Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei...

 

Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500

Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta.



Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumusel :) Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea.

Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Barna,

 

Multumesc, am si gasit mester in zona, saptamina viitoare mi's programat(parca-i dentist).

Inclusiv reglare si sincronizare carburatoare dupa.

Dupa ce ma lamuresc unde-i limitarea zic aici.

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusel :) Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea.

Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult...

Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ...

Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far ....

Editat de augustin31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare! ...in caz de accident nu trebe sa-ti stambi gatul ca sa-l citesti.

 

PS. "Cal rapcigos" nu a fost niciodata, arata bine si inainte. Sa te bucuri de ea!

Cal rapcigos ...am uitat sa pun ghilimelele aferente ... mie mi se pare frumos numaru asa lateral :D dar asta depinde de gustul fiecaruia... nu trebuie sa placa tuturor...important e sa imi placa mie ..... Multumesc de urare ...sper ca si tu sa ai parte de tot binele din lume ...si vorba aceea " Fum in tobe nu in suflet "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu draga inima ....si mi-ar face o deosebita placere sa fil calatori macar intr-o plimbare .... vorba aceea unde sunt 2 roti ...se tot aduna mai multe ...plus de asta sunetul tobelor si al motorului face ca inima sa trasara de placere ...... Asfalt curat ...... si daca vi in zona da un semn ..imi va face placere sa zdrobim citva km ...

 

 

" Fum in tobe nu in suflet "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei...

 

Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500

Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta.

 

Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba

multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish :D

bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ...

Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far ....

 

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu?

 

multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish :D

bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ;))

 

Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu?

 

 

Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate ::: Bucsele sunt creeatia unui strungar de la mine de aici din cluj ...si sunt facute dintr-un material care se pune la lamele de curatat de la masinile de dezapezit ...

 

Salutare,

 

Nu era un cal răpciugos nici înainte, ba chiar pot sa spun ca... era destul de bine.

 

Cu stima,

Cu respecte am uitat sa pun ghilimelele de rigoare cind am scris "Cal rapciugos "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...unde gasesc un extintor cromat?

 

Inainte aveam pe virago pe rashbar un extinctor, inainte sa fiu proprietar, iar acesta l-a pastrat.

 

Erau extinctoare cromate de la jom, dar nu se mai fabrica de anul acesta. Sau as putea oare croma undeva unul clasic rosu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Pe talon am 25KW, si cred ca asa e. Incepind de la 110Km/h urca greu pina la 140Km/h, si acolo ramine intepenita....

Eu nu cred, am dubii... daca ce scrie in talon este adevarat, inseamna ca limitarea ta reduce puterea motorului cu putin sub 30%. Asa-i?

Sti ce mi se pare mie foarte curios!? Ca in mod normal nici la vale si cu vantul in spate nu ai putea ajunge la 140km. Chiar si asa, daca in acel moment ai veni cu un suplimentul de 30% - real aproape 50% din 25kw) cred ca dinamic poti ajunge lejer la 170 cu frana usor ciupita si umbrela deschisa.

Eu cu toate panzele umflate abea ajung 160(asta daca nu bate vantul si nu-i nimeni pe sosea sa vada ce mecla am). Probabil ca 25KW este doar pe hartie(sa fie accesibila pentru neamtu' micut de statura - singurul interesat de achizitie).

 

PS. tot pe acest topic cu multe pagini in urma s-a mai discutat pe aceasta tema... coturi obturate, bucsi calibrate pe evacuare, parca si seturi de jiglere pricipale cu cuie dozatoare... fiecare a scris ce a crezut, eu nu prea am inteles nimic. Poate un stand DYNO ar lamuri mai multe chestii ramase necunoscute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai la indemana limitare de putere este diafragma pe cotul de pe chiulasa pentru ca nu modifica raportul aer benzina limitand amestecul gata format practic acelasi efect l-am obtine limitand cursa de deschidere a clapetei. Jiglere principale si cuiele dozatoare trebuiesc cuplate si cu un alt filtru de aer altfel duc la saracirea amestecului.De bucsile calibrate pe evacuare am citit si se folosesc si la echilibrarea cilindrilor (asta am citit-o la unul care isi punea un singur carburator)dar cred ca deruteaza circuitul de evacuare si schimba rezonanta.

La 25Kw viteza teoretica maxima ar fi de 174km/h acuma depinde si de raportul de transmisie adica la turatia de putere maxima sa ai viteza maxima. Din cate am observat se lasa o rezerva de 25-30 km probabil pentru situatiile de vant moderat si rampa usoara . De exemplu la a mea la 8000 ture am maxim de 22kw cu viteza teoretica de 164 km/h dar din raportul de transmisie am 140km/h. Eu fata de 535 am un raport de transmisie mai mare in raport de 1,16 deci 535 la 8000 ture are cam 163 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost un cal rapcigos .... A mancat jaratec s-a scuturat de praf si acum e gata de plimbare

 

Frumoasa !! sa ai parte de ea sau de el :)

 

Cea mai la indemana limitare de putere este diafragma pe cotul de pe chiulasa pentru ca nu modifica raportul aer benzina limitand amestecul gata format practic acelasi efect

Altul...Oameni buni Diafragma este cu totul si cu totul altceva '' termeni populari prezervativ Feminin '' iar ceea la ce te referi tu sunt Flanse !!!

Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!!

 

 

 

 

 

 

 

ASTA E DIAFRAGMA

post-68227-0-89985200-1398748023_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altul...Oameni buni Diafragma este cu totul si cu totul altceva '' termeni populari prezervativ Feminin '' iar ceea la ce te referi tu sunt Flanse !!!

Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!!

 

 

 

 

 

 

 

ASTA E DIAFRAGMA

@WildRider Ai un vocabular limitat.Cuvantul diafragma este des folosit si in tehnica si in medicina.Sa stii ca chestia aia cu o gaura calibrata chiar asa se cheama si exista in hidraulica si mecanica fluidelor un capitol destinat calculului.

 

Flansa este un element de imbinare si nu se calculeaza pentru limitarea unui debit, daca-i faci o gaura calibrata pentru un anume debit atunci devine si diafragma. Calculul respectiv l-am facut pentru limitarea puterii absorbite de niste pompe centrifugale.

 

Nu il car pentru legalitate ci pentru frumusete. Motorul e cel de la profil, se vede extinctorul pe crrashbar.

@kvs Ok de gusturi nu se discuta dar era mai util un termos de inox, la care adaptai o prindere

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred, am dubii... daca ce scrie in talon este adevarat, inseamna ca limitarea ta reduce puterea motorului cu putin sub 30%. Asa-i?

Sti ce mi se pare mie foarte curios!? Ca in mod normal nici la vale si cu vantul in spate nu ai putea ajunge la 140km. Chiar si asa, daca in acel moment ai veni cu un suplimentul de 30% - real aproape 50% din 25kw) cred ca dinamic poti ajunge lejer la 170 cu frana usor ciupita si umbrela deschisa.

Eu cu toate panzele umflate abea ajung 160(asta daca nu bate vantul si nu-i nimeni pe sosea sa vada ce mecla am). Probabil ca 25KW este doar pe hartie(sa fie accesibila pentru neamtu' micut de statura - singurul interesat de achizitie).

 

PS. tot pe acest topic cu multe pagini in urma s-a mai discutat pe aceasta tema... coturi obturate, bucsi calibrate pe evacuare, parca si seturi de jiglere pricipale cu cuie dozatoare... fiecare a scris ce a crezut, eu nu prea am inteles nimic. Poate un stand DYNO ar lamuri mai multe chestii ramase necunoscute...

Salutare,

 

In afara de cele limitate in fel si chip pe admisie sau evacuare, au fost construite si de fabricant o serie la 25 KW, facuta la puterea aceasta din distributie(alte atacuri ale camei) si niste alte chestii prin carburator parca, am citit pe un forum german. La ala numai aveai cei face decat sa schimi arborele cu came si acele chesti, chiar asta era discutia pe forum.

 

Cu stima,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cum spune si @Barna Limitarile sunt in galeria de admisie !!!...

Cu toate ca nu am avut ocazia sa am in fata "o limitare", tind sa cred ca acesta-i asecretul, (singurul logic) nu mai ai nevoie de nimic suplimentar - e ca si cum ai limita clapeta de acceleratie.

...am si gasit mester in zona, saptamina viitoare mi's programat....

Poate ai timp sa scri cateva cuvinte, dupa... si "desfintam un mit".

...au fost construite si de fabricant o serie la 25 KW, facuta la puterea aceasta din distributie(alte atacuri ale camei) si niste alte chestii prin carburator parca, am citit pe un forum german...

Asa-i Doru, ce spui tu este adevarat... poti obtine un motor mai "sportiv" din modificarea camelor si fazarea distributiei(crestere de turatie, implicit putere).

Insa la 535 limitarea este facuta/desfacuta de diler inainte de vanzare in service-ul propiu, din motive comerciale. Evient ca sunt si dileri mai micuti care te trimit la altul mai mare(autorizat pentru a face adaptarea). Toate acestea sunt facute la cererea clientului (datorita legislatiei care limiteaza puterea fata de varsta sau vechime)inainte de a se elibera o autorizatie pentru emiterea CI apoi a certificatului de inmatriculare.

Revenirea la puterea anterioara este insotita de o noua autorizare care trebuie inclusa in CI, insa acest lucru de obicei nu se mai face, capacitatea fiind aceeasi. Nimeni nu verifica puterea...

 

Aceeasi stima...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristi 57 imi pare bine ca am ajums la un consens si ti-ai dat seama ca asta este cea mai simpla si la indemana metoda de limitare cu diafragma pe admisie (nu aia de se baga in ...zda) eu chiar am delimitat mobre care au avut asa ceva.

@dorutruker cu alt profil la axa cu came se poate face limitare insa pastrez rezerve in priviinta umblatului in carburator pentru ca amestecul e batut in cuie, cred ca nemtii isi dadeau cu presupusul ca si noi.Cand am trecut la cea mica de la 125 la 150 cc nu am facut nicio modificare la carburator, chiar am incercat sa-i maresc jiglerul principal dar nu am reusit decat sa o inec.Explicatia ar fi ca amestecul format in limite de volum aspirat rezonabil se pastreaza constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...