Qaz Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Are careva o presa pentru scos rotorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stereotipic Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 salut,am nevoie de sabotii de frana(virago 250,1993),stie cineva unde as putea sa ii gasesc?la reprezentanta yamaha nu ii are......si 2 sapt nu stau sa astept cauta in targu din vitan la magazinu Vicsal stand SA9...de acolo mi-am luat eu...e cam 40 ron pereche de saboti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Salut, Caut un turometru care sa mearga pe Virago 250... unde as putea gasi asa ceva? si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Salut, Caut un turometru care sa mearga pe Virago 250... unde as putea gasi asa ceva? si cam la ce pret? Vezi ca la Louis gasesti uite un link: http://www.louis.de/_1026dd29ff7dcb7114cd7...r&grwgr=480 Editat Mai 11, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Vezi ca la Louis gasesti uite un link: http://www.louis.de/_1026dd29ff7dcb7114cd7...r&grwgr=480 thanks! ma uitasem si eu la Louis, dar singurul care pare acceptabil ca aspect (asta) e de 12000rpm. Ma gandeam la unul cu scara pana la 8000-9000rpm, sa se potriveasca viroagei. Ceva de genul asta (ma doare capu cand vad pretul, si plus ca nu stiu cum as putea aduce de la acel magazin, pe cand pt Louis macar exista niste variante aplicabile de adus in Ro). Any idea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 thanks! ma uitasem si eu la Louis, dar singurul care pare acceptabil ca aspect (asta) e de 12000rpm. Ma gandeam la unul cu scara pana la 8000-9000rpm, sa se potriveasca viroagei. Ceva de genul asta (ma doare capu cand vad pretul, si plus ca nu stiu cum as putea aduce de la acel magazin, pe cand pt Louis macar exista niste variante aplicabile de adus in Ro). Any idea? uite ici! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/REBEL-250-V...bayphotohosting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 thanks! ma uitasem si eu la Louis, dar singurul care pare acceptabil ca aspect (asta) e de 12000rpm. Ma gandeam la unul cu scara pana la 8000-9000rpm, sa se potriveasca viroagei. Ceva de genul asta (ma doare capu cand vad pretul, si plus ca nu stiu cum as putea aduce de la acel magazin, pe cand pt Louis macar exista niste variante aplicabile de adus in Ro). Any idea? Daca ai un catalog Louis uita-te pe acolo poate gasesti mai ieftine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 vand virago 535, an 1989 merge bine dar a avut un mic accident ce mai e de facut la ea: vopsit, indreptat rezervorul (care e fals la virago oricum, deci nu e nici o problema), schimbat placutele frana si simeringurile pretul e 800 euro, sau 900 euro si o pun eu la punct intr-o saptamana imi pare rau sa o vand asa ieftin, a fost primul meu motor, dar asta e..criza economica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JEFF Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 De vanzare Virago 535 din '91(accidetat)cu fata distrusa.Prefer sa o dau intr-o bucata la dezmembrare.Se poate si repara.pret 800 euro.Tel:0742963185 VANDUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) 700 euro last offer...ar merge si dezmembrata dar e pacat de ea...are si acte in regula 0748427813 daca nu o dau in cateva zile ma pun sa o fac boboc..si pretul sare considerabil vand virago 535, an 1989 merge bine dar a avut un mic accident ce mai e de facut la ea: vopsit, indreptat rezervorul (care e fals la virago oricum, deci nu e nici o problema), schimbat placutele frana si simeringurile pretul e 800 euro, sau 900 euro si o pun eu la punct intr-o saptamana imi pare rau sa o vand asa ieftin, a fost primul meu motor, dar asta e..criza economica Editat Mai 14, 2009 de Dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare. Un releu de pornire,cred, (acela din partea dreapta de sa de sub capacul de plastic) are careva de vandut? Cinste mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare. Un releu de pornire,cred, (acela din partea dreapta de sa de sub capacul de plastic) are careva de vandut? Cinste mare Rectific. Un electromotor are4 careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) thanks! ma uitasem si eu la Louis, dar singurul care pare acceptabil ca aspect (asta) e de 12000rpm. Ma gandeam la unul cu scara pana la 8000-9000rpm, sa se potriveasca viroagei. Ceva de genul asta (ma doare capu cand vad pretul, si plus ca nu stiu cum as putea aduce de la acel magazin, pe cand pt Louis macar exista niste variante aplicabile de adus in Ro). Any idea? Eu pe Viroaga mea veche am montatAsta dar am gasit pe negru si cu turatie maxima 8000 rpm . L-am montat in stanga vitezometrului prins cu un L facut din metal de surubul de la jug . Nu am poza cu el ... Poate gasesti in catalog codul pentru cel cu turatie maxima 8000 . 