Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce imi place mie la toate fabulele cu uleiuri este ca intotdeauna fiecare e cu altceva. Acest lucru este valabil si pentru mecanici, unul cu 10-40, unul cu 20-40, 20 50, pisici pe gheata, altul cu sintetic, altul cu semi-sintetic. Dar surprinzator unii zic ca merge bine cu X, altii cu Y, altii ca merge si ala. Cateodata vine cineva si zice ca nu a fost multumit de Z (acest aspect este cel mai bine de retinut).

 

Sincer, este ca la doctori. Fiecare cu diagnosticul lui.

 

Daca ai incercat 5 uleiuri si cel mai mult ti-a placut X, dai cu ala. Apoi mai este si considerentul temperaturii, unde vei merge mai mult cu motorul (in cozile din bucuresti sau pe autostrada) etc....

 

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si ieu o curiozitate...de unde-ti faci aprovizionarea? Ieu unul am o mare problema cu gasitul aci in bucuresti :wink:.

 

numa' bine

www.bbmoto.ro (trimit baietii si prin curier)

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam dude :wink: ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns :D... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40)

 

numa' bine

 

www.bbmoto.ro (trimit baietii si prin curier)

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! Long time no see! :drink:

 

A pus cineva 150/90-15 pe spate? Nu stiu daca incape pe langa cardan, pentru ca abia am loc sa bag un deget intre cauciuc si cardan cu 140-ul meu Michelin.

Se inalta mult motocicleta? Cum te dai pe curbe cu el? Cum franeaza? Cum derapeaza? comparativ cu 140.

 

Am uitat sa precizez: vb de 535.

 

Multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi place mie la toate fabulele cu uleiuri este ca intotdeauna fiecare e cu altceva. Acest lucru este valabil si pentru mecanici, unul cu 10-40, unul cu 20-40, 20 50, pisici pe gheata, altul cu sintetic, altul cu semi-sintetic. Dar surprinzator unii zic ca merge bine cu X, altii cu Y, altii ca merge si ala. Cateodata vine cineva si zice ca nu a fost multumit de Z (acest aspect este cel mai bine de retinut).

 

Sincer, este ca la doctori. Fiecare cu diagnosticul lui.

 

Daca ai incercat 5 uleiuri si cel mai mult ti-a placut X, dai cu ala. Apoi mai este si considerentul temperaturii, unde vei merge mai mult cu motorul (in cozile din bucuresti sau pe autostrada) etc....

 

:wink:

Fiecare in final face cum ii taie mintea! :D el decide ce ii mai bun pentru motorul lui (cei care merg prin trafic aglumerat tip Bucuresti si alte orase mari aleg un anumit model de ulei, iar cei ca mine care nu prea au treaba cu aglomeratia si traficul aleg un alt model de ulei) :drink:

Mesaj completat

Salutare oameni buni! Long time no see! :D

 

A pus cineva 150/90-15 pe spate? Nu stiu daca incape pe langa cardan, pentru ca abia am loc sa bag un deget intre cauciuc si cardan cu 140-ul meu Michelin.

Se inalta mult motocicleta? Cum te dai pe curbe cu el? Cum franeaza? Cum derapeaza? comparativ cu 140.

 

Am uitat sa precizez: vb de 535.

 

Multam frumos!

Ahoi! Eu mi-am pus mai mari dar nu mai stiu ce dimensiuni au, ma uit azi si maine iti zic :P !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..destul de scump si pe bbmoto si.. mai e si curierul.. Pana la urma mi-am comandat 15w50 POWER 1 GPS. Fac vreo tampenie punand de-asta? :wink:

 

numa' bine

 

Multzam dude :drink: ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns :D... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40)

 

numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu mi-am pus mai mari dar nu mai stiu ce dimensiuni au, ma uit azi si maine iti zic :drink: !

Pai daca zici ca e mai mare, 150 tre sa fie. Ca 140 e standard.

Zi-mi cu stabilitatea, si mai ales cu inclinarea in curbe. Ai simtit vreo diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca zici ca e mai mare, 150 tre sa fie. Ca 140 e standard.

Zi-mi cu stabilitatea, si mai ales cu inclinarea in curbe. Ai simtit vreo diferenta?

