Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Aparatul de masura e bun? Daca da, voltajul trebuia sa creasca... chiar daca nu ajungea la valori normale, macar crestea cu ceva. Oricum 11.6v e mult sub incarcarea de ralanti, aia e in jur de 12.5v. Si 14-14.5v la turatie mare. Deci cel mai probabil releul e dus.

 

Iti pot da un releu defect, sa faci proba cu el. Defect insemnand ca incarca prea mult in turatie, sare de 15v, cam 15.5v. Nu e de tinut pe mobra, dar poti proba sa vezi daca functioneaza. Daca te ajuta, da-mi un semn. E cu fire, dar am si mufa la el, chiar daca am taiat-o.

De asemenea, verifica manualul si masoara fazele... vezi ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)?

 

Masoara tensiunea in curent alternativ pe mufa de iesire a alternatorului.

Daca ai peste 50-55V cu motorul turat cam la jumatatea turometrului (daca nu are turometru o turezi dupa ureche), inseamna ca alternatorul e bun si releul e mort. Daca nu ai tensiune la iesire inseamna ca e dus statorul alternatorului. Masoara si continuitatea intre stator si sasiu. Nu trebuie sa existe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de turatie, la relanti, turata blana afiseaza constant 11.6 v. de aceea sunt nedumerit!!!

bateria fiind tinuta pe redresor 11 ore inainte de masurare! ce e drept nu am masurat si bateria cand am montat-o.

de pornit nu mai porneste cam la 4 zi de mers de cand e incarcata bateria. si mers se merge in oras mult!

Ceva ceva iti incarca ca daca n-ar incarca un accumulator de 12Ah ti s-ar goli cam in 2 1/2 ore de mers cu luminile aprinse, daca dupa masuratorile care ti s-au indicat sa le faci deduci ca regulatorul e mort provizoriu poti sa-l incerci pe cel de la Geo dar am impresia ca fiind de 250 e pentru magnetou de putere mai mica si poti sa-l arzi altfel daca e compatibil faptul ca da o tensiune mai mare nu este o problema se poate pacali sa scoata ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur s-a mai discutat, dar poate ma ajutati mai rapid cu un sfat

am virago 535 din 89. in ultimul timp a tot murit bateria. am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)?

bateria are borna plus rupta si are o improvizatie care pare solida cu contact ferm! posibil de aici problema? personal nu cred.

sa fie un contact (masa) imperfect pe undeva?

motorul l-am luat in februarie pe 14 cadou de valentin's day pt sotie si nu-l cunosc in amanunt!

astfalt uscat

Salutam camarazii !!!

 

Înainte sa faci orice citește postul și descarca cele doua scheme de verificare de la pagina 302 postul nr. 6037, fa verificările ce sunt enunțate acolo și apoi apucate de cumpărat, dacă este cazul, câte ceva.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionare membrana

 

Poti utiliza orice silicon de garnituri. Trebuie sa te asiguri ca este rezistent la benzina/motorina, ulei, etc… scrie pe el. Nu toate silicoanele sunt rezistente la carburanti! Eu am folosit Gasket Silicone Black de la Loctite.

 

Pentru inceput iei membranele si te uiti atent sa vezi toate zonele afectate... ca suportul textil nu este rupt sau perforat. Nu le marchezi ci doar le memorezi.

- membranele le stergi usor cu un servetel curat imbibat in degripant – se curata rapid toata albeata si oxizii depusi, membranele raman curate.

- speli apoi membranele cu o pensula intr-un vas in care pui putin carburor, nu insisti foarte mult – acesta le decapeaza foarte bine. Calitatea/rezistenta lipiturii depind de aceste doua pregatiri.

- le sufli si le pui pe un servetel curat pentru 20-30 minute – se vor usca. Nu le mai atingi cu mana! Din acest moment nu apuci decat de suber.

- trebuie sa fi curat pe maini cand te apuci de lipit. Iei o punga noua din aceea la sul si o ti la indemana(din fabricatie sulul de pungi, are o pelicula de parafina pentru a nu se lipi inte ele). Apoi cu un varf de scobitoare pui pe fiecare ruptura cate un putin silicon(apreciezi la ochi) cat sa umple partea lipsa. Pe partea interioara(cea opusa suberului). Nu trebuie sa faci exces!

