MotoRocker Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Am una noua. Salutari . Florin. salut. ti-am trimis PM ca pe messenger nu prea ne intalnim am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollie Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Buna ziua la toata lumea!ceva intrebari la posesori de 250 : 1. ce ascund acele 2 capace cromate din lateralele primului cilindrului si daca se poate scapa de ele? 2. unde pot vedea si sta doar pe un motor , poate un incepator care vrea sa dea sfaturi unui viitor posesor si sa il si lase sa stea pe ea? 3. kilograme real? 4. ce este de plastic la ea? 5. are oare potential de bobarit? 6exista ceva bube de verificat la ea la cumparare? salut! sfatul meu ar fi sa iti iei un virago 535 ,din plastic sunt doar capacele de sub sea si cele cromate situate deasupra primului cilindru (unul este gol iar cel din dreapta ascunde o parte din instalatia electrica),535-ul are in jur de 185 kg,cu verificatul mai bine mergi la un mecanic, iar daca esti din bucuresti pot sa te ajut eu cu vazutul motorului si sa iti mai dau detalii. Parerea mea ....este un motor excelent ,as putea spune ca ocupa un loc fruntas la categoria lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 rollie, mersi mult de tot, dar e prea mare pt mine, am stat pe un 535 si nu ne am inteles, de aceea vreau sa stau doar si pe una de 250, imi spunea cineva ca este imposibil sa nu imi placa ca ar fi fost facuta pentru pitici ca mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) rollie, mersi mult de tot, dar e prea mare pt mine, am stat pe un 535 si nu ne am inteles, de aceea vreau sa stau doar si pe una de 250, imi spunea cineva ca este imposibil sa nu imi placa ca ar fi fost facuta pentru pitici ca mine.. Ahoi! Sunt si eu incepator de anu' trecut, si prima mea motocicleta este virago 535cc din '97, o motocicleta FOARTE buna pentru inceput pentru ca este destul de usurica, mai exact are 198 de kg si are si suficenta putere pentru rezerva de putere de care ai nevoie uneori daca faci cumva din gresala o dapasire si ai nevoie de un pic mai multa putere!Eu am intaltime 171 si am un prieten care are un virago de 535cc si are 150 inaltime, si in cazul asta si el e incepator! Eu sincer am motorul de anul trecut din august si acuma vreau sa il vand ca vreau sa imi i-au un drag star de 1100cc preferabil dar ma-si multumi si cu un drag star de 650cc! Si sa-ti mai zic inca o faza, am un prieten care e inceapator si prima lui motocicleta e un kawa vulcan de 1500cc, totul e cat de calculat esti!!! Bafta la alegere, iar daca te intereseaza un virago de 535cc da-mi un pm! Bafta! Editat Iulie 11, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 nope, mersi, de re inceput cred ca voi reincepe tot pe 250....cevga kilograme stiti la motor? apropo...s a gandit cineva la bobarirea acestei motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 nope, mersi, de re inceput cred ca voi reincepe tot pe 250....cevga kilograme stiti la motor?apropo...s a gandit cineva la bobarirea acestei motociclete? salut . copleteazati datele de la profil in primul rind locatia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) am incercat sa o fac dar imi apare ca scrie? intrebare pt roby :cum ar iesi un bobber din virago 250? Editat Iulie 11, 2008 de sorin_bb12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollie Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 apropo...s a gandit cineva la bobarirea acestei motociclete? sal ! uita-te pe la pagina 17 ....un 250 ceva modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 salut mi sa dus un surub de la capacul de la filtru de ulei ,cel din stanga cum te uiti la el mai exzact ,stiti cumva de unde pot sa-l iau .Cel care a facut schimbul ultima data a pus probabil un surub prea scurt si poate nu sunt duse toate spirele din corpul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 salut mi sa dus un surub de la capacul de la filtru de ulei ,cel din stanga