yuk Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) 2-2,1 ... are 208 kg daca-i fac plinu' PS- m-am dat azi pe Transfagarasan, adera impecabil E09 Editat Mai 24, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Multumesc frumos METZELER ... 20150518_1736541.jpg Nici macar firmele consacrate nu mai sunt ce au fost... Aaaa, sa nu uit...crapaturile de pe langa crampoane au aparut la scurt timp dupa ce am luat cauciucul(nou) cand ai cumparat guma , ce dot avea ? intreb in ideea in care o fi stat suficient printr-un depozit in conditii aiurea si ce presiune ai bagat in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 eu sincer doar ce mi am luat Mitas E09 de care imi era teama si parca nici acum nu imi vine sa cred cat de bine merge. Pe asfalt e lipici pe uscat iar in teren a mosntruos. PS: pana acum si eu eram fan metzeler. -- MITAS now! atentie totusi cand ploua pe asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Cel putin e09 e lunecos tare pe asfalt ud....pe marcajele alea albe/galbene e si mai rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Actualizez si eu problema gumelor (motoare enduro grele ). Heidenau ramane cea mai performanta guma in regim all road. Primii 10 mii km e perfect valabila deopotriva on si off, apoi tine inca 20de mii soft si strasse. Ideala pentru ture lungi, rezistenta mecanic cu aderenta ok inclusiv pe ud. De cand este disponibila in varianta scout capabilitatea off a scazut putin in schimb durabilitatea cel putin s-a dublat. Cu ultima guma spate am mers 30mii km si inca este foarte buna pe asfalt. Cine are doua randuri de roti este optim sa aiba un kit heidenau (all road) si un chit ieftin enduro, adica mitas. Daca duci motorul pe platforma in zona enduro sunt bune mitas-urile e-09 front -rear. Daca mergi pe mobra pana acolo, combinatia e-09 rear; e-07 front este ideala. Din cate zice lumea mitas-urile mai noi nu aluneca pe ud ca cele vechi. E08-urile sunt varianta mitas pentru tourance-uri dar nu le recomand nimanui pentru ca au aderenta proasta in singurul mediu accesibil, asfaltul, iar pe iarba sa nu mai vorbim! E08-ul se invartea o jumate de tura pe ud cand porneam de pe loc, poate ca au mai imbunatatit compozitia dar ramane strict alegere "de asfalt" pentru motoarele enduro. Sa nu uit, halitorii profesionisti de noroaie nu mai sunt multumiti de e-09 pun gume cross. Dar eu raman la parerea mea, vacile grele sunt abuziv si periculos de folosit in regim hard enduro. Editat Iunie 22, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Din experienţă aş pune pentru o motocicletă adventure de greutate mare Continental TKC80 pe faţă şi Heidenau K60 Scout pe spate, sau ceva asemănător K60. Conduc de fel agresiv (pentru gume), aşadar Mitas nu am luat niciodată în calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Te referi strict la e09 sau cumva si la e07? E09 » Post actualizat in 22 Jun 2015 14:50 t63 are cam acelasi profil. e09 se lauda cu viata mai lunga decat t63. t63 e mai slab pe asfalt cat timp mai are carnita decat t63. concluzia mea da ca e09 n-are cum sa iasa mai bun. maine primesc T63, daca tot se consuma repede este mai bun (aderent) pe asfalt decat E09+TW301 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 YMMV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Cum te simpti pe ud cu el ? Mai ales pe banda alba sau trecerile de pietoni ? Eu am T63 pe spate si dupa un drum de Sighisoara -Bucuresti ma bate gandu sa il schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) nu m-a plouat inca ... dar stiu cum este, asa face mitas, inainte de care am avut numai dunlop, metzler si conti la care nu se punea problema, desi conti avea scapari pe uscat tkc80 Editat Iulie 5, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salut..am si eu o intrebare.. Sunt in cautare de un cauciuc Mitas E-o7 120/80-18 si am gasit la chemtraders cu pretul de 45 de lei!! Adica..WTF? http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024402101R Am dat comanda online si m-a sunat un reprezentant sa-mi spuna ca desi cauciucurile sunt NOI, dot-ul e vechi..din 2007, dar au stat in conditii bune! Ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat! Acum ma gandesc si eu...oare nu or fi bune asa cum sunt...eu le vreau pt un enduro mic de 250cc si 125kg..o honda xr250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv... Stiu, dar il folosesc si pe strada...deci am nevoie de ceva dual. Au inceput sa-mi sara caramelele pe spate de la mers pe asfalt pana la traseele de enduro.. Il folosesc mai mult ca pe un adventure bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250... Chiar te distrezi pe camp cu unul de 250 dar in august vreau sa fac un traseu prin muntii Apuseni de vreo 2 saptamani si asta implica si asfalt, si piatra, pamant, noroi etc...deci am nevoie de un dual...cel putin pentru vara asta. Pe fata am pus un K60 si sunt multumit de el..bine, avand in vedere coaja pe care o avea inainte e o mare diferenta! Maxisul pe care il am pe spate, desi e excelent pe coclauri era sa ma bage in rahat pe strada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 mt21 mere fain in idea de dual pe motor usor... dar e scump ca dracu. ac10 poate te coafeaza si e si ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 O sa iau Mitas-ul ala ieftin (E-07 la 45 RON) pentru vara asta. Pastrez oricum Maxis-ul pentru coclauri sa-l am in toamna....iar de la anul o sa mai vad...poate schimb motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum Sunt multumit de k60 scout. Se incarca repede cu noroi...si nu se descarca prea usor. Merg cu presiunea 0.5 fata-spate in off si face fata cu brio la 175 + 95 de kg ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi? La ce te referi? Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 La ce te referi? Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off. in special spatele pe 130/80/17... eu nu imi aduc aminte sa-l fi blocat asa usor si asa sanie in vreo 5 schimburi pana acum... si pe umed nu pare cum era, vin dupa un intermezzo cu T63, dar alea mi s-au parut sub ce schimbasem oricum, asa ca nu e de la ce am avut inainte... pur si simplu, mi se pare ca s-a prostit?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Conduci tu prea agresiv ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.