xenna Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Sa inteleg ca unii dintre colegi folosesc cauciucuri M+S si vara? K60 Scout vad ca este M+S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 M+S mud and snow, daca folosesti K60 scout probabil te dai si pe forestiere, unde inevitabil mai dai si de un noroi Nu sunt anvelope de iarna cum ai crede cele de iarna sunt alta gama a celor de la Haidenau. K60urile sunt niste allaroudere decente, cu un foate bun raport calitate pret! Si da ca sa iti raspund la intrebare le folosesc si vara sau mai bine zis din primavara pana in toamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 (editat) Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti? nu are rost sa pui camere in cel TL. eu am folosit K60 cu aceeasi dimensiune pe fata fara camera si nu am avutprobleme cu el, decat dupa ce statea o iarna pe bara, trebuia sa dau cuciucul jos si sa-l dau iar cu smacolina ca pierdea aer Editat Aprilie 4, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme. » Post actualizat in 04 Apr 2016 07:15 Cel de 100/90-19 are 90 mm balonajul, iar cel de 110/80 are 88 mm. Teoretic, pe inaltime nu vor fi probleme. vezi pe lateral sa ai spatiu. Ca regula generala, +/- o masura (de ex de la 100/90 la 110/80 sau la 90/90) nu afecteaza aproape deloc bunul mers al motoretei. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Sunt in dilema ce sa aleg intre Metzeler Tourance si K 60 Socout . Fac 90% pe asfalt si 10% pe drumuri de pamant. Voi ce ati alege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Am trecut anul trecut de la Tourance la K60 Scout. Cu excepția unui zgomot la rulare ușor mai sesizabil, in rest se comporta excelent, fără nicio diferența pe asfalt între cele doua. Testate in orice condiții, ploaie torențiale pe serpentine, 150-160 pe autostrada, iarna(fără zăpada). Pentru aia 10% pe care ii fac poate pe off merita cu vârf si îndesat. Cred ca am peste 7-8K cu ele si uzura e undeva la 1/3 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 K60 Scout , de doi ani si inca rezista sub Africa Twin RD04 . Pana acum , au adunat cca 9000 km . Raportul on road / off road ar fi momentan de 70 / 30 % . Revin si cu poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Cred ca voi lua Scout totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 La k60 la dimensiunile la care are banda neintrerupta pe mijloc-->>>scade foaaaarte multa aderenta pe offroad.Trebuie sa scazi presiunea sub 2.0 sa ai ceva aderenta. Pentru cine merge doar pe asfalt si pe offroad uscat nu are rost sa isi puna cauciucuri "cica on-off" sau enduro. Merg alea de strada foarte bine pe offroad uscat. Problema apare cand dai de noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme. Nu atinge, stai linistit. Eu pe F650 am 110 fata, 150 spate si sunt Metzeler Karoo 3, adica destul de cramponate. Tocmai am venit dintr-o plimbare prin Muntii Ciucas, Pasul Boncuta, Vama Buzaului, Zizin si pot sa-ti spun ca fac fata cu brio noroaielor si pietrelor de pe forestiere pe unde circula doar TAF-urile si carutele. Pe asfalt, n-am avut nicio problema la viteze de 130-140 km/h. Alt participant la plimbare avea Tourance, pe un Freewind, si nici el n-a avut probleme prin munti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 http://www.advpulse.com/adv-products/metzeler-karoo-3-review-test/ zice bine de uzura lor? nu stiu cand o sa apara michellin anakee wild si astealalte ar fi o optiune pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Eu am avut Karoo3 acum 2 ani pe africana si mi au placut foarte mult. Nu am avut la vremea aia motiv de a ma plange -- dar nici termen de comparatie (avusesem conti Escape si d astea) Acum merg pe Mitas e09 si mi se par cea mai tare chestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 K60 Scout , de doi ani si inca rezista sub Africa Twin RD04 . Pana acum , au adunat cca 9000 km . Raportul on road / off road ar fi momentan de 70 / 30 % . Revin si cu poze . Anvelopele in momentul de fata : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 da, rezista bine e creat sa reziste mai mult pe asfalt de asta e legat mijlocul la ala de pe spate. daca rezista atat nu stiu cum se comporta pe ploaie, neavand nici un canal pe mijloc. cum e pe ploaie? sau chiar in linie dreapta cand treci peste marcajele albe de pe asfact e stabil sau se simte o miscare ceva in ciclistica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Pe ploaie nu am avut nici o surpriza . Despre marcajele vopsite in schimb pot spune ca am derapat cu ele atat eu cat si un prieten cu Anakee-uri . Sunt pacatoase suprafetele vopsite si cred ca se comporta la fel orice guma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) Spunea wawessh mai sus ca e destul de greu pe off-road cu k60 cu banda pe mijloc. Tie cum ti s-au parut? Editat Aprilie 6, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) Din experienta : mai slabe ca TKC dar mai bune decat Anakee 2 sau Battle Wing si mai rezistente decat toate cele trei enumerate anterior . Pe macadam sau pamant se descurca minunat si calitatile mele de rider nu au reusit inca sa le puna in dificultate . Problemele apar pe iarba sau noroi . Nu sunt un rally rider si banuiesc ca la viteze mai mari se descarca de noroi dar cum merg eu nu prea . De asemenea , la vecinii Sarbi am avut ghinionul sa intalnesc un asfalt extrem de lucios si la iesirea din curba am derapat ca pe gheata , dar a fost o situatie unica si am inteles ca indiferent de gume , lumea se mai intalneste cu Terra in curba respectiva . Ca si concluzie : ptr mine si ptr locurile in care ajunge Africana mea sunt perfecte dar cu toate astea voi incerca Anakee Wild pe viitor . Editat Aprilie 6, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Ceva impresii despre Continental TKC 70. Cam asta ar fi prima optiune dupa 2-3 zile de cercetari. Vor fi folosite doar 20% off restul asfalt. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Spunea wawessh mai sus ca e destul de greu pe off-road cu k60 cu banda pe mijloc. Tie cum ti s-au parut? Pentru mobrele noastre din semnatura Scout-ul nu are acea banda continua pe mijloc, doar de la 140 sau 150 in sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Mi-am comandat TKC70 de la Continental. Am citit lucruri bune despre ele. Va tin la curent cum se comporta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Pareri de bine/rau vis-a-vis de Anakee 3? (ma intereseaza pentru un Transalp 650) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Pareri de bine/rau vis-a-vis de Anakee 3? (ma intereseaza pentru un Transalp 650) Am eu pe Pegaso 650 si sunt foarte ok pe asfalt. De multe ori ating cu bocancii pe jos in curbe (fara sa vreau). Si pe ploaie merg destul de bine daca esti cumpatat. In schimb daca vrei pe noroi / iarba / iarba umeda, mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 care sunt diferentele (sesizabile/preferabile) intre K60 reinforced sau nu? diferenta de cost este de cca 30-40 lei. » Post actualizat in 11 Apr 2016 09:24totusi cred ca Tourance este o alegere mai buna pentru ce imi trebuie mie.... a mers cineva cu Trailmax pe fata si Tourance pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.