Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M+S mud and snow, daca folosesti K60 scout probabil te dai si pe forestiere, unde inevitabil mai dai si de un noroi :)

 

Nu sunt anvelope de iarna cum ai crede :) cele de iarna sunt alta gama a celor de la Haidenau.

 

K60urile sunt niste allaroudere decente, cu un foate bun raport calitate pret!

 

Si da ca sa iti raspund la intrebare le folosesc si vara sau mai bine zis din primavara pana in toamna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti?

 

nu are rost sa pui camere in cel TL.

 

eu am folosit K60 cu aceeasi dimensiune pe fata fara camera si nu am avutprobleme cu el, decat dupa ce statea o iarna pe bara, trebuia sa dau cuciucul jos si sa-l dau iar cu smacolina ca pierdea aer

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

» Post actualizat in 04 Apr 2016 07:15

Cel de 100/90-19 are 90 mm balonajul, iar cel de 110/80 are 88 mm. Teoretic, pe inaltime nu vor fi probleme. vezi pe lateral sa ai spatiu.

 

Ca regula generala, +/- o masura (de ex de la 100/90 la 110/80 sau la 90/90) nu afecteaza aproape deloc bunul mers al motoretei. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut anul trecut de la Tourance la K60 Scout. Cu excepția unui zgomot la rulare ușor mai sesizabil, in rest se comporta excelent, fără nicio diferența pe asfalt între cele doua. Testate in orice condiții, ploaie torențiale pe serpentine, 150-160 pe autostrada, iarna(fără zăpada). Pentru aia 10% pe care ii fac poate pe off merita cu vârf si îndesat. Cred ca am peste 7-8K cu ele si uzura e undeva la 1/3 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout , de doi ani si inca rezista sub Africa Twin RD04 . Pana acum , au adunat cca 9000 km . Raportul on road / off road ar fi momentan de 70 / 30 % . Revin si cu poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La k60 la dimensiunile la care are banda neintrerupta pe mijloc-->>>scade foaaaarte multa aderenta pe offroad.Trebuie sa scazi presiunea sub 2.0 sa ai ceva aderenta. Pentru cine merge doar pe asfalt si pe offroad uscat nu are rost sa isi puna cauciucuri "cica on-off" sau enduro. Merg alea de strada foarte bine pe offroad uscat. Problema apare cand dai de noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

Nu atinge, stai linistit. Eu pe F650 am 110 fata, 150 spate si sunt Metzeler Karoo 3, adica destul de cramponate.

Tocmai am venit dintr-o plimbare prin Muntii Ciucas, Pasul Boncuta, Vama Buzaului, Zizin si pot sa-ti spun ca fac fata cu brio noroaielor si pietrelor de pe forestiere pe unde circula doar TAF-urile si carutele. Pe asfalt, n-am avut nicio problema la viteze de 130-140 km/h. Alt participant la plimbare avea Tourance, pe un Freewind, si nici el n-a avut probleme prin munti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Karoo3 acum 2 ani pe africana si mi au placut foarte mult. Nu am avut la vremea aia motiv de a ma plange -- dar nici termen de comparatie (avusesem conti Escape si d astea)

Acum merg pe Mitas e09 si mi se par cea mai tare chestie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout , de doi ani si inca rezista sub Africa Twin RD04 . Pana acum , au adunat cca 9000 km . Raportul on road / off road ar fi momentan de 70 / 30 % . Revin si cu poze .

Anvelopele in momentul de fata :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, rezista bine :)

e creat sa reziste mai mult pe asfalt de asta e legat mijlocul la ala de pe spate.

daca rezista atat nu stiu cum se comporta pe ploaie, neavand nici un canal pe mijloc.

cum e pe ploaie? sau chiar in linie dreapta cand treci peste marcajele albe de pe asfact e stabil sau se simte o miscare ceva in ciclistica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ploaie nu am avut nici o surpriza . Despre marcajele vopsite in schimb pot spune ca am derapat cu ele atat eu cat si un prieten cu Anakee-uri . Sunt pacatoase suprafetele vopsite si cred ca se comporta la fel orice guma .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta : mai slabe ca TKC dar mai bune decat Anakee 2 sau Battle Wing si mai rezistente decat toate cele trei enumerate anterior . Pe macadam sau pamant se descurca minunat si calitatile mele de rider nu au reusit inca sa le puna in dificultate . Problemele apar pe iarba sau noroi . Nu sunt un rally rider si banuiesc ca la viteze mai mari se descarca de noroi dar cum merg eu nu prea . De asemenea , la vecinii Sarbi am avut ghinionul sa intalnesc un asfalt extrem de lucios si la iesirea din curba am derapat ca pe gheata , dar a fost o situatie unica si am inteles ca indiferent de gume , lumea se mai intalneste cu Terra in curba respectiva .

Ca si concluzie : ptr mine si ptr locurile in care ajunge Africana mea sunt perfecte dar cu toate astea voi incerca Anakee Wild pe viitor .

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunea wawessh mai sus ca e destul de greu pe off-road cu k60 cu banda pe mijloc. Tie cum ti s-au parut?

 

Pentru mobrele noastre din semnatura Scout-ul nu are acea banda continua pe mijloc, doar de la 140 sau 150 in sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri de bine/rau vis-a-vis de Anakee 3? (ma intereseaza pentru un Transalp 650)

 

Am eu pe Pegaso 650 si sunt foarte ok pe asfalt. De multe ori ating cu bocancii pe jos in curbe (fara sa vreau). Si pe ploaie merg destul de bine daca esti cumpatat.

In schimb daca vrei pe noroi / iarba / iarba umeda, mai bine nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sunt diferentele (sesizabile/preferabile) intre K60 reinforced sau nu? diferenta de cost este de cca 30-40 lei.


» Post actualizat in 11 Apr 2016 09:24

totusi cred ca Tourance este o alegere mai buna pentru ce imi trebuie mie....

 

a mers cineva cu Trailmax pe fata si Tourance pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...