 

:wink: :drink: se vede ca a dat caldura, toata lumea a intrat in ajitatie p'acilea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma imi pare rau ca n-am ascultat de vorba aia cu "iarna car... vara sanie..." :drink:

 

Se poate pune de 150 si mai ramane loc de bagat degetelul intre cauciuc si cardan, de inaltat nu se inalta ca celelalte dimensiuni raman aceleasi. Fiind probabil un pic mai greu decat colegul lui de 140 motorul va fi un pic mai greu de inclinat pe curbe insa stabilitatea se va imbunatati simtitor, de asemenea frana pe spate poate va incetini trotineta o idee mai bine dar asta poate depinde si de duritatea cauciucului folosit, in pricipal cele doua efecte enumerate mai devreme se fac bine simtite. Odata ce te obisnuiesti cu inclinatul mai greu per total devine o achizitie utila. Daca vrei sa treci la 150 sfatul meu este sa eviti Pirelli MT66 in rest oricare ar fi o alegere mai buna pentru oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune de 150 si mai ramane loc de bagat degetelul intre cauciuc si cardan, de inaltat nu se inalta ca celelalte dimensiuni raman aceleasi. Fiind probabil un pic mai greu decat colegul lui de 140 motorul va fi un pic mai greu de inclinat pe curbe insa stabilitatea se va imbunatati simtitor, de asemenea frana pe spate poate va incetini trotineta o idee mai bine dar asta poate depinde si de duritatea cauciucului folosit, in pricipal cele doua efecte enumerate mai devreme se fac bine simtite. Odata ce te obisnuiesti cu inclinatul mai greu per total devine o achizitie utila. Daca vrei sa treci la 150 sfatul meu este sa eviti Pirelli MT66 in rest oricare ar fi o alegere mai buna pentru oras.

 

Mare multam de sfaturi. Asa o sa fac: trec la 150. Cred ca va fi Bridgestone

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti sa iti iei Continental Milestone CM2 care scrie pe el 140/90 15 dar am masurat si latimea este de 150 :drink:, De ce, cum, nu stiu... Dar sunt la al doilea pe spate and i'm loving it!

Mai este si ieftin! Cu fostul am facut peste 15000 eu si fostul proprietar cred ca peste 5000 si mai avea carnita pentru oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe fata 3.00-19 si pe spate 150/90-15 si totul e beton armat :drink:

Mesaj completat

Multzam dude :D ...si casca Airoh tot de-acolo ai luat-o, este? (ca tot te-ntrebam mai demult si nu mi-ai raspuns :D... sincer sa fiu abia ieri am dat de ei cautand 20w40)

 

numa' bine

Ahoi! Da casca tot de acolo am luat-o si a fost 300 ron :wink: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti membrii si cititorii acestui site,

de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ...

ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba?

cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti membrii si cititorii acestui site,

de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ...

ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba?

cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti membrii si cititorii acestui site,

de curand mi-am luat si eu "viroaga" de 535 din '98 merge bine insa am o problema cu bujiile sau ceva de genul asta ...

ce se intampla de fapt daca nu reusesc sa o pornesc din prima sau maxim a 2 cheie se ineaca si nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului pana nu ii scot bujiile sa le ard la aragaz,sunt negre super ancrasate,i-am luat baterie noua bujii nou-noute si degeaba tot acelesi figuri face ,ce sa aiba?

cineva care stie sau sa confruntat cu asa ceva rog sa ma ajute cu o vorba buna

multumesc

 

 

sal, si bine ai venit.

referitor la problema ta, io cred ca e din carburatoare. incearca sa-i dai mai mult aer si vezi ce zice si/sau sa mai iei din avans , sau incearca la un service sau prieten daca cunosti care sa-ti regleze carburatoarele.

bafta, sal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, si bine ai venit.

referitor la problema ta, io cred ca e din carburatoare. incearca sa-i dai mai mult aer si vezi ce zice si/sau sa mai iei din avans , sau incearca la un service sau prieten daca cunosti care sa-ti regleze carburatoarele.

bafta, sal.

