Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Ce-ai vrut sa transmiti prin linkul ala ca io' unu' nu m-am prins ?

Ca exista maniaco depresivi ? Se poate si mai rau poti sa-l vezi pe ala cu R1 care acu e pe gheturi.

Ca V Stromu e mobra de enduro ? Sa-l vezi pe Duclos pe Transalp si te juri ca Transalpu e mobra de free ride / hard enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce-ai vrut sa transmiti prin linkul ala ca io' unu' nu m-am prins ?

Ca exista maniaco depresivi ? Se poate si mai rau poti sa-l vezi pe ala cu R1 care acu e pe gheturi.

Ca V Stromu e mobra de enduro ? Sa-l vezi pe Duclos pe Transalp si te juri ca Transalpu e mobra de free ride / hard enduro

exact asta am vrut sa spun. ca se poate cu orice mobra asa cum cu una dedicata nu se poate daca nu esti in stare.

cine pretinde ca vstromu e de enduro nu stie ce zice. da asta nu inseamna ca nu se poate. se poate. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro.

E ca un suzuki vitara intre masini, poate ce poti si tu si de tine depinde cat vrei sa te chinui, crede-ma ca daca ai pe ea crampoane totul devine mai usor.

Nu vreau sa intru in polemici dar imi mentin parerea ca "enduro" pus in descrierea unei motociclete care are peste 150kg ramane doar un simplu cuvant. Exista si exceptii dar rare si de cele mai multe ori piesa de la ghidon face diferenta

 

@ERU fara comentarii. Nu judeca niciodata o motocicleta in functie de ce poti face tu in off cu ea ca s-ar putea sa ai surprize. ca un amic de-al meu care nu se putea tine cu un transalp 600 pe plaja de la corbu dupa un virago de 250

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat k60 nu scout (fata-spate) vara trecuta la sfarsit de sezon si am facut 300 km cu ele. Fata e super, dar spatele........ am pus-o ( beshica nu era asezata corect, dar baietii de la vulcanizare au zis ...las' ca se asaza domle' dupe suta km) ....surpriza...NOT ! Acum am dat janta jos, am fost la vulcanizare au reumflat de 3 ori cu 5 bari....e mult mai bine dar tot nu este perfect. O sa mai incerc la o vulcanizare sapt. asta si daca nici la a 5-a remontare nu se aseaza corect = anvelopa stramba !

DAR precizez ca nu simt bataie, vibratii sau alte probleme. Dot 2012, cauciuc proaspat.

 

ps: janta are si ea o mica voblare, nu este sfoara, dar tot nu cred ca din aceasta cauza anvelopa oscileaza, janta nu are lovituri, indoituri etc. La mine se vede efectiv talonul anvelopei cum nu intra uniform pe toata circumferinta buzei.

... cum am mai spus ! M-am resemnat ! O las dracu' asa, ca oricum nu o simt in mers ! O uzez si gata ! Data viitoare iau altceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca un suzuki vitara intre masini, poate ce poti si tu si de tine depinde cat vrei sa te chinui, crede-ma ca daca ai pe ea crampoane totul devine mai usor.

Nu vreau sa intru in polemici dar imi mentin parerea ca "enduro" pus in descrierea unei motociclete care are peste 150kg ramane doar un simplu cuvant. Exista si exceptii dar rare si de cele mai multe ori piesa de la ghidon face diferenta

 

@ERU fara comentarii. Nu judeca niciodata o motocicleta in functie de ce poti face tu in off cu ea ca s-ar putea sa ai surprize. ca un amic de-al meu care nu se putea tine cu un transalp 600 pe plaja de la corbu dupa un virago de 250

 

 

Pai asta am spus si eu ca piesa de la ghidon face diferenta intr-un procent de 80% cred eu . Insa nu se poate nega ca fiecare mobra a fost conceputa pentru o anumita plaja de utilizari. De aia l-am dat de ex pe defectul ala cu R1[si nume impronuntabil] care sigur nu a fost conceputa pt ce o utilizeaza el insa daca ii place sa se chinuie nu-l opreste nimeni.

 

La alea 150 de kg o sa iti sara in cap posesori de multe mobre care se dau pe off si prima care imi vine in cap este AT iar pe langa greutate mai conteaza si suspensiile , dar in principiu ai dreptate vrei off mobra trebuie sa fie cat mai usoara si exact de aia o sa-mi mai iau o mobra de 120 kg.Dar deja sunt OT.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de mare incepator...cand schimbati cauciucurile mergeti si la o vulcanizare specializata pentru moto pentru echilibrare roata, sau doar puneti cauciucul, bagati aer si apoi km?

pt aratura nu ai nevoie de echilibrare dar daca te dai pe asfalt se face echilibrare ... masinile destepte au adaptor pt roata moto.

