Vizitator Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Am nevoie de telescoape spate noi.Oare unde as gasi o sursa buna pentru asa ceva ? Aveti vreo recomandare in acest sens ? Hagon, Ikon, Oem, etc ? Hagon pt pret si aspect retro (vezi ebay) OEM sunt scumpe... Sh-urile nu prea se merita decat daca-s de pe motor mai mare sau daca-s pe gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmdan Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Eu vand numai motorul, si dau cadou restul cu cit dai motoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) ... si nu mai faceti misto ca nu stiti la care va vine rindul. Hai ca baietii au glumit, nu cred ca a facut nimeni misto... cu cit dai motoru ? Dupa cum zice in link, 2500 euri Stiam pe cineva care dadea o Viraga 535 completa si ieftin. Daca o mai are, poate ne combinam... iei tu motorul, iau eu ce-mi mai trebuie. Cat esti disponibil sa dai doar pe motor? La profil nu scrie, de unde esti? Editat Martie 25, 2011 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmdan Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Hai ca baietii au glumit, nu cred ca a facut nimeni misto... Dupa cum zice in link, 2500 euri Stiam pe cineva care dadea o Viraga 535 completa si ieftin. Daca o mai are, poate ne combinam... iei tu motorul, iau eu ce-mi mai trebuie. Cat esti disponibil sa dai doar pe motor? La profil nu scrie, de unde esti? Din Reghin,pe motor trebuie sa dau cit merita, binenteles ca daca as sta bine cu banii as lua eu una complecta dar............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) @IceLord : mai trebuie sa fac sincronizarea la carburatoare si reglaj la supape ca clantane un pic deja... http://www.youtube.com/watch?v=R8XhZftpj1c http://www.youtube.com/watch?v=YTIYt4wwuCA http://www.youtube.com/watch?v=fLOqb8Y_VEQ...player_embedded Editat Martie 26, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 @IceLord : mai trebuie sa fac sincronizarea la carburatoare si reglaj la supape ca clantane un pic deja...http://www.youtube.com/watch?v=R8XhZftpj1c http://www.youtube.com/watch?v=YTIYt4wwuCA http://www.youtube.com/watch?v=fLOqb8Y_VEQ...player_embedded Bravo bravo, observ ca deja sperii fetele pe role si deranjezi alarme E bine ca te aude conservarul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Ieri am iesit la o tura pe la mine prin zona ,singur ...asfalt bun,curbe frumoase...(ca la ses...) )..aproape 80 km.Ca niciodata m-am simtit foarte bine pe sea,fara dureri de noada,fara ,,tzepeneli".. Vinovate de acest ,,confort" sunt scaritele montate pe srash-bar.Nu imi vine sa cred cat de bine stai pe mobra la drum cu picioarele intinse.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Ieri am iesit la o tura pe la mine prin zona ,singur ...asfalt bun,curbe frumoase...(ca la ses...) )..aproape 80 km.Ca niciodata m-am simtit foarte bine pe sea,fara dureri de noada,fara ,,tzepeneli".. Vinovate de acest ,,confort" sunt scaritele montate pe srash-bar.Nu imi vine sa cred cat de bine stai pe mobra la drum cu picioarele intinse.. Felicitari amice! Saua o ai stock, sau modificata?!? Si eu ma gandesc sa-i fuck la Neagra mea neste "suporti de cizme" mai avansate, sau un crashbar cu tot cu "intinzatoare de cotoaie..." Ideea e ca nu prea am bani acum si de suporti de picioare si si de modificat seaua. D'aia intreb. Ca nici io nu pot face mai mult de 350-400Km cu toata daruirea (si durerile de c.u.r. aferente) intr-o zi cu seaua stock. Multam fain anticipat, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Multumesc mult.Saua este stock,si parca a fost gandita sa iti creeze disconfort MAXIM daca vrei sa mergi mai mult de 100km dintr-o bucata ....Nu am avut bani sa o arunc la Darian pt modificari dar cine stie ,vara asta este mai liber si poate-i fac o vizita.Are cineva pe ocazii un ,,set" (sea fata si spate ) la 60 euro parca ..si tare ma roade curiozitatea sa vad cum se simte sub poponeata modelul single.Daca renunti la ,,pasager" te-ai facut cu un set de scaritze !!! ,,Intinzatoarele de cotoaie" fac toti banii ..sau ,,se merita munca"..fara indoiala.Unde mai pui ca ai alta manevrabilitate !!! O faci ,,din picioare" sa te asculte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 La treaba asta cu disconfortul subscriu si eu.Cam tare saua pilotului.Eu am slabit acum la 103 kg de la 109, dar nu asta e baiul.Eu m-am gandit la o solutie ..., si anume: sa cumpar de pe louis perinitza de aia cu gel, ce se poate monta pe seaua pilotului..., sa fie mai moale.....Sa vedem ce rezultat va fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Ahoi baietii! Hai