- acum asezi membrana cu siliconul pe punga pregatita si si cu un servetel curat apesti pe partea cealalta pe fiecare gaura carpita – siliconul se va nivela la fata cu membrana, surpusul trece prin tesatura si intra in servetel. La fiecare apasare schimbi suprafata de contact al servetelului, nu apesi a doua oara cu celasi punct de contact.

- apoi repeti operatia pe partea cealalta. Aici poti pune silicon mai mult, dar nu forte mult(pentru ca trebuie sters).

- urmeaza operatia cea mai artistica! Te uzi cu apa pe un deget. O picatura de sampon sau sapun lichid pusa pe fiecare lipitura, apoi cu o miscare usoara o stergi cu degetul. Surplusul ramane pe degetul tau. Te stergi pe deget si repeti operatia daca este cazul, daca nu treci mai departe. Faci asa cu toate “peticele” adaugate pe membrana.

- pui membranele intr-un vas cu apa, complet acoperite. Grabesti perioada de reactie, siliconul se intareste cu umiditatea atmosferica.

- dupa cca 4 ore le scoti afara si desprinzi punga de pe ele. Totul este gata! Lipitura nici nu se cunoaste, membrane are aceasi grosime si elastcitate.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, am si eu o intrebare, ca am tot cautat in manual si pe alt forum din afara si nu mi-e foarte clar... legata de carburatorul la xv250.

Dar sa incep cu inceputul (sfarsitului): am scos in sfarsit mobra pe strada :D Si acum incep cu reglajele.

 

Problema care ma pune pe ganduri este urmatoarea: la pornire, porneste doar cu socul, nu ma deranjeaza asta, e normal cand e rece. Problema e ca si dupa ce merg cu ea 10-15-20-30 minute prin trafic pot sa reduc socul doar la jumatate, altfel moare. In plus, la turatii mai mici, are o ezitare, nu prea raspunde f bine la acceleratie, drept urmare nu pot sa accelerez lin din mers, in curba de exemplu.

 

Din ce am citit, are 2 reglaje carburatorul asta. Unul e cel de ralanti, care il creste sau scade... unul e de amestec si din ce am inteles inchide sau deschide benzina in carburator, pun si poza cu el (preluata de pe alt forum, el cica e acoperit cu un dop de alama, la mine nu mai e dopul).

 

Bujiile sunt curate, reglate cu lera, carburatorul curatat complet, fisele si pipele noi, filtrul de aer curat si uns, in acceleratie la turatii mai mari putin raspunde bine (zic eu).

 

Cam care e procedura de reglaj? Sa umblu la acel surub de reglaj sau doar sa-i maresc turatia la ralanti? Dupa ce e incalzita, normal. E amestecul prea bogat sau prea sarac? Stiu, culoarea bujiilor... doar ca inca n-am mers mult cu ea, doar ieri, si nu imi pot face o impresie corecta inca.

post-69984-0-84103000-1397669914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca moare fara soc ar denota un amestec slab deci ar trebui sa-i mai dai benzina din surubul de amestec pe de alta parte daca reglajul socului e la mana incearca in mers sa vezi daca cu el tras la jumatate merge mai bine decat cu el scos. Reglajul amestecului oricum se face dupa ce ai incalzit motorul, surubul de amestec baga complect (se insurubeaza) fara a forta ca e foarte fin dupa care se desurubeaza cam 2 1/2 ture (cam atat se da la toate mobrele).Se porneste motorul se tine din acceleratie si se insurubeaza surubul de ralanti pana can sta cat de cat.Se trece la actionarea surubului de amestec in sensul desurubarii care are ca efect aport de benzina, cu pasi mici (1/4 ture) si se observa daca creste turatia (ar trebui sa creasca).Cand desurubarea nu mai are efect se da 1/8 ture inapoi. Se scade relantiul din surubul de relanti (se desurubeaza) si se mai incearca cresterea turatiei.Unii recomanda desurubarea amestecului pana cand se observa descresterea turatiei tinut minte si apoi strangera trecut prin crestere si strangere pana cand relantiul devine instabil si pus surubul la mijloc intre cele doua.Personal eu l-am strans pana a devenit instabil si l-am desfcut 1/4 ture.

