Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Caut de doo ceasuri si nu gasesc postul in care spunea cineva ca si-a pus rezervor de ceva dragstar pe viroaga de 535. Ma refer la rezervorul de sus, nu cel de jos de sub sea. Daca stie careva despre ce model era vorba (care-i dragstarul de la care se potriveste rezervorul pe viroaga), il rog sa dea un semn aici. Multam fain, NIck.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-al dreacu de rezervor daca nu-i dau gaura si pun un litrometru de masina..Pana una alta ..tot sticla cu benzina din cob este sfanta.

 

Observ urmatoarele;cu cat inainteaza in an cu atat mai multe chestii utile se scot de pe mobre de catre producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si

60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km.

Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil.

Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER "

Bafta.

post-65357-0-81903600-1308582689_thumb.jpg

post-65357-0-26080600-1308582721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba?

 

da, ala se aprinde cand ii pe terminate benzina, dar la mine nu e in ceas, ci in consola aia de sub ceas.

 

Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra...

 

Eu nu am buton "ON/OFF" pt. lumini se porneau/opreau de la contact dar am pus eu un intrerupator simplu "ON/OFF".

 

In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si

60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km.

Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil.

Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER "

Bafta.

 

tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna)

post-39492-0-67895900-1308594691_thumb.jpg

post-39492-0-97747000-1308595429_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din ce an este omule de nu ai buton de lumini ..off-pozitie-scurta ??

 

Rezervorul meu este din fibra ...cu buson central..La tabla te mai joci cu marit..etc ..la fibra il iei ca atare si te multumesti cu el.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu obtin cam 3,4-3,5 l/100km in afara si cam 4-4,2 l/100km in oras. Masurat.

 

Cum reusesti un astfel de consum, la mine in afara este de 5L la o viteza constanta de 90-100 si aproape 8L in oras. Este model 1987 american, deci primul model. Am sa pun si fotografii la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand diverse pentru virago : semnale fata+sptae =120 roni ,stop spate =100 roni , oglinzi stock = 100 roni , mai am o pereche de proiectoare ( unul are geamul crapat , dar merge ) cu 60 roni , si un parbriz care merge cam pe orice chopper , dar cu prinderi adecvate pentru fiecare model - 150 roni . revin maine cu poze cand ajung la munca .

 

 

 

mai am si un gps tracker cu gsm nou cu 350 roni

 

pozele promise :

 

 

 

 

Am gresit postarea :bounce: , am vrut sa pun link-ul asta /index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__2879983

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de avertizorul de nivel:

La modelul cu rezervor doar sub sa nu exista 2 sorburi distincte ci un sorb jos si o teava cu un senzor pana la nivelul de rezerva. In momentul in care se ajunge la acel senzor el taie alimentarea pompei de benzina si aprinde un bec rosu aflat in al patrulea loc al becurilor martor din bord un la restul e un capac orb. Cand comuti pe rezerva se reia alimentarea pompei de benzina. Asta am citit si eu pe Wikianswer si cel ce a dat raspunsul parea ca stie ce zice. Dupa ce au bagat al doilea rezervor au trecut pe sistemul pe care il stim toti, cu 2 sorburi pt ca au intalnit probleme electrice cu cel anterior.

In ceea ce priveste consumul eu sunt la partea de sus : 8,5-9 in Bucuresti, 6 in afara. Caut un service care sa imi regleze amestecul pe fiecare carburator in functie de noxe dar inca nu am gasit. Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb.

Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna)

 

Mdea...din poza aia intr'adevar se vede ca ar trebui putin inaltat, dar eu nu cred...totusi o parere in plus conteaza, chiar trebuie inaltat? ..si da, stiu, frumusetea sta in ochii privitorului :rolleyes:

 

Bafta.

 

Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb.

Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI!

 

 

Mie, in oras orice as face nu sare de 5L, sa fiu oare chiar atit de norocos?

