Speedy.K Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Screen Shot 2014-06-16 at 20.40.07.png Mda, manualul de KLE zice 1.7 si 2.2 deci e p-acolo. Pe de alta parte astia dau aceleasi presiuni pentru toate cele 3 variante de gume pentru KLE, Tourance, Sahara si Karoo3, gume foarte diferite intre ele ca profil si aplicabilitate. Deci... M-am uitat acum si la Michelin: aceeasi presiune (2.0/2.3)atat pentru T63 cat si pentru Anakee 3. Bullshit! » Post actualizat in 16 Jun 2014 18:10 Dewci. » Post actualizat in 16 Jun 2014 18:14 Deci: fiecare producator da presiuni diferite dar aceleasi pentru toate genurile lui de gume. Diferenta de 25% intre branduri pe fata, valri asemanatoare pentru fata. Si hai sa vad ce ziceti de asta: niciun producator nu zice nimic despre felul suspensiei pe fata. La KLE e mare diferenta daca bagi aer in furca. In furca OEM, deci nimic special, nimic modificat. Eu merg cu 2 in furca. Daca bag 2 si in guma fata, cum zice Michelin... Editat Iunie 16, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 iete - kle vs xtz - aceasi guma. Screen Shot 2014-06-16 at 20.41.27.png Screen Shot 2014-06-16 at 20.40.07.png Astea sunt presiunile date de constructorul mobrei afisate pe site-ul constructorului de cauciucuri. Nu e nici un mister. Ai selectat dupa modelul de mobra. Daca te duci direct pe modelul de cauciuc sau pe cauciucul insasi vei gasi doar presiunea maxima. Daca o depasesti, producatorul cauciucului nu mai garanteaza ca nu va face bum. Deasemenea daca depasesti incarcarea maxima sau viteza maxima, lucruri care cresc presiunea in cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) bine ma. cum zici tu... la KLE lu' Kollar or fi copiat-o gresit. La fel ca si la XJ-ul meu vechi. Si la altele unde difera de ce zice manualul. NU zic ca alea or fi scriptura, pana la urma tot cum simt mobra si vad ca se comporta cauciucurile merg... era doar o discutie de principiu. Editat Iunie 16, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) Astea sunt presiunile date de constructorul mobrei afisate pe site-ul constructorului de cauciucuri. Nu e nici un mister. Nu-i asa Andrei. In manualul mobrei japonezul zice 1.7 pe fata si 2.0 pe spate (2.2 cu pasager). Pe siteurile Metzler si Michelin difera mult fata de manual. Chiar, de ce niciunul din producatorii astia de gume nu da presiuni diferite pe spate pentru situatiile singur vs. cu pasager? Ca e diferenta mare de apasare. Japonezul da, toti producatorii de masini dau, astia de fac gume - nu. Editat Iunie 17, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 K 60 scout - 15000 de km - sa zicem un 30% offroad (cu pasager) si restul pe asfalt (tot cu pasager) tractiune buna off si chiar cu un pic de noroi , pe strada nici o problema cum spuneau si colegii mai sus , crampoanele huruie un pic pe viraje cand se uzeaza cauciucul pe mijloc dar nu consider ca e vreo chestiune negativa nu mi-a dat emotii nici pe ploaie , un cauciuc foarte bun dupa parerea mea am ales altceva doar din considerente pecuniare...ca altfel luam tot K60 scout Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 majoritatea folosesc motoreta fara pasager, probabil de aceea producatorul gumei da numai o presiune, presupun cea mai convenabila pt el dpdv al garantiei pe care o acorda si aparent corelata cu indicele de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 (editat) Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura. Editat August 8, 2014 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura. Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche. Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat. De curiozitate, ce motor vrei sa echipezi cu un asemenea pneu? In general, motoarele enduro si enduro- touring sunt echipate cu roti de 21 pe fata, sau in cel mai rau caz, de 19. Ma tem ca nu vei gasi pe dimensiunea asta pneu fata. Daca intra pe janta, nu vad de ce nu ai putea pune unul de spate. » Post actualizat in 09 Aug 2014 00:00 Am gasiti topicul asta referitor la pneuri de dirt, pentru Yamaha WR250X: http://wr250rforum.forumotion.com/t6317-250x-tires-in-the-dirt Unul din useri si-a echipat motoreta cu TKC 80 (120/70- 17 front si 140/80 - 17 rear). Ai si o imagine acolo. Poate gasesti si pe dimensiunile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura. tdm850? vezi prin topicul lor ca erau cativa care foloseau gume mai cramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 De curiozitate, ce motor vrei sa echipezi cu un asemenea pneu? Suzuki VX800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Daca tot incerci marea cu degetul, macar fa-te ca asculti. Nu-ti place ce auzi, poti schimba canalul. Cert e ca la ce vrei tu sa faci nu vei gasi combinatie specifica si, evident, va trebui sa mergi pe metode neuzuale. Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. Vreau sa pun gume de enduro sau enduro-touring deoarece in majoritatea deplasarilor mele am de mers la final si pe drumuri neasfaltate, momentan nu-mi pot permite si un motor enduro-touring. Chiar daca nu o sa-mi placa ce aud/citesc, nu o ''sa schimb canalul'', cei cu mai multa experienta imi pot explica mai bine. Thnx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc.... De ce intoarsa invers? M-am tot uitat dupa un cauciuc cu profil mai enduro - fata, pe janta de 18, dar nu am gasit. TKC 80 se produce pe 17' dar nu si pe 18. Incearca sa bagi un TKC80 de 110 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 De ce intoarsa invers? fatza e de frana, spatele de tractiune. daca vrei sa folosesti cauciuc de spate directional pe fatza il intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare De ce intoarsa invers? Editat August 9, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. cauta prin topicu de tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61680&category_id=272&option=com_virtuemart&Itemid=1 http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=61689&category_id=272&option=com_virtuemart&Itemid=1 tw302 franeaza bine si cred ca nici nu are sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Domnilor, va multumesc pentru feedback! Acum va ramane sa ma decid asupra modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) tw302 franeaza bine vorba vine se cam duce sanie. Editat August 9, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 vorba vine se cam duce sanie. In cazul asta nu cred ca este de bine la o mobra de 240 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare Da, suna logic. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Continental TKC70 anuntate pentru sfarsitul lui septembrie http://adventuremotorcycle.com/spotlight/news-archive/19-spotlight/news/679-continental-tkc70-test-report marimi disponibile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 (editat) Prezentarile astea publicitare sunt de tot rahatu'! Pe macadam d-ala bun si uscat poti sa mergi si cu slicuri. Sa mi le bage macar pe niste udatura, ceva, daca nu pe noroaie mai de 10 cm+ asa... Si acolo sa-l vad io pe neamt cum da aripa jos la bemveu ca nu i se mai invarte roata... Editat August 20, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.