Geo_ZGA Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei... Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500 Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta. Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 salut, caut si eu comenzi avansate pentru 535 si un rezervor SH... (pentru modificare dimensiuni) Are cineva? astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 A fost un cal rapcigos .... A mancat jaratec s-a scuturat de praf si acum e gata de plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Frumusel Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea. Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 @Barna, Multumesc, am si gasit mester in zona, saptamina viitoare mi's programat(parca-i dentist). Inclusiv reglare si sincronizare carburatoare dupa. Dupa ce ma lamuresc unde-i limitarea zic aici. Asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Frumusel Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea. Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult... Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ... Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far .... Editat Aprilie 28, 2014 de augustin31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) ...numar pus lateral... Tare! ...in caz de accident nu trebe sa-ti stambi gatul ca sa-l citesti. PS. "Cal rapcigos" nu a fost niciodata, arata bine si inainte. Sa te bucuri de ea! Editat Aprilie 28, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Tare! ...in caz de accident nu trebe sa-ti stambi gatul ca sa-l citesti. PS. "Cal rapcigos" nu a fost niciodata, arata bine si inainte. Sa te bucuri de ea! Cal rapcigos ...am uitat sa pun ghilimelele aferente ... mie mi se pare frumos numaru asa lateral dar asta depinde de gustul fiecaruia... nu trebuie sa placa tuturor...important e sa imi placa mie ..... Multumesc de urare ...sper ca si tu sa ai parte de tot binele din lume ...si vorba aceea " Fum in tobe nu in suflet " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Asa-i, si poate ne vedem intr-o hoinareala prin apuseni(aveti zone frumoase si multa liniste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cu draga inima ....si mi-ar face o deosebita placere sa fil calatori macar intr-o plimbare .... vorba aceea unde sunt 2 roti ...se tot aduna mai multe ...plus de asta sunetul tobelor si al motorului face ca inima sa trasara de placere ...... Asfalt curat ...... si daca vi in zona da un semn ..imi va face placere sa zdrobim citva km ... " Fum in tobe nu in suflet " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei... Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500 Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta. Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ... Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far .... Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu? multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ) Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 A fost un cal rapcigos .... A mancat jaratec s-a scuturat de praf si acum e gata de plimbare Salutare, Nu era un cal răpciugos nici înainte, ba chiar pot sa spun ca... era destul de bine. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu? Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate ::: Bucsele sunt creeatia unui strungar de la mine de aici din cluj ...si sunt facute dintr-un material care se pune la lamele de curatat de la masinile de dezapezit ... Salutare, Nu era un cal răpciugos nici înainte, ba chiar pot sa spun ca... era destul de bine. Cu stima, Cu respecte am uitat sa pun ghilimelele de rigoare cind am scris "Cal rapciugos " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Va salut...unde gasesc un extintor cromat? Inainte aveam pe virago pe rashbar un extinctor, inainte sa fiu proprietar, iar acesta l-a pastrat. Erau extinctoare cromate de la jom, dar nu se mai fabrica de anul acesta. Sau as putea oare croma undeva unul clasic rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cari asa ceva pe mobra? Atunci ca sa fii legal ia-ti trusa medicala si doua triunghiuri reflectorizante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 ....Pe talon am 25KW, si cred ca asa e. Incepind de la 110Km/h urca greu pina la 140Km/h, si acolo ramine intepenita.... Eu nu cred, am dubii... daca ce scrie in talon este adevarat, inseamna ca limitarea ta reduce puterea motorului cu putin sub 30%. Asa-i? Sti ce mi se pare mie foarte curios!? Ca in mod normal nici la vale si cu vantul in spate nu ai putea ajunge la 140km. Chiar si asa, daca in acel moment ai veni cu un suplimentul de 30% - real aproape 50% din 25kw) cred ca dinamic poti ajunge lejer la 170 cu frana usor ciupita si umbrela deschisa. Eu cu toate panzele umflate abea ajung 160(asta daca nu bate vantul si nu-i nimeni pe sosea sa vada ce mecla am). Probabil ca 25KW este doar pe hartie(sa fie accesibila pentru neamtu' micut de statura - singurul interesat de achizitie). PS. tot pe acest topic cu multe pagini in urma s-a mai discutat pe aceasta tema... coturi obturate, bucsi calibrate pe evacuare, parca si seturi de jiglere pricipale cu cuie dozatoare... fiecare a scris ce a crezut, eu nu prea am inteles nimic. Poate un stand DYNO ar lamuri mai multe chestii ramase necunoscute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cea mai la indemana limitare de putere este diafragma pe cotul de pe chiulasa pentru ca nu modifica raportul aer benzina limitand amestecul gata format practic acelasi efect l-am obtine limitand cursa de deschidere a clapetei. Jiglere principale si cuiele dozatoare trebuiesc cuplate si cu un alt filtru de aer altfel duc la saracirea amestecului.De bucsile calibrate pe evacuare am citit si se folosesc si la echilibrarea cilindrilor (asta am citit-o la unul care isi punea un singur carburator)dar cred ca deruteaza circuitul de evacuare si schimba rezonanta. La 25Kw viteza teoretica maxima ar fi de 174km/h acuma depinde si de raportul de transmisie adica la turatia de putere maxima sa ai viteza maxima. Din