Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Ca sa nu stau degeaba pana la primavara (se pare ca s-a cam terminat cu vremea faina), vreau sa-mi schimb ghidonul la Virago.

Vreau sa pun unul drept. De 22 e ghidonul la noi, nu ?

post-58202-1290242132_thumb.jpg

Dragbat cromat 22, latime 770cm, adancime 110cm

 

Ideea e sa iasa ceva de genul asta:

post-58202-1290242262_thumb.jpgpost-58202-1290242281_thumb.jpgpost-58202-1290242293_thumb.jpg

 

Stiu ca oglinzile nu vor mai fi bune, pompa de frana nu va sta drept, cablurile de acceleratie, ambreiaj si frana vor fi prea lungi, dar pentru toate exista solutie.

Pentru cine cauta alternativa originala si ceva mai costisitoare, iata lista de la Yamaha cu repererele necesare modificarii:

post-58202-1290242620_thumb.jpg

 

Ati facut careva din voi modificarea ? Ca si aspect, avantajul e clar. Dar cum e cu pozitia de condus ? Afecteaza oare comfortul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

 

Ca sa nu stau degeaba pana la primavara (se pare ca s-a cam terminat cu vremea faina), vreau sa-mi schimb ghidonul la Virago.

Vreau sa pun unul drept. De 22 e ghidonul la noi, nu ?

post-58202-1290242132_thumb.jpg

Dragbat cromat 22, latime 770cm, adancime 110cm

 

Ideea e sa iasa ceva de genul asta:

post-58202-1290242262_thumb.jpgpost-58202-1290242281_thumb.jpgpost-58202-1290242293_thumb.jpg

 

Stiu ca oglinzile nu vor mai fi bune, pompa de frana nu va sta drept, cablurile de acceleratie, ambreiaj si frana vor fi prea lungi, dar pentru toate exista solutie.

Pentru cine cauta alternativa originala si ceva mai costisitoare, iata lista de la Yamaha cu repererele necesare modificarii:

post-58202-1290242620_thumb.jpg

 

Ati facut careva din voi modificarea ? Ca si aspect, avantajul e clar. Dar cum e cu pozitia de condus ? Afecteaza oare comfortul ?

 

Asa ceva am si eu, ghidon drept, imi place mult mai mult decit cel original.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect!

 

Dupa 450 km de la achizitionare deja a aparut prima problema la 535-ul meu... Sa va povestesc cum s-a intamplat:)) Am bagat cheia in contact am invartit si...nimic. Dupa ce am mai miscat putin de cheie, dupa ce i-am mai recitat niste poezi a cuplat si am plecat. A doua oara la fel am pus contact si nimic, dar de data asta nu a mai mers nici cu miscat cheia nici cu poezi, nimic:) Am desfacut si am observat ca s-a topit la un cap fluturasul ala din plastic, nu stiu cum se cheama, are pe el doua pastile din cupru si cate un arc. Are cineva o chestie da'sta in plus, ramasa de pe la vreun contact vechi?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am patit si eu saptamana trecuta. Am desfacut contactul, l-am curatat si tot asa era topita clema de plastic. Eu am reusit insa s-o refac. E ceva mai subtire, dar am taiat cu un cutter excesul de plastic topit, astfel incat arcurile sa stea corect si sa ridice lamela la inaltimea care trebuie. Acum merge perfect. Un contact nou cred ca in jur de 150 de Lei, dar doar cu butucul de contact, ceea ce inseamna ca ai o cheie in plus.

 

Bafta si spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Ca sa nu stau degeaba pana la primavara (se pare ca s-a cam terminat cu vremea faina), vreau sa-mi schimb ghidonul la Virago.

Vreau sa pun unul drept. De 22 e ghidonul la noi, nu ?

post-58202-1290242132_thumb.jpg

Dragbat cromat 22, latime 770cm, adancime 110cm

 

Stiu ca oglinzile nu vor mai fi bune, pompa de frana nu va sta drept, cablurile de acceleratie, ambreiaj si frana vor fi prea lungi, dar pentru toate exista solutie.

 

Ati facut careva din voi modificarea ? Ca si aspect, avantajul e clar. Dar cum e cu pozitia de condus ? Afecteaza oare comfortul ?

