Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Iar am o problema cu Viroaga mea. Am pornit-o azi dimineata... nu i-am dat suficienta acceleratie si a murit. Pana aici nimic nou. Doar ca la a doua apasare de buton n-a mai vrut si pace... N-am mai pornit-o cu shocul tras ca e destul de cald afara.

 

Din pacate, am avut aceeasi problema si in weekend, undeva pe marginea unui drum. Am facut o pauza, am oprit motorul.Peste 10 minunte, cand am vrut sa plec, a murit dupa prima incercare si apoi n-a mai vrut. A plecat dupa ce i-am pus niste bujii uscate si dupa o impingere sanatoasa.

 

Bujiile pe care le-am scos erau negre si pline de calamina. Sunt bujii pe care i le-am pus acum 4 saptamani si n-am mers decat 500 de kilometri cu ea prin oras.

 

Nu pricep ce are :rock: De ce e atat de sensibila la aprindere...

 

 

Salutare din nou,

 

Problema era de la amestecul aer/ benzina (alea 2 surubele incastrate pe partea dreapta, sub rezervorul fals) si de la bateria prea descarcata. Acum problema e rezolvata. Merge bine, se aude bine, porneste la prima apasare :laugh: .

Multam pentru sugestii :wacko:

 

Flori

Editat de euterpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Transmisia a fost pastrata, ceea ce nu-i chiar un lucru simplu. Sincer mi-as dori sa o vad pe strada.

 

Pe mine ma interesau piesele acelea.

 

Am pus linkul gandindu-ma ca va va face placere sa vedeti un chopper dintr-o virago.

 

Nu mi-am dorit sa creez dispute sau sa intru in comflict cu cineva. Ca am zis ca este modificata... chestie de interpretare.

 

Numai bine

Imi cer scuze daca am pornit vreun conflict :laugh:, dar accept orice corectie mai ales daca are baze reale!

Desigur e foarte interesant lucrat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai lasati conflictele, ca la cat ne intalnim nu apucam sa ne impacam cum trebuie. ;) :)

 

Uite ce propun pentru rezolvarea conflictelor si pentru intalnirile de Viragisti:

 

/index.php?...t&p=2037561

 

/index.php?...t&p=2044572

 

Va astept cu sugestii pentru intalniri si mai ales cu anunturi de participare pe:

 

/index.php?showtopic=400765

 

Si amintesc ce a iesit prima data:

 

/index.php?showtopic=405960

 

Sa ne vedem cu bine!

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Caut telescoape fata Virago xv535 2yl din '94.

De preferinta second.

Ale mele s-au indoit in masina unei blonde.

 

Multzam.

 

Baga o poza cu ele sa vedem cat de indoite sunt ca eu le-am indoit intr-un taxi cu manelist la volan si am rezolvat problema fara sa cumpar altele... Am mers cu 150 fara probleme si indiferent de ce o sa zica perfectionistii si carcotasii kiar nu sunt probleme

;)

Editat de blackdtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ?

am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ?

am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul .

Nou te ajunge de obicei pe la 100 euro; cred gasesti SH la pret mult mai mic; oricum ar fi, luati unu' cat mai repede ca e pacat de bateria lui varta noua...

Poate te ajuta: www.electrexworld.co.uk

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ?

am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul .

Eu merg cu unu de scuter cam scump e adevarat (100 roni, m-am grabit, am mai gasit 2 la fel de bune cu 50 roni).

 

Fa niscai teste ca poate nu-i de la releu ci mai de jos. Releul se verifica usor cu un multimetru. De esti interesat da-mi pe email. Am avut aceeasi problema.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ! am un Virago de 535 cc din `93 merge foarte bine dar am o problema si nu-mi pot da seama ce ar putea fi .

