eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Ușor, că acum e în teleconferință cu mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) TCK80 vs K60 pe față e mai ”avantajos”? Profilul pare mult mai de off, iar utilizarea, așa cum am găsit-o e 60 off vs. 50 off. Cum se comporta TKC80 pe asfalt? În descrieri am găsit, tot 60/40 on/off si tkc70, cu o diagrama mai buna față de 80, la capitolul dry/wet/handling/mileage și un pic sub la offroad. Eu nu prea vad rostul gumelor mixte pe fata. Dupa ce-am tocit un set de K60 am ajuns la concluzia ca pe fata merg ori cu crampoane ori cu slick de strada. Gumele mixte nu ma ajuta suficient de mult fata de un slick. Adica daca-i namol ma chinui si cu K60-ul (sau orice alta guma mixta) si pe uscat merge cu orice, inclusiv cu gume de asfalt. Cel putin la turele care le fac eu, n-as pune ceva intermediar pe fata. Pe spate am pus K60 pentru ca se toceste mai greu decat TCK80-ul si ii mai aderent pe asfalt ud/rece decat Mitas E09. Editat Noiembrie 20, 2015 de Alexandru Moș Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Cam asta m-a lămurit și Emi că ar fi mai ok, doar că profilul la K60 pe spate nu mă încântă, pe off e cam off... Din câte spune, TKC80 mere cam 6-8000km, după stil, ceea ce înseamnă cam 2 sezoane, deci relativ bine. Alegerea va fi între Karoo3 și TKC80, să văd ce oferte găsesc. Rămâne dilema: las jantele TT sau le fac TL... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 K60 tine o vesnicie Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam. » Post actualizat in 20 Nov 2015 22:03 Trailmax 130 muuult mai slab decat K60 Scout pe ud/rece. Aluneca ca dracii atat pe franare cat si pe accelerare pe curbe. Testat doar in ultima luna, deci nu stiu cum e pe cald sau macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Ce inseamna 60 on si 40 off? Sper ca se refera la ore, ca daca se refera la km, e foaaaarte mult off..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Vorba vine... E un fel de asfalt si off, dar o ţâră mai mult asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam. La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout. La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje. » Post actualizat in 21 Nov 2015 06:53 Păi K60 are inelul de pe centru, la 140 și 150, de la început la nivel cu restul gumei. Despre TKC70 sau Sahara, ce spuneți? Poate au mai schimbat profilul anvelopei, dar la K60 scout, pe care l-am avut, 140/80/17, banda în cauză, era mai jos, cu aproximativ 8mm. Sunt oameni, care atunci când ajung la nivel, le decupează și merg în continuare cu ele și cică sunt foarte ok. Eu am preferat să o schimb și pt că vroiam o anvelopă mai orientată spre Enduro (tocmai plecam în Caucaz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Ce inseamna 60 on si 40 off? Sper ca se refera la ore, ca daca se refera la km, e foaaaarte mult off..... Da, cam la timp ma refeream. » Post actualizat in 21 Nov 2015 08:36 La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout. La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje. Pe noroi nu merge, eu oricum evit noroaiele nasoale. Oricum, ideea e ca la mers cu pasager si bagaje se duce foarte repede spatele. Dar si aderenta e pe masura, dupa parerea mea. Mult mai "lipicios" pe asfalt decat orice intermediar cu care am mers, cum ar fi Karoo 3. Editat Noiembrie 21, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Deci Karoo3 este sub K60 la aderenta??? Tocmai oscilam intre K3 si TKC80... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Deci Karoo3 este sub K60 la aderenta??? Tocmai oscilam intre K3 si TKC80... Pe asfalt da. Mai ales daca e mai rece. Pe asfalt ud creste diferenta. Afara de pe asfalt e pe dos, fireste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 In ultimul timp cica Mitas a imbunatatit compozitia. Se pare ca acum au aderenta excelenta. Merita aruncat un ochi si la E09 si E10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Asa aratau k60 la mine. din cauza greutatii( pasager, bagaje) asa incepe sa arate si Mitas E08, tot din aceasi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 daca doar frica de lovit aripa e, ia dimensiunea data de producator. oricum bag mana in foc ca mai toate cramponatele sunt mai mici decat sunt date pe specificatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! Pe Funduro merg. Avem unul in grup cu E09 pe ambele roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! La 800 nu am celebra codita de noroi, ar pe fata am aripa joasa si nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! dimensiunile exterioare sunt identice indiferent daca au sau nu crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk. In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu. Editat Noiembrie 24, 2015 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk. In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu. Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Într-adevăr, respect! Doamna mea nu vrea defel pe două roți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă. Curajoasa e. La pricepere mai lucram. De aia vreau sa-i pun unele mai cramponate, ca de fiecare data cand ieseam de pe asfalt, pe iarba, santuri, bolovani, o dadea pe jos. Noroc cu crashbar-urile. E adevarat ca nici cauciucurile nu o ajutau, si eu derapam cu 1200-le mai pe orice. Acum invata mersul in scarite pe teren accidentat. In rest, GS-ul e mult mai docil pe off, o bagi intr-antaia si merge singur, la ralanti. Urca, coboara de unul singur, nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Pai amandoua sunt GS, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Daca e F650 pina in 2000 e doar F. Dupa 2000 e si GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Pai amandoua sunt GS, nu? Pana in anul 2000, BMW F 650 s-a numit Funduro (Fun Enduro) sau ST, cea cu roata fata 18". Dupa aia, au trecut-o pe injectie, i-au scos o bujie si au denumit-o GS, Gelände/Straße (German: off-road/road). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Salutare, Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor .... Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg. Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.