cum te uiti la el mai exzact ,stiti cumva de unde pot sa-l iau .Cel care a facut schimbul ultima data a pus probabil un surub prea scurt si poate nu sunt duse toate spirele din corpul motorului Greseala clasica. N-a pus deloc un surub prea scurt din cauza ca nu prea avea de unde sa ia alt surub. Pur si simplu a incercat sa desurubeze cat timp motorul era inca foarte fierbinte. Foarte fierbinte inseamna foarte dilatat. Foarte dilatat inseamna un stres foarte mare pe filet care by the way e din aluminiu, astfel ca atunci cand desurubezi iese surubul cu tot cu fasiile filetului. Nu-ti recomand un surub mai lung pentru ca ala despre care vorbesti tu este deja lung si nu ai vrea sa intre unul si mai lung in cutia motorului sa dai in alte bucurii. Ceea ce trebuie sa faci este sa rectifici gaura cu o bormasina ca sa netezesti urmele de la fostul filet si apoi sa faci un nou filet cu o scula speciala, in care sa se potriveasca un surub cu un diametru mai mare dar care sa nu depaseasca in lungime fostul surub, poate fi chiar mai scurt. Operatiunea asta iti recomand sa fie facuta de unul care stie ce face pentru ca e cam ultima sansa sa potrivesti un surub in locasul ala. La schimbul filtrului de ulei, presupunand ca motorul este rece, ordinea este urmatoarea: se slabesc CAND MOTORUL ESTE RECE cele trei imbusuri, de abia dupa aceea se porneste motorul ca sa se "inmoaie" uleiul continuand cu desurubarea. Iar regula asta se aplica la toate suruburile, nu desurubezi cand motorul este fierbinte pentru ca vei phoote filetele din aluminiu, cu cat sunt mai lungi cu atat sunt sanse mai mari. Si inca ceva, la strangerea capacului, NU trebuie stranse cele trei suruburi ca la balamuc pentru ca pe capac exista o garnitura, aia de fapt etansaza si cel mai bine etansaza daca garnitura este impinsa un pic in afara de un strat subtire de silicon asezat pe santul garniturii, ceea ce creaza un mic spatiu de toleranta pentru suruburile capacului de filtru care vor fi mai putin stresate. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 spuneti mi va rog, se poate monta filtrul de aer pe partea dreapta intre cei 2 cilindri, in dreptul carburatorului mikuni, astfel incat sa scap de pod-urilea alea oribile si sa astub astfel si vderea spre carburator? eventual un filtru sport ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Salutare, am o viraga de 250 din 96` si mi-am gasit pe louis kit de lantz si placute de frana numa din 98` si pana in 94-95, imi poate spune cineva va rog daca se potrivesc si la asta de 96`? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 neata lume! intru si eu in categoria posesori de viroaga incep cu o intrebare...rulment ghidon virago 250 an 1992...stie careva cod de rulment? multam fain de raspuns! o zi buna si o saptamana grozava!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_virago Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) Salutare , Am si eu o problema si va cer ajutorul in legatura cu un releu pentru Virago 535 model 2YL din 97' cand ma intorceam de la festivalul de la resita am constatat ca mi-sa bulit releul de incarcare cel de pe partea stanga din spatele cricului. Unde pot gasi si eu sa cumpar unul si cam care ar fi pretul? O alta intrebare ar fi daca acest releu se putea arde si din cauza alternatorului? exista cumva varianta ca defapt problema sa fie din alternator si sa fi ars si releul sau a cedat el nervos si a murit? Astept si eu un raspuns cat de repede mai e SIBU, BRASOV, ETC si vreau sa nu ratez HELP ME PLS!!!!!!! Editat Iulie 14, 2008 de adi_virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eddy Metal Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salutare , Am si eu o problema si va cer ajutorul in legatura cu un releu pentru Virago 535 model 2YL din 97' cand ma intorceam de la festivalul de la resita am constatat ca mi-sa bulit releul de incarcare cel de pe partea stanga din spatele cricului. Unde pot gasi si eu sa cumpar unul si cam care ar