Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Schimbat azi una buc. cablu de ambreiaj,ca la ghidonul nou ,cel vechi era scurt,dar m-am lovit de o mini problema..reglajul.Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui? Din motive obiective nu am facut proba cu motorul pornit.Va rog o "mana " de ajutor.Merci

Mesaj completat

Astazi mi-a cazut motorul de pe cric, s-a spart semnalizatorul de pe stanga. Are cineva o lampa de semnalizare?

Vezi userul Divizia are setul complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) La treaba asta cu disconfortul subscriu si eu.Cam tare saua pilotului.Eu am slabit acum la 103 kg de la 109, dar nu asta e baiul.Eu m-am gandit la o solutie ..., si anume: sa cumpar de pe louis perinitza de aia cu gel, ce se poate monta pe seaua pilotului..., sa fie mai moale.....Sa vedem ce rezultat va fi...

 

 

A folosit un amic o astfel de sa, si a fost foarte nemultumit...Nu era confortabila si, din cate am intes, aluneca de pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui?

Pana la tumburus ar trebui sa ajunga varful parghiei cand este tras ambreiajul la maxim. Depinde si cat vrei sa lasi ambreiajul tare/moale.

Ai incercat sa vezi cum tragi de manata daca fixezi parghia in dreptul tumuburusul? Faci muschi :)

La mine trece putin peste cand trag maxim.

Mesaj completat

SAL care imi spune cit ar costa un motor nou pt virago de 535?

Probabil ai uitat sa bagi cuvantul "nou" intre ghilimele :baldy:

Productia la 535 a incetat in 2003, deci un motor "nou" eventual sa-l faci din bucati care poate se mai comercializeaza ca si piese de schimb.

Singurul "Virago" care se mai produce la ora actuala este cel de 250, dar nu-i mai spune Virago ci V Star

De curiozitate, macar ai vazut cat costa un cacatel de piesa originala la Yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi si tu niste piese care ar trebui schimbate la ce ai tu. Un motor gasesti foarte greu, sanse mari ai avea doar daca gasesti o motocicleta fara acte dar si astea sunt pasari rare. Acum un an am gasit una dar omul o vindea cu totul ca nu avea unde sa se apuce sa o bucateasca el, pretul la ea era de 600E, asta asa ca sa ai o idee, ca fiind vorba de second e cat se cere si cat se da. Daca nu gasesti ceva de genul si trebuie sa schimbi la a ta ceva major, ai sanse sa ajungi tu in situatia de a o bucati pe a ta sa faci bani de alta, din pacate :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum un an am gasit una dar omul o vindea cu totul ca nu avea unde sa se apuce sa o bucateasca el, pretul la ea era de 600E, asta asa ca sa ai o idee, ca fiind vorba de second e cat se cere si cat se da.

Asta ii spusesem si eu in paginile anterioare. O Virago completa ieftina, eventual combinatie cu cativa viragisti, fiecaruia ce-i trebuie si se rezolva treaba. La 600E cu totul, ar fi fost tzutz. Dar nu inteleg de ce n-o dadea pe bucati ca iesea mult mai bine...

@danmdan: bafta la reparatie, ca de gasit motor cum vrei tu, mai greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am bagat cheia in contact am invartit si...nimic. Dupa ce am mai miscat putin de cheie, dupa ce i-am mai recitat niste poezi a cuplat si am plecat. A doua oara la fel am pus contact si nimic, dar de data asta nu a mai mers nici cu miscat cheia nici cu poezi, nimic:) Am desfacut si am observat ca s-a topit la un cap fluturasul ala din plastic, nu stiu cum se cheama, are pe el doua pastile din cupru si cate un arc

 

am si eu o problema similara: uneori cand pun contact nu se intampla nimic, dar daca tai contactul si pun din nou, merge. e posibil sa fie si la mine aceiasi piesa de vina, probabil intr-un stadiu mai incipient al degradarii. M-am uitat prin manualul de service cum se da jos contactul insa nu am reusit: unul din cele 2 suruburi din spate care tin pe loc capacul de plastic alb nu e accesibil, este fix in spatele cotului de teava care iese din cilindru, si nu am pe unde sa bag surubelnita nici cum. Un pic de ajutor...cum se da jos...?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat azi una buc. cablu de ambreiaj,ca la ghidonul nou ,cel vechi era scurt,dar m-am lovit de o mini problema..reglajul.Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui? Din motive obiective nu am facut proba cu motorul pornit.Va rog o "mana " de ajutor.Merci

 

reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura.