De asta am deschis acest topic ca poate a mai fost cineva in situatia asta . O am de anul trecut din Iulie si de vreo luna incoace la pornirea cu motorul cald cateodata trebuie sa dau la automat si de 5 ori porneste greu si cateodata parca electromotorul intampina o greutate in a invarti motorul , am dat electromotorul jos , l-am dus la electrician si e ca nou si functioneaza bine , bateria e noua si verificata , bujii noi . Cand o pornesc dimineata cu motorul rece porneste perfect fara nici o problema la sfert de cheia cu socul tras evident .

Daca cineva a intampiant aceasta problema rog sa ma ajute . Multumesc !

 

 

Salutare dude,

 

O problema similara am avut ieu din punct de vedere simptomatic. S-a dovedit insa a fi bateria - de-aici dificultatea la invartirea motorului. Am fost pacalit de faptul ca farul, semnalizarile..etc se aprindeau la intensitate normala, cu motorul rece pornea (la inceput), de invartit invartea (insa nu la turatia buna). Motivul descarcarii? Inca nu mi-e cunoscut. E posibil sa fie veche intrucat a venit cu motorul.

 

E posibil sa se fi descarcat chiar daca e noua (cauze cum ar fi o releul de incarcare dereglat sau alternatorul).

 

Baterie descarcata -> electromotorul nu invarte la turatie suficient de mare -> motorul porneste greu -> consuma bateria mai tare.

 

Iti recomand sa incerci cu alta baterie daca ai la indemana, daca nu pune-o pe-asta o noapte la redresor si vezi cum porneste "la cald".

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cineva a mai avut probleme cu cablul, furtunul de la frana fata? Spre exemplu cam cat costa un astfel de furtun,cablu?

Eu trebuie sa-mi i-au unu nou, mai lung pentru ca mi-am pus apehanger si totul trebuie prelungit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dude,

 

O problema similara am avut ieu din punct de vedere simptomatic. S-a dovedit insa a fi bateria - de-aici dificultatea la invartirea motorului. Am fost pacalit de faptul ca farul, semnalizarile..etc se aprindeau la intensitate normala, cu motorul rece pornea (la inceput), de invartit invartea (insa nu la turatia buna). Motivul descarcarii? Inca nu mi-e cunoscut. E posibil sa fie veche intrucat a venit cu motorul.

 

E posibil sa se fi descarcat chiar daca e noua (cauze cum ar fi o releul de incarcare dereglat sau alternatorul).

 

Baterie descarcata -> electromotorul nu invarte la turatie suficient de mare -> motorul porneste greu -> consuma bateria mai tare.

 

Iti recomand sa incerci cu alta baterie daca ai la indemana, daca nu pune-o pe-asta o noapte la redresor si vezi cum porneste "la cald".

 

Numai bine,

 

I agree. Din aceleasi motive descrise de desertfox, am schimbat zilele trecute bateria. Ma gandesc serios sa trec semnalele pe leduri si farul pe halogen. Se stie ca releele de incarcare la Virago sunt cam firave.

 

Btw: pe mine m-a tinut bateria doar un an. Dadea semne ca vrea shimbata, de vreo 3 saptamani, dar n-am luat-o in seama, pana intr-o seara cand n-a vrut sa ma mai duca acasa si m-am intors pasager ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-a venit si mie randul sa am o mica problema cu viraga mea( 250 din '92). Pornesc pe neutru si cand sa bag in viteza se opreste brusc, exact ca atunci cand ai cricul lasat. Am incercat sa pornesc in viteza cu ambreiajul apasat si nici nu a miscat. M-am uitat la contactul cricului si la cel am abreiajului si, mecanic, functioneaza ambele, inca nu am apucat sa vad daca si din punct de vedere electric functioneaza.

A mai avut cineva problema asta, sau stie cineva daca mai are vreo "chestie" de siguranta de care nu stiu eu?

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-a venit si mie randul sa am o mica problema cu viraga mea( 250 din '92). Pornesc pe neutru si cand sa bag in viteza se opreste brusc, exact ca atunci cand ai cricul lasat. Am incercat sa pornesc in viteza cu ambreiajul apasat si nici nu a miscat. M-am uitat la contactul cricului si la cel am abreiajului si, mecanic, functioneaza ambele, inca nu am apucat sa vad daca si din punct de vedere electric functioneaza.