 

si eu am un ghidon d'asta. asa am luat mobra. pe mine nu m-a periat asa ca l-am schimbat cu unul putin mai inalt, dar nu foarte, pe care l-am avut mai de mult. deh... sunt inalt (1,9 m) si ghidonul drept era putin prea jos pt. mine. in plus, vreau sa duc motorul spre un aspect si chiar functionalitete de cruizer.

eu am si pompa de frana potrivita, orizontala - a ramas pe mobra fiindca si ghidonul pus de mine are capetele orizontale.

cablurile le poti ajusta dupa nevoi. eu am facut-o deja. mobra am luat-o cu cablurile originale care erau prea lungi. cablul de ambreiaj l-am scurtat in partea cu maneta si am pus un butucel mecanic in locul celui turnat de plumb. cablul de acceleratie l-am scurtat la carburi. furtunul franei (am d'ala de teflon) l-am incolacit finut intre juguri. cablurile electrice le-am infipt mai bine in far, fara sa atentez la integritatea lor. toate par si sunt in regula.

am avut deasemenea o pereche de oglinzi potrivite. din pacate nu sunt cromate (sunt negre) si nu-mi plac. sunt in cautare... mobra a venit cu o singura oglinda (stanga) d'aia jmechera cu relieful cu vulturu' "i live to ride". si aia zace printr-o cutie. era faina da' nu vedeam mai nimic in ea - prea mica.

ghidonul drept si oglinda inca le mai am. daca te intereseaza, contacteaza-ma.

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Ca sa nu stau degeaba pana la primavara (se pare ca s-a cam terminat cu vremea faina), vreau sa-mi schimb ghidonul la Virago.

Vreau sa pun unul drept. De 22 e ghidonul la noi, nu ?

post-58202-1290242132_thumb.jpg

Dragbat cromat 22, latime 770cm, adancime 110cm

 

Ideea e sa iasa ceva de genul asta:

post-58202-1290242262_thumb.jpgpost-58202-1290242281_thumb.jpgpost-58202-1290242293_thumb.jpg

 

Stiu ca oglinzile nu vor mai fi bune, pompa de frana nu va sta drept, cablurile de acceleratie, ambreiaj si frana vor fi prea lungi, dar pentru toate exista solutie.

Pentru cine cauta alternativa originala si ceva mai costisitoare, iata lista de la Yamaha cu repererele necesare modificarii:

post-58202-1290242620_thumb.jpg

 

Ati facut careva din voi modificarea ? Ca si aspect, avantajul e clar. Dar cum e cu pozitia de condus ? Afecteaza oare comfortul ?

Eu am ghidon putin inalt,ceva mai mic de cat cel pe care il vad la tine in poza de profil si vreau sa-l schimb cu unul mai inalt,asta pt confort.Sa inteleg ca al tau nu este ok.Da-mi si mie un sfat despre cum este pozitia in sa.Daca renunti la al tau mi-l poti da mie?(contra cost evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Ca sa nu stau degeaba pana la primavara (se pare ca s-a cam terminat cu vremea faina), vreau sa-mi schimb ghidonul la Virago.

Vreau sa pun unul drept. De 22 e ghidonul la noi, nu ?

post-58202-1290242132_thumb.jpg

Dragbat cromat 22, latime 770cm, adancime 110cm

 

Ideea e sa iasa ceva de genul asta:

post-58202-1290242262_thumb.jpgpost-58202-1290242281_thumb.jpgpost-58202-1290242293_thumb.jpg

 

Stiu ca oglinzile nu vor mai fi bune, pompa de frana nu va sta drept, cablurile de acceleratie, ambreiaj si frana vor fi prea lungi, dar pentru toate exista solutie.

Pentru cine cauta alternativa originala si ceva mai costisitoare, iata lista de la Yamaha cu repererele necesare modificarii:

post-58202-1290242620_thumb.jpg

 

Ati facut careva din voi modificarea ? Ca si aspect, avantajul e clar. Dar cum e cu pozitia de condus ? Afecteaza oare comfortul ?

 

Eu am dragbar, dar nu-mi place. Am si risere ceva mai inalte.

 

Imi place mai mult cum arata cu apehanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am scos bateria de pe motor pentru ca sunt sanse slabe sa mai ies la plimbare din cauza vremii. Daca nu o mai instalez pana in primavara sunt sanse sa se descarce?