Intr'adevar am schimbat Pilot Jet'urile, singur plus curatare carb, iar sincronizarea si amestecu la mester. Mai am sa schimb diafragmele ca sint varza, a incercat cineva asta ?/index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/

Bafta

post-65357-0-99945700-1308664313_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov.

 

post-11356-0-00195700-1306589550_thumb.jpg

 

Ride Safe!

 

Interesanta treaba ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras .

 

Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras .

 

 

rectivic 40km ca azi e marti :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, poate cei ce au facut reglaje, curatari de carburatoare si au fost multumiti ar trebui sa dea si niste detalii. Sa stim si noi restul unde sa ducem motocicletele la reglat...

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. :07Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, cine are de vanzare esapament original de virago 535cc? (cu sau fara filtre, fara zgarieturi sau eventuale lovituri, desigur sa nu fie evidente). Multumesc Anticipat!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. :07Biker:

 

 

Ma mut in Timisoara ca la mine in judet nu sincronizeaza nimeni carburatoare.

-si nici nu mai are nimeni Virago, dar asta nu ma deranjeaza...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta!

Care model il ai pe cel de 46 CP sau cel de 44 CP sau chiar aceea de 25 CP, ce terminatie ai dupa 535 T, U, S etc. ce an de fabricatie si unde este facuta US sau UK?

Pun aceasta intrebare deoarece in timp sau folosit diferite jiglere, la a mea primul model jiglerele erau la fel la ambele carburatoare, ulterior jiglerele au fost diferite pentru cilindru fata de cel din spate, apoi pentru unele modele difera si bujia fata de cea din spate, una este mai rece cealalta mai calda.

 

Multumesc,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare domnilor!

 

Am un xv750 din 1994, am intrat pe louis, am dat pe bike database, mi-a dat la motoreta mea un tip de placute de frana, le-am comandat si ghici surpriza: sunt mici... Le-am desfaciut acum sa le schimb si am observat ca ale mele alea vechi sunt mai lungi.

 

Rog posesorii de virago xv 750 sa imi dea un link de unde imi pot lua placute care sa se potriveasca.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, din pacate eu sunt acum in Bucuresti. Daca stiti un mecanic bun in Bucuresti...

A, nu v-am spus ca dupa ce i-am pus bujii noi noute, da rateuri si cloncane intr-o veselie...Crec ca nu le-a reglat bine gap-ul...(mecanicul...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut lume,m-a gasit si pe mine necazul si vrut-am sa plec la drum azi dupa 4 zile de folie pe mobra,dau de demaror dau 2 sprituri,si vezi ca ma improasca pe pantaloni cu vreo 500 grame de benzina exact de sub carburator.Acum eu nu sunt vreun cunoscator,dar intre cei doi cilindri mansonul de cauciuc ce distribuie benzina egal in cei 2 cilindri era de cauciuc si era un pic rascopt(cred ca e cel original),dar am controlat si tot nu gasesc sursa sau spartura.Cert e ca nu o pot misca si nush ce sa fac.Astept orice fel de sfat.Mentionez ca e o vreme cam secetoasa in buzunare asa "de vara".Toate bune!!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cauciucul ala vine amestec de aer si vapori de benzina. Nu are cum sa curga pe acolo 0.5l de benzina. L-am schimbat si eu ca era crapat rau, dar am descoperit ca in interior era intact. Crapaturile erau doar la suprafata. Poate ai vre-un furtun desprins sau spart intre rezervor si pompa de benzina, sau intre pompa si carburator. Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi. Dupa ce faci astea, ar trebui sa vezi bine cam toate furtunele prin care circula benzina. Oricum, mi se pare cam mult sa curga jumate de litru dupa doo spritzuri...

Bafta, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi.

 

Doar ca si completare: la mine (535/1991) rezervorul de sus e prins in 3 suruburi, 2 laterale in fata si unul central spre shea, iar pompa de benzina se afla pe partea stanga a motocicletei,

Si eu cred ca ai un furtun de benzina spart pe undeva ... Pe care probabil i sa-l vezi dupa ce desfaci pe acolo, cum zicea si "yonick".

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...