Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Dimpotriva! K60 Scout are crampoanele mai mari si mai carnoase comparativ cu K60.

Datorita crampoanelor mai mari Scout-ul face treaba mai bine in teren si nu are absolut nicio legatura cu K76 care este un cauciuc touring comparabil cu Tourance.

 

Vad ca Domi are 120 pe spate, dar nu cred ca daca s-ar pune un 130 ar fi mare deranj, iar aici Scout-ul face toti banii.

K60 Scout nu e mai bun in teren decat K60 clasic, deoarece are crampoanele mai apropiate si dunga pe mijloc ceea ce il face mai bun pe asfalt si mai putin bun pe off, insa tine mult mai multi km

Pt Domi e K60 clasic 120/90 sau Scout 130/80

Eu m-am dat f mult cu K60, in forestier esti rege, nu conteaza, noroi, iarba, pietris, rauri, etc, insa m-am saturat sa-l tot schimb la 7-8000 km

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

K60 Scout nu e mai bun in teren decat K60 clasic, deoarece are crampoanele mai apropiate si dunga pe mijloc ceea ce il face mai bun pe asfalt si mai putin bun pe off, insa tine mult mai multi km

Pt Domi e K60 clasic 120/90 sau Scout 130/80

Eu m-am dat f mult cu K60, in forestier esti rege, nu conteaza, noroi, iarba, pietris, rauri, etc, insa m-am saturat sa-l tot schimb la 7-8000 km

 

K60 Scout nu are crampoanele mai apropiate dar le are mai adanci, mai carnoase. La dimensiunile 130 si 140/80-18 Scout-ul nu are dunga pe mijloc.

http://www.blackdogcw.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BDCWI&Product_Code=HN_K60_13080-17&Category_Code=Tires

http://www.shopmania.co.za/moto-accessories/p-heidenau-k60-rear-tyres-50-50-enduro-tread-130-80-17-65h-1553801

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout nu e mai bun in teren decat K60 clasic, deoarece are crampoanele mai apropiate si dunga pe mijloc ceea ce il face mai bun pe asfalt si mai putin bun pe off, insa tine mult mai multi km

Pt Domi e K60 clasic 120/90 sau Scout 130/80

Eu m-am dat f mult cu K60, in forestier esti rege, nu conteaza, noroi, iarba, pietris, rauri, etc, insa m-am saturat sa-l tot schimb la 7-8000 km

 

ciudat la mine K60-ul are deja 11.000km si mai are cel putin 7000km viata... e montat pe fata, spe spate am karoo t

 

K60scout, l-am vazut si mi se pare foarte bine profilat. abia astept sa-l cumpar sa vad ce-i poate pielea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout nu are crampoanele mai apropiate dar le are mai adanci, mai carnoase. La dimensiunile 130 si 140/80-18 Scout-ul nu are dunga pe mijloc.

http://www.blackdogc...gory_Code=Tires

http://www.shopmania...-17-65h-1553801

E o greseala in linkul tau la poza de K60 Scout, e defapt K60 simplu

Uite K60 care are creste mai mici si mai distantate, ceea ce il face mai bun in off

Si K60 Scout care are crampoanele mai mari, dar mai apropiate si dunga pe mijloc ceea ce il face mai bun in asfalt

:cheers:

 

ciudat la mine K60-ul are deja 11.000km si mai are cel putin 7000km viata... e montat pe fata, spe spate am karoo t

K60scout, l-am vazut si mi se pare foarte bine profilat. abia astept sa-l cumpar sa vad ce-i poate pielea :))

Da, fata si la mine are 8000km si inca arata ca m-ar mai tine inca 8000, insa spatele se duce repede mai ales ca eu am si 100kg si merg f mult si cu pasager si bagaje

Pt TDM ti-as recomanda K60 Scout-ul, tine aproape dublu (16000km spatele), mai ales ca voi in Bucuresti mergeti mult pe asfalt pana la forestier

Daca totusi iti iei K60 simplu pe spate o sa fii f incantat de el in forestier, insa ai grija ca dupa 6-7000km se face patrat din cauza crestelor de noroi de pe margine si pe asfalt la viteza de peste 100km/h in curbe iti joaca fundul fiindca tinde sa te indrepte

:friends:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, dar sustin in continuare ca, si stiu ca nu gresesc, K60 Scout nu are crampoanele mai apropiate dar le are mai adanci, mai carnoase. La dimensiunile 130 si 140/80-18 Scout-ul NU ARE DUNGA PE MIJLOC.

