judas Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Caut spre cumparare 2 spite scurte si 3 lungi de la roata spate, Virago 535, sau alte solutii, ca sa inlocuiesc spitele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Mai cauti mult? Sau de multe ori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 salut cu respect ! am nevoie de "cartea tehnica" ptr virago 400cc si 535cc cine ma poate ajuta cumva aÂştept pm ! mulțumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 http://thepiratebay.org/torrent/5888156 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 salut cu respect ! am nevoie de "cartea tehnica" ptr virago 400cc si 535cc cine ma poate ajuta cumva aÂştept pm ! Salut! Pe pagina precedenta, user-ul @Orvo are in semnatura un torrent cu manuale de 535... Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 salut cu respect ! am nevoie de "cartea tehnica" ptr virago 400cc si 535cc cine ma poate ajuta cumva aÂştept pm ! Salut! Pe pagina precedenta, user-ul @Orvo are in semnatura un torrent cu manuale de 535... Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 salut cu respect ! am nevoie de "cartea tehnica" ptr virago 400cc si 535cc cine ma poate ajuta cumva aÂştept pm ! Salut! Pe pagina precedenta, user-ul @Orvo are in semnatura un torrent cu manuale de 535... Sper sa te ajute. Mesaj completat LE Sa fuck ceva pe el de forum... Vad ca deja ti-a lasat @valitaz acelasi link de torrent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 lasa adresa de mail si-ti trimit manualul de xv400 !! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Mai cauti mult? Sau de multe ori? Da , mai caut..., si de extraordinar de multe ori...., poti sa ma ajuti? Merci de ajutor....M-ar interesa si o roata defecta , fara cauciuc si camera, dar sa se poata folosi spitele.... L.E. : posturile una dupa alta nu e vina mea, ci a incacari"foarte rapide" a paginii.... Editat Februarie 9, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Salutare, Dude parca tu aveai ghidon custom (de-ala foarte inalt) la virago 535 ? As vrea si ieu si n-am idee unde as putea gasi. Ceva sfaturi? Numai bine Faina jucarie, sa ai parte de cate calatorii visezi fara nici un eveniment negativ! Cat a fost jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Salutare, Dude parca tu aveai ghidon custom (de-ala foarte inalt) la virago 535 ? As vrea si ieu si n-am idee unde as putea gasi. Ceva sfaturi? Numai bine Ahoi! Da eu am ghidon custom numit 'apehanger' la Virago si e luat de la baietii de la Highway Hawk (care sunt din US) dar au si distribuitori in Europa iar cel mai aproape e in Budapesta Ungaria de unde mi l-a adus BB Moto Gheorgheni, oricum se gasesc multe modele de la diferiti producatori! Si poate ca cu un pic de noroc sa gasesti unu second asa cum am gasit eu de curand pentru dragstar unu de 16" care de abia astept sa-l pun la dragstar! www.highwayhawk.com www.customcrome.com www.louis.de si mai sunt, dar momentan nu imi vin in minte! Editat Februarie 9, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 revin c-o intrebare mai veche la care nu mi-a raspuns nimeni ; pierde ulei pe la tija de la ambreiaj , mecanicul meu (unul destul de scump ) imi spune ca trebuie desfacut cilindrul pentru a scoate tija si schimbate ceva garnituri . va-ntreb, pe cei care se pricep , daca asta e procedura sau ma face de bani (fiind necunoscator si la prima motocicleta !!), multumiri anticipate !!!! (ps . daca asta e metoda , cam care ar fi pretul corect ???) multam !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 revin c-o intrebare mai veche la care nu mi-a raspuns nimeni ; pierde ulei pe la tija de la ambreiaj , mecanicul meu (unul destul de scump ) imi spune ca trebuie desfacut cilindrul pentru a scoate tija si schimbate ceva garnituri . va-ntreb, pe cei care se pricep , daca asta e procedura sau ma face de bani (fiind necunoscator si la prima motocicleta !!), multumiri anticipate !!!! (ps . daca asta e metoda , cam care ar fi pretul corect ???) multam !! Ahoi, nu stiu daca iti e de ajutor dar poti baga ochiu pe aici http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=virago+Cl...6.c0.m270.l1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 revin c-o intrebare mai veche la care nu mi-a raspuns nimeni ; pierde ulei pe la tija de la ambreiaj , mecanicul meu (unul destul de scump ) imi spune ca trebuie desfacut cilindrul pentru a scoate tija si schimbate ceva garnituri . va-ntreb, pe cei care se pricep , daca asta e procedura sau ma face de bani (fiind necunoscator si la prima motocicleta !!), multumiri anticipate !!!! (ps . daca asta e metoda , cam care ar fi pretul corect ???) multam !! Nici eu nu sunt prea priceput la mecanica moto dar cred ca are dreptate. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...m7907#sch135086 uite-te aici la piesele 26 si 29, cred ca la ele se refera. Acum nu stiu exact cata manopera implica scosul si bagatul la loc dar din nefericire problemele de genul asta sun costisitoare pentru ca implica o gramada de munca pentru a schimba o piesa de cativa lei. Arunca un ochi pe schema cinematica de pe site si la motocicleta, pe unde pierde ulei poate o fi altceva dar nu prea cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 multumesc mult !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Cam asa a ajuns mobra mea Poate fi si de vanzare......0731.453.812 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 cu o schema de crash bar , completa (dimensiuni , cote etc) , ma poate ajuta cineva ??? multam !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului. Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele '95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an.. Multzam anticipat. Mesaj completat Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului. Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele '95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an.. Multzam anticipat. 36X48X11/12.5 36X48X11 36X48X11 M STAUBKAPPE .care este treaba cu semeringurile astea ..vad diferente de cote si de pretz.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 @divizia Arata fain motorul. Locul unde a fost intermediara pare cam gol ... Nu aveai varianta s-o lasi acolo doar de forma ? Cred ca stop ca si al tau mi-am comandat si eu de pe louis. RISERE CUSTOM, din inox, pentru ca aveam nevoie de ghidon inaltat, dupa cum spuneam intr-un post mai devreme, dragbar-ul imi atingea in rezervor: Riserele facute la scula asta: Si in sfarsit am reusit si eu sa-mi "elevez" motorul, dupa urmatoarea schema: Ca si modificari fata de stock, urmeaza: - vopsit negru lucios - modificat putin aripa spate - comenzi avansate - dragbar cu comenzi de Suzuki V-Strom - seaua mare subtiata un pic Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salut, Am nevoie de ajutor pentru inlocuirea rulmentilor la jug am ceva joc in ghidon motorul e pe butuci, am servisat furcile, simering si protectii praf, ulei, etc, si acum vreau sa ma apuc de jug. Cateva sfaturi va rog, cum il desfac, ce rulmenti trebuie..etc. Multumesc! xv750 ms Editat Februarie 14, 2011 de catalinxv750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Divizia, dupa ce si-a facut fain motorul il vinde. Ce-ai patit frate? E chiar pacat de munca si bani. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Mi-am dat seama ca tot naked-urile sunt preferatele mele......deh, adrenalina Asa ca cine vrea o mobra buna.....este asteptat la negocieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Gata de inceperea sezonului..., cam asa arata acum motorul meu...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Ahoi! Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta! Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.