bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Am mai auzit patania la un prieten. S-a rezolvat prin rearanjarea anvelopei pe janta. Dupa, cantitatea de plumb s-a redus la jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 As avea nevoie de ajutor pt alegere anvelopa spate pt un NX250 , pe fata am dunlop k460 Merg 70% pe asfalt, dar drumul pana la casa mea e de pamant deci si off lejer, forestier. Mentiune incepator. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai cel mai bine pui tot K460 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Din cate am vazut eu nu au 130/90/17 sau 130/80/17, am o roata mai mare de la o honda lx si e pe 17. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai asa zi de la inceput. Atunci oferta este mult mai variata. Poate trailmax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 anakee nu ar trebui sa vada altceva decat asfaltul nici in gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu prea mai sunt low cost heidenaurile, cel putin nu in dimensiunile pentru vaci. Scout-urile sar bine de pretul unui karoo. Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Pai ce treaba au K60 cu Anakee? Nu inteleg de unde pana unde Anakee sunt on/off... Doar pentru ca au dimensiuni si pentru enduro-touringuri? Asa si TRAILATTACK sunt on/off. Daca off inseamna macadam bun, pe ala poti sa mergi si cu slicuri. K60 Scout mie mi-au placut. Pe asfalt stau, pe coclau stau. Numai pe noroi nasol sunt naspa, nu se descarca deloc singure. Bine, tot nasol si pe iarba uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Editat Martie 19, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Karoo 3 nu a aparut pe la nici un distribuitor din ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Karoo 3 nu a aparut pe la nici un distribuitor din ro? Ei asa zic, dar le-am trimis un mail sa-mi spuna si mie preturile in urma cu vreo saptamana dar inca n-au dat niciun semn. /index.php?/topic/691461-nou-de-la-metzeler-me888-marathon-ultra;-tourance-next;-karoo-3/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Nu prea "se renteaza" K60-urile simple. Eu am avut un set de simple si apoi fata K60 simplu si spate K60 Scout. Spre deosebire sau poate complementar cu cei care au avut experiente proaste cu Haidy, experientele mele au fost bune. Al doilea set de gume cel combinat a fost dat jos de pe mobra dupa 18k km si a fost donat cuiva. Pe strada cred ca mai ducea linistit 6k spatele, insa surpriza este ca fata era mai uzata decat spatele. In lumina acestui fapt nu cred ca "se renteaza" K60-ul simplu. Dupa ce am dat jos Setul mixt de K60 am pus Karoo care au un cost similar . Dupa 7500 km spatele era o gluma sinistra cu care nu e cazul sa iesi de pe asfalt , fata ...nu era chiar distrusa. Despre comparatii pe off intre cele 2 seturi de cauciucuri nu prea e cazul, karoo sunt net superioare si asta se vede mai ales in noroi acolo unde K60 -urile nu sunt cine stie ce. In concluzie depinde mult pe unde mergi si ce faci, dar dpdv lei/km K60 Scout ramane o alternativa foarte buna in special pt un cauciuc mixt. O poza pentru a exemplifica cum arata un karoo dupa sa zicem 8k km : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Greseala mea, ma refeream doar la spate. Asta caut acum, deh... Karoo vreo 470 lei cel mai ieftin, K60 Scout 390 lei. La 130/80/17 nu mai exista k60 simplu. Editat Martie 19, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu prea "se renteaza" K60-urile simple. Eu am avut un set de simple si apoi fata K60 simplu si spate K60 Scout. Spre deosebire sau poate complementar cu cei care au avut experiente proaste cu Haidy, experientele mele au fost bune. Al doilea set de gume cel combinat a fost dat jos de pe mobra dupa 18k km si a fost donat cuiva. Pe strada cred ca mai ducea linistit 6k spatele, insa surpriza este ca fata era mai uzata decat spatele. In lumina acestui fapt nu cred ca "se renteaza" K60-ul simplu. Dupa ce am dat jos Setul mixt de K60 am pus Karoo care au un cost similar . Dupa 7500 km spatele era o gluma sinistra cu care nu e cazul sa iesi de pe asfalt , fata ...nu era