Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Mda, manualul de KLE zice 1.7 si 2.2 deci e p-acolo.

Pe de alta parte astia dau aceleasi presiuni pentru toate cele 3 variante de gume pentru KLE, Tourance, Sahara si Karoo3, gume foarte diferite intre ele ca profil si aplicabilitate. Deci...

 

M-am uitat acum si la Michelin: aceeasi presiune (2.0/2.3)atat pentru T63 cat si pentru Anakee 3. Bullshit!

» Post actualizat in 16 Jun 2014 18:10

Dewci.

» Post actualizat in 16 Jun 2014 18:14

Deci: fiecare producator da presiuni diferite dar aceleasi pentru toate genurile lui de gume. Diferenta de 25% intre branduri pe fata, valri asemanatoare pentru fata.

Si hai sa vad ce ziceti de asta: niciun producator nu zice nimic despre felul suspensiei pe fata. La KLE e mare diferenta daca bagi aer in furca. In furca OEM, deci nimic special, nimic modificat. Eu merg cu 2 in furca. Daca bag 2 si in guma fata, cum zice Michelin...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Astea sunt presiunile date de constructorul mobrei afisate pe site-ul constructorului de cauciucuri. Nu e nici un mister. Ai selectat dupa modelul de mobra. Daca te duci direct pe modelul de cauciuc sau pe cauciucul insasi vei gasi doar presiunea maxima. Daca o depasesti, producatorul cauciucului nu mai garanteaza ca nu va face bum. Deasemenea daca depasesti incarcarea maxima sau viteza maxima, lucruri care cresc presiunea in cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ma. cum zici tu... la KLE lu' Kollar or fi copiat-o gresit. La fel ca si la XJ-ul meu vechi. Si la altele unde difera de ce zice manualul.

 

NU zic ca alea or fi scriptura, pana la urma tot cum simt mobra si vad ca se comporta cauciucurile merg... era doar o discutie de principiu.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt presiunile date de constructorul mobrei afisate pe site-ul constructorului de cauciucuri. Nu e nici un mister.

Nu-i asa Andrei. In manualul mobrei japonezul zice 1.7 pe fata si 2.0 pe spate (2.2 cu pasager). Pe siteurile Metzler si Michelin difera mult fata de manual.

Chiar, de ce niciunul din producatorii astia de gume nu da presiuni diferite pe spate pentru situatiile singur vs. cu pasager? Ca e diferenta mare de apasare. Japonezul da, toti producatorii de masini dau, astia de fac gume - nu.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

K 60 scout - 15000 de km - sa zicem un 30% offroad (cu pasager) si restul pe asfalt (tot cu pasager)

tractiune buna off si chiar cu un pic de noroi , pe strada nici o problema

cum spuneau si colegii mai sus , crampoanele huruie un pic pe viraje cand se uzeaza cauciucul pe mijloc dar nu consider ca e vreo chestiune negativa

nu mi-a dat emotii nici pe ploaie , un cauciuc foarte bun dupa parerea mea

am ales altceva doar din considerente pecuniare...ca altfel luam tot K60 scout

 

 

post-65598-0-56642700-1406802176_thumb.jpg

post-65598-0-02444600-1406802327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea folosesc motoreta fara pasager, probabil de aceea producatorul gumei da numai o presiune, presupun cea mai convenabila pt el dpdv al garantiei pe care o acorda si aparent corelata cu indicele de greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura.

Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche.

Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat.

De curiozitate, ce motor vrei sa echipezi cu un asemenea pneu? In general, motoarele enduro si enduro- touring sunt echipate cu roti de 21 pe fata, sau in cel mai rau caz, de 19. Ma tem ca nu vei gasi pe dimensiunea asta pneu fata. Daca intra pe janta, nu vad de ce nu ai putea pune unul de spate.

» Post actualizat in 09 Aug 2014 00:00

Am gasiti topicul asta referitor la pneuri de dirt, pentru Yamaha WR250X: http://wr250rforum.forumotion.com/t6317-250x-tires-in-the-dirt

 

Unul din useri si-a echipat motoreta cu TKC 80 (120/70- 17 front si 140/80 - 17 rear). Ai si o imagine acolo. Poate gasesti si pe dimensiunile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura.

 

tdm850? vezi prin topicul lor ca erau cativa care foloseau gume mai cramponate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Daca tot incerci marea cu degetul, macar fa-te ca asculti. Nu-ti place ce auzi, poti schimba canalul. Cert e ca la ce vrei tu sa faci nu vei gasi combinatie specifica si, evident, va trebui sa mergi pe metode neuzuale. Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator?

Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. Vreau sa pun gume de enduro sau enduro-touring deoarece in majoritatea deplasarilor mele am de mers la final si pe drumuri neasfaltate, momentan nu-mi pot permite si un motor enduro-touring.

Chiar daca nu o sa-mi placa ce aud/citesc, nu o ''sa schimb canalul'', cei cu mai multa experienta imi pot explica mai bine.

Thnx. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc....

De ce intoarsa invers?

 

M-am tot uitat dupa un cauciuc cu profil mai enduro - fata, pe janta de 18, dar nu am gasit. TKC 80 se produce pe 17' dar nu si pe 18. Incearca sa bagi un TKC80 de 110 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare

De ce intoarsa invers?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prezentarile astea publicitare sunt de tot rahatu'! Pe macadam d-ala bun si uscat poti sa mergi si cu slicuri. Sa mi le bage macar pe niste udatura, ceva, daca nu pe noroaie mai de 10 cm+ asa... Si acolo sa-l vad io pe neamt cum da aripa jos la bemveu ca nu i se mai invarte roata...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...