Cei care sunt interesati sa-si cumpere aceste cauciucuri, sunt sigur ca vor studia si ei problema si vor vedea singuri care sunt basme si care realitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe F650 GS mono K60 clasic dupa aprox 8000 km erau la 50% maxim.

 

Acum am pe F800 GS K60 Scout 140 x 80 x 17 pe spate si K60 simplu pe fata 90 x 90 x 21 .In mod paradoxal fata e mai uzata decat spatele dupa 6000 km. Imi place mai mult Scoutul decat K60 simplu si sustin ce a spus Angi pt cei ce au 18 pe spate au un profil bestial [ma gandeam sa imi schimb janta pe spate pt cauciucul ala dar m-am razgandit intrucat si asa nu prea ajung cu picioarele jos :angryfire: ]

In schimb pt janta pe 17 cauciucul de 150 e mult prea stradal pt sigla K60 [de aia mi-am luat 140 in loc de 150].

 

Una peste alta tocmai am fost in we la o plimbare cu mai putin asfalt care s-a terminat pe nisip unde pe malul marii s-a iscat o discutie despre cauciucuri in care tovarasii de tura [toti cu caramele] spuneau ca nu sunt bune Heidenau in general ca se intaresc dupa 2~3 luni [asta s-a demonstrat pe loc ca e fals] si 2 ca nu fac fata in off ca lumea K60 [sunt prea stradale] si dupa un drum pe plaja pe unde bate valul cand a trebuit traversata plaja cred ca doar mobra mea a trecut neimpinsa.

 

Una pesta alta pt mine Heidenau K60 sunt foarte ok [cat de ok poate sa fie un cauciuc dual..imi mai da emotii pe asfalt ud si cu detergent] iar varianta Scout imi place chiar mai mult decat modelul clasic.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu sa-mi schimb cauciucurile in toamna asta. Ultimii 2 ani am avut K76, care dupa aproape 10mii nu prea arata uzura. Pe Tenere-ul meu, pt. 50/50 vreau sa pun asa:

* fata: Continental TCK80, 90/90-21

* spate: Heidenau K60 clasic, 120/90-17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu sa-mi schimb cauciucurile in toamna asta. Ultimii 2 ani am avut K76, care dupa aproape 10mii nu prea arata uzura. Pe Tenere-ul meu, pt. 50/50 vreau sa pun asa:

* fata: Continental TCK80, 90/90-21

* spate: Heidenau K60 clasic, 120/90-17

Ca alternativa, pe spate poti pune KarooT 130/80-17. In rest e o alegere foarte buna.

 

Luati aminte ce zice Angi de 140/80-18 [optishpe, ca la enduro nu la street!]. AM auzit si pe advrider chestia asta iar pozele de pe net in general sunt prea la gramada.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca alternativa, pe spate poti pune KarooT 130/80-17. In rest e o alegere foarte buna.

 

M-am gandit si eu la Karoo T, dar nu am gasit niciunde pe 130. 140 nu as pune pt ca deja este prea lat, dar 130 nu m-ar deranja. Dupa site-ul metzelermoto.com, guma asta se fabrica doar:

* fata:

- 110/80 - 19 M/C 59Q TL

- 90/90 - 21 M/C 54Q TL

* spate:

- 150/70 - 17 M/C 69Q TL

- 140/80 - 17 M/C 69Q TL

- 140/80 - 18 M/C 70Q TL

 

Ca alternativa la Karoo as avea si TCK80 pe spate, dar costa mult si se uzeaza repede, de asta am zis ca pun un K60.

