Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

2-2,1 ... are 208 kg daca-i fac plinu'

PS- m-am dat azi pe Transfagarasan, adera impecabil E09

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos METZELER ...

 

attachicon.gif20150518_1736541.jpg

 

Nici macar firmele consacrate nu mai sunt ce au fost... :angryfire:

 

Aaaa, sa nu uit...crapaturile de pe langa crampoane au aparut la scurt timp dupa ce am luat cauciucul(nou)

 

cand ai cumparat guma , ce dot avea ? intreb in ideea in care o fi stat suficient printr-un depozit in conditii aiurea si ce presiune ai bagat in el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer doar ce mi am luat Mitas E09 de care imi era teama si parca nici acum nu imi vine sa cred cat de bine merge.

Pe asfalt e lipici pe uscat iar in teren a mosntruos.

PS: pana acum si eu eram fan metzeler. -- MITAS now! :)

atentie totusi cand ploua pe asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actualizez si eu problema gumelor (motoare enduro grele ). Heidenau ramane cea mai performanta guma in regim all road. Primii 10 mii km e perfect valabila deopotriva on si off, apoi tine inca 20de mii soft si strasse. Ideala pentru ture lungi, rezistenta mecanic cu aderenta ok inclusiv pe ud. De cand este disponibila in varianta scout capabilitatea off a scazut putin in schimb durabilitatea cel putin s-a dublat. Cu ultima guma spate am mers 30mii km si inca este foarte buna pe asfalt.

 

Cine are doua randuri de roti este optim sa aiba un kit heidenau (all road) si un chit ieftin enduro, adica mitas. Daca duci motorul pe platforma in zona enduro sunt bune mitas-urile e-09 front -rear. Daca mergi pe mobra pana acolo, combinatia e-09 rear; e-07 front este ideala. Din cate zice lumea mitas-urile mai noi nu aluneca pe ud ca cele vechi.

 

E08-urile sunt varianta mitas pentru tourance-uri dar nu le recomand nimanui pentru ca au aderenta proasta in singurul mediu accesibil, asfaltul, iar pe iarba sa nu mai vorbim! E08-ul se invartea o jumate de tura pe ud cand porneam de pe loc, poate ca au mai imbunatatit compozitia dar ramane strict alegere "de asfalt" pentru motoarele enduro.

 

Sa nu uit, halitorii profesionisti de noroaie nu mai sunt multumiti de e-09 pun gume cross. Dar eu raman la parerea mea, vacile grele sunt abuziv si periculos de folosit in regim hard enduro.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienţă aş pune pentru o motocicletă adventure de greutate mare Continental TKC80 pe faţă şi Heidenau K60 Scout pe spate, sau ceva asemănător K60.

Conduc de fel agresiv (pentru gume), aşadar Mitas nu am luat niciodată în calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi strict la e09 sau cumva si la e07?

E09

» Post actualizat in 22 Jun 2015 14:50

t63 are cam acelasi profil. e09 se lauda cu viata mai lunga decat t63. t63 e mai slab pe asfalt cat timp mai are carnita decat t63. concluzia mea da ca e09 n-are cum sa iasa mai bun.

maine primesc T63, daca tot se consuma repede este mai bun (aderent) pe asfalt decat E09+TW301 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mdea, ma simt bine pe T63 :)

Cum te simpti pe ud cu el ? Mai ales pe banda alba sau trecerile de pietoni ? Eu am T63 pe spate si dupa un drum de Sighisoara -Bucuresti ma bate gandu sa il schimb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-a plouat inca :) ... dar stiu cum este, asa face mitas, inainte de care am avut numai dunlop, metzler si conti la care nu se punea problema, desi conti avea scapari pe uscat tkc80

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut..am si eu o intrebare..

Sunt in cautare de un cauciuc Mitas E-o7 120/80-18 si am gasit la chemtraders cu pretul de 45 de lei!! Adica..WTF?

http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024402101R

Am dat comanda online si m-a sunat un reprezentant sa-mi spuna ca desi cauciucurile sunt NOI, dot-ul e vechi..din 2007, dar au stat in conditii bune! Ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat!

 

Acum ma gandesc si eu...oare nu or fi bune asa cum sunt...eu le vreau pt un enduro mic de 250cc si 125kg..o honda xr250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv...

Stiu, dar il folosesc si pe strada...deci am nevoie de ceva dual. Au inceput sa-mi sara caramelele pe spate de la mers pe asfalt pana la traseele de enduro..

Il folosesc mai mult ca pe un adventure bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250...

Chiar te distrezi pe camp cu unul de 250 dar in august vreau sa fac un traseu prin muntii Apuseni de vreo 2 saptamani si asta implica si asfalt, si piatra, pamant, noroi etc...deci am nevoie de un dual...cel putin pentru vara asta.

 

Pe fata am pus un K60 si sunt multumit de el..bine, avand in vedere coaja pe care o avea inainte e o mare diferenta!

 

Maxisul pe care il am pe spate, desi e excelent pe coclauri era sa ma bage in rahat pe strada..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau Mitas-ul ala ieftin (E-07 la 45 RON) pentru vara asta.

Pastrez oricum Maxis-ul pentru coclauri sa-l am in toamna....iar de la anul o sa mai vad...poate schimb motoreta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum :)

Sunt multumit de k60 scout. Se incarca repede cu noroi...si nu se descarca prea usor. Merg cu presiunea 0.5 fata-spate in off si face fata cu brio la 175 + 95 de kg ale mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi?

 

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

 

in special spatele pe 130/80/17... eu nu imi aduc aminte sa-l fi blocat asa usor si asa sanie in vreo 5 schimburi pana acum... si pe umed nu pare cum era, vin dupa un intermezzo cu T63, dar alea mi s-au parut sub ce schimbasem oricum, asa ca nu e de la ce am avut inainte... pur si simplu, mi se pare ca s-a prostit?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...