Cavaleru Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 (editat) cum ti le trimit? nu le vrei pe amandoua? doar cel spate il vreau. iti dau Pm cu adresa. il trimiti cu posta cu plata la destinatar. cel de fata nu mi se potriveste ca am roata de 18" Editat Noiembrie 30, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Stie cineva de unde si la ce pret pot cumpara Metzeler SAHARA 3? M-am uitat pe lista de la Romi dar nu am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Bun cauciuc . Buna alegere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ca sa nu mai deschid alt topic de aiurea, intreb aici: v-ati riscat careva sa iesiti careva cu vacile pe zapada incaltzati cu caucioace d-astea 50-50 ? adik eu de ex am niste Karoo T in conditie destul de buna si ma manca grav sa ma dau macar asa... de forma. se incarca... nu se incarca... ma duc in bot des au ba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) ca sa nu mai deschid alt topic de aiurea, intreb aici: v-ati riscat careva sa iesiti careva cu vacile pe zapada incaltzati cu caucioace d-astea 50-50 ? adik eu de ex am niste Karoo T in conditie destul de buna si ma manca grav sa ma dau macar asa... de forma. se incarca... nu se incarca... ma duc in bot des au ba ? /index.php?...t&id=559556 /index.php?...157&st=2120 Baga o tura. Vezi cum e. Editat Decembrie 21, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ca sa nu mai deschid alt topic de aiurea, intreb aici: v-ati riscat careva sa iesiti careva cu vacile pe zapada incaltzati cu caucioace d-astea 50-50 ? adik eu de ex am niste Karoo T in conditie destul de buna si ma manca grav sa ma dau macar asa... de forma. se incarca... nu se incarca... ma duc in bot des au ba ? Desi ma indoiesc ca o sa-ti iasa... e o vaca grea, si depinde mult si de consistenta zapezii, sa nu iti incarce cauciucurile si apoi nu mai ai nici un strop de aderenta. Pe mine ma batea un gand sa iau niste cauciucuri uzate, sa imbrac camera cu o alta camera taiata si in cauciucuri sa infing niste holsuruburi. Si evident ca aripa fata si o parte din carene sa ramana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ca sa nu mai deschid alt topic de aiurea, intreb aici: v-ati riscat careva sa iesiti careva cu vacile pe zapada incaltzati cu caucioace d-astea 50-50 ? adik eu de ex am niste Karoo T in conditie destul de buna si ma manca grav sa ma dau macar asa... de forma. se incarca... nu se incarca... ma duc in bot des au ba ? Am incercat eu cu Tourance-uri cu vreo 25.000km in ele (fata e aproape dusa). N-am intrat in zapada afanata, ci doar pe o straduta laterala unde era tasata de rotile masinilor. Concluzii pe scurt: - cu tot cu ABS, am pus frana fata si a zburat imediat de sub mine. Un picior ferm in zapada m-a salvat de la cazatura, dar viteza era undeva la 5km/h - nu se incarca - trecerile de la asfalt ud la mocirla inzapezita sunt extrem de naspa ("slush" in engleza) - mergi ca in noroi foarte greu, insa e dificil sa anticipezi schimbarile de aderenta - pe curbe e destul de greu sa tii o trasa cum trebuie, are tendinta de a intra in drift - frana spate e la fel de eficienta ca si cea fata in conditii de aderenta foarte scazuta - nu prea merita. Chiar si cu mama echipamentului mi-au inghetat degetele, viziera sta aproape tot timpul aburita, cand ajungi acasa trebuie neaparat sa cureti mobra ca sa nu rugineasca, te solicita foarte mult psihic si fizic. Singurele mobre cu care as avea tupeu sa ies prin zapada ar fi BMW C1 sau Piaggio MP3 (cu gume de iarna, evident), un enduro usor/trial in 4 timpi pana in 250cmc sau atas cu crampoane. Restul, sincer... Nu prea vad sensul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 mdea. cum o mie de vorbe nu fac un ban, am pus manutza sa vedem ce si cum e. dupa ce am lasat vre-o 2 ore bateria la caldurica, pus inapoi pe mobra. mobra (a stat afara, in zapada ultima saptamana). pe jos, dupa cum se vede intr-o doara din poza, zapada afanata, zapada batatorita, gheatza cu zapada, gheatza pe asfalt... cam tot ce poate arunca o iarna oraseneasca la inaintare pt un motorist. dupa vre-o 5-10 secunde de dat la automat, a luat-o. incalzit greu, ca dreq, da asta este. am facut vre-o cateva ture de parcare, ~500m. viteza medie ~5 km/h. viteza maxima... ~ 15 km/h concluziile ar fi urmatoarele: - daca zapada are cat de cat aceeasi consistenta e relativ ok; - daca ai ramas blocat, iesi cu balans fatza/spate; - daca ai dat de gheatza... dumnezeu cu mila (am dat de o pata de gheata ascunsa sub zapada si pe loc mi-a fugit spatele ~ 100 grade. de altfel, singura data cand am culcat-o) - daca ai fortat comenzile o furi garantat. cu