yonick Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Caut de doo ceasuri si nu gasesc postul in care spunea cineva ca si-a pus rezervor de ceva dragstar pe viroaga de 535. Ma refer la rezervorul de sus, nu cel de jos de sub sea. Daca stie careva despre ce model era vorba (care-i dragstarul de la care se potriveste rezervorul pe viroaga), il rog sa dea un semn aici. Multam fain, NIck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 I-al dreacu de rezervor daca nu-i dau gaura si pun un litrometru de masina..Pana una alta ..tot sticla cu benzina din cob este sfanta. Observ urmatoarele;cu cat inainteaza in an cu atat mai multe chestii utile se scot de pe mobre de catre producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si 60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km. Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil. Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER " Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Eu obtin cam 3,4-3,5 l/100km in afara si cam 4-4,2 l/100km in oras. Masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba? da, ala se aprinde cand ii pe terminate benzina, dar la mine nu e in ceas, ci in consola aia de sub ceas. Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra... Eu nu am buton "ON/OFF" pt. lumini se porneau/opreau de la contact dar am pus eu un intrerupator simplu "ON/OFF". In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si 60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km. Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil. Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER " Bafta. tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Pai din ce an este omule de nu ai buton de lumini ..off-pozitie-scurta ?? Rezervorul meu este din fibra ...cu buson central..La tabla te mai joci cu marit..etc ..la fibra il iei ca atare si te multumesti cu el. Editat Iunie 20, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Eu obtin cam 3,4-3,5 l/100km in afara si cam 4-4,2 l/100km in oras. Masurat. Cum reusesti un astfel de consum, la mine in afara este de 5L la o viteza constanta de 90-100 si aproape 8L in oras. Este model 1987 american, deci primul model. Am sa pun si fotografii la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 vand diverse pentru virago : semnale fata+sptae =120 roni ,stop spate =100 roni , oglinzi stock = 100 roni , mai am o pereche de proiectoare ( unul are geamul crapat , dar merge ) cu 60 roni , si un parbriz care merge cam pe orice chopper , dar cu prinderi adecvate pentru fiecare model - 150 roni . revin maine cu poze cand ajung la munca . mai am si un gps tracker cu gsm nou cu 350 roni pozele promise : Am gresit postarea , am vrut sa pun link-ul asta /index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__2879983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Legat de avertizorul de nivel: La modelul cu rezervor doar sub sa nu exista 2 sorburi distincte ci un sorb jos si o teava cu un senzor pana la nivelul de rezerva. In momentul in care se ajunge la acel senzor el taie alimentarea pompei de benzina si aprinde un bec rosu aflat in al patrulea loc al becurilor martor din bord un la restul e un capac orb. Cand comuti pe rezerva se reia alimentarea pompei de benzina. Asta am citit si eu pe Wikianswer si cel ce a dat raspunsul parea ca stie ce zice. Dupa ce au bagat al doilea rezervor au trecut pe sistemul pe care il stim toti, cu 2 sorburi pt ca au intalnit probleme electrice cu cel anterior. In ceea ce priveste consumul eu sunt la partea de sus : 8,5-9 in Bucuresti, 6 in afara. Caut un service care sa imi regleze amestecul pe fiecare carburator in functie de noxe dar inca nu am gasit. Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb. Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna) Mdea...din poza aia intr'adevar se vede ca ar trebui putin inaltat, dar eu nu cred...totusi o parere in plus conteaza, chiar trebuie inaltat? ..si da, stiu, frumusetea sta in ochii privitorului Bafta. Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb. Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI! Mie, in oras orice as face nu sare de 5L, sa fiu oare chiar atit de norocos? Intr'adevar am schimbat Pilot Jet'urile, singur plus curatare carb, iar sincronizarea si amestecu la mester. Mai am sa schimb diafragmele ca sint varza, a incercat cineva asta ?/index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov. Ride Safe! Interesanta treaba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras . Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras . rectivic 40km ca azi e marti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Bun, poate cei ce au facut reglaje, curatari de carburatoare si au fost multumiti ar trebui sa dea si niste detalii. Sa stim si noi restul unde sa ducem motocicletele la reglat... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Ahoi, cine are de vanzare esapament original de virago 535cc? (cu sau fara filtre, fara zgarieturi sau eventuale lovituri, desigur sa nu fie evidente). Multumesc Anticipat! Editat Iunie 22, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. Ma mut in Timisoara ca la mine in judet nu sincronizeaza nimeni carburatoare. -si nici nu mai are nimeni Virago, dar asta nu ma deranjeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta! Care model il ai pe cel de 46 CP sau cel de 44 CP sau chiar aceea de 25 CP, ce terminatie ai dupa 535 T, U, S etc. ce an de fabricatie si unde este facuta US sau UK? Pun aceasta intrebare deoarece in timp sau folosit diferite jiglere, la a mea primul model jiglerele erau la fel la ambele carburatoare, ulterior jiglerele au fost diferite pentru cilindru fata de cel din spate, apoi pentru unele modele difera si bujia fata de cea din spate, una este mai rece cealalta mai calda. Multumesc, Editat Iunie 22, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Problema mare domnilor! Am un xv750 din 1994, am intrat pe louis, am dat pe bike database, mi-a dat la motoreta mea un tip de placute de frana, le-am comandat si ghici surpriza: sunt mici... Le-am desfaciut acum sa le schimb si am observat ca ale mele alea vechi sunt mai lungi. Rog posesorii de virago xv 750 sa imi dea un link de unde imi pot lua placute care sa se potriveasca. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc de raspunsuri, din pacate eu sunt acum in Bucuresti. Daca stiti un mecanic bun in Bucuresti... A, nu v-am spus ca dupa ce i-am pus bujii noi noute, da rateuri si cloncane intr-o veselie...Crec ca nu le-a reglat bine gap-ul...(mecanicul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salut lume,m-a gasit si pe mine necazul si vrut-am sa plec la drum azi dupa 4 zile de folie pe mobra,dau de demaror dau 2 sprituri,si vezi ca ma improasca pe pantaloni cu vreo 500 grame de benzina exact de sub carburator.Acum eu nu sunt vreun cunoscator,dar intre cei doi cilindri mansonul de cauciuc ce distribuie benzina egal in cei 2 cilindri era de cauciuc si era un pic rascopt(cred ca e cel original),dar am controlat si tot nu gasesc sursa sau spartura.Cert e ca nu o pot misca si nush ce sa fac.Astept orice fel de sfat.Mentionez ca e o vreme cam secetoasa in buzunare asa "de vara".Toate bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pe cauciucul ala vine amestec de aer si vapori de benzina. Nu are cum sa curga pe acolo 0.5l de benzina. L-am schimbat si eu ca era crapat rau, dar am descoperit ca in interior era intact. Crapaturile erau doar la suprafata. Poate ai vre-un furtun desprins sau spart intre rezervor si pompa de benzina, sau intre pompa si carburator. Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi. Dupa ce faci astea, ar trebui sa vezi bine cam toate furtunele prin care circula benzina. Oricum, mi se pare cam mult sa curga jumate de litru dupa doo spritzuri... Bafta, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi. Doar ca si completare: la mine (535/1991) rezervorul de sus e prins in 3 suruburi, 2 laterale in fata si unul central spre shea, iar pompa de benzina se afla pe partea stanga a motocicletei, Si eu cred ca ai un furtun de benzina spart pe undeva ... Pe care probabil i sa-l vezi dupa ce desfaci pe acolo, cum zicea si "yonick". Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.