Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mdea, ma simt bine pe T63 :)

Cum te simpti pe ud cu el ? Mai ales pe banda alba sau trecerile de pietoni ? Eu am T63 pe spate si dupa un drum de Sighisoara -Bucuresti ma bate gandu sa il schimb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-a plouat inca :) ... dar stiu cum este, asa face mitas, inainte de care am avut numai dunlop, metzler si conti la care nu se punea problema, desi conti avea scapari pe uscat tkc80

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am mers cu MITAS E-07 aproximativ 4-500km de cand le-am pus, inclusiv cativa km pe ploaie/drum umed si s-au comportat foarte bine. Am lasat-o mai usor pe umed, recunosc, deci daca esti genul care-i da in gusa pe umed (nu recomand), atunci nu te pot ajuta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut..am si eu o intrebare..

Sunt in cautare de un cauciuc Mitas E-o7 120/80-18 si am gasit la chemtraders cu pretul de 45 de lei!! Adica..WTF?

http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024402101R

Am dat comanda online si m-a sunat un reprezentant sa-mi spuna ca desi cauciucurile sunt NOI, dot-ul e vechi..din 2007, dar au stat in conditii bune! Ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat!

 

Acum ma gandesc si eu...oare nu or fi bune asa cum sunt...eu le vreau pt un enduro mic de 250cc si 125kg..o honda xr250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv...

Stiu, dar il folosesc si pe strada...deci am nevoie de ceva dual. Au inceput sa-mi sara caramelele pe spate de la mers pe asfalt pana la traseele de enduro..

Il folosesc mai mult ca pe un adventure bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250...

Chiar te distrezi pe camp cu unul de 250 dar in august vreau sa fac un traseu prin muntii Apuseni de vreo 2 saptamani si asta implica si asfalt, si piatra, pamant, noroi etc...deci am nevoie de un dual...cel putin pentru vara asta.

 

Pe fata am pus un K60 si sunt multumit de el..bine, avand in vedere coaja pe care o avea inainte e o mare diferenta!

 

Maxisul pe care il am pe spate, desi e excelent pe coclauri era sa ma bage in rahat pe strada..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau Mitas-ul ala ieftin (E-07 la 45 RON) pentru vara asta.

Pastrez oricum Maxis-ul pentru coclauri sa-l am in toamna....iar de la anul o sa mai vad...poate schimb motoreta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum :)

Sunt multumit de k60 scout. Se incarca repede cu noroi...si nu se descarca prea usor. Merg cu presiunea 0.5 fata-spate in off si face fata cu brio la 175 + 95 de kg ale mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi?

 

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

 

in special spatele pe 130/80/17... eu nu imi aduc aminte sa-l fi blocat asa usor si asa sanie in vreo 5 schimburi pana acum... si pe umed nu pare cum era, vin dupa un intermezzo cu T63, dar alea mi s-au parut sub ce schimbasem oricum, asa ca nu e de la ce am avut inainte... pur si simplu, mi se pare ca s-a prostit?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. :D

Ma refer la k60 scout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. :D

Ma refer la k60 scout.

Cu k60 eu am mers 3 (trei) ani. Intai cu ala simplu, apoi cu Scout. Vaca 200+ cu tot cu fluide, eu, pasagera, topcase 20+ kile, tankbag, cort, etc. 70% asfalt, 30% fara asfalt (fara noroaie mari, dar inclusiv bolovani ascititi gen Creasta Baiului ). Cum producatorul mobrei mele nu zice sa dezumflu roptile cand ies de pe asfalt, am mers fix cu cat zice el indiferent de conditii. Scoutul m-a tinut cam 8000 km. Fata de Trailmax cu care am prins si 15000. Scoutul s-a patratit mult mai evident. Dar Scoutul tinea mult mai bine pe ud si la temperaturi mai mici de 10 grade, iar singur chiar pana la -5 grade. Trailmaxul sub 10 grade n-are nicio sansa...

Nu mai compar cu alte mizerii gen Mitas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de duritate.

Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shrek1974, on 13 Oct 2015 - 18:11, said:

Era vorba de duritate.

Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit

PAi si atunci cum e tare, fratele meu?! Daca s-a patratit, tine bine pe ud, cum naiba e dur?!

De multumit si eu am fost multumit. Pentru ca eu l-am luat tocmai pentru mers iarna. Si isi face treaba.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...