yuk Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 m-am dat prima data cu karooT pe spate , se comporta impecabil in curbe(spre deosebire de trailmax care trebuie lasat usor primii 30km),se simte un usor voblaj la 140 dar fatza e trailmax uzat 18mii km (seamana cu ferastraul)... totusi la franare (pe sosea) nu sunt prea convins ca e bun karooT pe fatza , spun asta pt ca de multe ori franez la limita cu ambele. astfel incat franat spatele si asociat cu frana de motor scartaie brutal Ce sa montez pe fata ? enduro 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 m-am dat prima data cu karooT pe spate , se comporta impecabil in curbe(spre deosebire de trailmax care trebuie lasat usor primii 30km),se simte un usor voblaj la 140 dar fatza e trailmax uzat 18mii km (seamana cu ferastraul)... totusi la franare (pe sosea) nu sunt prea convins ca e bun karooT pe fatza , spun asta pt ca de multe ori franez la limita cu ambele. astfel incat franat spatele si asociat cu frana de motor scartaie brutal Ce sa montez pe fata ? enduro 3? eu am un dakar si l-am luat cu dunlop trailmax .vad ca se comporta bine pe sosea,nu stiu pe noroi ca eu nu intru pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) nu are nici o treaba cu noroiul , este ok pe macadam si marele avantaj al lui este ca atunci cand e uzat tare nu face figuri in curbe , spatele merge 9mii si fatza 18 , dar daca conduci "cuminte" cred ca spatele duce si 12 mii ... nu voi mai cumpara trailmax pt ca pretul a depasit limita bunului simt , este o marca ok dar nu de top m-am dat azi tare cu karooT pe sosea virajata dar si pe aratura, iarba si drum de pamant moale ... parca nu e adevarat Editat Decembrie 18, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 pune linistit si pe fata Karoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 mihai, depinde pe unde vrei sa te dai. intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) mihai, depinde pe unde vrei sa te dai. intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau. Franeaza foarte bine karoo pe fata inclusiv pe ud si pe asfalt rece, problema este cu durata de viata, la mine are 5000km si trebuie inlocuita guma pe fata. Spatele este la jumate si desi a fost abuzat rezista eroic. Editat Decembrie 19, 2011 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Era vorba despre Karoo T. Nu Karoo. Apropos: tu ai Karoo pe VStrom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Era vorba despre Karoo T. Nu Karoo. Apropos: tu ai Karoo pe VStrom? Da este cel mai agresiv cauciuc pentru vaci cu gumele astea si un pinion mai mic pe fatza nu-ti mai vine sa pleci de pe deal. Are limitarile ei motocicleta ca si cursa la suspensii, insa cu mai mare grija si mai incetisor o poti duce prin multe locuri fara sa te chinui. Bine cred ca gandesc asa unde am si 1m90 si 100 kg In curand o sa urmeze TKC80 pe fata, are caramele mai late si mai scurte si stiu ca nu va mai frana la fel pe pamant si iarba, il am deja cumparat astept o zi ibera sa-l montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 mihai, depinde pe unde vrei sa te dai. intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau. prin padure dar pana acolo sa nu am nevoie de remorca sau sa imi rup gatu' pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) TKC 80 la 6614 km. Judecand dupa cum arata, fata cred ca mai duce cel putin 3000 km, iar spatele vreo 2000. Deoarece sunt foarte multumit de ele, cred ca este alegerea pe care am sa o fac si in continuare. Editat Ianuarie 2, 2012 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 prin padure dar pana acolo sa nu am nevoie de remorca sau sa imi rup gatu' pe sosea shezi vartos, ca nu iti rupi nik. uite, sa iti fac o comparatie cu metzeler tourance de le am acum - viraje = ambele stau cam la fel. daca or fi diferente, nu le-am observat. - carosabil ud = avantaj relativ tourance - franare = avantaj sesizabil tourance. da tot chilotu face diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 In afara de testul de aici: http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/reifenspezial/enduroreifen-in-den-dimensionen-11080-r-19-und-15070-r-17/371404 , mai stiti ceva teste comparative? Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 In afara de testul de aici: http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/reifenspezial/enduroreifen-in-den-dimensionen-11080-r-19-und-15070-r-17/371404 , mai stiti ceva teste comparative? Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier Anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 In afara de testul de aici: http://www.motorrado...070-r-17/371404 , mai stiti ceva teste comparative? Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier Cred ca asta te poate ajuta: http://www.americanmototire.com/catalog/ Cand spui afara trebuie sa te gandesti la TOT ce este in afara soselei; altfel, mai poti adauga - spre exemplu - 2% iarba, 3%, frunze, 3% nisip, etc. , si vei ajunge la concluzia ca nu ai ce sa alegi. Daca imi permiti niste recomandari, in cazul tau as alege - din experienta - urmatoarele: I. Bridgestone Trail Wing - folosit pe F650 GS. II. K60 - folosit pe R 1200 GS In ciuda profilului, are indicele de viteza T (190 km/h). Recunosc ca am fost mai incantat de K60! Din pacate insa ... tu nu ai tubeless! Pe mine tocmai camera - in 1990 am facut pana la CZ si atunci am realizat ce inseamna sa ai roata tubeless - dar si lantul - urasc mizeria si ma saturasem sa curat lantul dupa fiecare iesire - m-au facut sa trec la cardan + tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cand spun f650gs ma refeream la twin care e tubeless iar afara adica drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cand spun f650gs ma refeream la twin care e tubeless iar afara adica drum intins. Tot K60 as alege intrucat: - cu el mergi peste tot - e chiar pacat sa nu profiti si de iesiri in natura! - textura mai moale decat a TW-lui iin confera o foarte buna aderenta pe asfalt - repet, l-am avut pe R 1200GS si stiu ce vorbesc! - sta mai bine pe ud Se uzeaza mai repede, dar .... cauciucul este consumabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 K60 Scout. Merge peste tot, si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier Michelin Anakee. Nu stiu de ce aveam impresia pe un alt topic k intrebai de 5% padure (care pt mine implica namol si iarba). Cu un Anakee mergi bine-mersi pe orice drum prost/rupt, iar daca nu dai de mocirla sau iarba uda (improbabil pe un forestier ok) nu ai nicio problema. Unde mai pui ca pe asfalt bun zici ca e pneu de circuit. K60 s-ar justifica daca te dai MULT in afara asfaltului. TKC sau T63 s-ar justifica daca mergi 20km pe sosea apoi toata ziua pe unde numa animalele salbatice umbla. Am mers offroad pe ud cu K76 care e prost si pe asflat, daramite in offroad. Nu a fost extraplacut, dar a mers. Pe un forestier de pe valea Sadului mergeam cu 50-60 si asta numai pt ca nu aveam vizibilitate. Era stabil si pe curbe. In concluzie si cu profil stradal se poate merge bine-mersi pe forestiere. Mai bine decat pe un drum asfaltat plin de hartoape unde iti rupi furca daca nu esti atent. Editat Ianuarie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Anul trecut pe vremea asta aveam si eu aceeasi dilema....Ce cauciucuri sa-mi pun pe mobra nou achizitionata ? Cum prevedeam niste ture lungi si cu ceva iesiri in afara asfaltului si chiar si a drumului am ales ceva intermediar. K60 Scout pe spate si K60 simplu pe fata. Pe drum se comporta mai bine decat Battlewingurile care erau pe mobra [sau poate intre timp m-am obisnuit eu cu mobra]. In afara asfaltului pe drum forestier n-ai nici o problema. Pot spune ca de pe la jumatea sezonului trecut m-am bagat si la offroad mai nervos [asa se intampla cand te "inhaitezi" cu cine nu trebuie] si toata lumea imi spunea ca am cauciucuri proaste ...asta pt ca bineinteles aveam singura mobra cu 50-50 in rest numai caramele in jur. Chiar si asa nu s-a intamplat niciodata sa nu pot sa trec pe unde au trecut ceilati ba chiar imi amintesc o iesire la care la am avut la un moment dat de traversat o plaja cu nisip super afanat si am fost singurul care a trecut neimpins [desi trebuie sa mentionez ca am avut avantajul de a ii vedea pe ceilalti impotmolidu-se ..si de asemenea daca mai avea inca 20 de m plaja nu mai ieseam la liman] Ce vroiam de fapt sa subliniez in acest post . Dupa 10k km cauciucul fata k60 e mai uzat semnificativ fata de cel spate k60 scout. Deci pt cei care au in vedere Heidenau merita banii in plus pe varianta Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Am comandat o pereche de K60 Scout 110/80-19 + 140/80-17 = 813 lei. K60 simplu pentru fata era mult mai ieftin, dar nu se mai fabrica in dimensiunea asta(am gasit doar dot 2008-2009). Cand incepe sezonu ma gandesc sa ma abat de la drumul spre munca prin zona fostului lac Vacaresti si pe coclaurii din spatele IMGB (trebuie sa ajung pe Berceni/Centura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian42 Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Ce parere aveti de cauciucurile Michelin T63 ON/OFF Road ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am auzit doar de bine. Repet, auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Vreau sa-mi iau niste "maselate" care sa ma tina macar 10.000km si sa coste in jur de 150 euro setul. Pana acum am mers pe mana Mitasului (E09) datorita pretului redus, dar se pare ca preturile lor au crescut si acum se compara cu celelalte, deci nu mai merita. Asa ca, ce-mi puteti recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Vreau sa-mi iau niste "maselate" care sa ma tina macar 10.000km si sa coste in jur de 150 euro setul. Pana acum am mers pe mana Mitasului (E09) datorita pretului redus, dar se pare ca preturile lor au crescut si acum se compara cu celelalte, deci nu mai merita. Asa ca, ce-mi puteti recomanda? Fix ceva de genul asta vreau si eu. M-am tot gandit la tot felul de variante, combinatii de genu' TCK80 pe fata si K60 pe spate, dar pana la urma m-am hotarat sa-mi iau Metzler Karoo T. Singurul dezavantaj ii ca nu se gaseste mai ingust de 140 pe spate, dar merge fara probleme in locul 120 sau 130-lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 ... dar pana la urma m-am hotarat sa-mi iau Metzler Karoo T. De unde le iei si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.