Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TCK80 vs K60 pe față e mai ”avantajos”? Profilul pare mult mai de off, iar utilizarea, așa cum am găsit-o e 60 off vs. 50 off. Cum se comporta TKC80 pe asfalt?

 

În descrieri am găsit, tot 60/40 on/off si tkc70, cu o diagrama mai buna față de 80, la capitolul dry/wet/handling/mileage și un pic sub la offroad.

 

Eu nu prea vad rostul gumelor mixte pe fata. Dupa ce-am tocit un set de K60 am ajuns la concluzia ca pe fata merg ori cu crampoane ori cu slick de strada. Gumele mixte nu ma ajuta suficient de mult fata de un slick. Adica daca-i namol ma chinui si cu K60-ul (sau orice alta guma mixta) si pe uscat merge cu orice, inclusiv cu gume de asfalt. Cel putin la turele care le fac eu, n-as pune ceva intermediar pe fata. Pe spate am pus K60 pentru ca se toceste mai greu decat TCK80-ul si ii mai aderent pe asfalt ud/rece decat Mitas E09.

Editat de Alexandru Moș
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta m-a lămurit și Emi că ar fi mai ok, doar că profilul la K60 pe spate nu mă încântă, pe off e cam off... Din câte spune, TKC80 mere cam 6-8000km, după stil, ceea ce înseamnă cam 2 sezoane, deci relativ bine.

Alegerea va fi între Karoo3 și TKC80, să văd ce oferte găsesc.

 

Rămâne dilema: las jantele TT sau le fac TL...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

K60 tine o vesnicie

Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 22:03

Trailmax 130 muuult mai slab decat K60 Scout pe ud/rece. Aluneca ca dracii atat pe franare cat si pe accelerare pe curbe. Testat doar in ultima luna, deci nu stiu cum e pe cald sau macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam 5000, daca mergi cu pasager si bagaje 60%asfalt 40%macadam.

 

La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout.

La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje.

» Post actualizat in 21 Nov 2015 06:53

Păi K60 are inelul de pe centru, la 140 și 150, de la început la nivel cu restul gumei.

 

Despre TKC70 sau Sahara, ce spuneți?

 

Poate au mai schimbat profilul anvelopei, dar la K60 scout, pe care l-am avut, 140/80/17, banda în cauză, era mai jos, cu aproximativ 8mm. Sunt oameni, care atunci când ajung la nivel, le decupează și merg în continuare cu ele și cică sunt foarte ok. Eu am preferat să o schimb și pt că vroiam o anvelopă mai orientată spre Enduro (tocmai plecam în Caucaz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna 60 on si 40 off? Sper ca se refera la ore, ca daca se refera la km, e foaaaarte mult off.....

Da, cam la timp ma refeream.

» Post actualizat in 21 Nov 2015 08:36

La mine a ținut cam 18000, iar după ce l-am dat jos, l-a pus un amic pe Africană și a mai mers cu el, dar nu știu cât. Eu l-am dat jos pe că mă chinuiam prea rău în off, în special pe noroi zici că făceam burnout.

La treaba cu procentele, vezi ce a scris Andrei. Eu aș putea adaugă ca în cei 18000 am avut o tură de asfat în Grecia, cam 6000, cu pasageră și bagaje.

Pe noroi nu merge, eu oricum evit noroaiele nasoale.

 

Oricum, ideea e ca la mers cu pasager si bagaje se duce foarte repede spatele. Dar si aderenta e pe masura, dupa parerea mea. Mult mai "lipicios" pe asfalt decat orice intermediar cu care am mers, cum ar fi Karoo 3.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

Pe Funduro merg. Avem unul in grup cu E09 pe ambele roti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

 

 

La 800 nu am celebra codita de noroi, ar pe fata am aripa joasa si nu sunt probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

dimensiunile exterioare sunt identice indiferent daca au sau nu crampoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk.

In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk.

In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu.

 

Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă.

Curajoasa e. La pricepere mai lucram. De aia vreau sa-i pun unele mai cramponate, ca de fiecare data cand ieseam de pe asfalt, pe iarba, santuri, bolovani, o dadea pe jos. Noroc cu crashbar-urile. E adevarat ca nici cauciucurile nu o ajutau, si eu derapam cu 1200-le mai pe orice. Acum invata mersul in scarite pe teren accidentat. In rest, GS-ul e mult mai docil pe off, o bagi intr-antaia si merge singur, la ralanti. Urca, coboara de unul singur, nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor ....

 

Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg.

 

Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...