arcgotic Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am eu E09 pe spate. Nu vibreaza deloc daca e echilibrata roata, doar ca face zgomot. Se simte ca esti cu tractorul pe asfalt.. Eu bag 2.5 in el presiune prin oras si nu merg tare. Pe pana nu am mers, nu stiu ce sa zic. In soft-enduro se comporta bine, mobra mea are 180kg la plin de exemplu. Se simt crampoanele, simti ca ai tractiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) 2.5 nu e cam mult? mobra mea are 208 kg la plin si e recomandat 2.0 sau 2.2, depinde de incarcatura. nu m-am referit neaparat la vibratii, ci mai mult la trepidatii, ca sa zic asa Editat Noiembrie 2, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 pune e09 daca vrei sa mergi pe pana dar grija pe asfalt ud, sau pune t63 daca vrei sa fie mai usor 2-300 grame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 O fi cam mult 2.5 dar merg incet in oras. In enduro las la 1.5-1.7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Am inteles. Dar probleme cu vibratiile, sau consum crescut din cauza crampoanelor sau a greutatii mai mare la dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Cavaleru: este un cauciuc de top, dar nu l-am folosit la presiunea indicată de tine pentru că nu-mi place deloc comportamentul pe curbe când am presiune mică în anvelope. Sunt obişnuit cu presiune mare, pată mică de contact, pereţii anvelopei fermi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 (editat) Am inteles. Dar probleme cu vibratiile, sau consum crescut din cauza crampoanelor sau a greutatii mai mare la dakar? nu am observat nici o diferenta, desi sunt cateva sute de grame diferenta, si nici cand am pus anvelopa mai lata 10 mm Numai zgomot. Editat Noiembrie 5, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) Cavaleru: este un cauciuc de top, dar nu l-am folosit la presiunea indicată de tine pentru că nu-mi place deloc comportamentul pe curbe când am presiune mică în anvelope. Sunt obişnuit cu presiune mare, pată mică de contact, pereţii anvelopei fermi. sa stii ca, cel putin pe spate caci acolo am folosit-o, nu am avut niciodata probleme si nici nu am simtit sa afecteze comportamentul pe curbe. este o anvelopa cu flancurile foarte tari si permite presiuni mai scazute. eu am folosit set-up-ul acesta dupa ce m-am conversat cu Cristi-mic care a utilizat mai multe astfel de seturi Editat Noiembrie 6, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 heidenau k60 scout pe spate - pana severa (adica 0 atmosfere in camera, cui de 4 si lung ca bradu luat pe forestier de 2 lei undeva langa snagov ) - 35 40 km facuti pe asfalt cu viteze pana spre 90 km/h - impecabil, nu a dejantat, nu s-a crapat, ceva emotii la curbe, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 in general, am aflat ce vroiam sa stiu. pe e 09 dakar cred ca o sa merg. va multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 În prezent mobra (220kg) e încălțată cu Anakee2, rulate 12.000km, fabricate la inceputul lui 2013, iar mobra a stat în garaj cam un an, în 2014. Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Ceea ce caut e stabilitatea pe asfalt, nu pentru racing că nu e cazul, dar și siguranță pe forestiere și alte drumuri asemenea, că dincolo de ele nu ies, că iar nu e cazul. Și cum decizia e greu de luat de unul singur, caut un sfat de la cei care le-au încercat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Tot pentru 60-40 ON-OFF mi-am pus o combinatie de TCK80 pe fata si K60 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 TCK80 vs K60 pe față e mai ”avantajos”? Profilul pare mult mai de off, iar utilizarea, așa cum am găsit-o e 60 off vs. 50 off. Cum se comporta TKC80 pe asfalt? În descrieri am găsit, tot 60/40 on/off si tkc70, cu o diagrama mai buna față de 80, la capitolul dry/wet/handling/mileage și un pic sub la offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 În prezent mobra (220kg) e încălțată cu Anakee2, rulate 12.000km, fabricate la inceputul lui 2013, iar mobra a stat în garaj cam un an, în 2014. Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Ceea ce caut e stabilitatea pe asfalt, nu pentru racing că nu e cazul, dar și siguranță pe forestiere și alte drumuri asemenea, că dincolo de ele nu ies, că iar nu e cazul. Și cum decizia e greu de luat de unul singur, caut un sfat de la cei care le-au încercat... Am avut pe mobra K60 si Karoo din cele enumerate de tine. Parerea mea e ca nu intra in aceeasi categorie, Karoo si TKC ar fi semnificativ mai de off in opinia mea vs K60. Karoo cum ziceam mult mai bun pe off fata de K60 insa se uzeaza vazand cu ochii. K60 tine o vesnicie insa spatele dupa ce ajuge la inelul de pe centru e cam nasol in off. ON nici unul din cauciucurile astea nu mi s-a parut ca ar avea probleme. 