Reglajul asta este foarte important si raspunde de prima patrime din cursa acceleratiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la pornire, porneste doar cu socul.....e normal cand e rece......dupa ce merg cu ea 10-15-20-30 minute prin trafic pot sa reduc socul doar la jumatate.....la turatii mai mici, are o ezitare, nu prea raspunde f bine la acceleratie.....

Descrierea este confuza... vreau mai multe detalii! Accelerare - decelerare totul descris pas cu pas. Carburatia se imparte in trei parti(circuite): relanti, progresiune si sarcina. Fiecare circuit are alimentarea lui dar mai "fura" si de la cel inferior lui.

Daca inchizi socul de tot si relantiul functioneaza, nu ai de ce sa umbli la surubul de amestec, nu te ajuta cu nimic! In sarcina cum merge?

Presupun ca la tine este o problema cu circuitul de trecerea(progresiune) de la relanti la sarcina, socul compenseaza partial nefuncionarea acestuia(vezi circuitul aferent membranei mici - comandata de vacuum - lucreaza intre anumite limite - un arc calibrat o tine pe pozitie - canal comanda infundat). Amestec prea sarac in aceast moment. Uneori pot apare intreruperi si rateuri in carburator. La o accelerare brusca(violenta ) motorul are tendinta de a se opri.

Apoi pot fi mai multe cauze care insumate, produc o "sincopa" de alimentare produsa intr-o anumita conditie!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad: merci mult pt explicatie.

 

@Cristi: cand se mai indreapta vremea ne intalnim si vezi, dar in mare, e cam asa...

Ralanti - nu sta fara soc, chiar si cand e cald motorul trebuie tras jumatate. Deci fara soc nu functioneaza la ralanti.

Progresiune - imediat dupa turatia de ralanti are o zona cam moarta, dupa care accelereaza mai brusc. Iti dau exemplu: plec usor, din ambreiaj, se misca... daca trag de gaz cativa mm, nu accelereaza, mai trag putin si accelereaza mai brusc. Nu pot sa accelerez lin.

In sarcina - eu zic ca bine, dar nu am termen de comparatie, nu am mai mers cu Virago de 250.

 

Cand motorul e rece, abia pornit, tinde sa moara daca trag de gaz. Dupa 2-3 minute pot sa o accelerez, cu ezitarea de rigoare imediat dupa turatia de ralanti.

 

Toate piesele din carburator erau in stare buna, la fel si cele din pompa vacuumatica, membranele ok, intregi, membrana din carburator in stare f buna, elastica.

 

Nu am auzit rateuri in carburator. Dar e adevarat ca evacuarea imi scapa gaze la o imbinare, am tot uitat sa-i pun un colier.

 

Sper ca am fost cat de cat clar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionare membrana

 

Poti utiliza orice silicon de garnituri. Trebuie sa te asiguri ca este rezistent la benzina/motorina, ulei, etc… scrie pe el. Nu toate silicoanele sunt rezistente la carburanti! Eu am folosit Gasket Silicone Black de la Loctite.

 

Pentru inceput iei membranele si te uiti atent sa vezi toate zonele afectate... ca suportul textil nu este rupt sau perforat. Nu le marchezi ci doar le memorezi.

- membranele le stergi usor cu un servetel curat imbibat in degripant – se curata rapid toata albeata si oxizii depusi, membranele raman curate.

- speli apoi membranele cu o pensula intr-un vas in care pui putin carburor, nu insisti foarte mult – acesta le decapeaza foarte bine. Calitatea/rezistenta lipiturii depind de aceste doua pregatiri.

- le sufli si le pui pe un servetel curat pentru 20-30 minute – se vor usca. Nu le mai atingi cu mana! Din acest moment nu apuci decat de suber.