O pot incarca pe un redresor obisnuit de masina?

 

Ar fi de preferat un incarcator ,,inteligent"dar cum alea costa poti folosi si unul auto.Oricum acumulatorul isi ,,ia cat ii trebuie"..(curent)...dar trebuie sa stai cu ochii pe ea sa nu o lasi sa ,,fiarba"in nestire..Cand incepe sa ,,fiarba"o scoti de la incarcat .Unii mai folosesc o metoda .Adica o descarca cu un bec (dar nu pana la ,,zero"...) si apoi o incarca.

 

Ca exemplu : eu am o instalatie eoliana care incarca 10 acumulatori de 12V si 200 A (legate in serie)..Cel care a venit cu acumulatorii mi-a verificat instalatia ca parametri (ca sa imi poata da garantie ) si mi-a spus ca daca nu folosesc acumulatorii (nu consum din ei ) se vor ,,foate "repede.Trebuie sa-i folosesc pana decupleaza instalatia singura (pe la 11,8 v)..atunci cand nu bate vantul.

 

Ideea este sa verifici la descarcare sa nu scada sub 11,5-11,8 ...apoi bagi la inmcarcat .Cred ca o miscare din asta lunar nu are cum sa-i strice.La un ATV si la o Kawa (enduro) am pus vara acumulatori noi,formati ..etc ...incarcare pe ele fara probleme.Le-am bagat la iernat cu acumulatorii pe ele in garaj (temperatura constanta de 18-20 grade) iar primavara erau decedati, nici macar pe redresor nu au mai putut fi incarcati.Au stat 5 luni fara sa fie folositi si pa.La un UPS modificat,am folosit 3 ani un acumulator de 45 A ,nici nu m-am uitat la el .Inainte a fost folosit pe masina 2 ani ..iar cand am vandut carutza i-am pus bateria aia si cu aia a plecat .

 

Cred ca exista o multime de metode de a pastra acumulatorul in stare buna peste iarna dar cred ca principiul este acelasi (stagii de descarcare -incarcare).

Poate gresesc,poate nu ..asta chiar este un subiect interesant .Sa cumperi in fiecare an baterie noua ..cam ustura ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc SERGHEI! Fiind la prima iarna ca motociclist, imi prind bine sfaturile tale.

Am renuntat la ideea de a porni motorul din cand in cand la iarna pentru ca in incaperea in care-l tin face fum de nu pot respira, iar de scos la aer pentru pornire e prea mare chinul.

O sa folosesc un redresor auto si un aparat de control pentru tensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am patit si eu saptamana trecuta. Am desfacut contactul, l-am curatat si tot asa era topita clema de plastic. Eu am reusit insa s-o refac. E ceva mai subtire, dar am taiat cu un cutter excesul de plastic topit, astfel incat arcurile sa stea corect si sa ridice lamela la inaltimea care trebuie. Acum merge perfect. Un contact nou cred ca in jur de 150 de Lei, dar doar cu butucul de contact, ceea ce inseamna ca ai o cheie in plus.

 

Bafta si spor la treaba.

 

Mie imi trebuie doar partea electrica. Butucul e bun si e pacat sa il schimb. Nu are nimeni doar partea electrica de la vreun contact vechi? la mine s-a topit tot...

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc SERGHEI! Fiind la prima iarna ca motociclist, imi prind bine sfaturile tale.

Am renuntat la ideea de a porni motorul din cand in cand la iarna pentru ca in incaperea in care-l tin face fum de nu pot respira, iar de scos la aer pentru pornire e prea mare chinul.

O sa folosesc un redresor auto si un aparat de control pentru tensiune.