cate am observat se lasa o rezerva de 25-30 km probabil pentru situatiile de vant moderat si rampa usoara . De exemplu la a mea la 8000 ture am maxim de 22kw cu viteza teoretica de 164 km/h dar din raportul de transmisie am 140km/h. Eu fata de 535 am un raport de transmisie mai mare in raport de 1,16 deci 535 la 8000 ture are cam 163 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu il car pentru legalitate ci pentru frumusete. Motorul e cel de la profil, se vede extinctorul pe crrashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 A fost un cal rapcigos .... A mancat jaratec s-a scuturat de praf si acum e gata de plimbare Frumoasa !! sa ai parte de ea sau de el Cea mai la indemana limitare de putere este diafragma pe cotul de pe chiulasa pentru ca nu modifica raportul aer benzina limitand amestecul gata format practic acelasi efect Altul...Oameni buni Diafragma este cu totul si cu totul altceva '' termeni populari prezervativ Feminin '' iar ceea la ce te referi tu sunt Flanse !!! Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!! ASTA E DIAFRAGMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut! Ma folosesc de aceasta ocazie ca sa va intreb daca nu a auzit cineva pe undeva RECENT de un carburator virago 535 '92 2YL disponibil la vanzare? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Altul...Oameni buni Diafragma este cu totul si cu totul altceva '' termeni populari prezervativ Feminin '' iar ceea la ce te referi tu sunt Flanse !!! Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!! ASTA E DIAFRAGMA @WildRider Ai un vocabular limitat.Cuvantul diafragma este des folosit si in tehnica si in medicina.Sa stii ca chestia aia cu o gaura calibrata chiar asa se cheama si exista in hidraulica si mecanica fluidelor un capitol destinat calculului. Flansa este un element de imbinare si nu se calculeaza pentru limitarea unui debit, daca-i faci o gaura calibrata pentru un anume debit atunci devine si diafragma. Calculul respectiv l-am facut pentru limitarea puterii absorbite de niste pompe centrifugale. Nu il car pentru legalitate ci pentru frumusete. Motorul e cel de la profil, se vede extinctorul pe crrashbar. @kvs Ok de gusturi nu se discuta dar era mai util un termos de inox, la care adaptai o prindere Editat Aprilie 29, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Eu nu cred, am dubii... daca ce scrie in talon este adevarat, inseamna ca limitarea ta reduce puterea motorului cu putin sub 30%. Asa-i? Sti ce mi se pare mie foarte curios!? Ca in mod normal nici la vale si cu vantul in spate nu ai putea ajunge la 140km. Chiar si asa, daca in acel moment ai veni cu un suplimentul de 30% - real aproape 50% din 25kw) cred ca dinamic poti ajunge lejer la 170 cu frana usor ciupita si umbrela deschisa. Eu cu toate panzele umflate abea ajung 160(asta daca nu bate vantul si nu-i nimeni pe sosea sa vada ce mecla am). Probabil ca 25KW este doar pe hartie(sa fie accesibila pentru neamtu' micut de statura - singurul interesat de achizitie). PS. tot pe acest topic cu multe pagini in urma s-a mai discutat pe aceasta tema... coturi obturate, bucsi calibrate pe evacuare, parca si seturi de jiglere pricipale cu cuie dozatoare... fiecare a scris ce a crezut, eu nu prea am inteles nimic. Poate un stand DYNO ar lamuri mai multe chestii ramase necunoscute... Salutare, In afara de cele limitate in fel si chip pe admisie sau evacuare, au fost construite si de fabricant o serie la 25 KW, facuta la puterea aceasta din distributie(alte atacuri ale camei) si niste alte chestii prin carburator parca, am citit pe un forum german. La ala numai aveai cei face decat sa schimi arborele cu came si acele chesti, chiar asta era discutia pe forum. Cu stima, Editat Aprilie 29, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) ...Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!!... Cu toate ca nu am avut ocazia sa am in fata "o limitare", tind sa cred ca acesta-i asecretul, (singurul logic) nu mai ai nevoie de nimic suplimentar - e ca si cum ai limita clapeta de acceleratie. ...am si gasit mester in zona, saptamina viitoare mi's programat.... Poate ai timp sa scri cateva cuvinte, dupa... si "desfintam un mit". ...au fost construite si de fabricant o serie la 25 KW, facuta la puterea aceasta din distributie(alte atacuri ale camei) si niste alte chestii prin carburator parca, am citit pe un forum german... Asa-i Doru, ce spui tu este adevarat... poti obtine un motor mai "sportiv" din modificarea camelor si fazarea distributiei(crestere de turatie, implicit putere). Insa la 535 limitarea este facuta/desfacuta de diler inainte de vanzare in service-ul propiu, din motive comerciale. Evient ca sunt si dileri mai micuti care te trimit la altul mai mare(autorizat pentru a face adaptarea). Toate acestea sunt facute la cererea clientului (datorita legislatiei care limiteaza puterea fata de varsta sau vechime)inainte de a se elibera o autorizatie pentru emiterea CI apoi a certificatului de inmatriculare. Revenirea la puterea anterioara este insotita de o noua autorizare care trebuie inclusa in CI, insa acest lucru de obicei nu se mai face, capacitatea fiind aceeasi. Nimeni nu verifica puterea... Aceeasi stima... Editat Aprilie 29, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 @ cristi 57 imi pare bine ca am ajums la un consens si ti-ai dat seama ca asta este cea mai simpla si la indemana metoda de limitare cu diafragma pe admisie (nu aia de se baga in ...zda) eu chiar am delimitat mobre care au avut asa ceva. @dorutruker cu alt profil la axa cu came se poate face limitare insa pastrez rezerve in priviinta umblatului in carburator pentru ca amestecul e batut in cuie, cred ca nemtii isi dadeau cu presupusul ca si noi.Cand am trecut la cea mica de la 125 la 150 cc nu am facut nicio modificare la carburator, chiar am incercat sa-i maresc jiglerul principal dar nu am reusit decat sa o inec.Explicatia ar fi ca amestecul format in limite de volum aspirat rezonabil se pastreaza constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.