sa va spun cat m-au costat pe mine seile, 300 de lei cu materialul lui @Darian si in plus mi-a refacut buretii si automat e mai confortabil! Asa ca va recomand cu caldura sa va refaceti seile mai ales ca nu e scump, doar trebuie sa vorbiti cu omu' si sigur o sa fiti multumiti la final. Bafta si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Ahoi baietii!Hai sa va spun cat m-au costat pe mine seile, 300 de lei cu materialul lui @Darian si in plus mi-a refacut buretii si automat e mai confortabil! Asa ca va recomand cu caldura sa va refaceti seile mai ales ca nu e scump, doar trebuie sa vorbiti cu omu' si sigur o sa fiti multumiti la final. Bafta si sanatate! Pai la seaua ,,dintr-un lemn " partea din ,,spate" este formata aiurea din burete si te face sa aluneci spre fata .Cu o mica rectificare a buretelui in zona aia sunt sigur ca se rezolva.Spun mica in viziunea mea dar sigur laborioasa in viziunea celui care stie sa o faca ..ca eu nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmdan Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 SAL care imi spune cit ar costa un motor nou pt virago de 535????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 SAL care imi spune cit ar costa un motor nou pt virago de 535????????????? Mane, tu vorbesti serios???????????????? Cum pana meu sa stie careva de pe aici cat costa un motor nou de 535? Da si tu pe goagal, cauta la Yamaha, ca ei croseteaza toate alea si vezi cat costa un "motor nou pt virago de 535"... De ce nu te multumesti cu unul second? Sau de ce plm nu-ti iei o viroaga 9 cu totul daca tot ai pretentii d'astea?!? Mesaj completat Apropos, am cautat eu pentru tine pe site-ul oficial Yamaha si nu am gasit decat Virago de 1100. Cand am cautat de 535 mi-a aratat un saxofon fain de tot. Bafta In tot ce-ti propui in viata, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 @IceLord : mai trebuie sa fac sincronizarea la carburatoare si reglaj la supape ca clantane un pic deja...http://www.youtube.com/watch?v=R8XhZftpj1c http://www.youtube.com/watch?v=YTIYt4wwuCA http://www.youtube.com/watch?v=fLOqb8Y_VEQ...player_embedded ce modificari ai facut la teava originala? i-ai scos silencer-ele, sau toba? a, si vad ca ai cozoroc/parasolar la far...de care e, cel de pe louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmdan Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Mane, tu vorbesti serios????????????????Cum pana meu sa stie careva de pe aici cat costa un motor nou de 535? Da si tu pe goagal, cauta la Yamaha, ca ei croseteaza toate alea si vezi cat costa un "motor nou pt virago de 535"... De ce nu te multumesti cu unul second? Sau de ce plm nu-ti iei o viroaga 9 cu totul daca tot ai pretentii d'astea?!? Mesaj completat Apropos, am cautat eu pentru tine pe site-ul oficial Yamaha si nu am gasit decat Virago de 1100. Cand am cautat de 535 mi-a aratat un saxofon fain de tot. Bafta In tot ce-ti propui in viata, Nick. esti un dulce sa nu te gandesti la prostiiii!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 La treaba asta cu disconfortul subscriu si eu.Cam tare saua pilotului.Eu am slabit acum la 103 kg de la 109, dar nu asta e baiul.Eu m-am gandit la o solutie ..., si anume: sa cumpar de pe louis perinitza de aia cu gel, ce se poate monta pe seaua pilotului..., sa fie mai moale.....Sa vedem ce rezultat va fi... Si cand iti cumperi sa ne spui si noua, ca banuiesc ca suntem multi pe aici care ne dorim o sa mai confortabila, sau daca sunt deja forumisti viragisti care detin asa ceva ne-ar putea impartasi din experienta folosiri acesteia. Pey nuuuuuuuuuu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Astazi mi-a cazut motorul de pe cric, s-a spart semnalizatorul de pe stanga. Are cineva o lampa de semnalizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Schimbat azi una buc. cablu de ambreiaj,ca la ghidonul nou ,cel vechi era scurt,dar m-am lovit de o mini problema..reglajul.Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui? Din motive obiective nu am facut proba cu motorul pornit.Va rog o "mana " de ajutor.Merci Mesaj completat Astazi mi-a cazut motorul de pe cric, s-a spart semnalizatorul de pe stanga. Are cineva o lampa de semnalizare? Vezi userul Divizia are setul complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 La treaba asta cu disconfortul subscriu si eu.Cam tare saua pilotului.Eu am slabit acum la 103 kg de la 109, dar nu asta e baiul.Eu m-am gandit la o solutie ..., si anume: sa cumpar de pe louis perinitza de aia cu gel, ce se poate monta pe seaua pilotului..., sa fie mai moale.....Sa vedem ce rezultat va fi... A folosit un amic o astfel de sa, si a fost foarte nemultumit...Nu era confortabila si, din cate am intes, aluneca de pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui? Pana la tumburus ar trebui sa ajunga varful parghiei cand este tras ambreiajul la maxim. Depinde si cat vrei sa lasi ambreiajul tare/moale. Ai incercat sa vezi cum tragi de manata daca fixezi parghia in dreptul tumuburusul? Faci muschi La mine trece putin peste cand trag maxim. Mesaj completat SAL care imi spune cit ar costa un motor nou pt virago de 535? Probabil ai uitat sa bagi cuvantul "nou" intre ghilimele Productia la 535 a incetat in 2003, deci un motor "nou" eventual sa-l faci din bucati care poate se mai comercializeaza ca si piese de schimb. Singurul "Virago" care se mai produce la ora actuala este cel de 250, dar nu-i mai spune Virago ci V Star De curiozitate, macar ai vazut cat costa un cacatel de piesa originala la Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Zi si tu niste piese care ar trebui schimbate la ce ai tu. Un motor gasesti foarte greu, sanse mari ai avea doar daca gasesti o motocicleta fara acte dar si astea sunt pasari rare. Acum un an am gasit una dar omul o vindea cu totul ca nu avea unde sa se apuce sa o bucateasca el, pretul la ea era de 600E, asta asa ca sa ai o idee, ca fiind vorba de second e cat se cere si cat se da. Daca nu gasesti ceva de genul si trebuie sa schimbi la a ta ceva major, ai sanse sa ajungi tu in situatia de a o bucati pe a ta sa faci bani de alta, din pacate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Acum un an am gasit una dar omul o vindea cu totul ca nu avea unde sa se apuce sa o bucateasca el, pretul la ea era de 600E, asta asa ca sa ai o idee, ca fiind vorba de second e cat se cere si cat se da. Asta ii spusesem si eu in paginile anterioare. O Virago completa ieftina, eventual combinatie cu cativa viragisti, fiecaruia ce-i trebuie si se rezolva treaba. La 600E cu totul, ar fi fost tzutz. Dar nu inteleg de ce n-o dadea pe bucati ca iesea mult mai bine... @danmdan: bafta la reparatie, ca de gasit motor cum vrei tu, mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 ...am bagat cheia in contact am invartit si...nimic. Dupa ce am mai miscat putin de cheie, dupa ce i-am mai recitat niste poezi a cuplat si am plecat. A doua oara la fel am pus contact si nimic, dar de data asta nu a mai mers nici cu miscat cheia nici cu poezi, nimic:) Am desfacut si am observat ca s-a topit la un cap fluturasul ala din plastic, nu stiu cum se cheama, are pe el doua pastile din cupru si cate un arc am si eu o problema similara: uneori cand pun contact nu se intampla nimic, dar daca tai contactul si pun din nou, merge. e posibil sa fie si la mine aceiasi piesa de vina, probabil intr-un stadiu mai incipient al degradarii. M-am uitat prin manualul de service cum se da jos contactul insa nu am reusit: unul din cele 2 suruburi din spate care tin pe loc capacul de plastic alb nu e accesibil, este fix in spatele cotului de teava care iese din cilindru, si nu am pe unde sa bag surubelnita nici cum. Un pic de ajutor...cum se da jos...? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Schimbat azi una buc. cablu de ambreiaj,ca la ghidonul nou ,cel vechi era scurt,dar m-am lovit de o mini problema..reglajul.Exista pe blocul motor in dreptul parghiei ambreiajului ,un mic "tumburus" ,normal ar fi ca varful parghiei care este ca o sageata sa fie in dreptul lui? Din motive obiective nu am facut proba cu motorul pornit.Va rog o "mana " de ajutor.Merci reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura. sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura. Mesaj completat in ce priveste confortul seii... cred ca solutia cea mai la indemana (oricui) e sa scoata husa de vinil (sau ce-o fi) si sa taie un sant in forma de V (atat sectiune cat si proiectie, cu deschiderea spre spate) in dreptul locului unde sta noada. apoi repusa husa cu capse noi. astfel presiunea pe care o resimtim in dreptul noadei e preluata de buci si coapse. eu am facu asta si va spun ca efectul e bun. in plus, eu am adaptat o tetiera de opel astra H de piele drept spatar. tetiera asta se poate regla pe inaltime prin apasarea unui bumb si e de maxim ajutor in confort. baiul e ca atunci cand tetiera/spatar e montata, pasagerul nu mai are loc suficient. de aceea nu prea folosesc aceasta imbunatatire desi o pot monta/demonta in cateva clipe. pentru a compensa ma gandesc sa crioesc o perna pt. sprijin lombar. am facut rost de burete dintr-un scaun de masina si urmeaza sa cumpar vinil pt. husa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.