DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 De curiozitate, ce motor vrei sa echipezi cu un asemenea pneu? Suzuki VX800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Daca tot incerci marea cu degetul, macar fa-te ca asculti. Nu-ti place ce auzi, poti schimba canalul. Cert e ca la ce vrei tu sa faci nu vei gasi combinatie specifica si, evident, va trebui sa mergi pe metode neuzuale. Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. Vreau sa pun gume de enduro sau enduro-touring deoarece in majoritatea deplasarilor mele am de mers la final si pe drumuri neasfaltate, momentan nu-mi pot permite si un motor enduro-touring. Chiar daca nu o sa-mi placa ce aud/citesc, nu o ''sa schimb canalul'', cei cu mai multa experienta imi pot explica mai bine. Thnx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc.... De ce intoarsa invers? M-am tot uitat dupa un cauciuc cu profil mai enduro - fata, pe janta de 18, dar nu am gasit. TKC 80 se produce pe 17' dar nu si pe 18. Incearca sa bagi un TKC80 de 110 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 De ce intoarsa invers? fatza e de frana, spatele de tractiune. daca vrei sa folosesti cauciuc de spate directional pe fatza il intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare De ce intoarsa invers? Editat August 9, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. cauta prin topicu de tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61680&category_id=272&option=com_virtuemart&Itemid=1 http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61689&category_id=272&option=com_virtuemart&Itemid=1 tw302 franeaza bine si cred ca nici nu are sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Domnilor, va multumesc pentru feedback! Acum va ramane sa ma decid asupra modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) tw302 franeaza bine vorba vine se cam duce sanie. Editat August 9, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 vorba vine se cam duce sanie. In cazul asta nu cred ca este de bine la o mobra de 240 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare Da, suna logic. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Continental TKC70 anuntate pentru sfarsitul lui septembrie http://adventuremotorcycle.com/spotlight/news-archive/19-spotlight/news/679-continental-tkc70-test-report marimi disponibile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 (editat) Prezentarile astea publicitare sunt de tot rahatu'! Pe macadam d-ala bun si uscat poti sa mergi si cu slicuri. Sa mi le bage macar pe niste udatura, ceva, daca nu pe noroaie mai de 10 cm+ asa... Si acolo sa-l vad io pe neamt cum da aripa jos la bemveu ca nu i se mai invarte roata... Editat August 20, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 De acord ca ar fi mers niste portiuni de offroad mai serios.. dar nu cred ca se asteapta nimeni sa fie un cauciuc bun de bagat in noroaie. Daca e mai ok decat k60 scout pe asfalt si mai bun in offroad decat tourance/anakee mie imi convine. In linia de produse de la Continental sunt situate intre TKC80 si TrailAttack 2 iar nenea din articolul asta zice ca ofera performante mult mai bune decat TrailAttack2 pe offroad si in acelasi timp aderenta pe asfalt este asemanatoare. Ca si concurent direct eu il vad contra K60 scout si aici are avantaj din start pe asfalt datorita constructiei radiale, pe offroad ramane de vazut cat e de mare diferenta. http://www.cycleworld.com/2014/08/18/continental-tkc-70-adventure-bike-motorcycle-tire-review/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 k60 scout este mai agresiv. tkc70 asta, pare de strada, daca se umezeste macadamul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 De acord ca ar fi mers niste portiuni de offroad mai serios.. dar nu cred ca se asteapta nimeni sa fie un cauciuc bun de bagat in noroaie. Daca e mai ok decat k60 scout pe asfalt si mai bun in offroad decat tourance/anakee mie imi convine. In linia de produse de la Continental sunt situate intre TKC80 si TrailAttack 2 iar nenea din articolul asta zice ca ofera performante mult mai bune decat TrailAttack2 pe offroad si in acelasi timp aderenta pe asfalt este asemanatoare. Ca si concurent direct eu il vad contra K60 scout si aici are avantaj din