n-au cum sa fie mai rele decat Mitas-urile imbatranite si crapate pe care le inlocuiesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales daca sint si M+S ca si asa vine vremea rece...

 

Care este diferenta intre M+S si cele normale. M-am uitat la poze pe heidenau.ro si pare sa fie aceeasi pentru ambele. Am vazut ca cele M+S sunt recomandate pt snow, au crampoane mai mari, aderenta la temperaturi mici... ?

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers eu cu modelele de k60, cam toate (inafara de scout)

profilul k60 e identic (indicativu e de profil)

M+S - e moale, de iarna, adera bine. pe cald se duce rapid

modelu normal merge de primavara -vara -toamna, merge si iarna da cu putina atentie

Reinforced - are perete lateral ranforsat - rest compozitia e normala.

 

sunt gume foarte bune pentu utilizare mixta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi o pereche de K60 cu manuta mea, mai mult ca sa vad cum e... inainte am avut Sirac... Sarind peste toata tevatura, cand in final am bagat presiune, fatza s-a asezat bine, dar spatele nu voia sa se aseze de loc cum trebuie... juma de roata era ok-ish, juma parea cam cu juma de cm sub unde ar fi trebuit sa iasa cauciucu de sub janta... l-am dus pana in 4 bari asa a sarit pe o parte chiar cand opream compresorul, l-am mai ciocanit, etc dar partea cealalta nu prea dadea semne. Am scos presiunea, dejantat din nou, mai aranjat un pic, si am bagat iar aer. Pe la 4.5 au sarit ambele parti, arata mai bine dar tot e o diff de 1-2mm intre unde vine janta pe o cauciuc pe o jumatate si pe celalata... pe aceleasi parti se vede. Echilibrat nexam deocamdata. Poate o sa le fac totusi... am lasat 2 pe fatza, 2.4 pe spate momentan si mi se pare ca fatza de Sirac baga un balans in ghidon de nu se poate... O fi de la cum le-am pus eu pe genunchi si fara echilibrare sau asa face k60 in general?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 [...] Echilibrat nexam deocamdata. Poate o sa le fac totusi... am lasat 2 pe fatza, 2.4 pe spate momentan si mi se pare ca fatza de Sirac baga un balans in ghidon de nu se poate... O fi de la cum le-am pus eu pe genunchi si fara echilibrare sau asa face k60 in general?

 

Update, bagat azi de test 2.35 pe fatza si nu mai balangane ghidonul... vaca are 200kg, spatele deocamdata e tot 2.35, dar nu gasesc pe nicaieri ceva legat de cat ar trebui pt K60 la greutatea asta. Doar ca max e 2.5. Are cineva idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu K60 dupa Continental mixte dar mi se par ciudate rau.

La frinare mai tare face un zgomot infiorator si patinezi, iar pe ploaie sunt moarte curata.

La inclinari nu ma simt atit de in siguranta ca inante si am Transalp, nu ma inclin de nebun... parca tot timpul danseaza.

Abia astept sa se toceasca, nu mai imi iau decit firma consacrata de acum incolo.

Nici pe forestier nu am sesizat ca ar fi mare cistig cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update, bagat azi de test 2.35 pe fatza si nu mai balangane ghidonul... vaca are 200kg, spatele deocamdata e tot 2.35, dar nu gasesc pe nicaieri ceva legat de cat ar trebui pt K60 la greutatea asta. Doar ca max e 2.5. Are cineva idee?

 

Eu am BMW Dakar si motorul are tot cam ca al tau, adica aroape 200 kile la plin. Pe motor scrie asa: pentru utilizarea pe sosea

1,9 fata - 2,1 spate - fara pasager

2,1 fata - 2,3 spate - cu pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am BMW Dakar si motorul are tot cam ca al tau, adica aroape 200 kile la plin. Pe motor scrie asa: pentru utilizarea pe sosea

1,9 fata - 2,1 spate - fara pasager

2,1 fata - 2,3 spate - cu pasager

 

Treaba cu ce scrie la motor e ca se aplica la gumele care sunt recomandate si cu care a venit echipare cand a fost facut... care in cazul meu ar fi Metz Tourance si Michelin Sirac. Daca ar fi sa ma iau dupa o recomadare m-as lua dupa recomandarea producatorului gumelor, nu a motorului.