A mai avut cineva problema asta, sau stie cineva daca mai are vreo "chestie" de siguranta de care nu stiu eu?

multam

 

Mi se intampla si mie din cand in cand, la Virago 535 din '93. N-am identificat cauza. Presupun ca e senzorul de la cric.

Mesaj completat

Ia uitati ce nazbatii a mai facut calutul meu in weekend!

 

http://www.220.ro/9kmxtA0pkh/Virago-Off-Road

 

Pasul urmator va fi achizitionarea unor "ghetute" de cross. Desi nici cu slicurile nu mi-a fost rusine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se intampla si mie din cand in cand, la Virago 535 din '93. N-am identificat cauza. Presupun ca e senzorul de la cric.

Mesaj completat

Ia uitati ce nazbatii a mai facut calutul meu in weekend!

 

http://www.220.ro/9kmxtA0pkh/Virago-Off-Road

 

Pasul urmator va fi achizitionarea unor "ghetute" de cross. Desi nici cu slicurile nu mi-a fost rusine. :(

Ahoi!

Da nu a-ti avut nici o mila de ele? Chiar asa? Apoi stiu multe motoarele astea dar nici asa :D !

Oricum si eu am mers pe drumuri foriestere dar n-am facut asa ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Da nu a-ti avut nici o mila de ele? Chiar asa? Apoi stiu multe motoarele astea dar nici asa :( !

Oricum si eu am mers pe drumuri foriestere dar n-am facut asa ceva :cheers:

 

N-as repeta experimentul, dar calutii astia merita statuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chat-ul pe PM sau mess,NU pe topic.

si completati-va profil-ul cum trebuie.

 

"hop si moderatorul"cu regulamentul....asta pt cei mai"efervescenti":

/index.php?showtopic=21649

Ahoi! Nu cred ca e chat, e pur si simplu discutie despre virago si nu a-si crede ca ne-am abutut de la subiectul principal :laugh: !

Scuze de acest off topic!

Mesaj completat

N-as repeta experimentul, dar calutii astia merita statuie!

Eu cred-ca merita mai multa atentie! :lol:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor!

 

Am si eu o mica-mare problema si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta.

De curand m-am mutat in Italia dar mi-a ramas ''calul'' in Romania. Vreau sa-l aduc aici ptca imi lipseste mult...asa. Sa trec la subiect: mi s-a stricat melcul de kilometraj si cu el si ''kestia din interioruòl rotii, cea cu 2 dinti care invarte melcul (scuze de termenii folositi dar nu stiu denumirea tehnica a acestora, sper ca stiti despre ce e vorba..). Mi-e f greu sa gasesc aceste piese aici in scurt timp si de asta apelez la bunavointa D-stra. Pe 24 august vine un prieten in Romania ca apoi pe 4 septembrie sa vina cu Viroaga incoa ( eu nu pot veni din lipsa de timp..)

Daca cineva ma poate ajuta (evident contra cost) astept cu nerabdare raspuns!

 

Drum fara gropi si Doamne-ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I agree. Din aceleasi motive descrise de desertfox, am schimbat zilele trecute bateria. Ma gandesc serios sa trec semnalele pe leduri si farul pe halogen. Se stie ca releele de incarcare la Virago sunt cam firave.

 

Btw: pe mine m-a tinut bateria doar un an. Dadea semne ca vrea shimbata, de vreo 3 saptamani, dar n-am luat-o in seama, pana intr-o seara cand n-a vrut sa ma mai duca acasa si m-am intors pasager :laugh:

 

 

buna idee cu scaderea consumului electric

 

dar ramane intrebarea......halogen sau xenon - am inteles ca farul halogen consuma tot atat ca ala normal

si care ar cam fi preturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...