chiar distrusa. Despre comparatii pe off intre cele 2 seturi de cauciucuri nu prea e cazul, karoo sunt net superioare si asta se vede mai ales in noroi acolo unde K60 -urile nu sunt cine stie ce. In concluzie depinde mult pe unde mergi si ce faci, dar dpdv lei/km K60 Scout ramane o alternativa foarte buna in special pt un cauciuc mixt. O poza pentru a exemplifica cum arata un karoo dupa sa zicem 8k km :Karoo.jpg Bine ca esti tu destept Mai greseste omul la graba. Eu n-am reusit sa scot mai mult de 5000km nici din karoo nici din tkc80 Deja am motocicleta de compromis daca mai vreau sa intru si pe noroi cu gume de compromis trebuie sa-mi montez troliu. Daca am in plan drumuri rele montez caramelele, daca am pe ea tourance, trailmax etc, raman pe asfalt sau pe drumuri de tara si forestiere USCATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Eu am montat k60 nu scout (fata-spate) vara trecuta la sfarsit de sezon si am facut 300 km cu ele. Fata e super, dar spatele........ am pus-o ( beshica nu era asezata corect, dar baietii de la vulcanizare au zis ...las' ca se asaza domle' dupe suta km) ....surpriza...NOT ! Acum am dat janta jos, am fost la vulcanizare au reumflat de 3 ori cu 5 bari....e mult mai bine dar tot nu este perfect. O sa mai incerc la o vulcanizare sapt. asta si daca nici la a 5-a remontare nu se aseaza corect = anvelopa stramba ! DAR precizez ca nu simt bataie, vibratii sau alte probleme. Dot 2012, cauciuc proaspat. ps: janta are si ea o mica voblare, nu este sfoara, dar tot nu cred ca din aceasta cauza anvelopa oscileaza, janta nu are lovituri, indoituri etc. La mine se vede efectiv talonul anvelopei cum nu intra uniform pe toata circumferinta buzei. Editat Martie 20, 2013 de vpower16v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro. iote-te: si mai sunt si alte exemple, si mai suntem si noi astia care ne-am catarat pe ici pe colo. si cu tourance, nici macar cu cramponate. ideea e sa poti. Editat Martie 20, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ce-ai vrut sa transmiti prin linkul ala ca io' unu' nu m-am prins ? Ca exista maniaco depresivi ? Se poate si mai rau poti sa-l vezi pe ala cu R1 care acu e pe gheturi. Ca V Stromu e mobra de enduro ? Sa-l vezi pe Duclos pe Transalp si te juri ca Transalpu e mobra de free ride / hard enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ce-ai vrut sa transmiti prin linkul ala ca io' unu' nu m-am prins ? Ca exista maniaco depresivi ? Se poate si mai rau poti sa-l vezi pe ala cu R1 care acu e pe gheturi. Ca V Stromu e mobra de enduro ? Sa-l vezi pe Duclos pe Transalp si te juri ca Transalpu e mobra de free ride / hard enduro exact asta am vrut sa spun. ca se poate cu orice mobra asa cum cu una dedicata nu se poate daca nu esti in stare. cine pretinde ca vstromu e de enduro nu stie ce zice. da asta nu inseamna ca nu se poate. se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro. E ca un suzuki vitara intre masini, poate ce poti si tu si de tine depinde cat vrei sa te chinui, crede-ma ca daca ai pe ea crampoane totul devine mai usor. Nu vreau sa intru in polemici dar imi mentin parerea ca "enduro" pus in descrierea unei motociclete care are peste 150kg ramane doar un simplu cuvant. Exista si exceptii dar rare si de cele mai multe ori piesa de la ghidon face diferenta @ERU fara comentarii. Nu judeca niciodata o motocicleta in functie de ce poti face tu in off cu ea ca s-ar putea sa ai surprize. ca un amic de-al meu care nu se putea tine cu un transalp 600 pe plaja de la corbu dupa un virago de 250 Editat Martie 20, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) E ca un suzuki vitara intre masini, poate ce poti si tu si de tine depinde cat vrei sa te chinui, crede-ma ca daca ai pe ea crampoane totul devine mai usor. Nu vreau sa intru in polemici dar imi mentin parerea ca "enduro" pus in descrierea unei motociclete care are peste 150kg ramane doar un simplu cuvant. Exista si exceptii dar rare si de cele mai multe ori piesa de la ghidon face diferenta @ERU fara comentarii. Nu judeca niciodata o motocicleta in functie de ce poti face tu in off cu ea ca