 

LE. Ciudat, am gasit Karoo T, 130/80. Cred ca asa fac, Karoo pe spate si tin guma actuala pt ITP.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, dar sustin in continuare ca, si stiu ca nu gresesc, K60 Scout nu are crampoanele mai apropiate dar le are mai adanci, mai carnoase. La dimensiunile 130 si 140/80-18 Scout-ul NU ARE DUNGA PE MIJLOC.

Cei care sunt interesati sa-si cumpere aceste cauciucuri, sunt sigur ca vor studia si ei problema si vor vedea singuri care sunt basme si care realitati.

 

Dap, la dimensiunile respective nu are dunga, motiv pt care mi-am pus 140/80 17 pe tenere... la treaba cu crampoanele, in schimb k60 classic de 130/80 le avea mai departate decat k60scout 140/80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, la dimensiunile respective nu are dunga, motiv pt care mi-am pus 140/80 17 pe tenere... la treaba cu crampoanele, in schimb k60 classic de 130/80 le avea mai departate decat k60scout 140/80.

 

Presupun ca vrei de fapt sa zici ca are banda pe centru... cel putin in cazul 17", dintre Scout-uri am inteles ca cel 130/80 e singurul care n-are banda pe centru. 140-ul tau parca il tin minte ca are, iar 150-ul... no comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca vrei de fapt sa zici ca are banda pe centru... cel putin in cazul 17", dintre Scout-uri am inteles ca cel 130/80 e singurul care n-are banda pe centru. 140-ul tau parca il tin minte ca are, iar 150-ul... no comment

 

Vezi mai sus, Angi zice ca 130/80 17 NU are, la fel ca 140-ul pe 18... al meu e 140/80 17 si are, motiv pt care l-am si luat.

 

ciudat la mine K60-ul are deja 11.000km si mai are cel putin 7000km viata... e montat pe fata, spe spate am karoo t

 

K60scout, l-am vazut si mi se pare foarte bine profilat. abia astept sa-l cumpar sa vad ce-i poate pielea :))

 

Fatza e normal sa tina mai mult... nu are tractiune si oricum se invarte mai rar ( chiar si la tdm ) ... nu scoti cu un k60 pe spate 18k decat daca-i faci pe cricul central :)... scout-ul cu banda de 140/80x17 vad ca tine mai bine dar nici ala nu cred ca ma duce cu mult peste 10k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K60 140 R17 simplu pe spate, e M+S la fel ca si perechea lui de 21" pe fata. Intradevar se toceste vazand cu ochii, dar nu m-aspteptam sa tina asa bine pe asfalt. Nu-s un maniac al aplecarilor in curbe, dar mi-am polizat de multe ori cizmele. Cum ies de pe asfalt, spatele merge impecabil si previzibil, fata incepe sa fie mai greu controlabila. Probabil o sa-ncerc un Karoo T pt fata sau altceva mai "caramelizat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE. Ciudat, am gasit Karoo T, 130/80. Cred ca asa fac, Karoo pe spate si tin guma actuala pt ITP.

 

Vezi ca ala nu e KarooT. E Karoo simplu. KarooT nu se fabrica la dimensiunule 130/80/17.

In paranteza scrie TT. Adica TubeType.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi mai sus, Angi zice ca 130/80 17 NU are, la fel ca 140-ul pe 18... al meu e 140/80 17 si are, motiv pt care l-am si luat.

 

 

 

Fatza e normal sa tina mai mult... nu are tractiune si oricum se invarte mai rar ( chiar si la tdm ) ... nu scoti cu un k60 pe spate 18k decat daca-i faci pe cricul central :)... scout-ul cu banda de 140/80x17 vad ca tine mai bine dar nici ala nu cred ca ma duce cu mult peste 10k.

 

eu am 150/70-17 deci e chiar acel k60 scout la care toate crampoanele pornesc din banda centrala nu arata deloc precum e pe site la heidenau. l-am vazut live si mi se pare mai agresiv decat K60 care il am pe fata :) crampoane mari si spatiu marisor intre ele.

 

cine-l compara mai devreme cu k76, ori nu le-a vazut ori a vorbit ca sa se afle in treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine-l compara mai devreme cu k76, ori nu le-a vazut ori a vorbit ca sa se afle in treaba...