alte cuvinte mi s-a parut un fel de mers prin nisip mai cu capcane. daca as fi in mijlocul campului, m-as risca sa o trec de 40-50. alfel... nu. oricum, la anu caucioace cu crampoane scrie pe mine. nu de alta, da l-am vazut pe un nea cum se da si mi-a facut o pofta crunta . a. sa nu uit. conditiile atmosferice in care a fost efectuat testu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) la vanzare cauciuc fata METZELER TOURANCE 110/80/19 DOT07 uzura 5%, pret 70RON+20RON posta POZE LA ID cs82dex Editat Decembrie 22, 2009 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 mdea. cum o mie de vorbe nu fac un ban, am pus manutza sa vedem ce si cum e. dupa ce am lasat vre-o 2 ore bateria la caldurica, pus inapoi pe mobra. mobra (a stat afara, in zapada ultima saptamana). pe jos, dupa cum se vede intr-o doara din poza, zapada afanata, zapada batatorita, gheatza cu zapada, gheatza pe asfalt... cam tot ce poate arunca o iarna oraseneasca la inaintare pt un motorist. dupa vre-o 5-10 secunde de dat la automat, a luat-o. incalzit greu, ca dreq, da asta este. am facut vre-o cateva ture de parcare, ~500m. viteza medie ~5 km/h. viteza maxima... ~ 15 km/h concluziile ar fi urmatoarele: - daca zapada are cat de cat aceeasi consistenta e relativ ok; - daca ai ramas blocat, iesi cu balans fatza/spate; - daca ai dat de gheatza... dumnezeu cu mila (am dat de o pata de gheata ascunsa sub zapada si pe loc mi-a fugit spatele ~ 100 grade. de altfel, singura data cand am culcat-o) - daca ai fortat comenzile o furi garantat. cu alte cuvinte mi s-a parut un fel de mers prin nisip mai cu capcane. daca as fi in mijlocul campului, m-as risca sa o trec de 40-50. alfel... nu. oricum, la anu caucioace cu crampoane scrie pe mine. nu de alta, da l-am vazut pe un nea cum se da si mi-a facut o pofta crunta . a. sa nu uit. conditiile atmosferice in care a fost efectuat testu: pentru zapada ON/OFF cea mai inteligenta solutie mi s-a parut infasurarea unui lant in jurul anvelopei, spirala si printre spitze...se monteaza si demonteaza repede... nu stiu daca nu zgarie janta dar cred ca se poate rezolva cu trecerea lantului printr-un furtun si decuparea furtunului la zona de contact cu gheata... baietii care participa la Bike on Ice sunt mai documentati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 @ yuk ai testat matale abordarea asta sau ai vazut / auzit la altcineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Michelin Anakee sau Metzeler Tourance pentru F650 GS 2005? Merg 80% pe asfalt, 20% pe off-road si ma intereseaza foarte mult cum se comporta Anakee in special pe carosabil ud. Stiu ca s-a mai discutat si pe aici, mi-am petrecut aproape toata ziua citind si pe forumuri internationale, insa parerile sunt impartite si foarte multi discuta despre cauciucuri amestecate, adica pe fata un tip, pe spate altul. La F-ul meu vreau sa schimb Tourance-urile cu un singur tip de guma, nu vreau sa amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 anakee-ul e alunecacios pe ud. ramai la tourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Michelin Anakee sau Metzeler Tourance pentru F650 GS 2005? Merg 80% pe asfalt, 20% pe off-road si ma intereseaza foarte mult cum se comporta Anakee in special pe carosabil ud.Stiu ca s-a mai discutat si pe aici, mi-am petrecut aproape toata ziua citind si pe forumuri internationale, insa parerile sunt impartite si foarte multi discuta despre cauciucuri amestecate, adica pe fata un tip, pe spate altul. La F-ul meu vreau sa schimb Tourance-urile cu un singur tip de guma, nu vreau sa amestec. Ce cauciucuri ai acum pe moto si cum s-a comportat Tourance-ul de-a lungul timpului? Tourance-ul este pe fata sau pe spate? Te intreb pntru ca vreau sa schimb si eu cauciucurile. Acum am Bridgestone Trailwing 101 fata si 152 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Ce cauciucuri ai acum pe moto si cum s-a comportat Tourance-ul de-a lungul timpului? Tourance-ul este pe fata sau pe spate? Te intreb pntru ca vreau sa schimb si eu cauciucurile. Acum am Bridgestone Trailwing 101 fata si 152 spate. Eu is pro Tourance. Asfalt uscat/ud si chiar si pe macadam isi fac bine treaba in masura obijnuita a lor. PS: fata-spate=super bune Editat Ianuarie 4, 2010 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Michelin Anakee sau Metzeler Tourance pentru F650 GS 2005? Merg 80% pe asfalt, 20% pe off-road si ma intereseaza foarte mult cum se comporta Anakee in special pe carosabil ud.Stiu ca s-a mai discutat si pe aici, mi-am petrecut aproape toata ziua citind si pe forumuri internationale, insa parerile sunt impartite si foarte multi discuta despre