s-ar putea sa ai surprize. ca un amic de-al meu care nu se putea tine cu un transalp 600 pe plaja de la corbu dupa un virago de 250 Pai asta am spus si eu ca piesa de la ghidon face diferenta intr-un procent de 80% cred eu . Insa nu se poate nega ca fiecare mobra a fost conceputa pentru o anumita plaja de utilizari. De aia l-am dat de ex pe defectul ala cu R1[si nume impronuntabil] care sigur nu a fost conceputa pt ce o utilizeaza el insa daca ii place sa se chinuie nu-l opreste nimeni. La alea 150 de kg o sa iti sara in cap posesori de multe mobre care se dau pe off si prima care imi vine in cap este AT iar pe langa greutate mai conteaza si suspensiile , dar in principiu ai dreptate vrei off mobra trebuie sa fie cat mai usoara si exact de aia o sa-mi mai iau o mobra de 120 kg.Dar deja sunt OT. Editat Martie 20, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) O intrebare de mare incepator...cand schimbati cauciucurile mergeti si la o vulcanizare specializata pentru moto pentru echilibrare roata, sau doar puneti cauciucul, bagati aer si apoi km? pt aratura nu ai nevoie de echilibrare dar daca te dai pe asfalt se face echilibrare ... masinile destepte au adaptor pt roata moto. Eu merg pe mana mesterului local care face echilibrarea manual... la moto e mai simplu pt ca janta e ingusta... pune plumb pana anuleaza efectul gravitatiei. Editat Martie 20, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noto Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Mda, asa mi s-a intamplat si mie (le-am pus - fata/spate + camere HD tot de la Heidenau - in iunie 2012). Cauciucul spate (K60 Scout) e varza. Nu batea lateral dar oscila sus-jos cu juma' de cm pe central. L-am montat/demontat/montat in 2 locuri (MyMoto si la Benny Motors parca ??? - am sunat la Heidenau si mi-au sugerat sa ma duc acolo fiindca "nu au avut probleme" cu Scout si baietii de acolo au mai multa experienta cu ele), pe undeva pe parcurs s-a "deteriorat" si camera HD spate de abia luata si... tot era aiurea. La a doua dejantare/montare s-a reusit reducerea numarului de plumbi dar tot facea ca dracu...Trebuia sa plec a doua zi asa ca am lasat-o balta si luat-o mai lent la plimbare. Acum ca s-a mai tocit, parca e mai ok. Astept sa le consum si nu voi mai lua Heidenau, de nici o culoare. Partea "amuzanta" e ca dupa distractia cu montare/dat jos/montare... am iesit mai scump la pret decat ar fi fost o pereche de Pirelli Scorpion MT90 A/T si am pierdut si niste ceva timp aiurea. In rest, aderenta cam dubioasa - cam 75% din aderenta Scorpioanelor pe asfalt uscat si cam 60% in caz de ploaie dar... daca e sa fiu optimist, au readus ceva distractie in drumurile "banale". Anumite manevre care pareau pe "sina" cu MT-urile sunt palpitante cu K60-urile. Editat Martie 31, 2013 de Noto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 revin cu un review...concluzie 99% cauciuc turnat stramb...heidenau k60 simplu fara scout....precizez din start ca janta nu este perfecta are o mica oscilatie DAR este muuuult prea mica pentru a nu lasa anvelopa sa stea corect pe janta....dupa 5 montari/demontari m-am lasat pagubas....oricum nu se simtea nimic cand juca ca dracu la primul montaj...acum e aproape inexistent jocul...am bagat si 5,5 bar in camera heidenau noua si tot nu se aseaza perfect. Exact cum zice colegul oscileaza sus/jos cam 3-5mm pe laterale, nu pe mijloc. Colegii eu cred ca suntem noi "norocosi", cu toate ca ma indoiesc, avem dimensiuni si modele diferite. Eu cred ca ce vine in romania e cu defect. concluzie: camera noua + anvelopa noua heidenau k 60 120/90 - buget mediu, calitate medie poate pe seara pun si 2-3 filmulete chiar acum citeam pe adv.com una alta si dau peste topic..... k 60 back tyre not sitting good. ....clar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Or sa piarda multi clienti pe fondul scumpirii (Heidenau a ajuns la acelasi nivel de pret, sau peste cu marcile consacrate) si a defectelor de fabricatie. Cel putin eu am fost foarte multumit de K60 varianta m&s. Acum ma gandesc serios la alta marca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.