 

Deci, ca urmare, caut referinte venind de la Heidenau, nu de la Yamaha pt asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu ce scrie la motor e ca se aplica la gumele care sunt recomandate si cu care a venit echipare cand a fost facut... care in cazul meu ar fi Metz Tourance si Michelin Sirac. Daca ar fi sa ma iau dupa o recomadare m-as lua dupa recomandarea producatorului gumelor, nu a motorului.

 

Deci, ca urmare, caut referinte venind de la Heidenau, nu de la Yamaha pt asta.

 

In conditiile in care pe cauciucuri n-am observat vreun indicativ pentru presiune, eu m-am ghidat intotdeauna dupa indicativul de pe motocicleta. Pana acum n-am avut probleme.

In alta ordine de idei, de ce nu trimiti un mail la Heidenau germania? Cred ca aia sunt cei mai avizati sa-ti raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu K60 dupa Continental mixte dar mi se par ciudate rau.

La frinare mai tare face un zgomot infiorator si patinezi, iar pe ploaie sunt moarte curata.

La inclinari nu ma simt atit de in siguranta ca inante si am Transalp, nu ma inclin de nebun... parca tot timpul danseaza.

Abia astept sa se toceasca, nu mai imi iau decit firma consacrata de acum incolo.

Nici pe forestier nu am sesizat ca ar fi mare cistig cu ele.

 

Costi, raman la convingerea ca nu te-ai obisnuit cu cauciucurile Heidenau K 60. Si eu am fost suspicios la inceput (cam 100 de km), ulterior pot spune ca au o aderenta de invidiat indiferent de vreme (si sunt vreo 5000 de km de atunci).

Despre Heidenau k 60 intreaba-l pe Galen ca stie mai multe.

Respect!

 

Mesaj completat

Din ce am citit, este indicat ca dupa 50-100 de km cu cauciucuri noi, rotile sa fie din nou echilibrate.

Probabil de asta ai avut ceva probleme.

P.S. Nu sunt un expert in cauciucuri, dar mie mi se par OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu K60 dupa Continental mixte dar mi se par ciudate rau.

La frinare mai tare face un zgomot infiorator si patinezi, iar pe ploaie sunt moarte curata.

La inclinari nu ma simt atit de in siguranta ca inante si am Transalp, nu ma inclin de nebun... parca tot timpul danseaza.

Abia astept sa se toceasca, nu mai imi iau decit firma consacrata de acum incolo.

Nici pe forestier nu am sesizat ca ar fi mare cistig cu ele.

 

Cred ca ai plecat tu de la ideea ca sunt dubioase sau nu le-ai facut presiunea cum trebe. 130-140 cu scarita in asfalt si sta plantata motocicleta,, fara urma de instabilitate, asta la un K60 de 12k km pe fatza si unu de 500km pe spate.

 

Ce presiuni folosesti? Ai incalzit bine cauciucurile? Te inclini cum trebe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa le echilibrez din nou

Ce pot sa iti spun sigur e ca pe ploaie aluneca mult mai mult de cit Continental

Si la inclinari nu ma simt atit de sigur cum era cu cele dinainte, insa poate e normal ca si profilul e mai de offroad

 

 

Costi, raman la convingerea ca nu te-ai obisnuit cu cauciucurile Heidenau K 60. Si eu am fost suspicios la inceput (cam 100 de km), ulterior pot spune ca au o aderenta de invidiat indiferent de vreme (si sunt vreo 5000 de km de atunci).

Despre Heidenau k 60 intreaba-l pe Galen ca stie mai multe.

Respect!