- trebuie sa fi curat pe maini cand te apuci de lipit. Iei o punga noua din aceea la sul si o ti la indemana(din fabricatie sulul de pungi, are o pelicula de parafina pentru a nu se lipi inte ele). Apoi cu un varf de scobitoare pui pe fiecare ruptura cate un putin silicon(apreciezi la ochi) cat sa umple partea lipsa. Pe partea interioara(cea opusa suberului). Nu trebuie sa faci exces!

- acum asezi membrana cu siliconul pe punga pregatita si si cu un servetel curat apesti pe partea cealalta pe fiecare gaura carpita – siliconul se va nivela la fata cu membrana, surpusul trece prin tesatura si intra in servetel. La fiecare apasare schimbi suprafata de contact al servetelului, nu apesi a doua oara cu celasi punct de contact.

- apoi repeti operatia pe partea cealalta. Aici poti pune silicon mai mult, dar nu forte mult(pentru ca trebuie sters).

- urmeaza operatia cea mai artistica! Te uzi cu apa pe un deget. O picatura de sampon sau sapun lichid pusa pe fiecare lipitura, apoi cu o miscare usoara o stergi cu degetul. Surplusul ramane pe degetul tau. Te stergi pe deget si repeti operatia daca este cazul, daca nu treci mai departe. Faci asa cu toate “peticele” adaugate pe membrana.

- pui membranele intr-un vas cu apa, complet acoperite. Grabesti perioada de reactie, siliconul se intareste cu umiditatea atmosferica.

- dupa cca 4 ore le scoti afara si desprinzi punga de pe ele. Totul este gata! Lipitura nici nu se cunoaste, membrane are aceasi grosime si elastcitate.

 

Multam frumos , omule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo_ZGA , cu placere. Este adevarat ca cele trei zone se suprapun si fura una de la alta de sus in jos mai putin "jet needle" la care reglajul nu mai are influenta spre maxim de acceleratie ca sa te lamuresti uite linkul http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm .Nu stiu cat de specialisti sunt baietii dar mi se pare foarte logic si vezi ca ai si o diagrama Fig 7 in care este ilustrata influenta asupra acceleratiei a pieselor componente.

Asa cum ti-am spus (caci am fost atent la ce ai scris) daca relantiul nu-ti sta fara soc fuguta repede la surubul de amestec si reglajul surubul de relanti. Pe urma gandeste-te la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor mai am o intrebare. Cand dau jos motorul, in afara de electrica, cabluri, furtunase, carburatoare, suruburi de prindere de cadru, etc, MAI TREBUIE SA DESFAC SI IN STANGA SPATE la cuplarea cu cardanul sau e suficient sa dau cauciucul la o parte? In poza asta parca e mai in spate cardanul , la mine nu se vede asa de bine cuplarea aia acolo.

 

EVSqYEs.png

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu mai ai nevoie ca axul e pe caneluri fara siguranta care sa-l tina acolo si ramane in bascula daca motorul se poate trage in fata, practic la mine e asa de fest si intra usor intepenit ca daca as vrea sa scot motorul ar trebui sa scot grupul din spate si sa fortez cu un levier iesirea axului cardanic din cuplajul de la cruce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin cam tarziu dar ma prezint si eu :) Wild Rider

 

This is Morticia !!! an 1985 capacitate 700 18000 mile .o sa-mi fie putin greu sa ma acolodez cu Milele ,e nou achizitionata din Olanda

acum ii schimb ambreiajul si arcul de la Bendix in rest toarce ca o Vaduva :)

 

 

 

 

 

 

post-68227-0-80431100-1397726009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cutie automata bre :)

Imi plac coburii. Asa aratau si ai mei, odata, de mult... Sa ai grija de ei altfel se fac ca naiba! Si drumuri uscate!

multumesc linistit o data pe luna cremate si date cu Glicerina . Le am eu de aproape 2 ani , le-am tot schimbat de pe un mobra pe alta

Cel de la care le-am achizitionat m-a indrumat apsolut tot ce trebuie sa fac sa le lungesc Viata si sa arate bine :) suportii de scarite + crush bar sunt date jos ca astept piesele ......sa ne vedem cu bine la intruniri Asfalt Uscat tuturor !!!

frumoasa! sa te duca sanatos si sanatoasa!