Eu merg pe mana mesterului local care face echilibrarea manual... la moto e mai simplu pt ca janta e ingusta... pune plumb pana anuleaza efectul gravitatiei.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! :( ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat).

In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze !

Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ?

Mda, asa mi s-a intamplat si mie (le-am pus - fata/spate + camere HD tot de la Heidenau - in iunie 2012).

 

Cauciucul spate (K60 Scout) e varza. Nu batea lateral dar oscila sus-jos cu juma' de cm pe central. L-am montat/demontat/montat in 2 locuri (MyMoto si la Benny Motors parca ??? - am sunat la Heidenau si mi-au sugerat sa ma duc acolo fiindca "nu au avut probleme" cu Scout si baietii de acolo au mai multa experienta cu ele), pe undeva pe parcurs s-a "deteriorat" si camera HD spate de abia luata si... tot era aiurea. La a doua dejantare/montare s-a reusit reducerea numarului de plumbi dar tot facea ca dracu...Trebuia sa plec a doua zi asa ca am lasat-o balta si luat-o mai lent la plimbare. Acum ca s-a mai tocit, parca e mai ok. Astept sa le consum si nu voi mai lua Heidenau, de nici o culoare.

 

Partea "amuzanta" e ca dupa distractia cu montare/dat jos/montare... am iesit mai scump la pret decat ar fi fost o pereche de Pirelli Scorpion MT90 A/T si am pierdut si niste ceva timp aiurea.

 

In rest, aderenta cam dubioasa - cam 75% din aderenta Scorpioanelor pe asfalt uscat si cam 60% in caz de ploaie dar... daca e sa fiu optimist, au readus ceva distractie in drumurile "banale". Anumite manevre care pareau pe "sina" cu MT-urile sunt palpitante cu K60-urile.

Editat de Noto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, asa mi s-a intamplat si mie (le-am pus - fata/spate + camere HD tot de la Heidenau - in iunie 2012).

 

Cauciucul spate (K60 Scout) e varza. Nu batea lateral dar oscila sus-jos cu juma' de cm pe central. L-am montat/demontat/montat in 2 locuri (MyMoto si la Benny Motors parca ??? - am sunat la Heidenau si mi-au sugerat sa ma duc acolo fiindca "nu au avut probleme" cu Scout si baietii de acolo au mai multa experienta cu ele), pe undeva pe parcurs s-a "deteriorat" si camera HD spate de abia luata si... tot era aiurea. La a doua dejantare/montare s-a reusit reducerea numarului de plumbi dar tot facea ca dracu...Trebuia sa plec a doua zi asa ca am lasat-o balta si luat-o mai lent la plimbare. Acum ca s-a mai tocit, parca e mai ok. Astept sa le consum si nu voi mai lua Heidenau, de nici o culoare.

 

Partea "amuzanta" e ca dupa distractia cu montare/dat jos/montare... am iesit mai scump la pret decat ar fi fost o pereche de Pirelli Scorpion MT90 A/T si am pierdut si niste ceva timp aiurea.

 

In rest, aderenta cam dubioasa - cam 75% din aderenta Scorpioanelor pe asfalt uscat si cam 60% in caz de ploaie dar... daca e sa fiu optimist, au readus ceva distractie in drumurile "banale". Anumite manevre care pareau pe "sina" cu MT-urile sunt palpitante cu K60-urile.

... mi-a trecut initial prin cap sa le vand, insa m-as simti oarecum vinovat sa vand cuiva un lucru defect ! Eu mai astept sa se uzeze guma spate si o inlocui cu alceva. Cauciucul de pe fata nu pot spune ca ma deranjeaza in vre-un fel, poate doar ca fluiera/rapaie la viteze mici, altfel o sa-l pastrez, dar spatele o sa-l schimb imediat ce se uzeaza acea creasta de pe mijloc.

 

Este posibil ca noi astia 2 - 3 insi de aici de pe forum sa fim mai ghinionisti cu aceste cauciucuri ! Nu putem sa generalizam ! .... cert este ca K60 Scout, este un cauciuc cu o consistenta destul de tare, ceea ce face destul de bine la anduranta, insa ca si siguranta de rulare am unele retineri !

