euterpe Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Salut, Iar am o problema cu Viroaga mea. Am pornit-o azi dimineata... nu i-am dat suficienta acceleratie si a murit. Pana aici nimic nou. Doar ca la a doua apasare de buton n-a mai vrut si pace... N-am mai pornit-o cu shocul tras ca e destul de cald afara. Din pacate, am avut aceeasi problema si in weekend, undeva pe marginea unui drum. Am facut o pauza, am oprit motorul.Peste 10 minunte, cand am vrut sa plec, a murit dupa prima incercare si apoi n-a mai vrut. A plecat dupa ce i-am pus niste bujii uscate si dupa o impingere sanatoasa. Bujiile pe care le-am scos erau negre si pline de calamina. Sunt bujii pe care i le-am pus acum 4 saptamani si n-am mers decat 500 de kilometri cu ea prin oras. Nu pricep ce are De ce e atat de sensibila la aprindere... Salutare din nou, Problema era de la amestecul aer/ benzina (alea 2 surubele incastrate pe partea dreapta, sub rezervorul fals) si de la bateria prea descarcata. Acum problema e rezolvata. Merge bine, se aude bine, porneste la prima apasare . Multam pentru sugestii Flori Editat August 7, 2009 de euterpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Transmisia a fost pastrata, ceea ce nu-i chiar un lucru simplu. Sincer mi-as dori sa o vad pe strada. Pe mine ma interesau piesele acelea. Am pus linkul gandindu-ma ca va va face placere sa vedeti un chopper dintr-o virago. Nu mi-am dorit sa creez dispute sau sa intru in comflict cu cineva. Ca am zis ca este modificata... chestie de interpretare. Numai bine Imi cer scuze daca am pornit vreun conflict , dar accept orice corectie mai ales daca are baze reale! Desigur e foarte interesant lucrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Mai lasati conflictele, ca la cat ne intalnim nu apucam sa ne impacam cum trebuie. Uite ce propun pentru rezolvarea conflictelor si pentru intalnirile de Viragisti: /index.php?...t&p=2037561 /index.php?...t&p=2044572 Va astept cu sugestii pentru intalniri si mai ales cu anunturi de participare pe: /index.php?showtopic=400765 Si amintesc ce a iesit prima data: /index.php?showtopic=405960 Sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackdtr Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 (editat) Salut ! Caut telescoape fata Virago xv535 2yl din '94. De preferinta second. Ale mele s-au indoit in masina unei blonde. Multzam. Baga o poza cu ele sa vedem cat de indoite sunt ca eu le-am indoit intr-un taxi cu manelist la volan si am rezolvat problema fara sa cumpar altele... Am mers cu 150 fara probleme si indiferent de ce o sa zica perfectionistii si carcotasii kiar nu sunt probleme Editat August 8, 2009 de blackdtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ? am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 dau ieftin ce a mai ramas din virago [xv 250 an 92] ca-i criza! detalii pe pm sau tel 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) De-al nostru: http://www.youtube.com/watch?v=4_PNHBXj22k...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=mDj6PCfuZzM...feature=related Editat August 10, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ?am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul . Nou te ajunge de obicei pe la 100 euro; cred gasesti SH la pret mult mai mic; oricum ar fi, luati unu' cat mai repede ca e pacat de bateria lui varta noua... Poate te ajuta: www.electrexworld.co.uk Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-218997.html se vinde... pacat Editat August 10, 2009 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 un releu de incarcare nou pt virago 535 din 1990 ? are cineva ? la ce pret ?am un prieten care ma tot cheama sa-i dau curent ca nu-i incarca ( desi are baterie varta noua ) si ma gandesc sa-i fac cadou eu unul . Eu merg cu unu de scuter cam scump e adevarat (100 roni, m-am grabit, am mai gasit 2 la fel de bune cu 50 roni). Fa niscai teste ca poate nu-i de la releu ci mai de jos. Releul se verifica usor cu un multimetru. De esti interesat da-mi pe email. Am avut aceeasi problema. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stereotipic Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salut...vand telescoape spate ( suspensie spate sau cum vreti sa ii ziceti ) SH de pe un virago 250 din '94 cu 19000 km. Eu mi-am luat unele de pe louis care sunt mai joase Florian 0720580865 Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Tobe de Virago 535 de vanzare /index.php?...20#entry2051825 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 salutare ! am un Virago de 535 cc din `93 merge foarte bine dar am o problema si nu-mi pot da seama ce ar putea fi .De asta am deschis acest topic ca poate a mai fost cineva in situatia asta . O am de anul trecut din Iulie si de vreo luna incoace la pornirea cu motorul cald cateodata trebuie sa dau la automat si de 5 ori porneste greu si cateodata parca electromotorul intampina o greutate in a invarti motorul , am dat electromotorul jos , l-am dus la electrician si e ca nou si functioneaza bine , bateria e noua si verificata , bujii noi . Cand o pornesc dimineata cu motorul rece porneste perfect fara nici o problema la sfert de cheia cu socul tras evident . Daca cineva a intampiant aceasta problema rog sa ma ajute . Multumesc ! Salutare dude, O problema similara am avut ieu din punct de vedere simptomatic. S-a dovedit insa a fi bateria - de-aici dificultatea la invartirea motorului. Am fost pacalit de faptul ca farul, semnalizarile..etc se aprindeau la intensitate normala, cu motorul rece pornea (la inceput), de invartit invartea (insa nu la turatia buna). Motivul descarcarii? Inca nu mi-e cunoscut. E posibil sa fie veche intrucat a venit cu motorul. E posibil sa se fi descarcat chiar daca e noua (cauze cum ar fi o releul de incarcare dereglat sau alternatorul). Baterie descarcata -> electromotorul nu invarte la turatie suficient de mare -> motorul porneste greu -> consuma bateria mai tare. Iti recomand sa incerci cu alta baterie daca ai la indemana, daca nu pune-o pe-asta o noapte la redresor si vezi cum porneste "la cald". Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ahoi! Cineva a mai avut probleme cu cablul, furtunul de la frana fata? Spre exemplu cam cat costa un astfel de furtun,cablu? Eu trebuie sa-mi i-au unu nou, mai lung pentru ca mi-am pus apehanger si totul trebuie prelungit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Salutare dude, O problema similara am avut ieu din punct de vedere simptomatic. S-a dovedit insa a fi bateria - de-aici dificultatea la invartirea motorului. Am fost pacalit de faptul ca farul, semnalizarile..etc se aprindeau la intensitate normala, cu motorul rece pornea (la inceput), de invartit invartea (insa nu la turatia buna). Motivul descarcarii? Inca nu mi-e cunoscut. E posibil sa fie veche intrucat a venit cu motorul. E posibil sa se fi descarcat chiar daca e noua (cauze cum ar fi o releul de incarcare dereglat sau alternatorul). Baterie descarcata -> electromotorul nu invarte la turatie suficient de mare -> motorul porneste greu -> consuma bateria mai tare. Iti recomand sa incerci cu alta baterie daca ai la indemana, daca nu pune-o pe-asta o noapte la redresor si vezi cum porneste "la cald". Numai bine, I agree. Din aceleasi motive descrise de desertfox, am schimbat zilele trecute bateria. Ma gandesc serios sa trec semnalele pe leduri si farul pe halogen. Se stie ca releele de incarcare la Virago sunt cam firave. Btw: pe mine m-a tinut bateria doar un an. Dadea semne ca vrea shimbata, de vreo 3 saptamani, dar n-am luat-o in seama, pana intr-o seara cand n-a vrut sa ma mai duca acasa si m-am intors pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klipakis Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 Salutare Stie cineva daca jugurile de pe virago 535 se potrivesc la virago 250? eventual daca are cineva de vanzare juguri pentru 250. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Salut, Mi-a venit si mie randul sa am o mica problema cu viraga mea( 250 din '92). Pornesc pe neutru si cand sa bag in viteza se opreste brusc, exact ca atunci cand ai cricul lasat. Am incercat sa pornesc in viteza cu ambreiajul apasat si nici nu a miscat. M-am uitat la contactul cricului si la cel am abreiajului si, mecanic, functioneaza ambele, inca nu am apucat sa vad daca si din punct de vedere electric functioneaza. A mai avut cineva problema asta, sau stie cineva daca mai are vreo "chestie" de siguranta de care nu stiu eu? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Salut,Mi-a venit si mie randul sa am o mica problema cu viraga mea( 250 din '92). Pornesc pe neutru si cand sa bag in viteza se opreste brusc, exact ca atunci cand ai cricul lasat. Am incercat sa pornesc in viteza cu ambreiajul apasat si nici nu a miscat. M-am uitat la contactul cricului si la cel am abreiajului si, mecanic, functioneaza ambele, inca nu am apucat sa vad daca si din punct de vedere electric functioneaza. A mai avut cineva problema asta, sau stie cineva daca mai are vreo "chestie" de siguranta de care nu stiu eu? multam Mi se intampla si mie din cand in cand, la Virago 535 din '93. N-am identificat cauza. Presupun ca e senzorul de la cric. Mesaj completat Ia uitati ce nazbatii a mai facut calutul meu in weekend! http://www.220.ro/9kmxtA0pkh/Virago-Off-Road Pasul urmator va fi achizitionarea unor "ghetute" de cross. Desi nici cu slicurile nu mi-a fost rusine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Mi se intampla si mie din cand in cand, la Virago 535 din '93. N-am identificat cauza. Presupun ca e senzorul de la cric.Mesaj completat Ia uitati ce nazbatii a mai facut calutul meu in weekend! http://www.220.ro/9kmxtA0pkh/Virago-Off-Road Pasul urmator va fi achizitionarea unor "ghetute" de cross. Desi nici cu slicurile nu mi-a fost rusine. Ahoi! Da nu a-ti avut nici o mila de ele? Chiar asa? Apoi stiu multe motoarele astea dar nici asa ! Oricum si eu am mers pe drumuri foriestere dar n-am facut asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Ahoi!Da nu a-ti avut nici o mila de ele? Chiar asa? Apoi stiu multe motoarele astea dar nici asa ! Oricum si eu am mers pe drumuri foriestere dar n-am facut asa ceva N-as repeta experimentul, dar calutii astia merita statuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) chat-ul pe PM sau mess,NU pe topic. si completati-va profil-ul cum trebuie. "hop si moderatorul"cu regulamentul....asta pt cei mai"efervescenti": /index.php?showtopic=21649 Editat August 18, 2009 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Excursie anyone? /index.php?showtopic=400765 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) chat-ul pe PM sau mess,NU pe topic.si completati-va profil-ul cum trebuie. "hop si moderatorul"cu regulamentul....asta pt cei mai"efervescenti": /index.php?showtopic=21649 Ahoi! Nu cred ca e chat, e pur si simplu discutie despre virago si nu a-si crede ca ne-am abutut de la subiectul principal ! Scuze de acest off topic! Mesaj completat N-as repeta experimentul, dar calutii astia merita statuie! Eu cred-ca merita mai multa atentie! Editat August 18, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Salutare fratilor! Am si eu o mica-mare problema si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. De curand m-am mutat in Italia dar mi-a ramas ''calul'' in Romania. Vreau sa-l aduc aici ptca imi lipseste mult...asa. Sa trec la subiect: mi s-a stricat melcul de kilometraj si cu el si ''kestia din interioruòl rotii, cea cu 2 dinti care invarte melcul (scuze de termenii folositi dar nu stiu denumirea tehnica a acestora, sper ca stiti despre ce e vorba..). Mi-e f greu sa gasesc aceste piese aici in scurt timp si de asta apelez la bunavointa D-stra. Pe 24 august vine un prieten in Romania ca apoi pe 4 septembrie sa vina cu Viroaga incoa ( eu nu pot veni din lipsa de timp..) Daca cineva ma poate ajuta (evident contra cost) astept cu nerabdare raspuns! Drum fara gropi si Doamne-ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 I agree. Din aceleasi motive descrise de desertfox, am schimbat zilele trecute bateria. Ma gandesc serios sa trec semnalele pe leduri si farul pe halogen. Se stie ca releele de incarcare la Virago sunt cam firave. Btw: pe mine m-a tinut bateria doar un an. Dadea semne ca vrea shimbata, de vreo 3 saptamani, dar n-am luat-o in seama, pana intr-o seara cand n-a vrut sa ma mai duca acasa si m-am intors pasager buna idee cu scaderea consumului electric dar ramane intrebarea......halogen sau xenon - am inteles ca farul halogen consuma tot atat ca ala normal si care ar cam fi preturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.