 

da'... sa fiu al naibii daca vad unde are schimbatorul de viteze si scarita aferenta...

e data jos astept de 2 saptamani arcul de la Bendix si ambreiajul

Bine ai venit printre noi.....asfalt uscat si distractie placuta...

Multumesc :)

 

Sarbatori Fericite !!!

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt proaspat posesor al unui virago 535 si vreau sa intreb cam ce probleme au aceste motociclete si daca v-au lasat in drum si din ce cauza...... din cate am mai citit pe forum cica au probleme pe partea electrica si anume al releului de incarcare... si ma cam bate gandul sa iau unul de rezerva la drumuri mai lungi. Ce sfaturi imi dati si ce probleme ati intampinat cu ele??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt proaspat posesor al unui virago 535 si vreau sa intreb cam ce probleme au aceste motociclete si daca v-au lasat in drum si din ce cauza...... din cate am mai citit pe forum cica au probleme pe partea electrica si anume al releului de incarcare... si ma cam bate gandul sa iau unul de rezerva la drumuri mai lungi. Ce sfaturi imi dati si ce probleme ati intampinat cu ele??

Sa Povestesc cam cum sta treaba .... Anul Trecut am cumparat din Judetul mures Un 535 cu speranta ca intr-o zii o sa ma bucur si eu de plimbare cu in Motor mai mare .... fata de ce am avut inainte dau telefon vb cu omu , am intrebat daca Motorul este in stare de functiune corespunzatoare incat sa ma bucur de ceea e Cumpar .

-Da hai in Mures ....( un sat uitat de lume )

ajuns la fata locului am constatat la prima Pornire ca Fraiul e dus .... inca o Problema la 535 Care, fac pariu cine a depasit posesia lui mai mult de 3 ani sa nu fii avut probleme cu el...

Zic trebuie sa mai lasi ceva ca numai garnitura ma costa 150 lei ( ca sa pot schimba bilele si arcurile ) de la 1500 de Epuroi a lasat la 1350 si am platit eu contractul.... Vax ...100 de lei

l-am urcat in Microbus si via catre Sibiu ...( Niciodata!!! nu cumpara un motor fara sa te duci cu Transport.!!! Cumparatul unei Mobre mai ales din Romania este o adevarata Loterie !!! Romanul este Foarte bun Inventiv !!! )

DiRECT LA SUBIECT !!

Primul lucru am facut schimbul de Ulei desii mi s-a spus ca nu necesita .... Tuci Uleiul !!!!

cand am desfacut sa schimb filtrul de ulei .. ( Posesorii de 535 stiu ca unul din suruburi e Lung aproximativ 12 cm .... ) cel lung era undeva la 7 cm . total diferit de celelalte . sun un prieten si imi comfirma ca e lung ...iau lanterna si observ in gaura un surub rupt in blocul Motor ....zic e clar am luat o teapa mare !!!

Desfac capacul si observ bucata de surul rupt in Bloc si lipit cu Poxipol.... dau poxipolul deoparte si , Blocul fisurat. Sun Omul inapoi si evident nu a vrut sa recunoasca ...am simtit ca inebunesc !!!

Ei aici incepe Marea Aventura

La ora 22 am Hotarat sa il dezmembrez pentru ca era singura solutie sa imi recuperez cat de cat Banii

Pus pe Forum .... la ora 6 dimineata 19 mesaje la privat , dupa ora 8.00 incep telefoanele

@tmdmitza... faceau licitatie pe Releul de incarcare !!!!

in 3 luni de zile am reusit sa vand in proportie de 85% din piese !!!

Siti cum vine vorba ? In tot raul e si un bine .... am reusit sa scot 1000 de Epuroi peste !!! Ca sa nu mai spun ca si in ziua de azi lumea suna pentru Releu !!!!

da tmdmitza releul este o problema la 535 si Fraiul .... stai linistit in schimb de pe OEM il cumperi undeva la 350 lei si se afla pe stoc oriunde in magazine ce lucreaza cu ORIGINALELE daca nu iti vin in maxim 5 zile .