 

sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura.

Mesaj completat

in ce priveste confortul seii... cred ca solutia cea mai la indemana (oricui) e sa scoata husa de vinil (sau ce-o fi) si sa taie un sant in forma de V (atat sectiune cat si proiectie, cu deschiderea spre spate) in dreptul locului unde sta noada. apoi repusa husa cu capse noi. astfel presiunea pe care o resimtim in dreptul noadei e preluata de buci si coapse. eu am facu asta si va spun ca efectul e bun. in plus, eu am adaptat o tetiera de opel astra H de piele drept spatar. tetiera asta se poate regla pe inaltime prin apasarea unui bumb si e de maxim ajutor in confort. baiul e ca atunci cand tetiera/spatar e montata, pasagerul nu mai are loc suficient. de aceea nu prea folosesc aceasta imbunatatire desi o pot monta/demonta in cateva clipe. pentru a compensa ma gandesc sa crioesc o perna pt. sprijin lombar. am facut rost de burete dintr-un scaun de masina si urmeaza sa cumpar vinil pt. husa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura.

 

sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura.

Mesaj completat

in ce priveste confortul seii... cred ca solutia cea mai la indemana (oricui) e sa scoata husa de vinil (sau ce-o fi) si sa taie un sant in forma de V (atat sectiune cat si proiectie, cu deschiderea spre spate) in dreptul locului unde sta noada. apoi repusa husa cu capse noi. astfel presiunea pe care o resimtim in dreptul noadei e preluata de buci si coapse. eu am facu asta si va spun ca efectul e bun. in plus, eu am adaptat o tetiera de opel astra H de piele drept spatar. tetiera asta se poate regla pe inaltime prin apasarea unui bumb si e de maxim ajutor in confort. baiul e ca atunci cand tetiera/spatar e montata, pasagerul nu mai are loc suficient. de aceea nu prea folosesc aceasta imbunatatire desi o pot monta/demonta in cateva clipe. pentru a compensa ma gandesc sa crioesc o perna pt. sprijin lombar. am facut rost de burete dintr-un scaun de masina si urmeaza sa cumpar vinil pt. husa.

 

Am mai vazuit modificarea asta la sea pe youtube..iar treaba cu tetiera m-ar incanta la maxim ..mai ales ca eu nu iau pasager..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura.

 

sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura.

Merci,pana la urma am reglat cablul sa stea in aceeasi pozitie ca si cel vechi (aveam o poza exact cu parghia)..am pornit motorul si l-am trecut prin toate treptele..schimba usor asa ca am rezolvat merci pt sfat am invatat ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema similara: uneori cand pun contact nu se intampla nimic, dar daca tai contactul si pun din nou, merge. e posibil sa fie si la mine aceiasi piesa de vina, probabil intr-un stadiu mai incipient al degradarii. M-am uitat prin manualul de service cum se da jos contactul insa nu am reusit: unul din cele 2 suruburi din spate care tin pe loc capacul de plastic alb nu e accesibil, este fix in spatele cotului de teava care iese din cilindru, si nu am pe unde sa bag surubelnita nici cum. Un pic de ajutor...cum se da jos...?

 

mersi

 

A fost pus special acolo, ca sa fie greu de dat jos (nu ca la conserve :) ). O sugestie ar fi sa dai jos evacuarea (ceea ce n-o sa fie nici amuzant, nici usor ... si o sa-ti trebuiasca si garnituri noi); o alta sugestie ar fi sa folosesti ceva in genul lu' 10003172 de la Louis (sau o surubelnita d'aia cu prelungitor din cablu flexibil de otel si cardan in cap).

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Inca inainte sa am ocazia sa ies cu ea pe sosea (fin'ca mai am doua saptamani pana la proba de poligon :) ), la Viroaga mea de incepator (de 250) a inceput sa ii fumege releul de incarcare, in timp ce exersam chestii. Nu am avut ocazia sa vad daca mai incarca, pentru ca n-aveam aparat de masura la mine, dar nu cred ca o mai duce mult oricum.

 

Ceea ce ma aduce la intrebarea mea: are cineva de pe-aici de vanzare vreun releu de incarcare second-hand, din vreo dezmembrare, ceva? Nou - nu zic ca ar costa un brat si-un picior, da' parca nu ma imping aia 350-400 de lei afara din casa.