start pe asfalt datorita constructiei radiale, pe offroad ramane de vazut cat e de mare diferenta. http://www.cycleworld.com/2014/08/18/continental-tkc-70-adventure-bike-motorcycle-tire-review/ k60 scout este mai agresiv. tkc70 asta, pare de strada, daca se umezeste macadamul... Stiti bancul cu calu' lu Manole? Nicio legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 O noua optiune de gume on/off (40/60 zic ei) de la Shinko USA. Din pacate insa nu au si dimensiuni pt noile adventureuri mari. http://blog.motorcycle.com/2014/09/26/products/shinko-usa-releases-e804805-adventure-tire/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Stie cineva, ceva despre gumele astea? Dupa cum arata in poze, caramelele au suprafata mare, ceea ce ar favoriza utilizarea stradala, in timp ce spatiile relativ inguste dintre ele, nu cred sa permita o descarcare rapida si eficienta, in cazul rularii pe drumuri noroioase. So, 60% off, cu conditia ca off sa insemne drumuri uscate de pamant sau pamant cu pietris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) La cum arata eu cred ca se descarca brici! Pe de alta parte pe asfalt ud s-ar putea sa fii pa! Editat Octombrie 2, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Review pt MT21 120/80 18 - bun, dar... scump rau. Si moale. N-am avut parte de noroaie teapene, doar asa... de amuzament, dar fatza de Trailwing dinainte e mult peste. No drama pe asfalt. TKCul (mai batran, e drept) de pe Tenere il derapez si-mi da senzatii tari mai repede ca asta. Si TKC era in lista mea de "best of". Din pacate, nu cred ca ma tine prea mult la un 70-30 ( on-off ) ca nu poti din Bucuresti sa scoti mai bine de atat... ai 200km dus-intors pana la distractie oricum ai lua-o ceea ce oricum il pune intr-o pozitie cam nasoala, adica daca chiar ai raport mai mare de off, bagi ceva mai agresiv - si mai ieftin. In functie de cum decurge treaba pe viitor, de la on la off T63, AC10 sau Metz Six Days next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Review pt MT21 120/80 18 - bun, dar... scump rau. Si moale. N-am avut parte de noroaie teapene, doar asa... de amuzament, dar fatza de Trailwing dinainte e mult peste. No drama pe asfalt. TKCul (mai batran, e drept) de pe Tenere il derapez si-mi da senzatii tari mai repede ca asta. Si TKC era in lista mea de "best of". Din pacate, nu cred ca ma tine prea mult la un 70-30 ( on-off ) ca nu poti din Bucuresti sa scoti mai bine de atat... ai 200km dus-intors pana la distractie oricum ai lua-o ceea ce oricum il pune intr-o pozitie cam nasoala, adica daca chiar ai raport mai mare de off, bagi ceva mai agresiv - si mai ieftin. In functie de cum decurge treaba pe viitor, de la on la off T63, AC10 sau Metz Six Days next. Cele enumerate de tine sunt destinate cu precadere competitiilor, pe asfalt cred ca iti vor da senzatii tari de tot. Daca zici ca ai de facut atat de mult pe asfalt, pana la locul de joaca, tot Mitas E09 sau Karoo (nu T) sunt cel mai bun compromis, datorita profilului mai agresiv si a comportamentului acceptabil pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Cele enumerate de tine sunt destinate cu precadere competitiilor, pe asfalt cred ca iti vor da senzatii tari de tot. Daca zici ca ai de facut atat de mult pe asfalt, pana la locul de joaca, tot Mitas E09 sau Karoo (nu T) sunt cel mai bun compromis, datorita profilului mai agresiv si a comportamentului acceptabil pe asfalt. t63 e mai stradal ca mt21. ac10 le stiu si merg. sunt un fel de endurocross generic. am rupt curbele in tandem cu un xr cu ac10. metz-ul, e totusi 6 days, au si legaturi si nu merg ca ochiu mortului pe ele. mitas e09 si karoo sunt de vacute. Editat Octombrie 7, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Hmmm.. m-ai facut curios cu AC10 si cu Metz-ul 6days... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 A incercat cineva Sava MC60 Getaway ? Par foarte 50/50, mai ales ca difera modul in care pot fi montate - le pui intr-o directie, te tin mai mult. Le schimbi directia de rotatie, ai tractiune mai buna in off. http://rawhyde-offroad.com/sava/index.html Ca durata de viata am inteles ca, montate pe pozitia "on road", tin cam 9-10mii km. Tractiune buna etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.