 

Mesaj completat

Din ce am citit, este indicat ca dupa 50-100 de km cu cauciucuri noi, rotile sa fie din nou echilibrate.

Probabil de asta ai avut ceva probleme.

P.S. Nu sunt un expert in cauciucuri, dar mie mi se par OK.

Mesaj completat

Nu vorbesc de inclinari din acelea extreme, am un Transalp si nu fac cine stie ce inclinari cu el

Nu am incalzit niciodata cauciucurile, credeam ca numai la vitezane se incalzesc, de altfel nici nu stiu cum se incalzesc

Presiunea chiar nu stiu cit este, mecanicul meu a facuto cind le-a schimbat, nu stiu cit ar tb sa aiba un Transalp, cred ca tot pe forum am citit cind le-am umflat, dar am uitat...

 

 

Cred ca ai plecat tu de la ideea ca sunt dubioase sau nu le-ai facut presiunea cum trebe. 130-140 cu scarita in asfalt si sta plantata motocicleta,, fara urma de instabilitate, asta la un K60 de 12k km pe fatza si unu de 500km pe spate.

 

Ce presiuni folosesti? Ai incalzit bine cauciucurile? Te inclini cum trebe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai plecat tu de la ideea ca sunt dubioase sau nu le-ai facut presiunea cum trebe.

 

cica am completat formularul de contact de la nemti sa-i intreb cam ce presiuni recomanda la 200kg + rider - nimic inca, nu e neobisnuit cu nemtii asa ca mai astept

 

130-140 cu scarita in asfalt si sta plantata motocicleta,, fara urma de instabilitate, asta la un K60 de 12k km pe fatza si unu de 500km pe spate.

 

Eu le am montate de saptamana trecuta, n-am apucat sa le scot pe un drum virajat. Dar par ok la tras de ele chiar mai agresiv prin oras.

 

Ce presiuni folosesti? Ai incalzit bine cauciucurile? Te inclini cum trebe?

 

Eu pe asfalt am variat fatza intre 2 si 2.4 ca sa vad ce si cum - cu cat e presiune mai mare cu atat se simte mai ok pe asfalt. Altfel, cu cat e mai jos presiunea cu atat incepe un balans in ghidon mai repede si mai accentuat cand il las liber. Spatele l-am lasat la 2.35 pt mers pe asfalt. Asa dupa ochi mai mult. De incalzit vad ca se incalzesc ff repede. Si lasa si ceva urme pe asfalt la blocat roata asa ca par si destul de moi.

 

Una peste alta mi se par super deocamdata pt pret. Doar ca ma seaca ca Heidenau sunt cam pilaf in a specifica presiunile ca sa am o referinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt in cautarea unui cauciuc pe spate de 3.50-3.75, max 4.00 pentru iarna pt Simsonul meu cu atas. Ma gandeam la ceva gen Mitas E-09/E-07 sau Heidenau K60. Baiul e ca atat E09 cat si K60 de spate cel mai ingust sunt de 110/80. Pe masurate 11.5 cm la Mitas. Ce alte optiuni as avea? Ideea e ca vreau tractiune buna pe zapada si nici nu as vrea sa pun o guma cross.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca E09 e cam lat. De asta caut alternative. Si repet, am nevoie pt moto cu atas pt zapada.

 

Ceva gen E09 sau E07 pe care se monteaza asa ceva: http://www.supatracks.com/best-grip-screw-in-ice-studs.html Merg si pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva gen E09 sau E07 pe care se monteaza asa ceva: http://www.supatracks.com/best-grip-screw-in-ice-studs.html Merg si pe asfalt.

Nu e problema ce montez, ci pe ce!!! Modelele enumerate de mine nu exista suficient de inguste. Tocmai asta imi este intrebarea, dar incerc sa o reformulez. Ce model de cauciuc exista de spate, enduro, profil mai offroad, mai de zapada la marime 3.5, 3.75, max 4 pe 18? Asta in numerotarea metrica ar corespunde la max 100 latime.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...