cauciucuri amestecate, adica pe fata un tip, pe spate altul. La F-ul meu vreau sa schimb Tourance-urile cu un singur tip de guma, nu vreau sa amestec. am uitat de un alt cauciuc. aproape identic cu tourance-ul, mai durabil si la fel de aderent in toate condtiile si cu crampoane mai inalte. este vb de Heidenau k76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 anakee-ul e alunecacios pe ud. ramai la tourance Am avut Anakee cam jumatate de an si mi s-au parut foarte bune pe ploaie. Si am prins multe pana cand le-am inlocuit cu actualele Conti, care nu-mi dau aceeasi senzatie de siguranta. Binenteles, fiind rookie am lasat-o moale in curbe pe ud, dar nu mi s-a intamplat sa am surprize legate de aderenta. Si pe franare s-au comportat exemplar. Sau cel putin asa am avut eu impresia. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Daca vorbim de cauciucuri orientate spre strada (si din experienta personala), Anakee sint OK pe asfalt ud si uscat si au o speranta de viata de vreo 15.000km. Cu toate astea, eu as inclina spre Pirelli Scorpion S/T (tot din experinta personala). Cam aceeasi durata de viata si aderenta ceva mai buna. Dar daca ar fi sa recomand ceva cu adevarat bun, net superior atit pe strada cit si pe off, atunci as merge pe Karoo T. Urmeaza a treia pereche... Tin minim 10.000km, costa putin si aderenta e incomparabila cu orice alt cauciuc incercat pina acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Tourance. Daca nu se pune problema de bani si nici noroi n-o sa vada mobra aia, Metz-urile ruleaza. E drept ca n-am mers pe Anakee, dar, din ce am inteles, aderenta e cam aceeasi, doar ca tin la jumatate. M-am dat pe circuit si am ras crash-urile, m-am dat pe serpentine pe ploaie si depaseam tot ce aveam in fata (inclusiv vitezane), am mers iarna prin zapada, am mers kilometri buni la peste 200km/h in temperaturi de 40 de grade, am bagat inclusiv noroaie, am mers pe macadam cu 130 la ora multi km (autostrada Bucuresti-Ploiesti). Totusi, din cauza valvei la roata fata, am mers mult timp cu presiune scazuta (o data m-am trezit ca era la 0.6 bar) si s-a terminat prematur (are 27.000km si vreo 2 mm de crampon). Sunt cateva chestii pe minus, totusi: - in noroi se incarca imediat si chiar ai nevoie de skill ca sa mergi - la motocicleta mea, dupa 3-4.000km, incep sa introduca o vibratie in ghidon - tin de te plictisesti de ele. serios. fata o schimb cat de curand cu un K60, dar spatele, desi are vreo 20.000km, e abia la jumate si ar fi o pierdere majora de bani sa-l schimb - costa mult. Un set pentru motocicleta mea costa cam 1000 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Dar daca ar fi sa recomand ceva cu adevarat bun, net superior atit pe strada cit si pe off, atunci as merge pe Karoo T. Urmeaza a treia pereche... Tin minim 10.000km, costa putin si aderenta e incomparabila cu orice alt cauciuc incercat pina acum. tot Karoo T am si eu pe roata spate, am mers cu el pana in prezent circa 2000 km si e super ok, atat pe asfalt cat si pe macadam, noroi, zapada. E o anvelopa foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 tot Karoo T am si eu pe roata spate, am mers cu el pana in prezent circa 2000 km si e super ok, atat pe asfalt cat si pe macadam, noroi, zapada. E o anvelopa foarte buna. Păcat că nu fac și 130/80-17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 cati km tin TKC80-urile M+S Twinduro? Mi se par cam piperate totusi, ptr F650 ajung cam 1100 de lei perechea; ar trebui sa fie bune ptr banii astia zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Păcat că nu fac și 130/80-17. Da asa e, insa fac 140/80/17, daca-ti incape in bascula e brici, zic eu Mesaj completat Daca vorbim de cauciucuri orientate spre strada (si din experienta personala), Anakee sint OK pe asfalt ud si uscat... Asa este si eu am avut montat acum ceva vreme un Michelin Anakee 150/70/17 si de cate ori am mers cu el pe ud si ploaie, nu am avut nici o oroblema cu alunecarea anvelopei. S-a comportat exemplar atat pe linie dreapta cat si in curbe. Tin sa mentionez ca e foarte bun si pe macadam. Eu am mers cu el cam 7 mii km pana sa-l schimb, deoarece l-am achizitionat SH. O poza cu Anakee-ul, cand l-am cumparat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) un pic de ajutor va rog la ultimul post /index.php?...t&p=2248822 Editat Ianuarie 5, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Vorbeste cu stefan_gs cred. El facuse asta pe un F 650 GS si spunea ca ii e mult mai greu sa se aplece, dar si s-o ridice din aplecare. E drept, motocicleta era proiectata pentru 100/90-19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.