Philip_HD Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ieu unul am o mare problema cu gasitul aci in bucuresti . Ai sunat la Castrol Ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ...De mai multe ori...e complicat Ai sunat la Castrol Ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ce imi place mie la toate fabulele cu uleiuri este ca intotdeauna fiecare e cu altceva. Acest lucru este valabil si pentru mecanici, unul cu 10-40, unul cu 20-40, 20 50, pisici pe gheata, altul cu sintetic, altul cu semi-sintetic. Dar surprinzator unii zic ca merge bine cu X, altii cu Y, altii ca merge si ala. Cateodata vine cineva si zice ca nu a fost multumit de Z (acest aspect este cel mai bine de retinut). Sincer, este ca la doctori. Fiecare cu diagnosticul lui. Daca ai incercat 5 uleiuri si cel mai mult ti-a placut X, dai cu ala. Apoi mai este si considerentul temperaturii, unde vei merge mai mult cu motorul (in cozile din bucuresti sau pe autostrada) etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salutare, Am si ieu o curiozitate...de unde-ti faci aprovizionarea? Ieu unul am o mare problema cu gasitul aci in bucuresti . numa' bine www.bbmoto.ro (trimit baietii si prin curier) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Multzam dude ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns ... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40) numa' bine www.bbmoto.ro (trimit baietii si prin curier) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Salutare oameni buni! Long time no see! A pus cineva 150/90-15 pe spate? Nu stiu daca incape pe langa cardan, pentru ca abia am loc sa bag un deget intre cauciuc si cardan cu 140-ul meu Michelin. Se inalta mult motocicleta? Cum te dai pe curbe cu el? Cum franeaza? Cum derapeaza? comparativ cu 140. Am uitat sa precizez: vb de 535. Multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Ce imi place mie la toate fabulele cu uleiuri este ca intotdeauna fiecare e cu altceva. Acest lucru este valabil si pentru mecanici, unul cu 10-40, unul cu 20-40, 20 50, pisici pe gheata, altul cu sintetic, altul cu semi-sintetic. Dar surprinzator unii zic ca merge bine cu X, altii cu Y, altii ca merge si ala. Cateodata vine cineva si zice ca nu a fost multumit de Z (acest aspect este cel mai bine de retinut). Sincer, este ca la doctori. Fiecare cu diagnosticul lui. Daca ai incercat 5 uleiuri si cel mai mult ti-a placut X, dai cu ala. Apoi mai este si considerentul temperaturii, unde vei merge mai mult cu motorul (in cozile din bucuresti sau pe autostrada) etc.... Fiecare in final face cum ii taie mintea! el decide ce ii mai bun pentru motorul lui (cei care merg prin trafic aglumerat tip Bucuresti si alte orase mari aleg un anumit model de ulei, iar cei ca mine care nu prea au treaba cu aglomeratia si traficul aleg un alt model de ulei) Mesaj completat Salutare oameni buni! Long time no see! A pus cineva 150/90-15 pe spate? Nu stiu daca incape pe langa cardan, pentru ca abia am loc sa bag un deget intre cauciuc si cardan cu 140-ul meu Michelin. Se inalta mult motocicleta? Cum te dai pe curbe cu el? Cum franeaza? Cum derapeaza? comparativ cu 140. Am uitat sa precizez: vb de 535. Multam frumos! Ahoi! Eu mi-am pus mai mari dar nu mai stiu ce dimensiuni au, ma uit azi si maine iti zic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ..destul de scump si pe bbmoto si.. mai e si curierul.. Pana la urma mi-am comandat 15w50 POWER 1 GPS. Fac vreo tampenie punand de-asta? numa' bine Multzam dude ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns ... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40) numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Ahoi! Eu mi-am pus mai mari dar nu mai stiu ce dimensiuni au, ma uit azi si maine iti zic ! Pai daca zici ca e mai mare, 150 tre sa fie. Ca 140 e standard. Zi-mi cu stabilitatea, si mai ales cu inclinarea in curbe. Ai simtit vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Pai daca zici ca e mai mare, 150 tre sa fie. Ca 140 e standard.Zi-mi cu stabilitatea, si mai ales cu inclinarea in curbe. Ai simtit vreo diferenta? se vede ca a dat caldura, toata lumea a intrat in ajitatie p'acilea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 se vede ca a dat caldura, toata lumea a intrat in ajitatie p'acilea ! acuma imi pare rau ca n-am ascultat de vorba aia cu "iarna car... vara sanie..