12000 chiar nu are relevanta pentru viraga Am uitat sa zic ca l-am pus acu 3 ani ... Editat Mai 15, 2009 de iacomia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 salve viragisti! Eu nu mai sunt viragist, asta nu inseamna ca n-o sa mai trec p-aici sa dau un sfat, sa mai bag un ochi la mobre ca a mea prima mobra bune motoare viroagele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel David Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 salve viragisti! Eu nu mai sunt viragist, asta nu inseamna ca n-o sa mai trec p-aici sa dau un sfat, sa mai bag un ochi la mobre ca a mea prima mobra bune motoare viroagele! Mersi pt informatie ,mia-m cumparat aripa din spate hai noroc si plimbari placute salve viragisti! Eu nu mai sunt viragist, asta nu inseamna ca n-o sa mai trec p-aici sa dau un sfat, sa mai bag un ochi la mobre ca a mea prima mobra bune motoare viroagele! Mersi pt informatie ,mia-m cumparat aripa din spate hai noroc si plimbari placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Eu pe Viroaga mea veche am montatAsta dar am gasit pe negru si cu turatie maxima 8000 rpm . L-am montat in stanga vitezometrului prins cu un L facut din metal de surubul de la jug . Nu am poza cu el ... Poate gasesti in catalog codul pentru cel cu turatie maxima 8000 . 12000 chiar nu are relevanta pentru viraga Am uitat sa zic ca l-am pus acu 3 ani ... nu e nevoie sa-mi arati, pentru ca am studiat indelung turometrul respectiv precum si montura pe care ai facut-o (am avut si eu ocazia sa ma dau cu fosta ta motoreta .. i guess) thanks for the info! Editat Mai 15, 2009 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Mersi pt informatie ,mia-m cumparat aripa din spate hai noroc si plimbari placute de unde ti-ai cumparat aripa spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cumpar oglinda dreapta sau set oglinzi pentru Virago 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cumpar oglinda dreapta sau set oglinzi pentru Virago 250. vezi ca merge orice tip de oglinda cruiser yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 vezi ca merge orice tip de oglinda cruiser yamaha! Cancel that order sir, thank you! Mi-am adus aminte ca am cumparat acu vreun an un set de oglinzi, semnalizari si stop de rezerva. Le-am si gasit aruncate intr-un rucsacel, culmea e ca sunt mai misto ca alea originale da' nu-mi dadusem seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Cancel that order sir, thank you! Mi-am adus aminte ca am cumparat acu vreun an un set de oglinzi, semnalizari si stop de rezerva. Le-am si gasit aruncate intr-un rucsacel, culmea e ca sunt mai misto ca alea originale da' nu-mi dadusem seama Ce as vrea sa gasesc si eu asa ceva... intr-un rucsacel... Nu le vinzi? In principiu cred ca ar trebui sa mearga orice oglinzi care "respecta" cei "10mm reverse thread", gen: http://cgi.ebay.com/Chrome-Mirrors-Yamaha-...93%3A1|294%3A50 http://cgi.ebay.com/Chrome-Mirrors-Yamaha-...93%3A2|294%3A50 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028086 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028231 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028233 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028102 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028172 http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...tnr_gr=10028100 Si pentru cele la care nu se potrivesc se poate gasi: http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...OT=detail_xsord http://www.louis.de/_20124a68fa2feca4e050d...OT=detail_xsord Eu cam din acestea vreau sa aleg. Ceva pareri pentru alegere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut! Sunt posesor de Virago xv 750. Domnilor, am si eu cateva "probleme" pe care as vrea sa le pun in tema: 1. Stie cineva unde pot gasi intinzatorul si surubul de la ambreiaj? (amandoua sunt de la maneta de ambreiaj) 2. Ce consumuri aveti voi la 750-urile voastre? 3. Stiti hinturi pentru reducerea consumului, cel putin in oras? (mentionez ca am tobe custom) 4. N-am probleme cu aprinderea (porneste fara soc oricand la orice ora si la orice temperatura), dar imi da rateuri cam multicele, si nu ma refer la rateurile pe care ti le da orice mobra la decelerare sau cand cobori o panta si o lasi in viteza (in sarcina). Stie cineva care-i cauza? 