Multa Bafta Sarbatori fericite tuturor si sa ne vedem cu bine pe sosele !!!

P.S. scuzati greselile de ortografie :lool:

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am un virago 535 din 1991, cumparat acum 2 ani. Ca orice nou cummparator de motor ma duc sa ii schimb uleiuri, filtre, pneuri (erau prea uzate) si ii fac o curatare si o ajustare de carburatoare la un service.

 

Apoi plecam in tara, din Tulcea la Buzau la intrunire cu gandul sa mergem apoi la Sibiu si Cluj. La buzau incepe sa se auda un zgomot metaliic un huruit si imi tot moare motorul, Il tot repornesc si merg asa incet incet. La buzau constat ca imi uda bujiile.

 

Decidem sa mergem spre sibiu via Brasov la un service (poate e o problema mica). Zgomotul metalic persista, tot imi moare motorul si nu merg mai reede de 50 km/h ca huruie rau. La 80 de km de Brasov incepe sa mearga intr-un singur piston si la un momendat moare. Nu mai pornea.

 

O ducem cu duba la Brasov la service unde se apuca de lucru sa vada ce e cu ea. Zgomotul metalic era de la niste suruburi de volanta care nu pute fi prevazut de nimeni, asta s-a rezolvat rapid.

Motorul nu a cedat in drum de la acest lucru, ci de la carburatoare. Piesele de la carburator nu erau puse pe repere, cel putin una, una in forma de ac metalic (nu sunt mecanic deci nu stiu exact denumiri). Si de acolo problema cu inecatul bujiilor cu mers intr-iun piston si cedatul.

 

Apoi am mers de la Brasov la Sibiu, apoi la Cluj, Autostrada spre TL fara nici o problema. Acestea s-au petrecut in August.

 

Pe 31 decembrie ma plimbam, motorul a pornit la prima tura (cu soc tras, normal).

 

Tin sa mentionez ca releul e cel original. Intradevar, iarna daca sta 2 saptamani la frig nu mai porneste, baterie moarta.

 

Alte probleme semnificative eu nu am avut.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HE HEEE exact ca si tine am facut si eu....si acum sa explic:

Toata lumea stie ca de obicei motocicletele se cumpara in sezonul rece din cauza preturilor, si in sfarsit a venit si sezonul rece in 2013. Pai daca tot am strans niste bani am zis ca hai sa imi iau si eu motor ca doar majoritatea prietenilor mei au... si vorba(gandirea) romanului " daca vecinu si-a luat capra eu imi iau vaca!!!" Zis si facut il intreb pe gogu ce avem la orizont si hop am gasit la Sibiu un virago 535 la pretul de 1300E. In poze motorul arata bine deci am agatat remorca dupa masina am luat cativa prieteni sa isi dea cu parerea si am plecat spre Sibiu. La fata locului motorul nu porneste pe motiv ca are fraiul dus(sper sa nu gresesc dar parca am vorbit cu tine @wildrider referitor la frai acum cca 4-5 luni) dar beleaua era ca trec de legile fizicii si anume cum sa cumperi un motor daca nu ii auzi glasul....dupa indelungi negocieri si contraziceri omu se batea cu pumnul in piept ca daca are probleme dupa ce ii inlocuiesc fraiul sa il aduc innapoi ca el imi da banii pe el ...... pana la urma de la 1300E am ajuns la 750e iar un prieten imi sugereaza sa il iau pt ca si daca il dezmembrez imi scot banii pe el fara probleme. Zis si facut, am luat mobra am ajuns acasa cu ea, iar in urmatoarea zi am pornit-o impreuna cu prietenii mei si spre surprinderea tuturor motorul suna foarte bine. Deci in cazul meu pot sa spun ca am avut noroc dar nu o sa mai cumpar niciodata motociclete fara sa le aud glasul si fara sa il calaresc. Va doresc sarbatori fericite tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am un virago 535 din 1991, cumparat acum 2 ani. Ca orice nou cummparator de motor ma duc sa ii schimb uleiuri, filtre, pneuri (erau prea uzate) si ii fac o curatare si o ajustare de carburatoare la un service.