De acord, ar trebui sa fie din carburatoare! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la problema ta, (...) incearca sa-i (...) mai iei din avans

 

E o gluma, nu? Ai vazut vreodata un Virago "pe viu" sau vorbeai din presupuneri?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti sa iti iei Continental Milestone CM2 care scrie pe el 140/90 15 dar am masurat si latimea este de 150 :drink:, De ce, cum, nu stiu... Dar sunt la al doilea pe spate and i'm loving it!

Mai este si ieftin! Cu fostul am facut peste 15000 eu si fostul proprietar cred ca peste 5000 si mai avea carnita pentru oras.

 

'Neata Axicos

 

Am facut deja comanda de doua Bridgestone de 150/90-15 si 110/90-19. Acu' o sa vad daca am facut sau nu o alegere buna.

Multam de sfaturi.

 

Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu plata ramburs sau cum?

 

Am sunat si ieu la astia ... imi zicea tipul sa platesc in avans prin virament bancar, urmand sa primesc produsele gratuit prin curier ... sincer mi s-a parut dubios :rose:...insa e posibil sa fie doar o aparenta.

 

numa' bine

 

... Vorbeati mai devreme de uleiuri.

Eu am comandat de pe acest site 20w40 : http://www.magazine-online.ro/moto/ulei-4t...o-gp-1l--663603

Pretul e ok, transportul gratuit cu Posta Romana... Sa vedem daca ajung cu bine, va tin la curent!

 

All the best, Mihneanu!

 

Mesaj completat

 

ah...si btw, ce ziceti de asta?

 

http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7202891.html

 

 

Se gaseste in buc. la LFG.

Editat de Fr@ntz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu sunt rocker, nu sunt biker (desi aparentele insala)... sunt doar prins putin de microb. Am un prieten care are un Shadow..si m-am imbolnavit cand am mers cu el ...chiar daca pentru doar cativa chilometrii.

 

Nu sunt bolnav cu viteza si sincer inca mai cred ca vitezanele sunt detinute de "donatorii de organe". In ciuda incercarilor unui prieten (tot motorist) de a ma convinge contrariul.

 

Am tot citit paginile forumului incercand sa imi dau seama ce mi s-ar potrivii. Sunt un grasun la 90 kg si 175 inaltime. Mi-as lua chopper doar pentru drumuri lungi de weekend. In timpul saptamnii conduc cu succes masina firmei: Opel astra clasic II, 96 cp benzina.

Stiu ce inseamna viteza si cum te poate fura "siguranta" pe tabla in care esti. Era sa o mierlesc de 2 ori pe drumul spre Suceava in niste depasiri hazardate. Dar asta era acu' 3 ani.

 

Din pacate nevasta si bugetul nu-mi permit decat o viroaga de 250 pe care o sa o iau cumva anu asta. Ca sa nu mai punem la socoteala si cele 6-7 mil scoala de soferi. Nu sunt adeptul vitezei si prefer sa merg in grup cu prietenii la o plimbare cu motorul... decat sa trag liniute.. sau sa imi caut copacul.

 

Acum, stiti cum e: merg pe premiza ca sunt prea sarac sa imi permit stifturi. Nu as vrea un motor pe care sa-l omor cu greutatea mea. Dar nici nu sunt nebun ca in primii 2 ani de "A" sa sar direct pe 700 cc.

 

Imi place chopperul asta insa consider un dezavantaj racirea cu aer, fata de cea cu apa.

 

Intrebari:

1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara?

2. Care e viteza de croaziera?

3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer?

4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale?

5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"?

6. Care sunt problemele viroagai?

7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva :rose: )

 

Precizez ca am avut un accident cu un Jeep BGS in care el a trecut peste piciorul meu stang si s-a lasat cu 4 oase rupte, picior strivit, tendon haluce rupt -> operatie de refacere... acum invat sa merg din nou.

Intrebarile de "safe" sunt pentru ca mi-e ff frica sa nu "recidivez"...

Mesaj completat

daca am jignit Vitezistii.. imi cer scuze.. dar e opinia mea.

 

oricum.. daca mi-as lua 2 roti.. si ar fii sa aleg: Chopperul ... fara sa ma gandesc de 2 ori.

Editat de Gtiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...