 

 

Omule,cu toate ca am garaj si curte ..eu tot in casa o tin (sub scara).. :) Vezi ca exista in comert la pret destul de mic niste ,,temporizatoare " gen ,,priza "la 220 vca..Alea mecanice permit reglaj minim de 15 minute ..iar cele electronice cred ca la nivel de minut .cele mecanice costau 14 lei parca .Eu folosesc din astea la ,,programator"la pompa piscinei si la lumina de pe stalpul din curte.Am o masina (un 4x4 romanesc ) cu care ies foarte rar ,sta si 2 luni fara sa o pornesc si la ea am pus redresorul pe temporizator reglat sa imi incarce 15 minute la 24 de ore. (si are 2 baterii de 55 A in paralel).Vecinii mei au niste ,,improvizatii" facute de mine cu doua relee,un convertor 12v cc -220vca si un acumulator auto pt pompa de recirculare a centralei termice (se opreste curentul destul de des pe la mine ) .Au un programator montat pe redresor iar din primavara pana iarna axcumulatorul nu este folosit dar este incarcat 15 minute pe zi si lunar verifica nivelul elctrolitului (nu a avut nevoie de completare ).De 3 ani lucreaza asa si o mai si folosesc pe post de ,,robot "sa porneasca masina.

 

Problema la ,,astea mici "din cate am vazut la a mea ,ca ma laudam cu baterie de 12 A dar de fapt este de 9 A.. este faptul ca dupa 10 ore de stat pe redresor deja ,,firbea incet"..Cel mai bine o verifici babeste la 15 minute sa vezi cum se comporta si cand iti mai aduci aminte pui si tu un bec pe ea sa mai descarce putin .Nu stiu cat de bun ar fi un montaj cu leduri ca la batrana dacie..

 

 

PS-incearca totusi sa dai jos acumulatorul de pe mobra sau macar sa desfaci bornele ca este mai sanatos ..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor Viragistilor,

 

Cine se poate dispensa de capacul stanga de sub sea, pentru cateva zile sa pot da la confectionat unul din fibra sau poate are cineva unul in plus de la fro' dezmembrare, ca asa am cumparato fara de... si e chiar urata fara.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca depinde foarte mult de baterie si de ... noroc? Eu iarna trecuta am tinut-o afara, sub husa. Cine nu-si aduce aminte cum a fost iarna trecuta in Bucuresti, va ajut eu: -14C si nameti cat un stat de om! Bateria este Saito si dateaza din August 2009, n-am umblat niciodata la releu sau la instalatia electrica; merg mereu cu (cel putin) scurta aprinta.

 

A stat de pe 15 Decembrie pana pe 20 Februarie in fata blocului, sub husa. In ziua de 20, dupa ce am dezgropat-o din zapada si am curatat-o de zoaie (si se vedea iar cromul de pe ea), a pornit "la prima cheie", fara sa comenteze nici bateria, nici motorul (respect Japonia, for ever!!!).

 

Am facut doua drumuri scurte (de idiot ce sunt) in ziua aia, prea scurte ca sa apuce sa bage ceva in baterie si de aia, a doua zi dimineata, n-a mai pornit (avea 11V). M-a ajutat Philip_HD cu un redresor inteligent (tot Saito) pe care a stat o singura noapte, iar apoi a pornit iarasi la prima cheie si a continuat sa functioneze impecabil tot sezonul (lucru confirmat si de voltmetrul de bord).

 

Un redresor inteligent costa vreo 40EUR, o baterie "din Cora" costa cam tot atata. Daca tot s-a ajuns la concluzia ca "nu e ok sa cumperi baterie in fiecare an", atunci nu rezulta logic ca e "mult mai ok sa-ti iei un redresor de calitate si sa ajungi sa te tina bateria 4 ani?".

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca depinde foarte mult de baterie si de ... noroc? Eu iarna trecuta am tinut-o afara, sub husa. Cine nu-si aduce aminte cum a fost iarna trecuta in Bucuresti, va ajut eu: -14C si nameti cat un stat de om! Bateria este Saito si dateaza din August 2009, n-am umblat niciodata la releu sau la instalatia electrica; merg mereu cu (cel putin) scurta aprinta.

 

A stat de pe 15 Decembrie pana pe 20 Februarie in fata blocului, sub husa. In ziua de 20, dupa ce am dezgropat-o din zapada si am curatat-o de zoaie (si se vedea iar cromul de pe ea), a pornit "la prima cheie", fara sa comenteze nici bateria, nici motorul (respect Japonia, for ever!!!).

 

Am facut doua drumuri scurte (de idiot ce sunt) in ziua aia, prea scurte ca sa apuce sa bage ceva in baterie si de aia, a doua zi dimineata, n-a mai pornit (avea 11V). M-a ajutat Philip_HD cu un redresor inteligent (tot Saito) pe care a stat o singura noapte, iar apoi a pornit iarasi la prima cheie si a continuat sa functioneze impecabil tot sezonul (lucru confirmat si de voltmetrul de bord).