5. Ca sa va faceti o idee, vis-a-vis de consum, imi ia mixt cam 200-210km / plin (14L), ceea ce mi se pare mult. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deus`Absconditus Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Buna ziua Domnilor posesori de Virago. Am o intrebare va rog ... Cum reactioneaza si ce simptome are un Virago 535-ist dupa ce sunt indepartate filtrele din tobe ?... Dintre cei care a-ti facut acest lucru sau care va bate gandu`sa-l faceti si aveti idei sau informatii privitor la posibilele simptome de dupa ... IceLord m-a sfatuit si chiar convins in acest sens ( vizual la fata locului si audio bineinteles ) suna chiar foarte bine un 535-ist fara filtrele din toba ... Cauza sau dorinta de a scoate filtrele din toba este urmatoarea: In momentul cand motoru`( tobele ) se incalzesc usor dupa aproximativ vreo 20 km zbarnaie usor un sunet calm si strident de tablitza subtire care devine o usoara obsesie la drum scurt, loco. La drum lung in regim de voiaj, cand rulez constant la o viteza lejera, suportabila, motorul are racirea buna ( raport, viteza / racire ok ) dispare sunetul respectiv ... L-am verificat in detaliu, am vazut fisura cu pricina dar dupa ce am sudat-o, la un interval de timp a reaparut iarasi zbarnitu`respectiv ... Daca as face modificarile de rigoare nu cred ca as mai avea aceasta problema, dar totodata is curios la efectele secundare de dupa cum ar fi: consumul de combustibil, arderea fiind in alt raport care ar putea afecta oarecum motorul, sincronul usor dereglat banuiesc, etc ... Zgomotul fara filtrele din tobe este chiar placut si este mai confortabil decat zbarnaitul ala subtire si strident care incepe sa devina un usor complex sau o obsesie de moment ... Pe criza asta nu as schimba tobele, desi ar fi lucrul cel mai indicat si as avea 2 perechi de tobe, una normala functionabila in parametrii normali si cealalta paranormala si zgomotoasa in parametrii anormali care sincer mi-ar placea ... Va Multumesc Anticipat Domnilor posesori de Virago 535-sti ... P.S. Am auzit sub forma unui zvon ( vehiculatie ) ca s-ar intentiona organizarea unei posibile adunari, intruniri exclusive al posesorilor de Virago ?... Virago ca si motor este destul de raspandit si numeros, multe questii s-ar simplifica atunci si acolo si ar fi frumos ... Numa`Bine Domnilor 535-sti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacterie Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salutare tuturor. Aveti idee cu ce se pot da capacele de la cutia de viteze, respectiv stator pentru a preveni oxidarea aluminiului ? Lacul protectiv original era foarte deteriorat asa ca l-am dat jos si am aplicat lac transparent auto. Insa din pacate nu este rezistent la nici la abraziune si nici la temperatura (se crapa). Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salutare tuturor. Aveti idee cu ce se pot da capacele de la cutia de viteze, respectiv stator pentru a preveni oxidarea aluminiului ? Lacul protectiv original era foarte deteriorat asa ca l-am dat jos si am aplicat lac transparent auto. Insa din pacate nu este rezistent la nici la abraziune si nici la temperatura (se crapa). Mersi am sa scriu pentru ca eu am facut asta : 1. se dau jos capacele si se pun in sacosa (sa nu fie transparenta) 2. se cauta printre ... rude si vecini ,una bucata persoana care stie pe cineva ,care .... etc ,care lucreaza cu "sablare" (nisip ,coji de nuca si ce-o mai fi) si vopsitor (cred ca trebuie sa fie specializat .... explic mai jos) 3. se cumpara bere (lucrarea e de durata) 4. se cumpara (daca rude ,vecini ,amici ... nu gasesc) lac rezistent la temperatura una bucata idee ... mai sunt si altele 5. se intampla (mie mi s-a intamplat) sa trebuiasca sa schimbi garniturile - greseala a fost a mea - nu am avut grija 6. mai multa bere la montaj si neaparat o pereche de manusi "de-alea pufoase" (sa nu lasi urme) rezultatul "FARA CUVINTE" PS: Acum sincer (nu ca mai sus as fi batut campii) ... personal am noroc : mama lucreaza la RomAero (fabrica de avioane - Bucuresti - Baneasa) si nu stiu exact procedeul ... dar uite o idee ... din cea ce stiu vopsirea este urmata de o tratare termica ... diferita de cea a caroseriei ... si in general vopsitorii din service-uri nu au sculele necesare. daca le dai un polish ... arata bine ... pana la prima ploaie ... pe de alta parte undeva aici pe forum era cineva care facea acele polish-uri oglinda ... banuiesc ca poate duce procesul de "restilizare" pana la sfarsit ... adica un lac ,poate te ajuta lonely rider succes si nu te descuraja - merita fiecare banut salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.