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 acuma imi pare rau ca n-am ascultat de vorba aia cu "iarna car... vara sanie..." Se poate pune de 150 si mai ramane loc de bagat degetelul intre cauciuc si cardan, de inaltat nu se inalta ca celelalte dimensiuni raman aceleasi. Fiind probabil un pic mai greu decat colegul lui de 140 motorul va fi un pic mai greu de inclinat pe curbe insa stabilitatea se va imbunatati simtitor, de asemenea frana pe spate poate va incetini trotineta o idee mai bine dar asta poate depinde si de duritatea cauciucului folosit, in pricipal cele doua efecte enumerate mai devreme se fac bine simtite. Odata ce te obisnuiesti cu inclinatul mai greu per total devine o achizitie utila. Daca vrei sa treci la 150 sfatul meu este sa eviti Pirelli MT66 in rest oricare ar fi o alegere mai buna pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Se poate pune de 150 si mai ramane loc de bagat degetelul intre cauciuc si cardan, de inaltat nu se inalta ca celelalte dimensiuni raman aceleasi. Fiind probabil un pic mai greu decat colegul lui de 140 motorul va fi un pic mai greu de inclinat pe curbe insa stabilitatea se va imbunatati simtitor, de asemenea frana pe spate poate va incetini trotineta o idee mai bine dar asta poate depinde si de duritatea cauciucului folosit, in pricipal cele doua efecte enumerate mai devreme se fac bine simtite. Odata ce te obisnuiesti cu inclinatul mai greu per total devine o achizitie utila. Daca vrei sa treci la 150 sfatul meu este sa eviti Pirelli MT66 in rest oricare ar fi o alegere mai buna pentru oras. Mare multam de sfaturi. Asa o sa fac: trec la 150. Cred ca va fi Bridgestone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Sau poti sa iti iei Continental Milestone CM2 care scrie pe el 140/90 15 dar am masurat si latimea este de 150 , De ce, cum, nu stiu... Dar sunt la al doilea pe spate and i'm loving it! Mai este si ieftin! Cu fostul am facut peste 15000 eu si fostul proprietar cred ca peste 5000 si mai avea carnita pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Eu am pe fata 3.00-19 si pe spate 150/90-15 si totul e beton armat Mesaj completat Multzam dude ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns ... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40) numa' bine Ahoi! Da casca tot de acolo am luat-o si a fost 300 ron ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Salutare Poate e cineva pe care-l intereseaza asa ceva. Sunt pentru Virago 750 si 1100. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CCI Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutare la toti membrii si cititorii acestui site, de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ... ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba? cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CCI Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutare la toti membrii si cititorii acestui site, de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ... ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba? cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutare la toti membrii si cititorii acestui site,de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ... ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba? cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna multumesc sal, si bine ai venit. referitor la problema ta, io cred ca e din carburatoare. incearca sa-i dai mai mult aer si vezi ce zice si/sau sa mai iei din avans , sau incearca la un service sau prieten daca cunosti care sa-ti regleze carburatoarele. bafta, sal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 sal, si bine ai venit.referitor la problema ta, io cred ca e din carburatoare. incearca sa-i dai mai mult aer si vezi ce zice si/sau sa mai iei din avans , sau incearca la un service sau prieten daca cunosti care sa-ti regleze carburatoarele. bafta, sal. De acord, ar trebui sa