... noroc ca mai am inca perechea de Continental Trial Attack !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un review...concluzie 99% cauciuc turnat stramb...heidenau k60 simplu fara scout....precizez din start ca janta nu este perfecta are o mica oscilatie DAR este muuuult prea mica pentru a nu lasa anvelopa sa stea corect pe janta....dupa 5 montari/demontari m-am lasat pagubas....oricum nu se simtea nimic cand juca ca dracu la primul montaj...acum e aproape inexistent jocul...am bagat si 5,5 bar in camera heidenau noua si tot nu se aseaza perfect. Exact cum zice colegul oscileaza sus/jos cam 3-5mm pe laterale, nu pe mijloc.

 

Colegii eu cred ca suntem noi "norocosi", cu toate ca ma indoiesc, avem dimensiuni si modele diferite. Eu cred ca ce vine in romania e cu defect.

 

concluzie: camera noua + anvelopa noua heidenau k 60 120/90 - buget mediu, calitate medie

 

poate pe seara pun si 2-3 filmulete



chiar acum citeam pe adv.com una alta si dau peste topic..... k 60 back tyre not sitting good. ....clar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or sa piarda multi clienti pe fondul scumpirii (Heidenau a ajuns la acelasi nivel de pret, sau peste cu marcile consacrate) si a defectelor de fabricatie. Cel putin eu am fost foarte multumit de K60 varianta m&s. Acum ma gandesc serios la alta marca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Trebuie sa imi schimb anvelopa de pe fata(acum am Metzeler Tourance) si m-am oprit la Michelin Sirac 90/90 R21(pe spate am tot Michelin Sirac in stare buna).Ma intereseaza utilizare 80% on si 20% off.Daca a mai folosit sau foloseste cineva acest tip de anvelopa imi poate spune cum se comporta on si off road.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Trebuie sa imi schimb anvelopa de pe fata(acum am Metzeler Tourance) si m-am oprit la Michelin Sirac 90/90 R21(pe spate am tot Michelin Sirac in stare buna).Ma intereseaza utilizare 80% on si 20% off.Daca a mai folosit sau foloseste cineva acest tip de anvelopa imi poate spune cum se comporta on si off road.Multumesc

 

E ok pt ce vrei tu. Cat timp nu te bagi in noroaie naspa. Clar mai bun decat Tourance pe camp. Dar nu te astepta sa tina ca Tourance la kilometraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu azi un set de cauciucuri Michelin Sirac M/C am cautat pe net un review ceva dar nu am gasit nimic... Azi a plouat destul si m-am simtit mult mai in siguranta m-am dat si pe niste iarba uda aluneca dar nu incontrolabil. Sunt foarte multumit dar nu pot face o comparatie avand in vedere ca gumele pe care le-am dat jos aveau 7 respectiv 13 ani :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Trebuie sa imi schimb anvelopa de pe fata(acum am Metzeler Tourance) si m-am oprit la Michelin Sirac 90/90 R21(pe spate am tot Michelin Sirac in stare buna).Ma intereseaza utilizare 80% on si 20% off.Daca a mai folosit sau foloseste cineva acest tip de anvelopa imi poate spune cum se comporta on si off road.Multumesc

Cineva mi-a recomandat mai bine Dunlop trailmax decat Michelin Sirac.La pret sunt la fel, Voi ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mi-a recomandat mai bine Dunlop trailmax decat Michelin Sirac.La pret sunt la fel, Voi ce ma sfatuiti?

 

care trailmax? ca-s cel putin 2 din ce stiu...

 

trailmax simplu e cam ca sirac, trailmax tr91 cam ca tourance.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand este uzat spatele Sirac iti da senzatii neplacute pe asfalt ras, Trailmax e ok. De fata am una cu 22mii km poti sa o vezi, spatele nu a rezistat decat 9-10 mii la mine :)

 

mymoto iti aduce la pret bun dar trebuie sa astepti

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau Karoo 3. Si il vreau inainte de vacanta de 1 Mai. Stiti pe careva care are deja pe stoc sau macar cu livrare sigura pana la sfarsitul lui Aprilie?



Bun, se pare ca s-a rezolvat, nu se poate. Cica nu fac pe dimensiunile mele Karoo 3. Sau nu inca, cel putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez ca am dat 660 de lei fata spate (90/90 R21, 130/80 R17)

 

Pare mult mai ieftin ca acum vreo 2-3 ani. Din ce imi aduc aminte, se ducea spre 1000 setul atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am gasit un profil interesant la mitas si anume e-07 in doua variante dakar (mult mai rigid) sau simplu care spun ei este ceva mai maole, M-ar interesa dceva pareri... Daca l-a folosit careva si poate face o comparatie cu heidenau k60 care este tot un cauciuc 50/50.

Eu am mai folosit mitas acum vreo 7 ani la comunista si am ramas dezamagit de aderenta pe ud ma gandesc ca asta este un cauciuc mai cu pretentii,

Multumesc,

Florin

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...