xt600 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Am folosit mult timp Mitas E09 non Dakar, montate pe XT 600E. Concluziile sunt urmatoarele: - in off (drumuri de macadam, iarba, etc, grip fenomenal (cand am montat Heidenau K60 Scout, am simtit imediat diferenta), pe urcari foarte bune, cu XT-ul nu am avut probleme cu overspining-ul (pneuri noi). -in noroi, se descarca foarte repede si este foarte stabil, nu mi-a dat niciodata emotii -asfalt uscat si (nota bene) cald, comportament foarte ok. -asfalt ud, asfalt rece/vreme rece, mare grija!! Cum pierde temperatura, pierde sensibil aderenta... mie mi-a dat ceva intepaturi in inima.. Nu mai trebuie sa mai spun ca marcajele de pe carosabil si capacele de canalizare, trebuie evitate. -nu tin prea mult si pe masura ce uzura avanseaza devin instabile, motiv pentru care le schimbam mai repede, chiar daca as mai fi putut merge inca cca 2000km cu ele. Presiuni utilizate: - fata 1,5-1,6 -spatele: 1,6-1,7 fara bagaje, 2,0-2,2 cu bagaje. -off road: 1,1-1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Ce cauciuc mixt ati alege pentru un F800 GS? Ca idee, ies pe off ori de cate ori este posibil, de principiu doar trasee de genul asta ma intereseaza, dar in acelasi timp merg si pe asfalt (plimbari sau ture cu sotia ca pasager). Deci pot spune 50/50, cu mentiunea ca as vrea sa ma tina mai mult de 3000 km. ) Stau intre Karoo 3 si K60 Scout. Scout am avut pe Tenere, pe asfalt mi s-au parut slabe, ma cam duceam ca saniuta. Rezistenta in schimb este incontestabila. Acum nu stiu cum s-ar comporta pe F800, mai ales ca spatele e mult mai lat. Karoo nu am avut niciodata, niciun model, la cum arata profilul mi se pare ca nu s-ar incarca foarte tare cu noroi sau cel putin ar descarca mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 (editat) Ce cauciuc mixt ati alege pentru un F800 GS? Stau intre Karoo 3 si K60 Scout. Scout am avut pe Tenere, pe asfalt mi s-au parut slabe, ma cam duceam ca saniuta. De curiozitate, cu ce presiune ai mers cu Scout? Cred ca esti primul pe care l-am auzit sa spuna, ca se duce cu ele ca saniuta. In acest moment am pe motocicleta K60Scout si pot sa spun ca se comporta excelent, inclusiv pe ud. In Off road, sunt pneuri de compromis, foarte ok, atat vreme cat este uscat. Pe noroaie se incarca si devin slickuri. Parerea mea este sa alegi ceva cramponat, avand in vedere ca deplasarile pe sosea sunt doar pana la locul de joaca sau doar plimbari. Vei merge mai atent pe asfalt, dar te vei simti mult mai confortabil acolo unde iti place mai mult: in off. Despre Karoo 3 nu stiu nimic, insa are un profil interesant. Cred ca este mai adecvat pentru off road decat K60Scout. Editat August 5, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Am mers pe presiuni recomandate de Yamaha, adica 2 in off iar pe strada combinatii intre 2.1 si 2.4 (habar nu am daca si producatorul de cauciucuri recomanda o anumita presiune si sincer nici nu ma intereseaza). Motocicleta a venit cu Tourance, am aplicat aceeasi presiune si pe K60. In plus nu toti mergem (pilotam) la fel, fiecare are propriul stil. Pe F800 am Battle Wing, dar nu e cazul sa intre in discutie. Presiunea din ele cu atat mai putin. Editat August 6, 2017 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. Editat August 6, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere). Poate daca mergi prin nisip, dar nu e genul de "off" care ma intereseaza. Oricum discutia plecase de la afirmatia mea legata de comportamentul pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere). am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2. » Post actualizat in 06 Aug 2017 18:23 Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. de 5 ani exclusiv pompe de bicla sau benzinarii... daca-s bune isi fac treaba, daca nu dai mai mult. mult mai mici, usoare si bulletproof decat un compresor. de evitat pompele ieftine cu 2 moduri. inevitabil o sa ramana functional doar modul 'scurt'. eventual poti s-o prinzi cu scai sau ceva de genul de cadru pt a fi la indemana. Editat August 6, 2017 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2. Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 eu pe 800 as pune tkc din ce-i pe oferta/productie acum. discutabil daca 150/70 sau 140/80. sau poate e09 dar daca zici ca k60 scout pe 130/80 te duceai saniuta, poate nu. scout pe 150 e mai saniuta deat pe 130 ca are banda pe centru, 140 daca vrei sa nu fie continua dar tot e ceva saniuta.... dar, iarasi 140-ulile o sa dea cu virgula la itp sau incident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. Este practica Cu pompa de decathlon de 8 lei am umflat 1 bar pe k60 in aprox 5-8 minute per roata. In loc de pauza de tigara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim! Editat August 10, 2017 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Poate esti un mare calator, offroadist, endurist sau whatever, dar sincer nu imi pasa. Fiecare decide pentru el, presupun ca e fair. Eu parerea mi-am facut-o oricum, eram constient ca prea multe sfaturi nu o sa primesc pe forum (de fapt calitatea este problema), experienta personala conteaza. Mai departe tu poti sa mergi si cu 0, cu tot cu pasager, este strict problema ta. Daca eu vreu sa merg cu x sau y, si mi se pare ok, atunci este te strict problema mea. Daca tu consideri ca ceea ce eate specificat in manual este bullshit, atunci orice comentariu in plus nu isi are rostul. Editat August 10, 2017 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu? » Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02dar sincer nu-mi pasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu? » Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02 dar sincer nu-mi pasa Poate ca pentru " altii" o iau pe aratura si altceva nu stiu? Pentru ca eu una am scris si alta am primit ca raspuns? Cam asta e realitatea forumului romanesc, vii cu o problema (cu toate ca e mult spus) si ajungi sa fii certat si pus la colt. Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 s-o ia pe aratura... nu vad partea negativa aici... suntem la cauciucuri on-off... aratura se califica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Da, aratura e permisa. Dar spiritele se incing repede...intotdeauna de la presiune. Daca e prea mica te ia durerea de cap, daca e prea mare ti se infunda urechile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Daca e prea mica te ia durerea de cap, daca e prea mare ti se infunda urechile. tehnic, delta, dP/dt cauzeaza simptomele... nu val absoluta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim! Cat de des ciupesti camera? Apreciez sfatul, o sa incerc si eu in jur de 1.5bar. Pana acum am ramas aproape de 2.0 de frica sa n-o ciupesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 6, 2017 Share Postat Decembrie 6, 2017 Hai sa mai vorbim ca este iarna!! Am date ca presiuni in cartea moto (Ducati MTS 950) urmatoarele: Pirelli Trail F 2,4 S 2,5 solo si F 2.4 si S 2.8 cu bagaje si pasager iar cu Pirelli Rally F 1.6 S 1.6 solo si F 1.8 S 2.0 cu bagaje si pasager.Acum intrebare: daca pe moto a-ti monta Metzeler Karro3 ce presiune a-ti baga in pneuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 6, 2017 Share Postat Decembrie 6, 2017 Eu am Karoo 3 pe Superteneru vechi. Merg 1.8 cu 1.8 tot timpul, peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lceu Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 (editat) Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17. Salut, Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu. Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede. Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie. Editat Decembrie 8, 2017 de lceu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Salut, Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu. Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede. Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie. Wild-ul fac zgomot tot timpul sau numai la anumite viteze ?Karoo 3 pe Bmw 1100 gs facea zgomot in 50-60 dupa care liniste si le apuca iarasi pe la 100-110,iar de la 130+ nu se mai auzeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 1, 2018 Share Postat Ianuarie 1, 2018 Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17. uita-te si la mitas e10. Am numai pe fata, pare ok. Pe spate am e10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 2, 2018 Share Postat Ianuarie 2, 2018 uita-te si la mitas e10. Am numai pe fata, pare ok. Pe spate am e10 - Nu dumneavoastra erati la volan? - Nu. - Dar cine era? - Eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.