140/80 e foarte ok pe spate, personal am mers si cu 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Păi K60 are inelul de pe centru, la 140 și 150, de la început la nivel cu restul gumei. Despre TKC70 sau Sahara, ce spuneți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Tkc80 - merg bine pe on si binisor pe off, dar spatele mai mult de 6-8oookm nu te tine. K60 de 150 are banda la nivel cu crampoanele iar 140 are banda un pic mai jos de crampoane, ajungi la banda dupa cateva mii de km. Cand ajungi la banda comportamentul off se schimba destul de mult in rau. @ eFu, Daca vrei da-mi un tzarr sa vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Hei! Emilian, vrem si noi informatii de interes national. Ia posteaza mataluta aici impresiile. M-am lamurit de K60, Mitas E08. Vrem sa incercam si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Ușor, că acum e în teleconferință cu mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) TCK80 vs K60 pe față e mai ”avantajos”? Profilul pare mult mai de off, iar utilizarea, așa cum am găsit-o e 60 off vs. 50 off. Cum se comporta TKC80 pe asfalt? În descrieri am găsit, tot 60/40 on/off si tkc70, cu o diagrama mai buna față de 80, la capitolul dry/wet/handling/mileage și un pic sub la offroad. Eu nu prea vad rostul gumelor mixte pe fata. Dupa ce-am tocit un set de K60 am ajuns la concluzia ca pe fata merg ori cu crampoane ori cu slick de strada. Gumele mixte nu ma ajuta suficient de mult fata de un slick. Adica daca-i namol ma chinui si cu K60-ul (sau orice alta guma mixta) si pe uscat merge cu orice, inclusiv cu gume de asfalt. Cel putin la turele care le fac eu, n-as pune ceva intermediar pe fata. Pe spate am pus K60 pentru ca se toceste mai greu decat TCK80-ul si ii mai aderent pe asfalt ud/rece decat Mitas E09. Editat Noiembrie 20, 2015 de Alexandru Moș Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Cam asta m-a lămurit și Emi că ar fi mai ok, doar că profilul la K60 pe spate nu mă încântă, pe off e cam off... Din câte spune, TKC80 mere cam 6-8000km, după stil, ceea ce înseamnă cam 2 sezoane, deci relativ bine. Alegerea va fi între Karoo3 și TKC80, să văd ce oferte găsesc. Rămâne dilema: las jantele TT sau le fac TL... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 K60 tine o vesnicie Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam. » Post actualizat in 20 Nov 2015 22:03 Trailmax 130 muuult mai slab decat K60 Scout pe ud/rece. Aluneca ca dracii atat pe franare cat si pe accelerare pe curbe. Testat doar in ultima luna, deci nu stiu cum e pe cald sau macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Ce inseamna 60 on si 40 off? Sper ca se refera la ore, ca daca se refera la km, e foaaaarte mult off..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Vorba vine... E un fel de asfalt si off, dar o ţâră mai mult asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam. La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout. La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje. » Post actualizat in 21 Nov 2015 06:53 Păi K60 are inelul de pe centru, la 140 și 150, de la început la nivel cu restul gumei. Despre TKC70 sau Sahara, ce spuneți? Poate au mai schimbat profilul anvelopei, dar la K60 scout, pe care l-am avut, 140/80/17, banda în cauză, era mai jos, cu aproximativ 8mm. Sunt oameni, care atunci când ajung la nivel, le decupează și merg în continuare cu ele și cică sunt foarte ok. Eu am preferat să o schimb și pt că vroiam o anvelopă mai orientată spre Enduro (tocmai plecam în Caucaz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Ce inseamna 60 on si 40 off? Sper ca se refera la ore, ca daca se refera la km, e foaaaarte mult off..... Da, cam la timp ma refeream. » Post actualizat in 21 Nov 2015 08:36 La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout. La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje. Pe noroi nu merge, eu oricum evit noroaiele nasoale. Oricum, ideea e ca la mers cu pasager si bagaje se duce foarte repede spatele. Dar si aderenta e pe masura, dupa parerea mea. Mult mai "lipicios" pe asfalt decat orice intermediar cu care am mers, cum ar fi Karoo 3. Editat Noiembrie 21, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.