Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti.

Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci.

» Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08

Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti.

Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate.

Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi aratati cauciucuri 50/50 cu performante pe asfalt, maine vi le cumpar cadou. Ce performante poti cere unei gume 50/50? Sa te inclini cu umerii pe jos? Sa tina 20.000? Inclinatul tine de "tupeul" riderului, iar la partea cu aderenta pe ud tine de "cunostintele dobandite in timp". Nu am zis ca sunt cele mai bune, dar fac fix acelasi lucru. Cred ca se intelege ce am vrut sa explic. Sanatate la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci.

» Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08

Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva.

 

 

Am o parere destul de diametral opusa.

 

Am mers cu Heideneau K60, cu Metzeler Karoo si Mitas E09 [Dakar si simplu], de la distanta castiga E09 Dakar si pe drum si mai ales in afara.

K60 tin mai mult ca nr de km insa in anumite situatii [asfalt ud, noroi, iarba uda] sunt mai slabe spre lamentabile.

Karoo se duce vazand cu ochii, altfel ca performata cam pe acolo cu E09.

 

Mitas sunt rezistente pe motoare medii de adv [F800GS] ba chiar cauciucurile pt enduro si cross [fara dot] rezista uimitor de bine pe motoare de ADV. Am pe fata un C19 care are peste 6000 km si inca se prezinta bine. Am prins pontul de la niste rusi [offroad people ] care folosesc gumele astea pe F800 si 990 de multa vreme si tin undeva la 12k km pe drumuri mixte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu am observat sa fie cu nimic mai bun decat e09, poate ca si greutate, t63 este mai usor

 

e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat :)... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat :)... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice...

la vulcanizare mi-au scos un cep de lemn din t63, bineinteles ca si camera era intepata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost intr-o tura cu un Gs 1200 cu anakee wild si eu cu e09. Cel cu Anakee e endurist serios si stie ce sa faca si cu o vaca de 200 kg+ in teren, dar a zis ca sunt un model de gume nereusit. Nu fac nimic, niciunde. Citeste review-uri si gandeste-te ce faci exact cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat :)... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice...

 

T63 e f bun in offroad pt vaci. Ceva in genul Karoo simplu, ala de nu se mai face de ani de zile. Amandoua mi s-au parut mai bune in noroi ca E09. E09 fiind mult mai bun in noroi ca TKC80 sau KarooT, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat T63 de 21/18 si nu am gasit nimic in tara, dar in Germania/UK inca mai exista. Doar ca ajunge la pret destul de mare pana aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A probat cineva pana acum Anakee Wild ?

 

Am probat eu pe 800GS si 1200GS. Mie mi se par foarte OK pe asfalt si drumuri pietruite, in noroaie mai fuge fata/spatele si mi se pare ca se descarca destul de repede de noroi. Partea proasta e ca nu am nici un termen de comparatie cu alte modele de cauciucuri cramponate, deci parerea mea nu are prea mare relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa cateva seturi de Tourance si Anakee 2, am trecut la Karoo 3.

 

La viraje pe asfalt nu prea se simt diferente, daca nu ai pretentii de polizat scarite.

La viraje pe macadam / pamant, au un avantaj destul de sesizabil, mai ales derapajele sunt mai usor de controlat.

La frane pe asfalt au un dezavantaj destul de sesizabil, dar e de asteptat.

La frane pe macadam / pamant, sunt din alt film, mai ales frana fata ofera feedback bun si poti frana cu incredere.

La noroaie din nou, sunt din alt film. Aluneca lateral, dar te scot din noroi si nu iti dau emotii pe urcari.

 

La capitolul durabilitate nu pot sa ma pronunt inca, dar tot timpul alde Tourance si Anakee m-au tinut pana s-au invechit sau pana m-am plictisit de ele, deci nu ma astept sa fie pe masura.

Problema mea principala cu cauciucurile cramponate (get MT21, TKC) e ca se tocesc pe mijloc de la mersul pe asfalt, si apoi nu prea mai sunt bune de nimic. Forma crampoanelor Karoo 3 mi se pare ideala pentru enduro-touring si ma astept sa se uzeze egal pe toate partile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mitas E08... Never ever.

 

Noroc ca sunt pe un motor închiriat. Dacă nu am derapat spatele de 10 ori ieri, atunci nu mai știu sa număr.

Prin comportamentul lor foarte sensibil/instabil/imprevizibil pe derapaj m-au fortat sa fac ce nu am mai făcut de ani de zile - sa redevin tehnic corect și sa schimb mereu treapta înainte de curba.

Such a f***ing boredom.

Derapează instant, la cea mai mica bruscare. Și când o fac au și o aderenta de 2 lei încât lungesc manevra mai mult decât ar trebui.

Rezultatul - control spre zero pe derapaj în curba.

Scurt pe 2 - niște pârnai ieftine, pentru civili sau mobre de dat la închiriat.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E09 (non-Dakar) spate 130/80 17... n-am inca 3000 cu el si e cam la juma de crampon... nu-s cum altii scot multi km din el. pe asfalt e ciudatel... lateral tine bine pe curbe dar pe frana drept te duci sanie instant... pe asfalt ud curat n-am avut surprize. n-am de reprosat nimic pe macadam / pamant / noroi o data lasat la 1.7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu din E09 am scos, forțat de împrejurări, 8000 de km. Pe la 7000 și ceva era gata spatele. Cum motorul tău este și mai greu și mai vânos, cam pe acolo sunt. Sunt f nasoale la urcări dar mai ales la coborâri pe iarba uda (gen gol alpin) - fuge spatele in laterala. În rest, nămol, pietre, nimic de comentat. Eu mergeam cu ele cu 0.8 în off și cam 1.8 pe asfalt. Pe sosea uda trebuie avut grija cu ele. Testate în oraș, dimineața (asfalt udat de primarie) și nu vreau sa mai trec prin asta. În gama 50/50 eu am fost f mulțumit de Pirelli MT 21.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...