 

Un redresor inteligent costa vreo 40EUR, o baterie "din Cora" costa cam tot atata. Daca tot s-a ajuns la concluzia ca "nu e ok sa cumperi baterie in fiecare an", atunci nu rezulta logic ca e "mult mai ok sa-ti iei un redresor de calitate si sa ajungi sa te tina bateria 4 ani?".

 

@Dexter

 

Ma,nu spun ca nu ai dreptate dar pe la mine prin zona au fost -28 si chiar si acumulatorul masinii pe care o folosesc zilnic (pornit-50km...oprit-pornit 50km retur ..) mi-a spus in fata ca este totusi destul de frig chiar si pentru ea (Boch silver).Prefer sa tin acumulatorul in casa la caldura daca stiu ca cel putin pana la sfarsitul lui martie nu-l pun la treaba .Nu sunt genul care sa adune mucii in cagula cand este frig si sa renunt la confortul si caldura autoturismului.

 

O sa ma uit si eu dupa incarcatoare inteligente dar ma indoiesc serios ca unul care isi controleaza singur incarcarea si se decupleaza pornind apoi automat cand acumulatorul o cere costa doar 40 de euro.Daca este chiar asa de ieftin pot spune ca mi-ai vandut un pont . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta chiar face banii.Eu in cartzulie l-am vazut mai scump das e pare ca reducerile functioneaza.Multzam mult.

Ahoi! Il am eu pe cel de 40E de vreo 2 ani si merge perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie. Detin din primavara http://www.louis.de/_40f838ac814d96b7e2d7e...tnr_gr=10003613 , si pentru ca mi-a placut ce poate cu acumulatorul moto am luat si http://www.louis.de/_40f838ac814d96b7e2d7e...tnr_gr=10004600 , ca l-am prins la 70E la oferta in Germania. Am redresor auto clasic si l-am folosit si la auto si la moto. La auto in afara de mirosul de nesuportat produs de baterie cand fierbe nimic de reprosat, dar la moto curentul de incarcare e prea mare si trebuie sa stai bine cu ochii pe ea ca fierbe vazand cu ochii. La adresa celor Saito nu am nici un comentariu negativ, cel mare fiind chiar o placere sa-l folosesti, sti de pe display la ce intensitate si tensiune e procesul de incarcare si iti dai seama cam cat mai trebuie sa astepti dupa ea. Daca cumva vrei sa lasi bateria pe incarcator si sa uiti de ea sunt solutia ideala. Eu le-am lasat o saptamana in priza si nici macar nu a dat vreun semn de fierbere.

In concluzie recomand orice incarcator inteligent cu functie de mentinere pentru stocarea pe timpul iernii, pentru acestea doua pot sa ma exprim in cunostinta de cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie. Detin din primavara http://www.louis.de/_40f838ac814d96b7e2d7e...tnr_gr=10003613 , si pentru ca mi-a placut ce poate cu acumulatorul moto am luat si http://www.louis.de/_40f838ac814d96b7e2d7e...tnr_gr=10004600 , ca l-am prins la 70E la oferta in Germania. Am redresor auto clasic si l-am folosit si la auto si la moto. La auto in afara de mirosul de nesuportat produs de baterie cand fierbe nimic de reprosat, dar la moto curentul de incarcare e prea mare si trebuie sa stai bine cu ochii pe ea ca fierbe vazand cu ochii. La adresa celor Saito nu am nici un comentariu negativ, cel mare fiind chiar o placere sa-l folosesti, sti de pe display la ce intensitate si tensiune e procesul de incarcare si iti dai seama cam cat mai trebuie sa astepti dupa ea. Daca cumva vrei sa lasi bateria pe incarcator si sa uiti de ea sunt solutia ideala. Eu le-am lasat o saptamana in priza si nici macar nu a dat vreun semn de fierbere.

In concluzie recomand orice incarcator inteligent cu functie de mentinere pentru stocarea pe timpul iernii, pentru acestea doua pot sa ma exprim in cunostinta de cauza.

Ce e fain la ele e ca in momentul cand bateria e incarcata se decupleaza automat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...