fi pretul? O alta intrebare ar fi daca acest releu se putea arde si din cauza alternatorului? exista cumva varianta ca defapt problema sa fie din alternator si sa fi ars si releul sau a cedat el nervos si a murit? Astept si eu un raspuns cat de repede mai e SIBU, BRASOV, ETC si vreau sa nu ratez HELP ME PLS!!!!!!! Aceeasi problema a avut-o un pretenar cu releul unui xv 535, care s-a defectat din proprie initiativa si nesilit de nimeni, insa el si-a comandat nou de la ACHIMOTO- Hunedoara, undeva la 150 euro, parca, dar cel mai bine ar fi sa dai un tel la nr: 0728 290701, MARIUS ACHIM- suna-l si vezi la ce pret si in cat timp iti poate aduce, etc... Numa` bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 neata lume! intru si eu in categoria posesori de viroaga incep cu o intrebare...rulment ghidon virago 250 an 1992...stie careva cod de rulment? multam fain de raspuns! o zi buna si o saptamana grozava!!! Cod rulment nu gasesc, dar poate te ajuta dimensiuniele : "Kegelrollenlager oben 48 x 25 x 13 mm Kegelrollenlager unten 48 x 30 x 13 mm" Salutare , Am si eu o problema si va cer ajutorul in legatura cu un releu pentru Virago 535 model 2YL din 97' cand ma intorceam de la festivalul de la resita am constatat ca mi-sa bulit releul de incarcare cel de pe partea stanga din spatele cricului. Unde pot gasi si eu sa cumpar unul si cam care ar fi pretul? O alta intrebare ar fi daca acest releu se putea arde si din cauza alternatorului? exista cumva varianta ca defapt problema sa fie din alternator si sa fi ars si releul sau a cedat el nervos si a murit? Astept si eu un raspuns cat de repede mai e SIBU, BRASOV, ETC si vreau sa nu ratez HELP ME PLS!!!!!!! Releul de incarcare se duce cu timpul, la fiecare motor la unele mai repede la altele mai tarziu depinde de model, nu cred ca din cauza alternatorului.Eu personal inainte de drumuri lungi am verificat incarcarea ,cablurile,bujiile etc. am observat ca nu incarca asa cum trebe si am cumparat un releu de incarcare special pentru XV535 identic cu originalul,termen de livrare 1-2 zile. Fiindca nu ai complectat locatia nu te pot ajuta unde sa te duci ... Bafta . Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_virago Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Sunt din Craiova. Sa merg la reprezentanta Yamaha sau pot gasi mai ieftin in alta prte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 tks ai idee si ce fel de ulei se pune la amortizoare si cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoiflorin Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salutari . intrebari : 1 a pus cineva pe viraga 535 comenzile din poza . (sant de pe louis. ) 2 include si schimbatorul ? Multumesc. Florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 tks ai idee si ce fel de ulei se pune la amortizoare si cat? 245 CCM /amortizor SAE 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 tks a lot!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Sunt din Craiova.Sa merg la reprezentanta Yamaha sau pot gasi mai ieftin in alta prte. Ai PM! tks a lot!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deus`Absconditus Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salutare Oameni Buni ... Ma intereseaza o pereche de comenzi avansate pt XV 535 ... As prefera si second ... Multumiri Anticipate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 Mi-am comandat placute de frana de pe Louis si am luat teapa pt. ca sunt mai mici decat ce-mi trebuie mie pt. Virago 535 din 1995. Vrea cineva un schimb? Sau are nevoie cineva de placute??? URGENT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Mi-am comandat placute de frana de pe Louis si am luat teapa pt. ca sunt mai mici decat ce-mi trebuie mie pt. Virago 535 din 1995. Vrea cineva un schimb? Sau are nevoie cineva de placute??? URGENT!!! chiar am vrut sa-mi comand de pe louis placutele de frana ... ce cod ai comandat sa stiu de ce sa ma feresc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.