fie din carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 ... Vorbeati mai devreme de uleiuri. Eu am comandat de pe acest site 20w40 : http://www.magazine-online.ro/moto/ulei-4t...o-gp-1l--663603 Pretul e ok, transportul gratuit cu Posta Romana... Sa vedem daca ajung cu bine, va tin la curent! All the best, Mihneanu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 referitor la problema ta, (...) incearca sa-i (...) mai iei din avans E o gluma, nu? Ai vazut vreodata un Virago "pe viu" sau vorbeai din presupuneri? @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Sau poti sa iti iei Continental Milestone CM2 care scrie pe el 140/90 15 dar am masurat si latimea este de 150 , De ce, cum, nu stiu... Dar sunt la al doilea pe spate and i'm loving it!Mai este si ieftin! Cu fostul am facut peste 15000 eu si fostul proprietar cred ca peste 5000 si mai avea carnita pentru oras. 'Neata Axicos Am facut deja comanda de doua Bridgestone de 150/90-15 si 110/90-19. Acu' o sa vad daca am facut sau nu o alegere buna. Multam de sfaturi. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) ...cu plata ramburs sau cum? Am sunat si ieu la astia ... imi zicea tipul sa platesc in avans prin virament bancar, urmand sa primesc produsele gratuit prin curier ... sincer mi s-a parut dubios ...insa e posibil sa fie doar o aparenta. numa' bine ... Vorbeati mai devreme de uleiuri. Eu am comandat de pe acest site 20w40 : http://www.magazine-online.ro/moto/ulei-4t...o-gp-1l--663603 Pretul e ok, transportul gratuit cu Posta Romana... Sa vedem daca ajung cu bine, va tin la curent! All the best, Mihneanu! Mesaj completat ah...si btw, ce ziceti de asta? http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7202891.html Se gaseste in buc. la LFG. Editat Martie 22, 2010 de Fr@ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gtiu Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Salutare! Nu sunt rocker, nu sunt biker (desi aparentele insala)... sunt doar prins putin de microb. Am un prieten care are un Shadow..si m-am imbolnavit cand am mers cu el ...chiar daca pentru doar cativa chilometrii. Nu sunt bolnav cu viteza si sincer inca mai cred ca vitezanele sunt detinute de "donatorii de organe". In ciuda incercarilor unui prieten (tot motorist) de a ma convinge contrariul. Am tot citit paginile forumului incercand sa imi dau seama ce mi s-ar potrivii. Sunt un grasun la 90 kg si 175 inaltime. Mi-as lua chopper doar pentru drumuri lungi de weekend. In timpul saptamnii conduc cu succes masina firmei: Opel astra clasic II, 96 cp benzina. Stiu ce inseamna viteza si cum te poate fura "siguranta" pe tabla in care esti. Era sa o mierlesc de 2 ori pe drumul spre Suceava in niste depasiri hazardate. Dar asta era acu' 3 ani. Din pacate nevasta si bugetul nu-mi permit decat o viroaga de 250 pe care o sa o iau cumva anu asta. Ca sa nu mai punem la socoteala si cele 6-7 mil scoala de soferi. Nu sunt adeptul vitezei si prefer sa merg in grup cu prietenii la o plimbare cu motorul... decat sa trag liniute.. sau sa imi caut copacul. Acum, stiti cum e: merg pe premiza ca sunt prea sarac sa imi permit stifturi. Nu as vrea un motor pe care sa-l omor cu greutatea mea. Dar nici nu sunt nebun ca in primii 2 ani de "A" sa sar direct pe 700 cc. Imi place chopperul asta insa consider un dezavantaj racirea cu aer, fata de cea cu apa. Intrebari: 1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara? 2. Care e viteza de croaziera? 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? 6. Care sunt problemele viroagai? 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva ) Precizez ca am avut un accident cu un Jeep BGS in care el a trecut peste piciorul meu stang si s-a lasat cu 4 oase rupte, picior strivit, tendon haluce rupt -> operatie de refacere... acum invat sa merg din nou. Intrebarile de "safe" sunt pentru ca mi-e ff frica sa nu "recidivez"... Mesaj completat daca am jignit Vitezistii.. imi cer scuze.. dar e opinia mea. oricum.. daca mi-as lua 2 roti.. si ar fii sa aleg: Chopperul ... fara sa ma gandesc de 2 ori. Editat Martie 22, 2010 de Gtiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.