yuk Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 YMMV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Cum te simpti pe ud cu el ? Mai ales pe banda alba sau trecerile de pietoni ? Eu am T63 pe spate si dupa un drum de Sighisoara -Bucuresti ma bate gandu sa il schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) nu m-a plouat inca ... dar stiu cum este, asa face mitas, inainte de care am avut numai dunlop, metzler si conti la care nu se punea problema, desi conti avea scapari pe uscat tkc80 Editat Iulie 5, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Io am mers cu MITAS E-07 aproximativ 4-500km de cand le-am pus, inclusiv cativa km pe ploaie/drum umed si s-au comportat foarte bine. Am lasat-o mai usor pe umed, recunosc, deci daca esti genul care-i da in gusa pe umed (nu recomand), atunci nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salut..am si eu o intrebare.. Sunt in cautare de un cauciuc Mitas E-o7 120/80-18 si am gasit la chemtraders cu pretul de 45 de lei!! Adica..WTF? http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024402101R Am dat comanda online si m-a sunat un reprezentant sa-mi spuna ca desi cauciucurile sunt NOI, dot-ul e vechi..din 2007, dar au stat in conditii bune! Ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat! Acum ma gandesc si eu...oare nu or fi bune asa cum sunt...eu le vreau pt un enduro mic de 250cc si 125kg..o honda xr250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv... Stiu, dar il folosesc si pe strada...deci am nevoie de ceva dual. Au inceput sa-mi sara caramelele pe spate de la mers pe asfalt pana la traseele de enduro.. Il folosesc mai mult ca pe un adventure bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250... Chiar te distrezi pe camp cu unul de 250 dar in august vreau sa fac un traseu prin muntii Apuseni de vreo 2 saptamani si asta implica si asfalt, si piatra, pamant, noroi etc...deci am nevoie de un dual...cel putin pentru vara asta. Pe fata am pus un K60 si sunt multumit de el..bine, avand in vedere coaja pe care o avea inainte e o mare diferenta! Maxisul pe care il am pe spate, desi e excelent pe coclauri era sa ma bage in rahat pe strada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 mt21 mere fain in idea de dual pe motor usor... dar e scump ca dracu. ac10 poate te coafeaza si e si ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 O sa iau Mitas-ul ala ieftin (E-07 la 45 RON) pentru vara asta. Pastrez oricum Maxis-ul pentru coclauri sa-l am in toamna....iar de la anul o sa mai vad...poate schimb motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum Sunt multumit de k60 scout. Se incarca repede cu noroi...si nu se descarca prea usor. Merg cu presiunea 0.5 fata-spate in off si face fata cu brio la 175 + 95 de kg ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi? La ce te referi? Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 La ce te referi? Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off. in special spatele pe 130/80/17... eu nu imi aduc aminte sa-l fi blocat asa usor si asa sanie in vreo 5 schimburi pana acum... si pe umed nu pare cum era, vin dupa un intermezzo cu T63, dar alea mi s-au parut sub ce schimbasem oricum, asa ca nu e de la ce am avut inainte... pur si simplu, mi se pare ca s-a prostit?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Conduci tu prea agresiv ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Se face pana si cu k60 dupa vreo 200 km din care multi pe offroad. Oricum cred ca intra in orice cauciuc cuiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi? subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 AroNul92P7yyQke57Ke8IKkTIuCPEyLWn_eQXGCwoZRW.jpg Se face pana si cu k60 dupa vreo 200 km din care multi pe offroad. Oricum cred ca intra in orice cauciuc cuiul. E un cauciuc f tare, dur. Cum te-ai descurcat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) E un cauciuc f tare, dur. Cum te-ai descurcat? K60 tare?! Editat Octombrie 13, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. Ma refer la k60 scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. Ma refer la k60 scout. Cu k60 eu am mers 3 (trei) ani. Intai cu ala simplu, apoi cu Scout. Vaca 200+ cu tot cu fluide, eu, pasagera, topcase 20+ kile, tankbag, cort, etc. 70% asfalt, 30% fara asfalt (fara noroaie mari, dar inclusiv bolovani ascititi gen Creasta Baiului ). Cum producatorul mobrei mele nu zice sa dezumflu roptile cand ies de pe asfalt, am mers fix cu cat zice el indiferent de conditii. Scoutul m-a tinut cam 8000 km. Fata de Trailmax cu care am prins si 15000. Scoutul s-a patratit mult mai evident. Dar Scoutul tinea mult mai bine pe ud si la temperaturi mai mici de 10 grade, iar singur chiar pana la -5 grade. Trailmaxul sub 10 grade n-are nicio sansa... Nu mai compar cu alte mizerii gen Mitas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Era vorba de duritate. Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) shrek1974, on 13 Oct 2015 - 18:11, said: Era vorba de duritate. Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit PAi si atunci cum e tare, fratele meu?! Daca s-a patratit, tine bine pe ud, cum naiba e dur?!De multumit si eu am fost multumit. Pentru ca eu l-am luat tocmai pentru mers iarna. Si isi face treaba. Editat Octombrie 13, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.