 

Apoi plecam in tara, din Tulcea la Buzau la intrunire cu gandul sa mergem apoi la Sibiu si Cluj. La buzau incepe sa se auda un zgomot metaliic un huruit si imi tot moare motorul, Il tot repornesc si merg asa incet incet. La buzau constat ca imi uda bujiile.

 

Decidem sa mergem spre sibiu via Brasov la un service (poate e o problema mica). Zgomotul metalic persista, tot imi moare motorul si nu merg mai reede de 50 km/h ca huruie rau. La 80 de km de Brasov incepe sa mearga intr-un singur piston si la un momendat moare. Nu mai pornea.

 

O ducem cu duba la Brasov la service unde se apuca de lucru sa vada ce e cu ea. Zgomotul metalic era de la niste suruburi de volanta care nu pute fi prevazut de nimeni, asta s-a rezolvat rapid.

Motorul nu a cedat in drum de la acest lucru, ci de la carburatoare. Piesele de la carburator nu erau puse pe repere, cel putin una, una in forma de ac metalic (nu sunt mecanic deci nu stiu exact denumiri). Si de acolo problema cu inecatul bujiilor cu mers intr-iun piston si cedatul.

 

Apoi am mers de la Brasov la Sibiu, apoi la Cluj, Autostrada spre TL fara nici o problema. Acestea s-au petrecut in August.

 

Pe 31 decembrie ma plimbam, motorul a pornit la prima tura (cu soc tras, normal).

 

Tin sa mentionez ca releul e cel original. Intradevar, iarna daca sta 2 saptamani la frig nu mai porneste, baterie moarta.

 

Alte probleme semnificative eu nu am avut.

Salut Asrael

Corect ... nimeni nu e mecanic fiecare stim cate putin . iar pe parcurs incepem sa le invatam . !!! Asta vorbesc in numele celor PASIONATI!!!

Ca in Romania sunt destui care nu vor decat sa le mearga Mobra bine si sa conduca ( mobristi de Duminica ) cer scuze celor care se simt !!!

Am Carnetul din 92 ( l-am schimbat o data ) am avut pana acum 4 Mobre !!! dar din ficeare am invatat cate ceva, Greseli toti facem !!!

De curand am desfacut cu un Prieten un VX 800 pentru resegmentare ... dupa Manual !! si sincer Culmea a mers pentru ca am fost 2 si fiecare stia cate ceva !! Corect am mers pe riscul nostru

Dar ma simt implinit ca am pornit Mobra cu succes !!! nu mai Fumega , nu mai papa Ulei si nu mai Bate !!

Sfat Prietenesc celor ce isi baga Nasul ? Grija mare la suruburi se rup foarte Usor !!! . me X-( sunt decalite si Vechi !!

Dar din greseli invatam !!! in rest ce nu cunosc ...sun un prieten (Mecanic) sau in cel mai rau caz prefer sa il platesc sa o puna la punct

De Curand ... cam 6 luni am Hotarat cu mai multi din Comunitate sa infiintam un mic atelier !!! asa pentru Noi Am gasit un spatiu cu 3 incaperi a cate 25 mp una + curte de 70 m p si

Garaje pentru Iernat !!!

1 Camera de Protocol !!! '' Acolo unde te imbeti ca Porcu ''

2 Atelier

3 Atelier Rezerva

4 3 Garaje ( soproane din Metal cu ivare si lacate pentru iernat .

In rest sa fie multa Bere si Gratere

Numai bine si sa ne auzim cu bine !!!

Pentru cui ii place... il invitam sa se mute la sibiu !! :) e Bine Venit !!

 

P.S. imaginile sunt putin mai vechi , s-a facut curatenie si am golit gunoaiele !! :)

post-68227-0-95437500-1397982034_thumb.jpg

post-68227-0-21204300-1397982038_thumb.jpg

post-68227-0-49737000-1397982041_thumb.jpg

post-68227-0-65305300-1397982044_thumb.jpg

post-68227-0-82501300-1397982047_thumb.jpg

post-68227-0-77253700-1397982051_thumb.jpg

post-68227-0-81486600-1397982054_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...