 

Într-adevăr, m-am orientat dupa poza de pe site. Nu stiam ca difera profilul in functie de dimensiune. L-am comparat cu K76 in ideea ca K60 este mai off, K76 este on si Scout-ul este undeva intre ele.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-adevăr, m-am orientat dupa poza de pe site. Nu stiam ca difera profilul in functie de dimensiune. L-am comparat cu K76 in ideea ca K60 este mai off, K76 este on si Scout-ul este undeva intre ele.

Absolut gresit. K60 si K60 Scout sunt la fel de agresive. Diferenta e banda aia central care ajuta la estomparea uzurii. K60urile, daca ai mers cu ele, se patratesc pe spate (se uzeaza fix crampoanele centrale).

 

K76 nu are nicio treaba cu offroad-ul. Este o guma (proasta) de strada. Un fel de Tourance-uri, dar cu material de Mitas - atat de bune sunt pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut gresit. K60 si K60 Scout sunt la fel de agresive. Diferenta e banda aia central care ajuta la estomparea uzurii. K60urile, daca ai mers cu ele, se patratesc pe spate (se uzeaza fix crampoanele centrale).

 

Scout-ul mi s-a parut sa aiba crampoanele mai scurte decat K60 normal. O sa-mi fac timp zilele astea sa dau o fuga pana la cei de la heidenau.ro sa le vad.

 

K76 nu are nicio treaba cu offroad-ul. Este o guma (proasta) de strada. Un fel de Tourance-uri, dar cu material de Mitas - atat de bune sunt pe ploaie.

 

Sunt gume de strada, dar trebuie sa te contrazic in legatura cu comportamentul pe ud. Nu stiu, poate cu Tenere-ul meu nu pot sa merg asa de sustinut ca si cu un VStrom/TDM/Africa Twin/etc. si nu apuc sa duc guma la limita, dar m-am dat cu K76-urile mele mult pe ud fara nici-o emotie. Nu am pierdut aderenta niciodata, chiar daca n-am mers tocmai preventiv. Cu Mitas-uri nu m-am dat, n-am cum sa fac o comparatie.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt gume de strada, dar trebuie sa te contrazic in legatura cu comportamentul pe ud. Nu stiu, poate cu Tenere-ul meu nu pot sa merg asa de sustinut ca si cu un VStrom/TDM/Africa Twin/etc. si nu apuc sa duc guma la limita, dar m-am dat cu K76-urile mele mult pe ud fara nici-o emotie. Nu am pierdut aderenta niciodata, chiar daca n-am mers tocmai preventiv. Cu Mitas-uri nu m-am dat, n-am cum sa fac o comparatie.

 

Atunci te-ai indragosti de Touranceuri. Ideea e ca aderenta pe UD, pe curbe, era IDENTICA intre un Tourance de 30.000km (aproape la sarme) si un K76 nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scout-ul mi s-a parut sa aiba crampoanele mai scurte decat K60 normal. O sa-mi fac timp zilele astea sa dau o fuga pana la cei de la heidenau.ro sa le vad.

 

 

 

Sunt gume de strada, dar trebuie sa te contrazic in legatura cu comportamentul pe ud. Nu stiu, poate cu Tenere-ul meu nu pot sa merg asa de sustinut ca si cu un VStrom/TDM/Africa Twin/etc. si nu apuc sa duc guma la limita, dar m-am dat cu K76-urile mele mult pe ud fara nici-o emotie. Nu am pierdut aderenta niciodata, chiar daca n-am mers tocmai preventiv. Cu Mitas-uri nu m-am dat, n-am cum sa fac o comparatie.

 

 

fa si niste poze la k60 scout ala de 150/70/17 si la cel de 140...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa si niste poze la k60 scout ala de 150/70/17 si la cel de 140...

 

sunt diferite, nu prea au chestii in comun... 150-ul e mai stradal. banda de pe mijloc e la inaltimea crampoanelor de nou, la 140 e sub nivelul lor cam cu sa zic juma de centimetru...

 

dimensiunile si cat de diferit iese ce pui in final cand masori sunt foarte relative la K60... un 130 e de fapt 120 cand masori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...