 

Cu stima,

S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Inca inainte sa am ocazia sa ies cu ea pe sosea (fin'ca mai am doua saptamani pana la proba de poligon :) ), la Viroaga mea de incepator (de 250) a inceput sa ii fumege releul de incarcare, in timp ce exersam chestii. Nu am avut ocazia sa vad daca mai incarca, pentru ca n-aveam aparat de masura la mine, dar nu cred ca o mai duce mult oricum.

 

Ceea ce ma aduce la intrebarea mea: are cineva de pe-aici de vanzare vreun releu de incarcare second-hand, din vreo dezmembrare, ceva? Nou - nu zic ca ar costa un brat si-un picior, da' parca nu ma imping aia 350-400 de lei afara din casa.

 

Cu stima,

S.

 

Update: Am masurat releul si am constatat decesul. Incarca vreo 20 de secunde, dupa care incepe sa miroasa a ars si sa se incalzeasca si tensiunea la borne incepe sa scada. Repet deci "apelul" meu de mai sus: se gaseste pe-aici asa ceva?

 

De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. :D

 

Cu stima,

S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. :)

Apropo, e mai mult decat o recomandare -- e legea. Nu ca cineva de aici ar fi macar tentat sa respecte legea ... dar ziceam si eu.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce modificari ai facut la teava originala? i-ai scos silencer-ele, sau toba?

 

a, si vad ca ai cozoroc/parasolar la far...de care e, cel de pe louis? :D

:D Salut . Sunt scoase doar silencer-ele..., cozorocul e de pe louis..., e de ala mai scump , cu emblema metalica, care se da separat ..., urmand a-l lipi tu pe cozoroc, deoarece e cu dubluadeziv....

Mesaj completat

Update: Am masurat releul si am constatat decesul. Incarca vreo 20 de secunde, dupa care incepe sa miroasa a ars si sa se incalzeasca si tensiunea la borne incepe sa scada. Repet deci "apelul" meu de mai sus: se gaseste pe-aici asa ceva?

 

De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. :)

 

Cu stima,

S.

:D Salut . Cu cateva pagini inainte , avea de vanzare cineva un releu de 250, cred ca nou...., era de vanzare o bucata buna de timp...,bafta si keep the lights on...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dexter: Pentru cat exersam eu pe o proprietate privata in timpul zilei, folosirea farului era optionala, deci nah, recomandare. Stiu legea, mi-e inca proaspata in minte legislatia, am luat recent proba teoretica a examenului pentru permis, dar multumesc oricum pentru precizare. :D

 

@judas: mulțam fain, am gasit postul cu pricina. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Stie cineva de unde pot procura un set de shuruburi pentru capacelul de la pompa de frana? Ale mele nu mai pot fi folosite...

 

Multam' fain!

 

 

Nu ai niste ,,scule electronice mai vechi "..ca eu am luat de la un ,,osciloscop"..Cred ca tot ,,capatzana" s-a dus si la tine..??!! La mine erau ok dar dadeau mai bine la culoare alea de osciloscop..sa caut pe unde le-am pus ..poate gasesc..

 

GATA..am gasit ..numai cxa : sunt mai scurte cu 1 mm iar ,,capatana " este cu 1/2 m mai mica in diamtreu si nu mai ramane la ,,fatza " cand il insurubezi..,,se ingroapa" putin.Am scos acum unul original de la mine ..am testat unul din aasta nou si merge frumos pe filet (acelasi filet) .se strange bine..8 bucati iti ajung??

Mesaj completat

Daca iti convin eu maine la 9.30 sunt la poarta la Romxepo..ca imi duc soatza la treaba..si pe urma sunt free..sau seara la 17..pana pe la 18 ..Dac nici asa nu-i bine treci Luni pe la Libraria Calul Balan (este chiar la intrarea in Centrul Istoric ..pe partea cu garla...sau ,intre Manuc si ,,bariera" si la casa vei gasi o fata frumoasa sau unul; cu capul mare ..(colegul meu ) ..o sa gasesti surubelele acolo.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar stiu ca ai fost rapid! Ar fi super sa ne vedem maine, pentru ca nu vreau sa aman prea mult schimbatul lichidului de frana... Dimineata nu prea pot pentru ca duc pe cineva pana la aeroport (pe nevastamea mai exact). Dar daca ai chef putem iesi dupa amiaza oricand sa dau si eu o bere ca m-ai scos din belea!! Iti dau un PM cu numarul meu de telefon!

Multumesc mult si ne auzim maine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...