Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fapt e o trilemă. Dacă exclud TKC70 rămâne, într-adevăr, dilemă...

Astept sa vad ce alegeti sa ma orientez si eu ca daca ma pun sa aleg eu singur ajung ca eFu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt in mare dubiu intre K60 si Anakee Wild.

Daca si Wild-ul se duce ca TKC80 . . . . nu mai am nici un dubiu . In momentul de fata stiu sigur ca nu voi mai reveni la Scout sau TKC80 si ca voi opta intre Anakee 2 , Trail Attack 2 sau Battle Wing . Astept pana atunci sa vad cum se comporta la altii TKC 70 sau Wild .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee2 chiar sunt OK, am o pereche in exploatare, au aproape 13.000 km și mai au carne de 2-3.000 km. Exploatate cam 70 - 30 on/off. Se comporta excelent pe asfalt, atât pe uscat cât și pe ploaie, iar dincolo de șosea au fost ok pe cărări de pământ, piatră, drumuri forestiere. Doar în noroi au fost ezitante. Nu mers agresiv, însă, doar plimbare, soft.

Din păcate nu se mai fabrică, iar cele existente, încă, pe stoc au date de fabricație mai vechi; unii spun că se mai fac, încă, prin Asia.

 

Wild probabil vor fi mai permisive decât A2 în off și mai limitate pe șosea, cu o uzură mult mai rapidă decât A2. Iar A3 nu mă tentează...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, tocmai am comandat una bucata set de TKC 70 la 1.037 lei.

Astept sa-mi vina, le montez si va tin la curent cu comportamentul lor.

 

Preponderent merg pe asfalt si-mi place sa ma dau mai sportiv pe viraje, asa ca pun mare pret pe asta, insa in jurul Sibiului accesam destul de des tresee de off, deci nici partea asta nu vreau s-o elimin complet.

Pe Vstrom, in afara de gumele din fabrica Bridgestone, am avut numai Metzeler (2 seturi de Tourance si 1 set de Next), toate mergeau foarte bine pe on (celel mai faine Next-urile) si decent pe off (cele mai faine Tourance-urile).

 

Sunt curios daca am facut un pas inainte cu TKC-urile, sau inapoi....

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca si Wild-ul se duce ca TKC80 . .

Ma astept sa tina un pic mai mult. Le-am pipait la SMAEB si par taricele, iar crampoanele sunt mai scunde decat cele de pe TKC80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceee maa?!

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

» Post actualizat in 27 Apr 2016 05:22

N-ai dat cam mult? Pe mine m-au costat cu putin peste 800 ron, aduse acasa. Acum depinde si de dimensiuni; la mine au fost 130/70/17 si 100/90/19

Deci, tocmai am comandat una bucata set de TKC 70 la 1.037 lei.

Astept sa-mi vina, le montez si va tin la curent cu comportamentul lor.

 

Preponderent merg pe asfalt si-mi place sa ma dau mai sportiv pe viraje, asa ca pun mare pret pe asta, insa in jurul Sibiului accesam destul de des tresee de off, deci nici partea asta nu vreau s-o elimin complet.

Pe Vstrom, in afara de gumele din fabrica Bridgestone, am avut numai Metzeler (2 seturi de Tourance si 1 set de Next), toate mergeau foarte bine pe on (celel mai faine Next-urile) si decent pe off (cele mai faine Tourance-urile).

 

Sunt curios daca am facut un pas inainte cu TKC-urile, sau inapoi....

 

:)

» Post actualizat in 27 Apr 2016 05:26

Scuza-ma, cum te asteptai sa fie dupa 5 ani??

Normal sa fie ca plasticul. Mai au carne pe ele dar in roata fata pe flancuri erau crapaturi. Cand franam cu spatele imi intra ABS-ul instant. Acum cu TKC70 e alta treaba.

Editat de xenna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140 / 80 / 17 :)

Fericitule!

» Post actualizat in 27 Apr 2016 06:23

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

Io zic sa incerci tu off-ul ala 40% cu gumele alea si mai vorbim. Cam care e off-roadul pe care l-ai facut pana acum? Ca daca off inseamna la tine un macadam impecabil, d-ala de gasesti prin Alpii austrieci da, poti sa-l faci si cu slicuri.

Pune gumele alea si cand vrei sa iesi de pe asfalt cu ele da un semn. Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

 

Poti sa le dai deja, ca poate sunt si alti curiosi! Ce DJ din PH?

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentarea asta, x% ON - y% OFF e o chestie atât de subiectivă, deci, în consecință așa speculată de marketing...

S-a mai discutat pe aici, % înseamnă timp petrecut off sau distanță parcursă pe coclauri?

 

De fapt, ca orice cal-măgar, anvelopele duale nu pot reprezenta altceva decât un compromis (ca și mobrele duale, de altfel, sport-touring sau enduro-touring!). Nu excelează niciunde. Poți mere prost pe coclauri ușoare cu cele mai bune cauciucuri de off dacă ești rookie, cum foarte bine poți face nebunii cu cauciucuri de stradă pe ofr dacă ești priceput. Orientarea produsului către on-off e doar un indicator calitativ, dată de profilul gumei și materialul din care e făcută. Un profil mai agresiv înseamnă că va fi mai OK pe off dar mai nesigur pe ON și viceversa. Cât și cum, rămâne de văzut de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

 

Pai atunci si Tourance, si Sirac, si Escape pot fi incadrate tot la 60-40. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le dai deja, ca poate sunt si alti curiosi! Ce DJ din PH?

 

 

DJ 102I pentru inceput. :)

 

Cine stie cunoaste!

Campina-Valea Doftanei-Pasul Predelus-Bradet (DN1A). Asfalt pana la iesirea din Comuna Valea Doftanei, macanam bun cativa km. buni pana incepe urcarea in pas, in pas macadam dificil+bolovani+sleauri, iar macadam bun pe ultima bucata pana-n DN1A.

 

Fericit ? Pai toti alearga dupa 90 / 60 / 90 si eu m-am pricopsit cu 140 / 80 / 17 :crack:

Nu te mai plange, cu 140 in bust ar trebui sa fii fericit!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am experienta pe off si am mers foarte putin (am avut o problema la un genunchi, e mai fragil si nu ma risc cu toate ca imi place). In schimb m-am dat mult cu mountain-bike-ul din dotare prin paduri. Ma interesau cauciucurile sa stea bine pe macadam/ neasfaltate 30% si restul pe asfalt si mai ales asfalt umed.

Eu am postat ce am citit pe siteuri referitor la TKC 70. Daca voi aveti alta parere nu e problema mea. Cred ca am facut o alegere foarte buna pentru ce imi doream.

Fericitule!


» Post actualizat in 27 Apr 2016 06:23

Io zic sa incerci tu off-ul ala 40% cu gumele alea si mai vorbim. Cam care e off-roadul pe care l-ai facut pana acum? Ca daca off inseamna la tine un macadam impecabil, d-ala de gasesti prin Alpii austrieci da, poti sa-l faci si cu slicuri.

Pune gumele alea si cand vrei sa iesi de pe asfalt cu ele da un semn. Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...